skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Tuner#2: Včera v Plzni lilo jako prase
-> Luky 25.07.18 22:21:18: Ono teď v posledním měsíci někde pršelo? 

Prejeli jsme z Albanie od horkych pramenu Permet do Recka, mame neco pres 3tis.km.
Jinak vnitrozemi Albanie - hodne drsne a nebezpecne cesty, byly privalove deste, vsude bez svodidel, blato a dolu sraz desitky az stovky metru. Nejvetsi sutry jsem bral kolama, pak jsem jedno prorazil, tak jsem byl zblblej a zacal jsem gumy setrit a par ran dostaly diferaky, ale oleje jsem kontroloval a vse OK. Odesel mi SB polyuretan na P hornim rameni, podezrivam i teplo od vyfuku, uz to mlatilo na kov, tak jsem tam odrizl kus nakladakove pneu a zajistil hadicovou sponou a zatim to nemlati. No a jeste mi nedrzel napinak rozvodaku, uz je asi ta tycka moc vylezla, tak jsem to podlozil dubovym drivkem od zmrzliny z UA :) a zatim drzi. Po stovkach km na nezpevnenych cestach se mi jeste vysypal vnitrek novyho zadniho tlumice vyfuku, ale to je jen drobnost
Jinak vnitrozemi Albanie - hodne drsne a nebezpecne cesty, byly privalove deste, vsude bez svodidel, blato a dolu sraz desitky az stovky metru. Nejvetsi sutry jsem bral kolama, pak jsem jedno prorazil, tak jsem byl zblblej a zacal jsem gumy setrit a par ran dostaly diferaky, ale oleje jsem kontroloval a vse OK. Odesel mi SB polyuretan na P hornim rameni, podezrivam i teplo od vyfuku, uz to mlatilo na kov, tak jsem tam odrizl kus nakladakove pneu a zajistil hadicovou sponou a zatim to nemlati. No a jeste mi nedrzel napinak rozvodaku, uz je asi ta tycka moc vylezla, tak jsem to podlozil dubovym drivkem od zmrzliny z UA :) a zatim drzi. Po stovkach km na nezpevnenych cestach se mi jeste vysypal vnitrek novyho zadniho tlumice vyfuku, ale to je jen drobnost

Tohle je už po nasazení odlítlý plachty 

-> Tuner#2: no dneska to hodně zmoklo a jsou na tom všude nalepený kamínky a písek. A uvnitř jezírko.
Takže tohle na fotce leštěnka není, o to se nepřu :D
Lakování bude potřeba víc, má to třeba shnilý dveře
Takže tohle na fotce leštěnka není, o to se nepřu :D
Lakování bude potřeba víc, má to třeba shnilý dveře
-> Luky 25.07.18 19:21:56: Leštěnky? Vždyť to má zprohejbané čelo plné rezu
Ne vážně, to by jsi měl pořešit než to bude horší a horší. 


-> Luky: Jo jo, takový místa jsou super. Ve stejném stylu jsem viděl jedno i na jednom sídlišti... Asi hodně prestižní místo 

Našel jsem v Tescu prima parkovací místo pro leštěnkový auta, obouchaných dveří jsem se ani nebál 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 22.07.18 21:56:33: tak dej o-krouzku víc za sebe;-) a na náhon zkus dát smršťovácí bužírku. To by mohlo jít bez demontáže z auta. Stačí kousek, tak aby olej zůstal v náhonu a nevytekl...
Když se spojení auta a pohonné jednotky ve fabrice nazývá autosvatba, tak co je tohle? Rozvod? 

-> Antony: kopli, ale zatim to paráda neni...
-> mirecek.666: teda, tak už jste kopli do země,? Paráda 

-> dragon_cb_cz: Diky, ale to by zas znamenalo to rozebrat :-(
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kdybys chtěl nový celý ten bazmek náhonu, tak pár kusů mám... a Mototechna Černíky určitě taky, pobrali jsme jich tenkát ve výprodeji dohromady určitě přes 10 kusů.
-> isti: No právě. Gumičku jsem dal novou a nic... Hřídelka bohužel těsnění nemá a volná nebyla :( Jedine to odmastit, ofouknout kompresorem a rychle zapatlal ještě víc :-D Případně sem myslel narvat Okroužek mezi lanovod a náhon, ale je tam docela velká mezera :(
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To pravdepodobne tečie cez ten náhon a nie okolo.Pomohlo by len nový kus ale neviem na ako dlho.
Tak auto jezdi, guferko na razeni zatim drzi, ale zas tece ten vymrdanej nahon rychlomeru :-/ to jsem to jeste zapatlal silikonem na odmasteny povrch... Uz me to sere. Nechci aby se mi rozblemcal novej silentblok.
Dobre :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale hne. Pod tím šroubem má jetě místo.
-> MOLSO: No ale kdyz sroub utahnu, tak se gulicka nehne nikam, ne?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je tiez jednocestny ventil ktory do priestoru membrany nasaje palivo, a po stlačení sa prívod od plavákovky uzavrie
-> MOLSO: Aha, to jsem vzdycky delal a pak mi nekdo rikal ze ma byt povolena, ale nechapu proc tam vlastne je. Ta druha pod injektorem dela jednocestny ventil, ale tato?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: utahnut nadoraz
Rychla rada ohledne SEDRu, nevite jak moc se ma utahnout ten sroub u akceleracni pumpicky, jak je pod nim sklenena kulicka (resp utahnout a povolit)? Me prijde ze injektor strika furt stejne bez vlivu povoleni toho sroubu...
-> Tuner#2: No, je fakt, že v rodině máme pár řidičů, který nějaká ta červená kontrolka nijak nerozhází.
Nicméně auto bylo na heveru (aby byl výpušťák nejníž), což by byla rychlejší stopka, než záděr.
-> StepaNoFUN: Asi tak. "Jé hele, Broumov...Nowa Ruda...Kamienna Gora...Karpacz....Harrach ov a hups, jsou čtyři hodiny, asi bych se měl vracet"


-> StepaNoFUN: Asi tak. "Jé hele, Broumov...Nowa Ruda...Kamienna Gora...Karpacz....Harrach ov a hups, jsou čtyři hodiny, asi bych se měl vracet"

-> michael: parada
-> Borderer: Aby to nebylo jako když za mnou na dílnu tenkrát přijel známej (kterýmu bylo skoro 70) na silniční mašině... To bylo konstatování - Ty Woe Honzo - co to máš? Do Tebe bych mašinu nikdy neřekl.
No to víš... Kdysi jsem to koupil. Ale to mám jenom, když mám depréze. Naposledy mě přepadly depréze v Praze a "probudil" jsem se kousek za Brnem... :-D
No to víš... Kdysi jsem to koupil. Ale to mám jenom, když mám depréze. Naposledy mě přepadly depréze v Praze a "probudil" jsem se kousek za Brnem... :-D
-> Borderer 21.07.18 21:13:18: Buď rád, že Tě s tou feldou mezitím někdo z rodiny neodjel do města
Ale to by bylo asi v tému vedle co jste podělali 


Kdo by řekl, že mi výměna oleje ve Felicii a překostření budíku v užovce zabere celý den. V devět jsem měl prohřáté auto, vyndaný výpušťák a že než vyteče všechen olej, pojedu se kousek projet na motorce....Nakonec jsem se vrátil v šest večer s ujetými 320 kilometry. 

Dnešní opětovné leštění téměř 40 let starého laku, ale už se mi to začíná líbit.
-> dragon_cb_cz: Tak já ho znám dobře ;-) Asi 10 let :-D tak to chápu... Je trochu alternativní. No co jsem byl s bejvalkou, tak sem na tyhle projekty taky neměl čas... Teď je fuč a snažim se to dohnat...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale zase aby to nevyznělo jako že je to jeho chyba - rozhodně má v tomhle směru víc elánu než já... ale ten motor už tam založit prostě musím, sice to při skládání všechno (údajně) bylo namazaný, ale stejně mám trochu strach, že než to uvedu do provozu, tak to všechno bude zarezlý a na vyhození.... tak ať to alespoň zjistím dřív než později.
-> dragon_cb_cz: Nojo, v prdeli :-(
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Od doby co jsem prodal GLSu a přestal jezdit spotřebně tak ne... A co je z něj velkokapitalista-podnikat
el, tak už vůbec ne 

-> dragon_cb_cz: Jsem myslel, že škodíte s Bukajem běžně :-O
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky bych nějakýho kamaráda potřeboval... motor leží na ponku už 5 let a převodovka je hotová od zimy 

S kamaradem konecne nahodil opravenou prevodovku a motor. Kdyz nam bejvalo okolo 20, slo nam to lip a nebyli jsme hyn...
A vystriekal vapkou
zajtra ak bude pekne počasie tak vybrusiť, nalakovať a pomaly začať zapájať káblovanie

Vybral starý motor...šruby na poloosach pekne zapečené... musel som ich len od prevodovky odpojiť 

-> Luky: mě dělítka šli do kopru strašně rychle stačila ranní rosa a bylo po leštění, u loukotí to musí bejt podobný/stejný
-> Pavel P@nkáč: Aby ta loukať nakonec "nevzplála" jako magnesiová tyč



-> Pavel P@nkáč: já vím, mám je po laku s vyleštěným límcem tak 18 let (
) a je potřeba to jednou za pár let trochu přeběhnout. Zrcadlovej lesk na to stejně nepatří 


-> Luky: loukot je hořčík ne hliník tam to jde brutalně rychle ta oxidace:/
-> Pavel P@nkáč: sice to takhle zrcadlový nevydrží, ale v žádném případě nedávat takovou prasárnu jako bezbarvý lak. Není přeci problém to občas předjet rounem
-> Peťo_120gL_NZ-sk: vypadá to parádně ale ten elektron to vyleštění nevydrží ani zalakovaný

-> Peťo_120gL_NZ-sk: len srandujem, inak vyzerá to super