-> castrol: Ani mi o výfuku nemluv. Kupoval jsem ho asi před dvěma roky za hodně peněz (tuším, že okolo 3000) a dost jsem se s ním nazlobil při spasování - jednak příruba je navařená trochu křivě a musel jsem odbrousit kus sváru z jedné strany, aby tam šla vůbec našroubovat matka (svár spoje polovin vedl až k díře na šteft) a zadní držák byl též křivě nabodován a navíc blbě - když jsem jej konečně naohybal tak, že jsem tam dostal šroub, tak jsem zjistil, že nenacvaknu stojánek...
...když jsem znásilnil stojánek, aby šel zacvaknout, tak při druhém zacvaknutí povolily mizerně udělané bodové svary na držáčku výfuku, takže odpadl a výfuk drží jen na přírubě motoru (a na stojánku)
Takže snad elektrodou nepropálím plášť výfuku, až to budu bodovat...
A takhle to bylo snad s každým novodobým dílem, zakoupeným na toho fichtla - kříž stupaček jsem taky upravoval asi hodinu, než jsem ho napasoval (ouška na přidělání k motoru měla blbou rozteč a musel jsem odstranit komaxit z čepu pedálu brzdy a ze všech ok, abych tam dostal šrouby), sedlo za 2000 sice vypadalo velmi hezky a byl jsem s ním spokojen, ale zase byla v jeho nosném plechu křivě navařena jedna ze tří matic M6 na uchycení k držáku, ale to už jsem vzal s klidem...
A úprava nově zakoupených lanovodů a dalších drobných dílů mi taky zabrala dost času. Kdyby aspoň každý druhý díl nevyžadoval úpravu...
Tohle šlendriánství dnešní doby mne začíná pěkně krkat...