Nostalgicky jsem na kompu zprovoznil virtualizovany Wokna 95, abych si moh prohlidnou veci ze starobylych zaloh mych byvalych PC.
Neodolal jsem po letech moznosti zaparit si puvodniho Novalogic Arkanoida. Naprosta brnkacka, protoze asi 35 let statej programek ma ve virtualizivanym prostredi trosku problem s nastvenim spravny rychlosti kulicky, takze to jede asi 2x pomalejc, nez v realu a navic ten virtual jde suspendnout, takze mam nadeji, ze to potreti v zivote, i s reflexama strnouciho belocha, dohraju az do uplnyho vitezstvi
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
10:53:23
01.11.2020
01.11.2020
isti
08:30:04
01.11.2020
01.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> isti 31.10.20 18:16:54: ja to nastrikal Zn spreyem a pak teda na zluto, kdyz to bylo na zlutyho rapida
jo galvanickej je zlutej a modrej chromat
-> Bukaj 01.11.20 08:21:54: ja bych ji bral, jestli me teda uz nepredbehl isti...
jo galvanickej je zlutej a modrej chromat
-> Bukaj 01.11.20 08:21:54: ja bych ji bral, jestli me teda uz nepredbehl isti...
08:21:54
01.11.2020
01.11.2020
Bukaj
-> isti: Už pár let s sebou na Pohofest vozím novou skříň hřebenového řízení za 300 a nikdo to nechce...
Jinak se mi dostaly do ruky nové komory regulátoru II. stupně na EDSR/SEDR, které prošly povodní a někdo je poté dal komplet pozinkovat (včetně zinkového odlitku UFO). Vypadá to zajímavě, ale hezké to není...
Jinak se mi dostaly do ruky nové komory regulátoru II. stupně na EDSR/SEDR, které prošly povodní a někdo je poté dal komplet pozinkovat (včetně zinkového odlitku UFO). Vypadá to zajímavě, ale hezké to není...
20:41:34
31.10.2020
31.10.2020
SO545
-> isti 31.10.20 19:29:05: mam to vo farbe volframova strieborna LB7W pododtien D.FN...je to skoro ako original. Ja nemam rad farbickovanie tiez radsej ako s fabriky
20:31:09
31.10.2020
31.10.2020
isti
-> castrol: Vďaka za osvetu
20:27:28
31.10.2020
31.10.2020
castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj tak sa to da ponat
20:22:28
31.10.2020
31.10.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> castrol: No... spíš ta kyselina má ten hliník ráda a proto ho sežere
19:41:51
31.10.2020
31.10.2020
castrol
-> isti: ano biely a potom sa polieva takou srackou aby bol žlty
ale ta kysleina nema rada hliník
ale ta kysleina nema rada hliník
19:29:05
31.10.2020
31.10.2020
isti
-> castrol: úplne sa v tom nevyznám,galvanický zinok je bielý a žltý?
-> SO545: Prelakovanie do akej farby a s čím?Ja by som chcel aby to vyzeral ako z výroby.
-> SO545: Prelakovanie do akej farby a s čím?Ja by som chcel aby to vyzeral ako z výroby.
19:13:42
31.10.2020
31.10.2020
SO545
-> isti 31.10.20 18:16:54: mam zrepasovane riadenie ale siel som cestou opieskovania a prelaku celeho telesa...tam kde sadaju manzety som to mal oblepene aj pred pieskovanim a aj lakovanim.
Spokojnost.
Spokojnost.
19:01:33
31.10.2020
31.10.2020
castrol
-> isti: ak to bude galvanicje zinkovanie tak to tam ani nenos
18:16:54
31.10.2020
31.10.2020
isti
Jeden radí ano druhý nie Ja zvolím variantu B a zakonzervujem to.
Mám od malých skrutiek(napr zo zadných svetiel M,k spojleru zadnej kapoty a z interiéru)až k dielom náprav.
Mimochodom,čo s obalom hrebeňového riadenia?Je to hliník a kov,plán je nechať to opieskovať a nazinkovať.Skamarátí sa hliník a zinok?
Mám od malých skrutiek(napr zo zadných svetiel M,k spojleru zadnej kapoty a z interiéru)až k dielom náprav.
Mimochodom,čo s obalom hrebeňového riadenia?Je to hliník a kov,plán je nechať to opieskovať a nazinkovať.Skamarátí sa hliník a zinok?
07:15:29
31.10.2020
31.10.2020
hans1
-> isti 30.10.20 20:17:12: Určitě nakonzervovat,já to dělám konkorem.Co se týká galvanik před zinkem by to mělo projít odmaštěním a kyselinou na tu povrchovou rez.Záleží jak dlouho to tam leží než to udělají protože výpary v galvanikách jsou žíravé jak prase co tam dlouho leží tak to shnije.Brusič co mi brousil nárazníky a lišty je po vyleštění natírá naředěným olejem aby tam byla ochraná vrstvička která to chrání než to jde do lázně.V galvanice kde zinkuji to dělají do týdne takže když to tam vezu to odmastím.-> Syny 30.10.20 20:06:35: doufám že to nemyslíš vážně...
21:01:50
30.10.2020
30.10.2020
Syny
-> isti: No jak psal Luky, nesmi to byt tak, ze se z toho koroze loupe a je tam jinej brodel, pod kterym to je shnily. Ale pokdu to je ocisteny a jen na tom bude povrchovka, tak to vubec nevadi. Skoro mozna i lepsi nez to necim patlat. S povrchovkou si ta kyselina poradi hrave.
20:17:12
30.10.2020
30.10.2020
isti
-> Luky: Tak to nastriekám a basta.
-> Syny: Neser,kvôli tomu leštím tie hovadiny od rána do večera? S minulou várkou mám také skúsenosti že u niektorých skrutiek spod zinok vyliezol hrdza preto by som chcel mať všetko čisté.
-> Syny: Neser,kvôli tomu leštím tie hovadiny od rána do večera? S minulou várkou mám také skúsenosti že u niektorých skrutiek spod zinok vyliezol hrdza preto by som chcel mať všetko čisté.
20:06:35
30.10.2020
30.10.2020
Syny
-> isti: A ma to cenu? Co vim, tak plno dilu nechavaji schvalne chytnout lisku, ze to je pro zinkovani pry lepsi...
17:58:07
30.10.2020
30.10.2020
Luky
-> isti: podle mě to před tím mejou v kyselině, takže to snad nevadí. Vadí jim silné nánosy čehokoliv, protože to jim to nesežere
17:53:34
30.10.2020
30.10.2020
isti
Ludia poradte.
Mám nachystané na zinkovanie zopár kíl drobných dielov a vyzerá to tak že sa to tento rok už ostane doma.Niečo je chemicky niečo mechanicky očistené.Zaujímá ma či to môžem nastriekať WDčkom alebo to bude robiť neplechu pri zinkovaní?
Mám nachystané na zinkovanie zopár kíl drobných dielov a vyzerá to tak že sa to tento rok už ostane doma.Niečo je chemicky niečo mechanicky očistené.Zaujímá ma či to môžem nastriekať WDčkom alebo to bude robiť neplechu pri zinkovaní?
09:09:52
30.10.2020
30.10.2020
Borderer
-> Bukaj: Nojó, u šáde je výměna motoru na víkend i s údržbou, očistou všeho okolo a testovací jízdou. U tohohle bude těžký sehnat motor, kterej není udriftovanej k smrti a pak ho vyměnit....když sem viděl jak je tam nacpanej, těch plastů a bižuterie okolo, bylo mne ouzko, při představě, že to budu muset dělat já. Zlatý vyvařování Felicie.
08:50:35
30.10.2020
30.10.2020
Bukaj
-> King: Nemohlo, protože na té škodovce už by to Borderer měl zgenerálkované a psal by o tom v tomto tématu
08:48:04
30.10.2020
30.10.2020
King
-> Borderer: To by se na skodovce nikdy stat nemohlo
07:17:06
30.10.2020
30.10.2020
Borderer
-> darklord: Už na to prdim, protože to tak jako tak dohromady nedám. Shánějí na dočasný ježdění jiný motor a tenhle chtějí zgenerálkovat. Takže to budu tiše pozorovat z povzdálí.
13:09:52
28.10.2020
28.10.2020
Milan 136
-> darklord 28.10.20 13:03:35: Kdyby byla díra v pístu, tak je tam nula. A ne 2 bary. Ohnutej ventil taky ne. To by byla taky 0.
To bude upečený.
To bude upečený.
13:03:35
28.10.2020
28.10.2020
darklord
-> Borderer: 1.9 bar to by musela byt diera v pieste, to sa mi nechce verit. Skus s tym olejom.
12:59:52
28.10.2020
28.10.2020
Borderer
-> darklord: Jela s vozejkem a dětma, takže žádný závodění se nekonalo. A obecně sestra řídí jako clovek. Spíš bych řekl, že jsou totálně zapečený kroužky karbonem, podle toho, co sem koukal do válce a do sání. Muselo to sežrat snad hektolitr oleje... I můj starý motor ve feldě, co bral litr oleje na 500km vypadal líp.
Spíš se kroužky postupně zapejkaly, až klesla komprese tak nízko, že řídící jednotka řekla dost, hodila chybu a válec odpojila.
Spíš se kroužky postupně zapejkaly, až klesla komprese tak nízko, že řídící jednotka řekla dost, hodila chybu a válec odpojila.
12:41:02
28.10.2020
28.10.2020
darklord
-> Borderer: cize "Sestra jela po dálnici a najednou auto zdechlo" bolo na jednotku v obmedzovaci? Toto by som tipol na upaleny/ohnuty ventil. Ked ste naliali oleja do valca tak to nepomohlo ani za mak, ze?
12:25:08
28.10.2020
28.10.2020
King
-> U-Geen: Ach so! :-)
12:18:41
28.10.2020
28.10.2020
Borderer
Konec příběhu, tlak na pátém válci 1,9 baru.
21:14:51
27.10.2020
27.10.2020
U-Geen
21:10:07
27.10.2020
27.10.2020
Borderer
-> darklord: Tak celá věc bude mít asi zajímavou dohru. Vstřiky jsme měli venku a všecky dávají plus minus stejně benzínu a pěkně rozprašují. Zkusil jsem ještě z určitý zoufalosti přehodit vstřik z 5. válce na 1. Jen už nezbyla baterka má vyzkoušení. Takže nabijime a zítra se uvidí.
15:42:15
27.10.2020
27.10.2020
castrol
15:19:32
27.10.2020
27.10.2020
King
-> Borderer 27.10.20 08:32:16: A co je to "miss fire " ? Nejhezci holka od hasicu?
15:17:34
27.10.2020
27.10.2020
King
10:51:59
27.10.2020
27.10.2020
darklord
-> palinator: nepredpokladam, kedze sviecka bude samy benzin
10:40:18
27.10.2020
27.10.2020
suri
-> palinator: zmerať tlaky je základ , a ani to vždy nie je jednoznačné
posledná HTP síce na štartér celkom pekné tlaky natočila ale až po chvíli ... prvý valec nonstop výpadky , nakoniec GO motora , okrem iného aj zodratá vačka a chodí ako zamlada
posledná HTP síce na štartér celkom pekné tlaky natočila ale až po chvíli ... prvý valec nonstop výpadky , nakoniec GO motora , okrem iného aj zodratá vačka a chodí ako zamlada
10:37:37
27.10.2020
27.10.2020
palinator
-> darklord:
Při závadě na kroužkách nebo ventilech by se ten válec ve vysokých otáčkách nechyt?
Při závadě na kroužkách nebo ventilech by se ten válec ve vysokých otáčkách nechyt?
08:55:58
27.10.2020
27.10.2020
darklord
-> Borderer: M52TU alebo M54. Nie som si isty ci pojde pohodlne vybrat listu a potom na nu nasadit elektriku, ale ak ano, odporucam zohnat plastove poldecaky a skusit startovat, v klude aj dlhsiu dobu (najlepsie s vybratymi svieckami ked budes rovno aj merat tlaky). Ak budu vsetky rovnako naplnene, tak uz potom fakt ostava len mechanicka zavada ci uz na kruhoch, alebo ventiloch...
08:45:21
27.10.2020
27.10.2020
Borderer
-> darklord: Celá pohádka je taková. Sestra jela po dálnici a najednou auto zdechlo, doskákala na nejbližší bezpečný místo a diagnostika ukázala "miss fire" na 5 a 1 válci. Odtud se konal odtah. Vzhledem k tomu, že ten motor bere olej, vyměnili jsme svíčky za nové, což pomohlo na válci č. 1. Válec č. 5 pořád mrtvej. Přehodili jsme cívky mezi 4 a 5 válcem, závada se nestěhovala. Když jsem pak vyndal cívku ze svíčky a zkusil jiskru venku (na svíci, která v tom válci původně byla), konala se krásná bílo modrá šlupka, která byla slyšet dva metry daleko i přes motor běžící na 5 válců.
Kterej je to motor ti asi neřeknu, vím o tom prd, ale na tomhle videu vypadá úplně stejně Jak celkovej vzhled zaplastovanej, tak provedení vstřikovací lišty i lišty s elektrikou a bižu okolo.
Kterej je to motor ti asi neřeknu, vím o tom prd, ale na tomhle videu vypadá úplně stejně Jak celkovej vzhled zaplastovanej, tak provedení vstřikovací lišty i lišty s elektrikou a bižu okolo.
08:36:37
27.10.2020
27.10.2020
k.jarek
-> Borderer: Tak je to Brambor, takže to je v pořádku Spíš sem přemýšlel nad oxidací koncovky zapalovacího káblu, že by byl problém s kontaktem se špicí svíčky.
08:34:16
27.10.2020
27.10.2020
darklord
-> Borderer: 525i 141kW boli minimalne 4 rozne motory, ktory mas na mysli? Kazdopadne ako prve po vymene sviecok (po kolko km to bolo?) by som skusil diagnostikovat na ktorom valci je chyba - odpajat cievky a podla zmeny behu motora vidis kde sa nic nemeni. Potom prehodit cievku na iny valec a potvrdit, ze problem je vo valci, a nie v cievke. Ja totiz predpokladam ze sa jazdilo na svieckach "kym to slo", a tym celkom trpia prave zapalovacie moduly. Co sa tyka vstrekovacej listy, tam naozaj zalezi na tom co je to za motor, ale globalne problem vo vybrati celej listy nevidim, len odporucam potom vymenit vsetky gumicky na vstrekoch ako na strane sania, tak na strane listy.
08:32:16
27.10.2020
27.10.2020
Borderer
-> k.jarek: Svíčka od oleje, je to olejožrout. Svíce jsou nový, zkoušeli jsme přehazovat cívky a stále "miss fire" na pátém válci.
08:26:06
27.10.2020
27.10.2020
k.jarek
-> Borderer: Zajímavé. V jakém stavu byly svíce? Nemůže to být oxidací kontaktů? Ačkoli to by asi neodešlo víc válců najednou. Doufejme, že k měření tlaků nebude muset dojít
08:08:14
27.10.2020
27.10.2020
Jirik_Tuňák1983
07:10:04
27.10.2020
27.10.2020
Borderer
-> k.jarek: Tak něco divnýho. Dva válce se po výměně svící vzpamatovaly. Poslední vále stále stávkuje. Dneska vyndáme vstřiky, pak už zbejvá jen změřit kompresi.
edit: Netuší někdo, jestli u pětkovýho BMW s motorem 525i (asi 142 kW ? tak nějak?) lze vyzkoušet vstřiky tak, že je prostě vytáhnu ze sání a někdo zastartuje? Ty sponky, co je drží v liště na mne působí dost subtilně a nerad bych lovil vstřiky z motorovýho prostoru.
edit: Netuší někdo, jestli u pětkovýho BMW s motorem 525i (asi 142 kW ? tak nějak?) lze vyzkoušet vstřiky tak, že je prostě vytáhnu ze sání a někdo zastartuje? Ty sponky, co je drží v liště na mne působí dost subtilně a nerad bych lovil vstřiky z motorovýho prostoru.
19:50:16
24.10.2020
24.10.2020
Borderer
-> k.jarek: Pozdrav vyřídím. Jinak nevíme co to je. Postupně se z toho během pár kilometrů na dálnici stalo HTP.
19:35:35
24.10.2020
24.10.2020
k.jarek
-> Borderer: Na čem to kleklo? Jinak že pozdravuju;-)
-> castrol:
-> castrol:
19:04:28
24.10.2020
24.10.2020
castrol
-> Borderer: roztlacal ta na spiatocku ?