-> castrol: já bych jednu vzal, nemám vybavení to udělat doma a soukromníci jsou drahý, jen za stočení kotouče chtějí 200kč za kus.
Už mě nebaví měnit sériový kotouče po roce, že jsou zkroucený.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> StepaNoFUN 18.10.16 19:59:49: ne, je to originál řešení a destičky s mín materiálem se rovnou prodávaji
bohužel dráž než na plnej kotouč 


-> Milan 136: myslim ze nie
-> Mr._Nosferatu: prosimta a kt by to chcel ved to je prasacina takto upravovat
-> Mr._Nosferatu: prosimta a kt by to chcel ved to je prasacina takto upravovat

-> castrol: Nechceš začít ty sady prodávat ?
-> castrol: jo však jo. ani není co. Není ten držák moc zeslabenej?
-> Milan 136: na strmene netreba nic upravovat
-> castrol 18.10.16 20:19:33: coz to urcite. Mne jde o samotny trmen, ne drzak
-> Mr._Nosferatu: treba upravit
-> castrol: z toho Clia sedí i středová díra, nebo se musí zvětšit ?
-> Mr._Nosferatu:
sak foto mam niekde v karte

-> castrol: se upraví na frezce ten držák
tak dajme tomu ze sa zbrusia platnicky ale to neriesi problem ze sa sem nevejde kotuc
-> Milan 136: nevim kolik tam musíš ubrat ale desky na felině mají fakt hodně dostetečnou tloužku obložení
Tak to uz je lepsi dat trmeny z forda se silnyma deskama, nez mit novy polovicni desticky ne?
-> StepaNoFUN: no je pravda ze na 3kovem golfu si musis koupit sirší nebo užší desky a ty uzsi byli i drazší:)
... a zrovna přemýšlet nad tím že zničíš nové desky na feldu ktere stoji pár korun je celkem jedno:)
... a zrovna přemýšlet nad tím že zničíš nové desky na feldu ktere stoji pár korun je celkem jedno:)
-> Jarda/felda: no ajked uberies nevejdu, cize tadialto cesta nevede 

-> Jarda/felda: Aha. Takže ne úkor lepších kotoučů zničíš nový destičky???
-> Milan 136 18.10.16 17:09:00: jako u trojkových golfu ubereš materiál desek 

-> Pavel P@nkáč: To vím...
-> StepaNoFUN: tak ono nejsi zdaleka první kdo na to upozornuje...
-> Milan 136: vleze 

-> King: tam by byl ideální postup přesně opačný, ale tím se vytrácí ten zaručenej návod jak najít hledanej pupík 

-> Tomaso435:
....na to by ale jistě nejeden gynekolog mohl namítnout, že uvedenej návod z hlediska pohlavní hygieny poněkud problematický a nelze ho doporučit :-)

-> King: :-D přesně tak... jedeš po páteři a třetí díra je ten pupík 

-> Tomaso435: Neznam. Hadam, ze tam budou hrat roli telesny otvory :-)
-> StepaNoFUN: to mi připomělo .... jak se u holky po slepu najde pupík?
-> Dodis136: Prosím o používání slušnejch výrazů. ;-) Zase tak vyhrocená situace to není, aby to bylo adekvátní. ;-) Ono místo lze nazvat i slušněji - pokud už takto, tak například by se to dalo formulovat "Běž s tím do místa, kde záda ztrácej slušnej název."
-> Jarda: aj ja suhlasim s -> StepaNoFUN: , chod s tým ŽIGULÍKOM naozaj už do PRDELE 

-> castrol: to se vleze do origo třmenu, když je tam místo jen na destičky+plný kotouč?
-> Tomaso435:
-> Tomaso435:

-> StepaNoFUN: spíš než vynechat, tak vyhodit
to i na fichtlu dojedeš dál než na nivě 


-> Jarda: Jardo nechceš už tu Nivu tady fakt vynechat? Skoro co téma, to Niva :-/ Jako občas dobrý, ale minimálně obden (nicméně pak v nejméně 2 tématech) je to už fakt protivný... :-/
-> Jarda: kotuce mam renault clio ? uz neviem isto a strmen sa nijak neupravoval iba drziak strmenu
Tímto bych chtěl poděkovat lokálním pořadatelům Zetka, kteří se mne opravdu snažili najít volné místo v pavilonu a panu vystavovateli se světlou Tatrou 603, který tam ten prostor měl zamluvený pro svou skupinu lidi s veterány, že neohrnul nos nad škodovkami a pozval nás mezi sebe. GLS a GLi budily zvědavost a já byl v sedmém nebi:) Díky všem.
Omlouvám se,že to není co "dnes" když už to bylo v sobotu, ale má a kamarádova Škoda,se na Motortechna podzimní burze 2016 v areálu BVV v Brně zvládly probojovat až do pavilonu Zet na vystavováni, byť někteří pravověrní veteránisté se křižovali. Ale tak když tam mohl být i favorit a sierra tak proč ne..
-> castrol 17.10.16 12:15:09:
a jak se Ti to tam vejde? chladaky mas z ceho? to mas nejaky 20ky, ale stejne na kazde strane potom 3 mm nevychazi... mas odfrezovano kus pistku a trmenu, jinak nevim...
A opet k zadni naprave niva, do podelali to dam, az to zas dam do kupy a ulitne mi kolo :), no zrovna to zas takova sranda neni...
Pretizil jsem to no :(, 800kg na napravu je povoleno... a zadni je asi na to citliva :(. vcera jsem demontoval diferak a poloosy, diferak ma vsechny zuby, ale uz se rozpada klec na lozisku na hrusce, asi jsem to pretahnul :/ tech nekolik desitek Nm bylo moc :( (a to se udava 120-200Nm je tam nejaka deformujici se podlozka, tak asi uz byla deformovana moc :/). nevim, jak ta bocni na satelitech, to uvidim, az to rozdelam... Jinak prave lozisko, odklon jsem na te strane vypocital cca 1°negativ je OK, je to to stare, origo jeste CCCP, najeto cca 90tis. km. Na ridicove strane ale se mi rozlomil vnejsi krouzek v Africe, nebyla tam uz zadna klec, tak jsem tam dal nejake, co jsem si vezl s sebou, no a ted po cca 5tis. km je docela uvolnene :( muselo povolit (bylo min kvalitni, tak to slo, jinak by asi zas ulitla poloosa), je skoro jak vyklopne a tady na te strane merim cca 4-5°negativ. Tak nevim, nechat ho a jen vymenit gufero poloosy? uz je total zaolejovana brzda :(, jen mi nekdo rikal, ze pri volnem lozisku to gufirko odejde velmi rychle - je tam specialni smerove, co se otacenim uzavira.
Potom uz mam zase trefene uchyceni tlumice, to uz je asi potreti :) pry je to vec, ktera se nejvic vari, tak se mi libilo to reseni u te silne z niva shopu - navarena trubicka výs na napravnici... letme ulozeni na tlumici zrejme staci - ulitlo ni to jen jednou a to tam byl svarovanej sroub :) tak to je jasne, pevnostni sroub slepenej blatem :).
A zase dalsi silenstvi, uvazuji o 4 pistkach na nivu :) samo s chladaky...
ten plovouci 3 pistek je takovy divny

A opet k zadni naprave niva, do podelali to dam, az to zas dam do kupy a ulitne mi kolo :), no zrovna to zas takova sranda neni...
Pretizil jsem to no :(, 800kg na napravu je povoleno... a zadni je asi na to citliva :(. vcera jsem demontoval diferak a poloosy, diferak ma vsechny zuby, ale uz se rozpada klec na lozisku na hrusce, asi jsem to pretahnul :/ tech nekolik desitek Nm bylo moc :( (a to se udava 120-200Nm je tam nejaka deformujici se podlozka, tak asi uz byla deformovana moc :/). nevim, jak ta bocni na satelitech, to uvidim, az to rozdelam... Jinak prave lozisko, odklon jsem na te strane vypocital cca 1°negativ je OK, je to to stare, origo jeste CCCP, najeto cca 90tis. km. Na ridicove strane ale se mi rozlomil vnejsi krouzek v Africe, nebyla tam uz zadna klec, tak jsem tam dal nejake, co jsem si vezl s sebou, no a ted po cca 5tis. km je docela uvolnene :( muselo povolit (bylo min kvalitni, tak to slo, jinak by asi zas ulitla poloosa), je skoro jak vyklopne a tady na te strane merim cca 4-5°negativ. Tak nevim, nechat ho a jen vymenit gufero poloosy? uz je total zaolejovana brzda :(, jen mi nekdo rikal, ze pri volnem lozisku to gufirko odejde velmi rychle - je tam specialni smerove, co se otacenim uzavira.
Potom uz mam zase trefene uchyceni tlumice, to uz je asi potreti :) pry je to vec, ktera se nejvic vari, tak se mi libilo to reseni u te silne z niva shopu - navarena trubicka výs na napravnici... letme ulozeni na tlumici zrejme staci - ulitlo ni to jen jednou a to tam byl svarovanej sroub :) tak to je jasne, pevnostni sroub slepenej blatem :).
A zase dalsi silenstvi, uvazuji o 4 pistkach na nivu :) samo s chladaky...


-> Jarda: tak ja mam chladaky a seriu strmen
-> Milan 136: no koukam, ze u nich z rozmeru sedi jen roztec...
jednodussi bude cesta ala Neper


-> Jarda: ano. Kotouce tam asi pujdou tak jak jsou. Ale trmeny blbe. Drzak trmenu je soucasti tehlice,stejne jako u vsech FS-III brzd
-> Milan 136 16.10.16 15:11:36: ty brzdy jsou seriove citigo? nesly by na feldu?
-> saskyn2 16.10.16 20:17:36: to sa oplatí, hlavne ak to vieš takto dobre
-> suri: No právě a ty Bosch 282 jsou tuším o mm ještě tenčí než ty 282. navíc jsem je měl i s destičkama, tak jsem tu z nějakého vraku 3C(jsou stejný s OIIRS) obral držáky natřel na červeno a jak to jde
No já ty 310 na pašíka vychytal z B8 když ještě nikdo nevěděl že to tam jde, byl jsem první pokusnej králík
takže cena byla velice příznivá-10.000kč za 500km jetej komplet, když od toho odečtu že jsem prodal moje motorky za 5000, brzdiče za 1800, a kotouče s deskama za 1500 tak vlastně mam nový zadní 310 za 1700kč

No já ty 310 na pašíka vychytal z B8 když ještě nikdo nevěděl že to tam jde, byl jsem první pokusnej králík


-> saskyn2: Dík.
-> saskyn2 16.10.16 20:04:26: 310 zadky sú drahé riadne , hlavne ich asi nikde nieto ako tie 340 ktorých je ešte stále plno
jj , o priemer ani tak nejde , ani tie malé boli tuším len 253/256 ale hrúbka 9-12mm robí svoje
jj , o priemer ani tak nejde , ani tie malé boli tuším len 253/256 ale hrúbka 9-12mm robí svoje
-> michael: Pěkný RSko

-> Milan 136 16.10.16 16:55:05: No hlavně od tý doby co dávají Bosch tak ty kurvy dávaj i na RS jen 272. Ne teda že by mě ten 1cm nějak vytrhnul, ale oni jsou i tenčí, dobrý je že ty Bosch brzdiče jdou na TRW držáky, takže když jsem dával mladý kotouče tak jsem dal rovnou jiný držáky s deskama a 282 kotouče. Říkal jsem si že bych dal rovnou 310 chlazený aby to měla jako já u Passatu, ale když jsem zjistil že ta sadička by stála trojnásobek co mě vyšly přední 340 tak jsem si to rychle rozmyslel

-> Milan 136: za ty prachy je to fábie nejlepší 

-> Tomaso435: jako by ta tvoje byla lepší? 

-> michael: kazí to tam jen ta fabie 

Dnes jsem doinstaloval další výzdobu do garáže,kdyby někdo měl na prodej stáré plákaty s tématikou Škoda,tak je moc rád koupím.Stav nemusí být výstavní jednalo by o pověšení na zeď.
-> Milan 136 16.10.16 16:59:56: zadky sú držiaky strmene a kotúče , páčia sa mi , čo sa mi nepáči je to že už ich moc nie je a ako poznám škodovku za tri roky na to nebudú diely a druhá vec že nevberieš kotúč bez sundania držiaku
vpredu otoče , tj ložiská , tlmiče , to je blbosť , má to 70tkm a nerád by som tam niečo menil ,312 nedám na R15
vpredu otoče , tj ložiská , tlmiče , to je blbosť , má to 70tkm a nerád by som tam niečo menil ,312 nedám na R15