skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
12:36:47
27.04.2014
27.04.2014
Mr._Nosferatu
Přezul na zimnní ... :(
08:17:11
27.04.2014
27.04.2014
Bukaj
-> darklord 26.04.14 20:10:00: To je motor pro účely TK, nebo proč do tak hezký káry takovej motoř?
22:38:39
26.04.2014
26.04.2014
Milan 136
22:37:18
26.04.2014
26.04.2014
Milan 136
-> Lůďa: super. nejhezčí kola
21:20:36
26.04.2014
26.04.2014
Don_pepe
-> Vojťas: V podstatě můžu vyzvednout značky z depozitu, nasadit skla a sedačky a jezdit
21:01:11
26.04.2014
26.04.2014
Tomáššš
20:55:35
26.04.2014
26.04.2014
Tomáššš
-> Lůďa 26.04.14 15:49:12: nadhera
20:27:00
26.04.2014
26.04.2014
darklord
-> Jawák: trochu povolila, zbytok uz zrovnam celom
20:16:46
26.04.2014
26.04.2014
Jawák - zrušená registrace
-> darklord: karoseriu si nakoniec vyrovnal?
20:10:00
26.04.2014
26.04.2014
darklord
Motor koprivak... Uplne doslovne Snad sa to bude aspon tocit vlastnou silou zajtra...
18:58:15
26.04.2014
26.04.2014
exwrcteam
-> Peťa Klíč: nn toto je stastne rozhodnuti:) a
14:08:35
26.04.2014
26.04.2014
OTA-MTX
-> Peťa Klíč:
12:43:09
26.04.2014
26.04.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
(nemělo to přijít do podělali? )
06:56:42
26.04.2014
26.04.2014
Vojťas
-> Don_pepe: paráda ! tak že MS stihas ;)
19:20:01
25.04.2014
25.04.2014
OTA-MTX
Tak mi snad koneně po deseti letech budou v MTX ukazovat malé budíky.
Vyhodil jsme to debilní plastové čídlo teploměru a dal hlinikévé a jde to:)
Akorát palivomer porad nejak hapruje, z cerpadla vede modry a zlutý drát, oba do budíku, ale neukazuje to, když ten modrý ukostřím tak to ukazuje, je to možníé?
Vyhodil jsme to debilní plastové čídlo teploměru a dal hlinikévé a jde to:)
Akorát palivomer porad nejak hapruje, z cerpadla vede modry a zlutý drát, oba do budíku, ale neukazuje to, když ten modrý ukostřím tak to ukazuje, je to možníé?
13:01:02
25.04.2014
25.04.2014
Jozka
-> j_j: No nejni lampas jako lampas.. ti technici bejvaj víc v pohodě, ale stejně těm lidem (zvlášř pokud de facto "narukovali" v 15ti) zpravidla naprosto chybí jakákoliv sociální inteligence a dost obtížně se s nima vycházi.. Prostě ideální střední managorment..
11:58:31
25.04.2014
25.04.2014
j_j
-> Jozka: prastrejc nebyl voják, spíš technik - teta mi vyprávěla jak jako totaleinsatz dělal výbrusy na Messerchitty - utekl domu do Brna, tam ho našlo Gestapo a putoval zase do fabriky, byl pro ně asi cennej, protože klasiku utečenýho by zplynovali...taky tam prý ze srandy stříkali vodu v Reichu a jeden spolueinsatz mu tam omylem stříknul toulen do oka a měl s tím pak problém (samo toho kolegu nenaprášil, protože němci by s ním udělali konec) :D na škoda,že jsem ho nezažil...stejně jako dědu, kterej v PZO vozili stroje (zetory, RTO,škodovky, tatry) do Iráku a tak...ale stop zasírání :D mám zo toho fotky (1960 čs. technická výstava v Iráku) možná udělám album tady...
11:53:27
25.04.2014
25.04.2014
Jozka
-> j_j: No já jsem tím zjistil, že můj budoucí vedoucí výroby je bejvalej kapitán tankovejch vojsk, což nominálně není moc dobrá zpráva..
11:52:04
25.04.2014
25.04.2014
j_j
-> Jozka: o T-72 by mi taky nevadila...třeba munice po obvodu věže byla "dobře řešená"....aspoň to měla osádka rychle za sebou...škoda, že jsem nezažil prastrejdu - v Martině vyráběli holoubky míru - T34/85, T54/55 a T 72 :)
11:47:12
25.04.2014
25.04.2014
Jozka
-> j_j: Určitě lepší, než diskuse o T-72, kterou jsem zažil kdysi já..
11:26:32
25.04.2014
25.04.2014
j_j
abych si na pohovoru vyprávěl s šéfikem o embéčkách jsem ještě nezažil
13:32:13
24.04.2014
24.04.2014
StepaNoFUN
-> Hurdis: Honzo to je fordí nafta. :-D A ne zrovna velkoobjemová. Takže předpokládám, že je to jako u zatím asi všech motorů do 2.0 - do 2200ot./min je to mrtvý, pak to do 3,5 až 4 táhne a pak je to znova mrtvý... Na těch novejch transitech to sice táhne od cca 1400, ale špička o5 od cca 2000
21:59:03
23.04.2014
23.04.2014
dragon_cb_cz
-> Hurdis: Zkušeností moc nemám, ale moderní dehty mi přijdou takový jalový... v tátovo Accordu má ten motor dvojnásob kobylek co v mojí oktávii a stejně to pocitově o moc líp nejede....
21:44:41
23.04.2014
23.04.2014
Hurdis
Během prodlouženého víkendu jsem udělal standardní poklidný záběh motorwerke na 600km, dotankoval "slušnou" naftu a ode dneška započala nakládačka, stejně jako na nových dehtech předtím. Kua Žilina a Bolka to sbírala mnoohem rychleji a mají to pořád, tohle je zatím supr na přívěs s Rapidem nebo tahat podvál s koněma. Ale na fofrování a stíhání schůzek se ještě zorničky na protijedoucí stahují. Možná je to třídenním nespánkem, ale ta prodleva pod turbem se buď začne rovnat, nebo pude. :-D. Ale čáry na Kampě chvilku vydrží :-D Nicméně jezdit "předpisovým" stylem nahoru jen sudé do 6, dolů přes dva liché, to se mi zatím moc nelíbí. Divný, hodně divný odstupňování, pořád si za sebou představuju naložený dvoukolák. Táhne jak má být, ale agilitu se buď naučí jako u předchozích, nebo to necháme v přátelském rytmu odejít. Auto které mne bude vychovávat do klidu, to jsem nechtěl. Sice potřeboval, ale nechtěl. Nebo půjde na prvním servisu "těžká" koule.
23:12:25
22.04.2014
22.04.2014
Jozka
-> j_j: Vycpat to trochu ještě přijde - ale jen zespoda.. dám na to origo okyslej potah, abych zjistil odkud kam ten šev - jo a už vím, proč se tuněj škodovky: napodobit přesně tu nedbalou eleganci boleslavských makáčů je neskutečná pakárna .
23:07:08
22.04.2014
22.04.2014
j_j
-> Jozka: nebo to vycpeš skelnou vatou a jdeš od toho
23:03:55
22.04.2014
22.04.2014
Jozka
-> j_j: Dělá se to, ale rád bych se tomu vyhnul..
-> Tomáššš: Má to být šitý a nejspíš je to ušitý i správně (možná je šev jen nepatrně delší), ale jde o to najít správnou polohu stranově i předo-zadní..
-> Tomáššš: Má to být šitý a nejspíš je to ušitý i správně (možná je šev jen nepatrně delší), ale jde o to najít správnou polohu stranově i předo-zadní..
22:23:12
22.04.2014
22.04.2014
Tomáššš
-> j_j: tie nepodajne casti,mali byt inak site alebo nemali byt site
22:20:36
22.04.2014
22.04.2014
j_j
-> Jozka: co ty nepoddajné části vzít horkovzduškou? je to velká blbost?
22:04:02
22.04.2014
22.04.2014
Tomáššš
-> Vitek: zamenil som si nechtiac nick pardon -> Peťa Klíč:
21:27:04
22.04.2014
22.04.2014
Jozka
S origo pseudokoženkou se teda pracuje o hodně líp, než s touhle tlustou navíc se mi zdá, že kraje vychází nějak vysoko do sloupku - ale nemám s čím porovnat.
21:25:03
22.04.2014
22.04.2014
Jozka
-> J3STER 22.04.14 08:40:38: To je přesně moje metoda.. Dneska jsem se o ní ale odchýlil, nově dodané díly čalounění zatím hledat netřeba - ale udělal jsem kulový, měl jsem jen asi dvě hodiny a většinu času šíboval tapecem na přední plato sem tam..
20:17:56
22.04.2014
22.04.2014
castrol
-> Peťa Klíč: aby si tu za chvilu nepisal ze sa posrala aj pracka
19:23:18
22.04.2014
22.04.2014
milano
škoďárna po repase brzd akosi zle brzdí, tak dneska bolo na programe meranie podtlaku z hadice od motora. motor mal sať cca 0,04 MPa, ale hravo sme to prekročili. tu problém nebude. tak len znova odvzdušniť hlavný valec.
19:08:42
22.04.2014
22.04.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
dal jsem do pračky na trojku na šedesát montérky ,,, dostaly zabrat teď :)
19:02:51
22.04.2014
22.04.2014
Tuneman2
ne dnes, ale včera, pravá strana nalakovaná (blatník, lem a kus zadních dveří plus bodyčko na prahu) ...v rámci možností (moc cavyků se s tím nenadělalo)...
14:17:54
22.04.2014
22.04.2014
minno
-> stepan: Už som pozrel, dík.
-> darklord: tak to teda sila :(
-> vhml: To vážne? Pretože ja som tie matice dával pri skladaní myslím že tiež na lepidlo, no nie som si istý....A povolilo sa to. Kua.
-> darklord: tak to teda sila :(
-> vhml: To vážne? Pretože ja som tie matice dával pri skladaní myslím že tiež na lepidlo, no nie som si istý....A povolilo sa to. Kua.
14:04:21
22.04.2014
22.04.2014
vhml
-> minno 22.04.14 14:02:18: lepím obě matice na vysokopevnostní 270tku a stejně se občas povolí.
14:02:44
22.04.2014
22.04.2014
stepan
-> minno: Tak se koukni do "co jste dnes podělali". Nějak se mu blatníky sjeli k sobě.
14:02:18
22.04.2014
22.04.2014
minno
No, a ja, ako som písal v piatok v príspevku -> minno 18.04.14 19:33:10: , že sa mi podarilo vyriešiť búchanie od prednej nápravy, tak tento opravený stav netrval dlho. Vydržalo to tak 70 km, kedy bolo ticho, postupne sa to zas začalo ozývať a teraz po asi 400 km to už búcha skoro zas tak, ako predtým. Takže matice na hornom ramene sa museli znova uvoľniť :( Dnes na ne idem s Loctite.
13:57:28
22.04.2014
22.04.2014
minno
-> darklord 19.04.14 17:57:52: ako nechápem, čo tam akože naťahuješ na nalakovanej karosérii?
08:40:38
22.04.2014
22.04.2014
J3STER
-> Jozka: Namontuj co najdeš.