![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Milan 136: Tohle dělaji BLS a BMM podle mě to má nějakou souvislost s tím že je vačka upravená pro DPF, protože BXE to nedělaj, hlavně že je plnej net keců o praskajících palicích na 16V ale prasklou hlavu jsem neviděl ani nepamatuju a tohle jsem dělal za poslední půlrok asi 3x ale většina expertů to dojede až do úplný smrti motoru, tenhle tvůj byl nějaký zodpovědný že slyšel divný zvuk a jel do servisu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tommyk: BLS
-> Milan 136: co to je za motor?
Proč mi zapojený vozík pálí pojistku na zadní mlhovku?![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
šel měnit zdvihátka. Ta vačka asi nemá takhle vypadat coo?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: Tak další konfliky ohledně chybějícího matematickýho aparátu v předmětech jako Kinematika apod. jsem velkoryse pominul.. jsem to dobově v časech převládajících telefonů s chrastícími číselníky připisoval nutnosti přestupovat v MHD cestou z Dejvic na Karlovo náměstí, ale jak tak koukám, nic moc se od tý doby nezměnilo a když, tak nejspíš ne k lepšímu..
Ta stránka je zábavná.. a z dobového panoptika mi připomněla Mechanickýho Skůtra z Karláku..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Ta stránka je zábavná.. a z dobového panoptika mi připomněla Mechanickýho Skůtra z Karláku..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso: Jj, věřím... můj soukromý odhad je, že kdyby se nejdřív dělal matematický aparát a pak až fyzika, tak by musely fyzikální katedry zredukovat úvazky, jelikož by jim do druháku prošlo málo studentů...
-> dragon_cb_cz: ale to je tak na kazdej skole...vzdy o semester neskor zistujem, ako vlastne sa pocitali tie veci semester predtym ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: Jo, tak to je na FJFI ČVUT stejné dodnes - v prvním semestru potřebuješ v Mechanice obyčejné diferenciální rovnice (dělají se ve třetím semestru v analýze) a diferenciální počet funkcí více proměných (4. semestr analýzy), ve druhém semestru v Elektřině a magnetismu zase křivkový a plošný integrály, včetně Greenovo, Gaussovo a Stokesovy věty (opět 4. semestr analýzy). No a když to nějak přežiješ, tak ve třetím semestru na tebe vybafne v Teoretické fyzice prof. Jex s variačníma metodama (který mám teď v páťáku
A síto je to samozřejmě značně husté, začínalo nás přes 600 a na začátku druháku bylo na analýzu zapsaných 140 lidí - z toho 60 jich opakovalo z předchozího ročníku, tzn "80" nových... dalších možná 20-30 mělo "Ačkovou" analýzu, takže klasickej rozpad půlením po semestrech 600 -> 250 -> 120 se konal i unás...
Mimochodem, nedávno mě hodně pobavila tahle stránka na necyklopedii: necyklopedie.wikia.com/wi ki/Jaderná_fakulta
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A síto je to samozřejmě značně husté, začínalo nás přes 600 a na začátku druháku bylo na analýzu zapsaných 140 lidí - z toho 60 jich opakovalo z předchozího ročníku, tzn "80" nových... dalších možná 20-30 mělo "Ačkovou" analýzu, takže klasickej rozpad půlením po semestrech 600 -> 250 -> 120 se konal i unás...
Mimochodem, nedávno mě hodně pobavila tahle stránka na necyklopedii: necyklopedie.wikia.com/wi ki/Jaderná_fakulta
-> dragon_cb_cz 03.02.14 02:02:40: Tvl Greenova věta.. nevím jak teď, ale za mě teda byly matetematistický vědy na FSI ČVUT sice nesmyslný, zato však velmi hustý síto a největší škodič se představoval na 1. přednášce tzv. Digitálovou větou "Jsem docent Fišer a je o mě známo, že dělám z paralerky kruh a z kruhu zkušební dvojici.." A největší finta spočívala v tom, že fyziky I a II, kde by se daly případné získané znalosti z jedině uplatnit, probíhaly už v prvním ročníku, kdežto matematickej k nim se vysvětloval až ve druhým..
-> haso: Hehe
Já mám relativně schopný software, ale text diplomky taky nic moc
Teda vlastně nic, ale nějakých 20 stránek můžu převzít z výzkumáku...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz: a jo tak, no jo...ja som mal statnice na bc. presne 13.6, tak ako aj daavno davnu ex som spoznal 13.6...tej som vzdy vravel, osud chcel aby som si ten den pamatal ako skoda rapid 136
no doprdele, ale 4 mesiace, to je kratko a ja stale skoro nic nemam ztej megasuper diplomprace hotove![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
no doprdele, ale 4 mesiace, to je kratko a ja stale skoro nic nemam ztej megasuper diplomprace hotove
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso: Já myslel, že už máš hotovo... jinak já taky, ale termíny státnic jsou hned začátkem června, tuším právě od druhého, takže to vychází přesně 4 měsíce
Teda... bez jednoho dne, už nám odzvonila půlnoc ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz: ja dufam v jun, jak na bc.
pre prazakov cerven :D
pre prazakov cerven :D
-> haso: 4 ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: este 5 mesiacov a ende ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> haso: Jsem si říkal, na strojárně by mě to docela překvapilo, ani u nás to nejni zrovna "prakticky využitelnej" předmět (ten aparát jsem použitej potkal akorát v teoretickej fyzice - je fajn se po sedmi letech naučit co po mě tenkrát jen tak mimochodem chtěli používat). A já taky nejsem žádnej velkej matematik, jen jsem vlez na blbou fakultu ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: fu, no, mozno len tak z lahka, akosik mi to nic nevravi...ale ja nejsom ziaden velky matematik
-> haso: Na strojárně vás taky trápili variačníma metodama? Jinak to ve vedlejším tématu je více méně jen tupý derivování, akorát jsem si to zapsal jako prase. Ale než jsem pochopil tuhle symetrii, tak jsem se docela natrápil - sice jsem měl poznamenáno, že ta jedna úprava je z Greenovo formule, ale jaksi jsem si zapomněl poznačit ze který (ono je jich docela dost) a než jsem jí našel, tak to chvíli trvalo... Přitom to nejni nic složitýho ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz: ja uz si to nepamatam, to uz je davno, ale ta parcialna derivacia vo vedlajsom temate, to je krasa ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso: Strašný... ale vydržel jsem až sem, tak na poslední překážce nepadnu - ale zrovna variační metody to teda bejt nemusely ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> dragon_cb_cz: matika, to je veda ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Konečně jsem vstřebal, proč je skalární součin (-∇u,v) symetrickej a můžu jít spát... nějak se z tý úterní zkoušky nevidím ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Né dneska, ale v pátek.. stavba lešení, ať se dostanu na barák
-> m8rinek 02.02.14 19:05:34: je to barva auta, jen ten telefon si to nemyslí ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: Natřels tu hlavu aspoň fosforem ať ve tmě svítí? :D
Dream of Power už se pomalu chýlí ke konci. Všechny věci nachystaný, chybí to už jen celý ozdobit ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Discovera: pekne pane ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Bylo mi líto vyhodit za falcovací a děrovácí kleště takřka 2500, tak jsem ze starých plombovacích kleští udělal falcovačky a děrovačky. Není to moc vzhledné, ale svůj účel to splní a dokonce to funguje na 1*
Už toho nechte, myslím že dopravky po celý ČR už mají podnětů na přetěžovatele vozíků a TZ až až..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak nápravu na stejně i INPRO,šéf má od nich vozejk a už tam má třetí nápravu.....
Ja na pujcenym agadosu s trubkou tahat tunu hliny, pisek, uhli a nebyl problem. Ikdyz mel tu napravu dementne v gumach ulozenou.
Když jsem vybíral vlek místo ukradeného domorobo, tak se mi Agadosy moc nelíbily, nakonec jsem pořídil MARO a jsem spokojen - na to, jak se k němu chovám, tak docela drží![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Nakoupil slušně na burze, pokecal s kamarádama, napapal se, vymyslel pár věcí, dohodnul případnej kšeftík, vypil 4 pivka a napsal pár příspěvků na FB. Teda vlastně na virt. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Stepan FUN: čo som mal požičaný agados , tak síce bol len do 400kg ale len rozvidlený rám a na tom hneď tá preglejka a na prejglejke bočnice.. nechcel by som veru taký príves
Taktiež mame agados (handy13) nebrzdeny s plochov 2x1,1 m asi taký obyčajný, a nedavno som nan viezol mokrý piesok o vahe malo cez 1,4 tony a zvládol to aj ked to bolo len 10km. Ale radšej nikdy viac preistotu.
Já dneska přidal další položky na seznam ozkoušených věcí, které jalový výkon motoru v GLSe nezpůsobujou. Cívka jiná, kabely jiný, ufo u karburátoru zkontrolovaný.... a pořád to jede na hovno
Alespoň jsem ale opravil dobíjení - i malé pokroky se počítají ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Já mám agadose ale neni to ta nejlevnější mr.ka z obi a sice nebržděnej na 750kg ,ale je s nápravou na 1300kg, véčková oj, a už jsem na tom vezl 2,2t a dal to. Největší výhoda těch agadosů je že jsou do 130. Ze starýho vozejku jsem vyléčenej, to bylo furt něco v pr. nejdřív jsem dělal elektriku, pak čubu, podlahu, pak zase upadlo uložení, zlatej novej vozejk, jezdím a nesáhnu na to a žádná švestka mě nemůže buzerovat že s tim mam jezdit 80.
-> Stepan FUN: agados som mal niekolkokrat pozicany a no .. ako by som to .. nepresvedcilo ma to o tom, ze by som si to chcel kupit .. uz len ten ram s preklizkou, nalozila sa dlazba (asi polovica vahy z celkovej nosnosti udavanej vyrobcom) po celej ploche v 3 vrstvach a ta preklizka sa tak nejak samozrejme prehla k stredu smerom dole a cely ten prives bol taknejak .. divne poohybany pod tou vahou atd... a tak celkovo .. nas domorobo vozik s mensimi profilmi materialu a drevenymi bocnicami je na tom asi 3x tak lepsie nez klasicky agados
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na to domácí vožení je to pro mě dostanečný, hlavně se to v garáží postaví na stojáka a hotovo![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Stepan FUN: asi som mal stastie a trafil kvalitu
e.:ale tonu by nedal
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
e.:ale tonu by nedal
-> castrol: Asi záleží na tom kterej. Ale co jsem se zatím setkal, tak tak na to Inpro vážně neměly. Větinou končí oj (ať už Včková, nebo rovná) na nápravě a pokud naložíš něco dozadu, tak to nesou jenom sajtny a ohejbaný spodní účka... Ta oj středem "dokonce" to strašně spevní...
Na tom inpru jsem tahal i 2m dřeva (povětšinou dubu) z lesa a no problem. V práci se na tyhle "sériový" (byť třeba i bržděný) vleky bojím naložit tunovou lžíci z bagru.
Na tom inpru jsem tahal i 2m dřeva (povětšinou dubu) z lesa a no problem. V práci se na tyhle "sériový" (byť třeba i bržděný) vleky bojím naložit tunovou lžíci z bagru.
-> Stepan FUN: tak ze by agados nevladal som pocit pri stavbe garaze nemal ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol: Například oj pod celou ložnou plochou, celkově vetší tuhost, sajtny minimálně o půlku silnějšího plechu, podlaha za 22mm voděodolný překližky... Na Inpru jsem odvezl tunovej motor přes půl republiky a ten vlek o tom vůbec nevěděl (auto na tom bylo hůř, ale nakonec dojelo :-D). Agados zlomili když na něj položili 800kg trezor...
-> Stepan FUN: v com je tam rozdiel ?
-> castrol: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Když to porovnám i Inprem, tak se celej agados může jít zahrabat... ;-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj agados sa vydaril ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)