
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> m8rinek 02.02.14 19:05:34: je to barva auta, jen ten telefon si to nemyslí 

-> vhml: Natřels tu hlavu aspoň fosforem ať ve tmě svítí? :D
Dream of Power už se pomalu chýlí ke konci. Všechny věci nachystaný, chybí to už jen celý ozdobit 

-> Discovera: pekne pane 

Bylo mi líto vyhodit za falcovací a děrovácí kleště takřka 2500, tak jsem ze starých plombovacích kleští udělal falcovačky a děrovačky. Není to moc vzhledné, ale svůj účel to splní a dokonce to funguje na 1*
Už toho nechte, myslím že dopravky po celý ČR už mají podnětů na přetěžovatele vozíků a TZ až až..

-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak nápravu na stejně i INPRO,šéf má od nich vozejk a už tam má třetí nápravu.....
Ja na pujcenym agadosu s trubkou tahat tunu hliny, pisek, uhli a nebyl problem. Ikdyz mel tu napravu dementne v gumach ulozenou.
Když jsem vybíral vlek místo ukradeného domorobo, tak se mi Agadosy moc nelíbily, nakonec jsem pořídil MARO a jsem spokojen - na to, jak se k němu chovám, tak docela drží

Nakoupil slušně na burze, pokecal s kamarádama, napapal se, vymyslel pár věcí, dohodnul případnej kšeftík, vypil 4 pivka a napsal pár příspěvků na FB. Teda vlastně na virt. 

-> Stepan FUN: čo som mal požičaný agados , tak síce bol len do 400kg ale len rozvidlený rám a na tom hneď tá preglejka a na prejglejke bočnice.. nechcel by som veru taký príves
Taktiež mame agados (handy13) nebrzdeny s plochov 2x1,1 m asi taký obyčajný, a nedavno som nan viezol mokrý piesok o vahe malo cez 1,4 tony a zvládol to aj ked to bolo len 10km. Ale radšej nikdy viac preistotu.
Já dneska přidal další položky na seznam ozkoušených věcí, které jalový výkon motoru v GLSe nezpůsobujou. Cívka jiná, kabely jiný, ufo u karburátoru zkontrolovaný.... a pořád to jede na hovno
Alespoň jsem ale opravil dobíjení - i malé pokroky se počítají 


Já mám agadose ale neni to ta nejlevnější mr.ka z obi a sice nebržděnej na 750kg ,ale je s nápravou na 1300kg, véčková oj, a už jsem na tom vezl 2,2t a dal to. Největší výhoda těch agadosů je že jsou do 130. Ze starýho vozejku jsem vyléčenej, to bylo furt něco v pr. nejdřív jsem dělal elektriku, pak čubu, podlahu, pak zase upadlo uložení, zlatej novej vozejk, jezdím a nesáhnu na to a žádná švestka mě nemůže buzerovat že s tim mam jezdit 80.
-> Stepan FUN: agados som mal niekolkokrat pozicany a no .. ako by som to .. nepresvedcilo ma to o tom, ze by som si to chcel kupit .. uz len ten ram s preklizkou, nalozila sa dlazba (asi polovica vahy z celkovej nosnosti udavanej vyrobcom) po celej ploche v 3 vrstvach a ta preklizka sa tak nejak samozrejme prehla k stredu smerom dole a cely ten prives bol taknejak .. divne poohybany pod tou vahou atd... a tak celkovo .. nas domorobo vozik s mensimi profilmi materialu a drevenymi bocnicami je na tom asi 3x tak lepsie nez klasicky agados
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na to domácí vožení je to pro mě dostanečný, hlavně se to v garáží postaví na stojáka a hotovo

-> Stepan FUN: asi som mal stastie a trafil kvalitu
e.:ale tonu by nedal

e.:ale tonu by nedal
-> castrol: Asi záleží na tom kterej. Ale co jsem se zatím setkal, tak tak na to Inpro vážně neměly. Větinou končí oj (ať už Včková, nebo rovná) na nápravě a pokud naložíš něco dozadu, tak to nesou jenom sajtny a ohejbaný spodní účka... Ta oj středem "dokonce" to strašně spevní...
Na tom inpru jsem tahal i 2m dřeva (povětšinou dubu) z lesa a no problem. V práci se na tyhle "sériový" (byť třeba i bržděný) vleky bojím naložit tunovou lžíci z bagru.
Na tom inpru jsem tahal i 2m dřeva (povětšinou dubu) z lesa a no problem. V práci se na tyhle "sériový" (byť třeba i bržděný) vleky bojím naložit tunovou lžíci z bagru.
-> Stepan FUN: tak ze by agados nevladal som pocit pri stavbe garaze nemal 

-> castrol: Například oj pod celou ložnou plochou, celkově vetší tuhost, sajtny minimálně o půlku silnějšího plechu, podlaha za 22mm voděodolný překližky... Na Inpru jsem odvezl tunovej motor přes půl republiky a ten vlek o tom vůbec nevěděl (auto na tom bylo hůř, ale nakonec dojelo :-D). Agados zlomili když na něj položili 800kg trezor...
-> Stepan FUN: v com je tam rozdiel ?
-> castrol: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Když to porovnám i Inprem, tak se celej agados může jít zahrabat... ;-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj agados sa vydaril 

-> Vojtisek: Jak ja ty vleky nemam rad :-) Zlatej agados.
Konečně zprovoznil vlek, děkuji kamarádovi za půjčení elektriky ze svého agadosu, abych mohl udělat evidenčku. Do týdne snad dodělám elektriku a světla půjdou ze Zetoru na to správný místo na jachtu 

-> m8rinek: Tak musíš zbuzerovat někoho kdo má doma "v soukolí okřídleného šípu" aby to dohledal... ono se mi to taky všechno míchá, protože zkoušeli nějaké exotické materiály na sedla ventilů, který nakonec udělali z materiálu co se z něj dělaj kroužky - tak jestli se to nespojilo dohromady :)
Ale taky mám za to, že ty písty s ocelovým žebrem snad v první fázi byly japonský.
Ale taky mám za to, že ty písty s ocelovým žebrem snad v první fázi byly japonský.
-> m8rinek: Já už vůbec, tohle mám od kámoše, co se v těhle motorech vrtal - nebo možná ještě vrtá..
-> Jozka: Hele nevim, každopádně tam nejsou standardní písty ;).
-> m8rinek: Nebyly japonský kroužky - resp. licenční dle nich ?
-> peti: Měl jsme, za to, že Hrdlička říkal, že původně montovali písty z Japanu...
-> Mantrabeach: to hadam ne 

-> m8rinek: japonske? skor povodne nemecke Alcan nüral
-> castrol: plechotrony

-> Jindas: a co bude teraz za kolecka ?
-> m8rinek: Kategória 4? A správne, Alu bude asi spolahlivejšia 

Odvezl Webery k doktorovi do Fedelexu a prodal ARC 

-> francomk: Do 1150 pro K4 je povolená alu hlava, tak nemá význam tam huntovat litinu...
-> m8rinek: Tento zas pojde kam?
Rozebral budoucí rychlej motor s momentálním krycím názvem hnojůvka...
Je to 742.136 ještě s Japonskejma pístama, na to že ten motor je totální olejová koule tak písty parádní a klika jak nová...
Je to 742.136 ještě s Japonskejma pístama, na to že ten motor je totální olejová koule tak písty parádní a klika jak nová...
-> Jarda/felda: Na rotačku tady mam plnou krabici origo Boschek
-> saskyn2: 

-> Tommyk: jj, přesně tak, jak si to zeditoval tak já to smazal

-> saskyn2 30.01.14 23:05:19: jj ty mam já. tyhle jsou pro tebe www.cc-autodily.cz/svicka
-zhavici-octav-2-2_2
-> saskyn2: asi drahej dodavatel :-D jinak teda originál a podle fotky NGK
-> Stepan FUN: ty 2mm budou asi jen tak tak
-> Milan 136 30.01.14 22:21:39: JJ, keramika -> Tommyk 30.01.14 22:49:18: To jo, ale to jsou nějaký hodně kvalitní ne? NGK nebo Beru stojí kolem 300kč
-> Stepan FUN: ty 2mm budou asi jen tak tak