skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Vojtisek: Jak ja ty vleky nemam rad :-) Zlatej agados.
Konečně zprovoznil vlek, děkuji kamarádovi za půjčení elektriky ze svého agadosu, abych mohl udělat evidenčku. Do týdne snad dodělám elektriku a světla půjdou ze Zetoru na to správný místo na jachtu ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> m8rinek: Tak musíš zbuzerovat někoho kdo má doma "v soukolí okřídleného šípu" aby to dohledal... ono se mi to taky všechno míchá, protože zkoušeli nějaké exotické materiály na sedla ventilů, který nakonec udělali z materiálu co se z něj dělaj kroužky - tak jestli se to nespojilo dohromady :)
Ale taky mám za to, že ty písty s ocelovým žebrem snad v první fázi byly japonský.
Ale taky mám za to, že ty písty s ocelovým žebrem snad v první fázi byly japonský.
-> m8rinek: Já už vůbec, tohle mám od kámoše, co se v těhle motorech vrtal - nebo možná ještě vrtá..
-> Jozka: Hele nevim, každopádně tam nejsou standardní písty ;).
-> m8rinek: Nebyly japonský kroužky - resp. licenční dle nich ?
-> peti: Měl jsme, za to, že Hrdlička říkal, že původně montovali písty z Japanu...
-> Mantrabeach: to hadam ne ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> m8rinek: japonske? skor povodne nemecke Alcan nüral
-> castrol: plechotrony![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jindas: a co bude teraz za kolecka ?
-> m8rinek: Kategória 4? A správne, Alu bude asi spolahlivejšia ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Odvezl Webery k doktorovi do Fedelexu a prodal ARC ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> francomk: Do 1150 pro K4 je povolená alu hlava, tak nemá význam tam huntovat litinu...
-> m8rinek: Tento zas pojde kam?
Rozebral budoucí rychlej motor s momentálním krycím názvem hnojůvka...
Je to 742.136 ještě s Japonskejma pístama, na to že ten motor je totální olejová koule tak písty parádní a klika jak nová...
Je to 742.136 ještě s Japonskejma pístama, na to že ten motor je totální olejová koule tak písty parádní a klika jak nová...
-> Jarda/felda: Na rotačku tady mam plnou krabici origo Boschek
-> saskyn2: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tommyk: jj, přesně tak, jak si to zeditoval tak já to smazal![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 30.01.14 23:05:19: jj ty mam já. tyhle jsou pro tebe www.cc-autodily.cz/svicka
-zhavici-octav-2-2_2
-> saskyn2: asi drahej dodavatel :-D jinak teda originál a podle fotky NGK
-> Stepan FUN: ty 2mm budou asi jen tak tak
-> Milan 136 30.01.14 22:21:39: JJ, keramika -> Tommyk 30.01.14 22:49:18: To jo, ale to jsou nějaký hodně kvalitní ne? NGK nebo Beru stojí kolem 300kč
-> Stepan FUN: ty 2mm budou asi jen tak tak
-> Milan 136: Myslel jsem si to. Ale už je to hooodně dlouho co jsem to vyráběl. Ale vím, že tam to osazení bylo minimální (2-3mm). ;-)
-> saskyn2 30.01.14 22:20:16: 440kč, ale i tak je to dost.. to je pravda
-> Stepan FUN: je. Chtel jsem to vytocit a kolega to vytahnul ze stolu a dal mi to. Vsak rikam doladit. Je to treba trochu utocit. Ted to musim otocit abych dolisoval...
Loziska jsou octavia 1
Loziska jsou octavia 1
-> Stepan FUN: a jooo... mam to tak často na očich a stejně si nevzpomenu...
-> Milan 136: Není to osazení spodního dílu moc velký? Ale může klamat fotka...
-> Majki: O5 hádám - felda...
-> Milan 136: z čeho jsou ty loziska? vím že horní uložení ale jake auto?:-D
-> krtik 30.01.14 22:29:13: přípravek na lisování silentbloků na fabii ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Stepan FUN: nojo, to mě nenapadlo ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> krtik: Viděl bych to na přípravek pro lisování silentbloků do ramen (nejen) fabia...
-> Placko: -> Stepan FUN: Děkuji pánové.
-> Milan 136: copak to je? jediné co mě napadá nějaký testovátor pevnosti ventilových pružin? Ale to bude asi blbost vzhlede k vlastnímu tření přípravku...?
-> saskyn2: to je keramika ne?
-> Tommyk: BKP ale mam to v Passatu, soudruzi tam cpali obojí voltáž, já mam zrovna 7V a to vyrábí jen NGK D-power 55
-> saskyn2: jakej máš kod motoru?
-> Tommyk 30.01.14 21:29:59: No jo, ty se máš, ty BKD mají svíčky snad jen 4,4V a je jich všude mraky, ale já mam 7V který dělá jen NGK a jsou drahý jak pr.ase, na kelly asi litr jedna, já umím za polovic ale stejně se mi to nechce investovat, tak jezdím ty co tam jsou ještě od výroby, zatím to startuje tak na to se.ru.
-> suri: a šikovný ruce :D
-> Tommyk 30.01.14 21:41:30: treba dlhý a tenký nástrčák a je to hned
-> suri: tak to určitě :-) jinak to šlo hezky, nemůžu si stěžovat.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tommyk 30.01.14 21:36:03: stávajú sa horšie veci
Dneska jen vyměnil u Octavie ložisko PP kola - pokud zítra dopadne testovací jízda OK (nebude nic hučet), tak prohlásím Octavii do jara za provizorně hotovou a vrátím ji tátovi.
Na jaře ještě vyměnit výfuk, tlumiče, brzdové trubky a provozní kapaliny...
...a na korozi se asi vykašlu![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Na jaře ještě vyměnit výfuk, tlumiče, brzdové trubky a provozní kapaliny...
...a na korozi se asi vykašlu
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> suri: dát žhaviče pod ventil dekl