
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Mr_Kubas: -> VeTeV: Jak říkám, co se funkčnosti týka, u obou zakázek byla maximální spokojenost.
jů, že bych Xantuši nechal poupravit ty její letitý vzpěry? už ten zadní laminát taky nelítá nahory jak za mlada, ale pořád vzpěry drží...
-> ZdeněkH: To Mitsubishi je liftback, čili pátý dveře vážej snad metrák
Do hlavy právě dostala žena, takže jsem dostal ihned nakázáno to opravit 
-> dragon_cb_cz: Jojo, vybavuju si, že si to sem dával ty.. Vzhledově mě to netrápí, důležitá je funkčnost, páč jsou ty dveře fakt těžký. Teď s těma unavenejma mám co dělat, abych to uzvedl.


-> dragon_cb_cz: Jojo, vybavuju si, že si to sem dával ty.. Vzhledově mě to netrápí, důležitá je funkčnost, páč jsou ty dveře fakt těžký. Teď s těma unavenejma mám co dělat, abych to uzvedl.
-> ZdeněkH: Věř že to rozdíl sakra je, až když je vyndáš tak zjistíš jak je samotný kufr nechutně těžký (a rychlý když padá).
-> Mr_Kubas: Tuhle firmu jsem tu kdysi zmiňoval já, dělal mi kdysi vzpěry na P309, tam to bylo úplně bez problémů a loni vzpěry na Oktávku - tam se to trochu protáhlo (pravda, trochu mojí blbostí, že jsem to řešil okolo Vánoc) a trošičku se mu nepovedla povrchová úprava - na pár místech slezla a reznou. Funkčnost ale na jedničku, když přišly tak jedna samotná už dokázala kufr udržet, skoro byly silný až moc. Od repase rok a krom té povrchovky žádný problém.
-> Mr_Kubas: Tuhle firmu jsem tu kdysi zmiňoval já, dělal mi kdysi vzpěry na P309, tam to bylo úplně bez problémů a loni vzpěry na Oktávku - tam se to trochu protáhlo (pravda, trochu mojí blbostí, že jsem to řešil okolo Vánoc) a trošičku se mu nepovedla povrchová úprava - na pár místech slezla a reznou. Funkčnost ale na jedničku, když přišly tak jedna samotná už dokázala kufr udržet, skoro byly silný až moc. Od repase rok a krom té povrchovky žádný problém.
-> Mr_Kubas: Super s tím dostat na šišku co? Já s kufrem neměl nikdy problém (kromě kdysi fava), ale kapota je kolikrát těžká jak sviňa. Nejdřív taky přes zimu, ale pak to bylo na draka i v létě
-> ZdeněkH: Oni právě držej v létě, ale v zimě se jim nechce
Takže jak spadnou teploty, spadnou i pátý dveře 


-> Mr_Kubas: Tak ono pokud ti nedrží teď tu kapotu/kuft tak je to jedno když je pošleš pryč
Dobře si pamatuju na předchozím autě když jsem zvedl kapotu a ty vzpěry občas asi podle nálady mě následně to kapotou flákli přes hlavu. Kdyby tam nebyli rozdíl by nebyl žádný. Jsem pak vozil raději v kufru dlouhý klacek, který jsem kapotu podpíral

-> ZdeněkH: No právě, cenově je to jasná volba. Halt to bez nich tejden vydržim 

-> Mr_Kubas: NZ od dob kdy jsem to hledal mám ten odkaz uložen. Ono je rozdíl dát 150 plus poštu za opravu a nebo jako ty minimálně 800 za neorigo nové. Za kus.
-> ZdeněkH: Super, už si to vybavuju, je to přesně ono
Díky ti 


-> Mr_Kubas: Tady napiš: www.gorcak.cz/index.php sice nemám zkušenost, ale taky jsem se tam už kdysi chystal poslat vzpěry. Zabránil tomu jen prodej onoho auta. Zkušenosti jsem ale slyšel dobré.
Hoši, někdo jste se tu zmiňoval o repasování plynových vzpěr pátých dveří. Potřeboval bych zrepasovat na svém Mitsubishi, tak hledám kontakt/reference.. Originál vyjde na 1.300/kus, neoriginál 800/kus 

-> maritn91: To je PUNK.

-> Pavel P..: dneska běžně nemají vypoušťák. Ani OHC Honda. Prostě to otočíš a vyleješ měrkou...
-> Lukyn742 03.01.14 12:28:45: To je dneska normální,mně k tomu prodali odsávačku na olej,protože kde neni spoj tam to nemůže unikat.
-> Lukyn742: se nediv.... sračka z Globusu, tam se totiž nepočítá že to vydrží fungovat až do výměny oleje 

-> Lukyn742: A nešlo by sekačku prostě jen otočit?
Kdo vymyslel sekačku bez vypouštěcího šroubu na olej ?Tak nějak vypadalo vysávání oleje 

-> jourin 02.01.14 18:08:50: Takže v zájmu zachování dobovosti až na plech, pak na bílo a přes to modrou ?
A skelet bude potřeba rovnat, nebo odolal ?
-> Hurdis: Byli vlastně ti textiláci osvícení, že skoro ani nic nerozflákali.. být to v "čistý" Francii, tak kdo ví, jak sbírka dopadla.. Jinak představivost máš ukrutnou.. manželky, právníci, pochodně..
A šlapací výdrž ostatně taky.. že ti ta forma tak vydržela - do nějakýho roku 2006 jsem po kolbence naběhal denně 15 km i víc, ještě ve 2009 jsem na čundrech v plným tempu do kopce kouřil, zatímco většina ostatních na jeho úpatí lapala po dechu.. no a letos mě dvoudenních 56 km vyřadilo na další tři dny z provozu


-> Hurdis: Byli vlastně ti textiláci osvícení, že skoro ani nic nerozflákali.. být to v "čistý" Francii, tak kdo ví, jak sbírka dopadla.. Jinak představivost máš ukrutnou.. manželky, právníci, pochodně..
A šlapací výdrž ostatně taky.. že ti ta forma tak vydržela - do nějakýho roku 2006 jsem po kolbence naběhal denně 15 km i víc, ještě ve 2009 jsem na čundrech v plným tempu do kopce kouřil, zatímco většina ostatních na jeho úpatí lapala po dechu.. no a letos mě dvoudenních 56 km vyřadilo na další tři dny z provozu

-> Hurdis: Tak takhle dlouze jsem se už hodně dlouho nezasmál... :o))) To si musím zarámovat.
-> Fén: Pecka. Budu koukat na přenos. "Na prvních třech místech jsou reprezentanti z Nigérie, za nimi dva Somálští atleti a na záda jim dýchá s úžasným pohybem boků český reprezentant. Pozor Fén krásnou kličkou obchází somálce a dostává se na pátou pozici. Do cíle zbývá posledních sedm kilometrů, hlavně ať se Fén vyvaruje další žluté karty!" 

-> Hurdis: Nové předsevzetí jsou... Zvládnout kvalifikační čas v chůzi na příští LOH. :o))
-> VeTeV: Ale jo, já to beru. Když nemůžu řídit, tak jdu místo hromadné dopravy vždy pěšky. Klidně i na km, dá-li se kudy jít. Jen už bych to asi hned dobrovolně nechtěl. Ještě před pár lety jsem odrovnal celou partu z penzionu na Velké Úpě přes vrchol Sněžky, Obřák a zpět. Na chatě jsem měl náskok asi hodinu a čtvrt, už osprchovaný a u grillu jsem čekal i na ty co chytli v Peci stopa :-)
Ale pravda, já měl tenkrát v batohu ty vodky a zelí. :-)
Navíc když jsem řídil velké liniové stavby, což není tak dávno, tak offroad nemaje, mezi 5-6 partami jsem taky denně naběhal odhadem klidně 10-11 km.
Ale pravda, já měl tenkrát v batohu ty vodky a zelí. :-)
Navíc když jsem řídil velké liniové stavby, což není tak dávno, tak offroad nemaje, mezi 5-6 partami jsem taky denně naběhal odhadem klidně 10-11 km.
-> Fén: hele já to kvituju, pořád mám kroky po krajině české nejraději a věnuji jim krom četby a posraný práce nejvíce času
-> Hurdis: doporučuji, je to něco nepopsatelného, když vyrazíš pln optimismu a nadšení a ke konci se vracíš ve stavu totálně na sračky... ale upřímně řečeno, dá se to jít i poměrně na pohodu - poslední větší zátah jsem šel loni v září, kdy jsem zdolal 59,9 km pěšmo za 9 hodin a 7 minut... bohužel se stále nedokážu přiblížit svým jalovým letům, kdy 70-75km pro mě byla ta procházka, kterou pro mě dnes znamenají 60ky :-(
-> Hurdis: doporučuji, je to něco nepopsatelného, když vyrazíš pln optimismu a nadšení a ke konci se vracíš ve stavu totálně na sračky... ale upřímně řečeno, dá se to jít i poměrně na pohodu - poslední větší zátah jsem šel loni v září, kdy jsem zdolal 59,9 km pěšmo za 9 hodin a 7 minut... bohužel se stále nedokážu přiblížit svým jalovým letům, kdy 70-75km pro mě byla ta procházka, kterou pro mě dnes znamenají 60ky :-(
-> Fén: Tak loňskou výzvu v měření kročejového pohybu jsi překonal se ctí. To všechna čest. Pro nás smrtelníky, kteří již hospody ve městě jakožto záminku pro pěší zdravotní procházky nenavštěvují, bo nám udělali přes ulici hezký bar a jež jsou ohromeni vlastním výkonem cca 17 km na kole (ano, tolikrát se vozidlo pro přesun mezi garáží, dílnou a bytem rozhodlo na immo stávkovat .-) je to až zarážejicí.
Co je v plánu na 2014? Přimlouvám se za nainstalování aplikace pro měření najeté vzdálenosti pánevních výpadů. :-)))
Co je v plánu na 2014? Přimlouvám se za nainstalování aplikace pro měření najeté vzdálenosti pánevních výpadů. :-)))
-> Jozka: Tady ovšem snad nehrozí obklíčení továrny davem zaměstnanců a zabrání sbírky a depozitu jako rukojmí. Snad jedině při sjednocení případných věřitelů, manželek, ex-manželek, milenek, rodinných příslušníků a potencionálních dědiců a jejich právníků :-)
EDIT: Což je vlastně při takové mírné představě téměř srovnatelný, ne-li horší Saigon. No ty vo_e - to je hnusná představa. Ex-ženy s právníkama a s loučema. Dneska neusnu. :-))
EDIT: Což je vlastně při takové mírné představě téměř srovnatelný, ne-li horší Saigon. No ty vo_e - to je hnusná představa. Ex-ženy s právníkama a s loučema. Dneska neusnu. :-))
-> jourin: Právě na to jsem v duchu narážel

-> aceboss: Pod metlou je normalni bila, bohuzel o presnem duvodu prelakovani z bile na modrou jsem nic nedohledal. Predpokladam, ze to prelakovali aby si z toho soudruh Brežněv sedl na zadek :-)
-> jourin: Mě by zajimala jedna věc když se zadívam na foto.
Na horní straně přepážky zadních sedadel je vidět bílá barva to je fabrická (podkladová) barva pod metlou?
Na horní straně přepážky zadních sedadel je vidět bílá barva to je fabrická (podkladová) barva pod metlou?
-> VeTeV: A co jiného mám dělat, když jsem bez auta? :o)) Prčice jsem chtěl jít loni, ale nenašel se další blázen, co by šel taky. A samému se mě cestovat za Ural nechtělo. :o)
-> m8rinek: Neni problem, vem si monterky a prijed :-D
-> jourin: Bude online rekonstrukce? :D
Super, pod rámečkama je vidět původní origo modrá metalíza :-)
-> Fén: jdi do prdele- já jsem začal včera a 20km a doufám, že v sobotu si dám další minimálně 20ku taky:-)
jinak jsem zjistil, že mě čeká v březnu 50km s povidlovým koláčem, pak v květnu snad konečně celý Prčice po letech (cca70km), následuje v září 50km Benešovských toulek a v listopadu za posledním puchýřem - opět 50km v Benešově... takže v rámci příprav musím teď několik víkendů šmachtat jak pomatenej...
jinak jsem zjistil, že mě čeká v březnu 50km s povidlovým koláčem, pak v květnu snad konečně celý Prčice po letech (cca70km), následuje v září 50km Benešovských toulek a v listopadu za posledním puchýřem - opět 50km v Benešově... takže v rámci příprav musím teď několik víkendů šmachtat jak pomatenej...
-> jourin: Bych si všechno nechal a ten bankrotovej konec by byl u mě stejnej..



-> Jozka: Schlumpfove byly v jiny kategorii :-D
-> Nwkt: dyk jo
-> jourin: tak to dává smysl na zimu, předpokládám, že tyhle prototypový okýnka s rámečkem těsní líp než seriová?

-> jourin: tak to dává smysl na zimu, předpokládám, že tyhle prototypový okýnka s rámečkem těsní líp než seriová?

-> jourin: Komplexně vás obdivuju - na vašem místě bych dopadl jako bratři Schlumpfové.. 

-> Jozka: Ajo
Chceme si udelat nejaky bezceny auto na jezdeni do prace v zime :-)
-> Nwkt: No vždyť Mr. Zapadlo dobil právě ten "civil"..

-> Luky: Ehm, o tom "civilu" je právě řeč 

-> jourin: to je moc dobře, jen škoda, že se to nepodařilo před tím, než ho Zapadlo takhle dobil...
(co vy vlastně na dílně s civilem?
)
(co vy vlastně na dílně s civilem?
