
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Lukky_sk: já používám kliku ze dveří 

-> suri: stejně většina autorizáků vysává olej přes měrku



-> suri: ano :D kým sa to dá urobiť zadarmo tak prečo nie :). ked sú to veci ktoré pomôžu alebo ulahčia prácu... nabudúce snád ešte tiež niečo do motora. ak tak tak kludne nejaké rady :) čo sa zíde atd. :)
-> myschaak AZNP K.Hora: pěkná barva, minule jsem se díval a na kila byla za příplatek - v životě jsem jí ale na kile neviděl.
-> Klubko_: jj
-> suri: tak mozna priste 

-> darkstar93: zbrojíš prípravky?? jednoduché a lacné -> Klubko_: robí sa na to aj sada závitník vložky na opravu a šroub sa mení celý
-> darkstar93: pěkný
dnes voláka palica kovová a na konci voláke diery :D
-> suri: jojo, hlinikova vana. No rikal jsem si, jestli se ma ta podlozka vymenit, ale nesla dolu a vzhledem k tomu, ze bych to stejne vhodne neutahl, musim verit tmelu.
-> Lukky_sk: to majú všetky renalty
som vytlacil, aby to veduci rovno aj doskrtal
a dakujem m8rinkovi za malu ale pomerne dolezitu radu

a dakujem m8rinkovi za malu ale pomerne dolezitu radu

-> suri: Ja sa len vždy divím, prečo to tí ľudia tak zaťahujú... minule výmena oleja na paThalii 1.4i kabaret jak vyšitý kľúč na vypúšťací šroub - zapustený štvorhran. A reku paráda tyčka z 3/8 goly bude pasovať. Ani nie. Nakoniec povolené upraveným kľúčom z 19 storočia údajne pôvodne na kosu za konský povoz. samozrejme na polmetrovej trubke. Ktovie kde sa inžinieri v krajine galského kohúta inšpirovali :D
-> myschaak AZNP K.Hora: já vim... ted máš jen vyblitě žlutou užovku a naválečkovaný garde

-> Pavel P..: bych musel mít vyblitě hnědý emko



-> myschaak AZNP K.Hora: už ses proleštil na plech?

-> Klubko_: to je klasika , na octaviách a hlavne hliníkovej PD vani nájsť niekedy nestrhnutú skrutku je umenie , každý to ťahá ako debil a nemení podložky alebo skrutky
-> minno: už jsem za půlkou auta,čekám až se přehoupne sluníčko

-> myschaak AZNP K.Hora: tak zbroj pořádně at něco vyhraješ 

-> myschaak AZNP K.Hora: no a teraz ešte tú na fotke pravú stranu dokončiť

Včera som konečne odstránil drnčanie šoférovej sedačky
Kto by to bol povedal, že uloženie tej tyčky štvorcového profilu, ktorá slúži na sklápanie operadla, bude robiť taký rámus. Ešte spolujazdcovu sedačku, a bude balada.

-> U-Geen: fabii už mám jen jednu..
ale taky stříbrná... 


-> Max: nekolik dalsich fabii? :)
-> Stepan FUN: ooo...díky za podrobné info :o) já momentálně používám malou diagnostiku samostaně bez pc, na kompu mám jen podporu v podobě VISu a autodat. Chci pořídit nějaký oscil. jako máš ty a diagnostiku CAN i KKL. Kabel a soft mám,jen to rozchodit...
-> Max: Mám WIN7 Home Premium 64bit (což je ještě větší svinstvo, než 32bit). Běží mi VCDS 805 CZ (naprosto bez potíží, sice po testu kabelu píše že má starý ovladače, ale chodí. Nicméně byly to nervy, jestli to ten kabel přežije :-D), VCDS Lite (EN), osciloskop běžel taky bez potíží, motordig komfort manager, motordiag simons manager... ETKA a Vivid Workshop a VIS 3.0 jsou jako bonus. Vše plně funkční. :-)
Nechodila starší verze CZ VAGu (409, 304 - ovladače KKL kabelu nejsou problém, nicméně program se vůbec nespustí) a další blbosti co bych do budoucna chtěl by mohly taky klást odpor. :-D
Návod na instalaci Virtual PC do WIN 7 verze, do který "oficiálně" nejde: http://www.youtube.com/wa tch?feature=player_embedde d&v=CbEK0jD6GlE
Edit: Teda virtual PC jde, ale ne WINXP mód...
Nechodila starší verze CZ VAGu (409, 304 - ovladače KKL kabelu nejsou problém, nicméně program se vůbec nespustí) a další blbosti co bych do budoucna chtěl by mohly taky klást odpor. :-D
Návod na instalaci Virtual PC do WIN 7 verze, do který "oficiálně" nejde: http://www.youtube.com/wa tch?feature=player_embedde d&v=CbEK0jD6GlE
Edit: Teda virtual PC jde, ale ne WINXP mód...
-> palinator 24.05.12 23:12:12: proč by to mělo bejt rukama?Jako že tam nebylo dostatek plniče jo?I tak nevidim důvod,prostě blatník z papíru kterej hnije sám od sebe.Jednou jsem montoval přední blatas na audinu,made in Thaiwan za neuveřitelných cca 500kč...majitelovi se cena zdála super a origo nechtěl a světe div se po roce a pul měl blatník puchýře.O spasování a lícování ani nemluvím 

-> Stepan FUN: a pod semičkama ti něco běželo ? Já jsem s tim laboroval několik dní,ale nerozběhl jsem nic. Nakonec jsem se vydal jinou cestou, která mi zatím stačí,ale budu to muset řešit...kámoš mi taky doporučoval virtual Pc. ten tvuj osciloskop ti pod 7mičkama chodil ?
-> U-Geen: další...který myslíš,mám jich několik :o)
-> U-Geen: další...který myslíš,mám jich několik :o)
Jinak dneska v práci zprovozněny všechny vozidla který zprovozněný bejt mohly (jenom Hnědku, který půlka chybí jsem zprovoznit nemohl), posekáno, znovu zaparkováno a připraveno vše na odvoz. Mě už tam zbejvá jenom svářečka, pár blbostí (který se běžně používaj) a FUN... Takže ještě dořešit odvoz FUNa a mám to odstěhovaný všechno...
-> palinator: levý blatník se měnil zároven s pravým ten pravý je sam puchýř a to se kupoval fungláč a ten levý se bral starší z nějaké škocny co šla do šrotu a není na něm ani puchýřek takže si myslím že ten pravý bude made in poland....
Nainstaloval na WIN7 64bit (Home Premium) virtuální počítač s WIN XP SP3. Pakárna jako sviň a bez návodu bych byl v pr... Sice mi pod sedmičkama diagnostika tak nějak chodila, ale pod XP to bude snad fungovat všechno. :-)
Edit: Teď se ukáže, jak se ty "nelegální" WIN XP (nechápu proč nelze provozovat legálně starší verzi ve všech instalacích WIN7, ale jenom od verze professional vejš :-/) poperou s aktualizacema. :-D Ale na virtuálním PC je to skoro jedno. :-) Kdyžtak si to dám znovu a bez aktualizací. :-D
Edit2: Doplnění...
Edit3: Tak to neprošlo... :-D Skoro se ani nedivím. :-D
Edit4: Opětovná aktivace pomoci cracku zafungovala. :-O Takže uvidíme časem jestli to začne moc protestovat...
Edit: Teď se ukáže, jak se ty "nelegální" WIN XP (nechápu proč nelze provozovat legálně starší verzi ve všech instalacích WIN7, ale jenom od verze professional vejš :-/) poperou s aktualizacema. :-D Ale na virtuálním PC je to skoro jedno. :-) Kdyžtak si to dám znovu a bez aktualizací. :-D
Edit2: Doplnění...
Edit3: Tak to neprošlo... :-D Skoro se ani nedivím. :-D
Edit4: Opětovná aktivace pomoci cracku zafungovala. :-O Takže uvidíme časem jestli to začne moc protestovat...
vcera a dnes jsem delal na okte. Vcera jsem zacal menit olej, ale prekvapil me vypustak oblemcanej silikonem->po vypusteni oleje jsem zjistil, ze je ve vane strzenej zavit, tak jsem to nechal radne vykapat. Mezitim vytahl kabinovej filtr a vysal kolem nej listi. Pak jsem chtel vymazat "service" z pristrojovky, to se nepovedlo. Vlepil jsem zpatky vypousteci srou. Vymontoval jsem zamky prednich dveri kvuli spatnejm spinacum, "demontaz vadnejch spinacu".
Dnes vyrazim pro ND do mesta, skutr prestal jet. Zavolam si odvoz, vyzvednu vozik, dovezu domu skutra, dam obed. Po obede spravim skutra (nastesti jen povolena matka na klice, takze prokluzoval remen) a vyrazim znova pro ND. Nalepil (snad to bude drzet) jsem novy spinace do zamku dveri. Pouzil jsem univerzalni mikrospinace, protoze mi prijdou vhodnejsi, nez ty puvodni, ale nesedi montazni body. Prostrikal ovladani oken (nefungovala 1. poloha) zkontroloval a prilepiil, co by mohlo ve dverich drnce, smontoval dvere-vsechno krasne funguje
nalil novej olej, trochu ocistil ventildekl, namontoval kryt motoru, zacal vymyslet a vytvaret drzak zesilovace do kufru, 22:30 vicemene hotovo, uz jen povrchovou upravu, seru na to, du dom.
Dnes vyrazim pro ND do mesta, skutr prestal jet. Zavolam si odvoz, vyzvednu vozik, dovezu domu skutra, dam obed. Po obede spravim skutra (nastesti jen povolena matka na klice, takze prokluzoval remen) a vyrazim znova pro ND. Nalepil (snad to bude drzet) jsem novy spinace do zamku dveri. Pouzil jsem univerzalni mikrospinace, protoze mi prijdou vhodnejsi, nez ty puvodni, ale nesedi montazni body. Prostrikal ovladani oken (nefungovala 1. poloha) zkontroloval a prilepiil, co by mohlo ve dverich drnce, smontoval dvere-vsechno krasne funguje

-> Pivodak:
Spíš bych řek že je to rukama a ne tim blatníkem.
Spíš bych řek že je to rukama a ne tim blatníkem.

-> Michal N 283: musel jsem to začistit až do zdravého obrousit,natřít odrezovačem pak na to plnič a barvu no uvidím jak dlouho to vydrží....
-> Pivodak: ja mám tiež menený a zachytil som ho pri vchádzaní do garáže,bol ohnutý a odvtedy sa to lúpe
-> Michal N 283: Ten blatník je před dvěma roky dávaný nový a lakovaný,z ničeho nic se tam udělal pojebaný puchýř a začalo se to loupat na holý kov,zřejmě kvalitní výroba blatníků:-/
-> Pivodak: toto mám tiež na aute,presne na tom istom mieste
Konečně jsem opravil parádně se loupající blatník:) nějak před:-/
nic...neumíte někdo v Heidenhain iTNC530 nebo v Catii obrábění? sem v p**i 

po par dnoch volna staviame
-> darkstar93: Rikam, nejlepsi je original SKF. Zkl je dobry, pokud bylo skladovany v cistote a nekorodovalo atd:-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a budú mať original? ja tu mám ZKL jedno ktoré je CSSR.. ale neviem či také budú mať. tak že ktoré sú naj. nech hlane nekúpim najväčší shit :D
-> darkstar93: Original SKF jsou nejlepsi
Muzes dat zaplastovana.

dnes som sa rozhodol na nakupy.. :D tak rýchly dotaz. ak by som nezohnal otvorené ložiská do vodneho čerpadla tak mám brať aj tie samomazacie? že by som tie bočné steny vytrhol. šlo by to? :D:D a aké ložiská sú najlepšie kúpiť. značka
Včera jsem našroubil skelet přístrojovky (Lkovej) z mladšího modelu 87 oproti mému 83.
Obojí eMko.
Měl jsem docela potíže ji tam došponovat, protože vrchní úchyty, takový ty vingle napevno v kastli jako by byly na mém autě širší než rozteč šroubů v přístrojovce. Nakonec jsem jí tam najebal, ale šrouby jsem musel utahovat a druhou rukou držet palubku natlačenou směrem dopředu, aby nevyjížděla ven.
Nemáte někdo fotku, kam až je domáčknutá zhora u těch plastíků co krejou výdechy na čelní sklo? Nevím právě jestli jí nemám moc vpředu. Ale sedí normálně.
Počítám, že hranou to má být zastrčeno pod palubovkou a zepředu to přimáčkne těsnění čelního skla. Je to tak?
Obojí eMko.
Měl jsem docela potíže ji tam došponovat, protože vrchní úchyty, takový ty vingle napevno v kastli jako by byly na mém autě širší než rozteč šroubů v přístrojovce. Nakonec jsem jí tam najebal, ale šrouby jsem musel utahovat a druhou rukou držet palubku natlačenou směrem dopředu, aby nevyjížděla ven.
Nemáte někdo fotku, kam až je domáčknutá zhora u těch plastíků co krejou výdechy na čelní sklo? Nevím právě jestli jí nemám moc vpředu. Ale sedí normálně.
Počítám, že hranou to má být zastrčeno pod palubovkou a zepředu to přimáčkne těsnění čelního skla. Je to tak?
-> Max: zas dalsi? :)