
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Mr_Kubas: Jj na 2 roky klid

-> maca: Jasný, tak hlavně, že už je to doma 

-> Mr_Kubas: asi neměl svuj den no.....dneska jsem měl toho samého technika a ještě semnou hodil řeč

-> maca 07.02.12 13:42:26: To mně na feldě na to akorát upozornil, že to mám vyměnit. Koukám, že naštěstí jen upozornil...
-> David.: no to hej
-> myschaak AZNP K.Hora: nu což,už je vše v pořádku

-> castrol: zaleží na technikovi asi...
a taky na tom zda je naprasklá nebo vyloženě celá prasklá
a taky na tom zda je naprasklá nebo vyloženě celá prasklá
-> David.: mne povedal len vymenit a dalej neriesil
-> castrol: nebezpečná závada,taky mě se služebním berlingem takhle vyrazili
byl jsem dneska ve šrotě,skoro dvojku..potěší)...a to nemám zdaleko rozebráno a uklízíno

-> maca: to jsou vocasové

-> maca: a to koli prasknutej manzete nepreslo ?
-> Nwkt: byla prasklá manžeta na poloose
-> maca: Proč opakovaná?
-> Radek Retro eLeSo: 

Dnes opakovaná dovozová STKá a bez závad+pochvala od technika za stav feldy...to potěší

-> Gryzly: já vím, dělám si prdel. mam to jako rezervní klíček, když si jako debil zabochnu klíče ve spínačce..
-> Tommyk: Ne Radkovy to nešlo otočit ve spínačce. Ty máš problém s imobilizerem
-> Radek Retro eLeSo: mam podobnej problém, sice s ním nastartuju, ale po 2s chcípne..
mám to taky zkusit přibrousit?






-> castrol: Děkuji 

Zohnal som si robotu :) alebo skor robota mi volala na mobil :D 

-> Jindas: parada sledovat 

niet nad pocit prejsť cez EK 

Včara - jsme konečně našel dobře uschovaný pružiny a zkompletoval stahováky pro MBX.. bohužel bez připevňovacích šroubů - původně tam byly M5x12, který se mi zadají malý, ale v místama odfláknutým souborným katalogu na ně zapomněli, takže je nechám na pak..
-> doly120: P205 1.9D taky to dost utáhne 

-> exwrcteam: jaké auto? :)
-> Radek Retro eLeSo:





-> myschaak AZNP K.Hora: to myschaak a ostatní
STARTUJEM!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
se poseru,2 roky mam doma klíč kterym nejde startovat a stačilo ho jen přibrousit

STARTUJEM!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
se poseru,2 roky mam doma klíč kterym nejde startovat a stačilo ho jen přibrousit


Tak daleko jsem se ještě nedostal... uvidím zítra po cestě do práce, asi vyjedu dřív 

ja to ve ctvrtek uvaril zaskocil me mraz tak sem musel vymenit fridex
karton nainstalovanej a stejne poradne netopi..


-> Majki88: já mám karton a koberec,a ještě sem to neuvařil,ani s naloženým autem

Dneska vrazil před chladič karton tak jsem zvědav kdy to uvařím... a jestli to začne topit
-> Radek Retro eLeSo: jo přibruš,to musí bejt ono
pro rádce:
mě podle toho vlevo se kterym startuju dělal novej,nejde to,byl i se mnou v autě,dobrušoval,zkoušel,n ic!!
tim vpravo a nově udělanym de jen zamknout,odemknout a strčit do spínačky.........
du zkusit znova ten vpravo a přibrousim
mě podle toho vlevo se kterym startuju dělal novej,nejde to,byl i se mnou v autě,dobrušoval,zkoušel,n ic!!
tim vpravo a nově udělanym de jen zamknout,odemknout a strčit do spínačky.........
du zkusit znova ten vpravo a přibrousim

-> Radek Retro eLeSo: tady to přibruš jako to je u origo...měl jsem stejnej problém když mi borec ze základu na mercedes dělal klíčky k bagru
-> Radek Retro eLeSo: mne príde hneď pri tej prvej zákrute iný
-> Radek Retro eLeSo: Proběhnout přes roztočený drátěný kotouč. Ve spínačce při tlaku na otočení lehce hýbat v mm délce klíče tam/zpět. Pokud nic, tak se klíč nepovedl. Tenhle typ moc doma nedobrousíš.
Dnes jsem zkoušel nové klíčky do klasické 742 spínačky, taky žádný nešel, po chvilce zkoumání dva zářezy hrubým pilníkem do špičky klíče a dráťák a jdou jako originál.
Dnes jsem zkoušel nové klíčky do klasické 742 spínačky, taky žádný nešel, po chvilce zkoumání dva zářezy hrubým pilníkem do špičky klíče a dráťák a jdou jako originál.
-> Jarda/felda: CO máš za stroj?
Já jezdím do lesa z bratrem,zetor 7245 s vlečkou, a ještě s TK12,mám udělané zadní čelo,takže se stím luxusně táhá,a je to malé,vjedu stím všude


-> Radek Retro eLeSo: je to určitě stejně vyfrézovaný jo? ono stačí fakt malinko.
jinak pak už jedině objednat spínačku k těmhle klíčům
jinak pak už jedině objednat spínačku k těmhle klíčům
-> Nwkt: mě tam ale nejde otočit ani ten co byl u auta na fotce vpravo....
-> Radek Retro eLeSo: Pokud je odemčenej volant tak na něj zkus trochu zatlačit, jakoby dovnitř. Mě to taky dělala nová kopie na Seatu, teď se po půl roce trochu oběhal a jde to normálně
sem se dneska konečně dokopal po sto letech udělat náhradní klíč pro Horsta
byl sem u známýho,vše v poho až do chvíle že nejde otočit spínačkou
vlevo origo,vše funguje
vpravo origo co byl taky k autu,tim de jen odemknout a vložit do spínačky,nejde s nim otočit
poradí mi někdo co mam dělat??
klíčař taky nechápe proč nejde novym klíčem(nevzal sem si ho)otočit,byl v autě,dobrušoval ho a stejně to nejde
byl sem u známýho,vše v poho až do chvíle že nejde otočit spínačkou

vlevo origo,vše funguje
vpravo origo co byl taky k autu,tim de jen odemknout a vložit do spínačky,nejde s nim otočit
poradí mi někdo co mam dělat??
klíčař taky nechápe proč nejde novym klíčem(nevzal sem si ho)otočit,byl v autě,dobrušoval ho a stejně to nejde

-> doly120: jj to znám
já většinou takhle jezdim po větším větru a zbírám špalky co se válí ve stoce




-> Jarda/felda: já mám taky les,ale viš jak to je,když jedeš do lesa,a po cestě vidíš hezkou ,,sušku,, tak neodoláš

preleštil som disky a nalepil ružovú nálepku :)
oddělil šikmý rameno od podelnyho,ktery je v prdeli.ach jo
-> xerox422: copak to žeré ? 5 centy




-> MOLSO: Oprava za všechny prachy
5 cent je akurat za čas strávený pri oprave, otvorit kapotu, vložit peniaz, zavriet kapotu. Jak hrací automat.







-> MOLSO: 
