skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
19:01:33
18.10.2011
18.10.2011
suri
-> castrol: trenažér sa nerobí , zoznámenie z vozidlom , cvičisko a ked už máš časť teorie odchodené a vieš jazdiť po cvičisku jazda
19:01:25
18.10.2011
18.10.2011
alpin
-> Arnold: prvu ?
19:00:28
18.10.2011
18.10.2011
Arnold
-> castrol: trenazery u nas nezname takze hned jizdy
18:59:33
18.10.2011
18.10.2011
castrol
-> Arnold: to ta dali hnet na cestu alebo si mal trenazer ?
18:58:40
18.10.2011
18.10.2011
Arnold
-> castrol: diky vypada to ze pojedu sam ale neva tak snad se bude darit kazdopadne se pochlubim jak jsem tto zvoral zitra
18:57:45
18.10.2011
18.10.2011
castrol
-> Arnold: tak vela zdaru
18:57:00
18.10.2011
18.10.2011
Arnold
tak zitra panove bude na silnicich mrtvo tak si dejte bacha mam jizdy
18:48:21
18.10.2011
18.10.2011
David29
-> Induktor: To nepochopim
18:44:10
18.10.2011
18.10.2011
castrol
-> Induktor: to je kombinacia
18:31:18
18.10.2011
18.10.2011
squalo
ja nie ale prasiatko vzadu vpravo dnes vyhlasilo exitus a toto mi spravilo...
ale už je tam nove
ale už je tam nove
17:32:15
18.10.2011
18.10.2011
čert
-> skodovak: jj husí krk na elektro, já tam mám celkem 3 :)
17:14:47
18.10.2011
18.10.2011
darklord
-> 4dams: ake boli zrovna v krabici pod montaznym stolom
17:08:19
18.10.2011
18.10.2011
4dams
-> palinator: to dávali náhodne PAL-Lumel, alebo v nejakých rokoch?
17:00:19
18.10.2011
18.10.2011
palinator
-> 4dams:
Samozřejmě.
Samozřejmě.
16:59:06
18.10.2011
18.10.2011
4dams
lumel sa montoval aj vo vyrobe?
16:57:15
18.10.2011
18.10.2011
palinator
-> Urbi:
A co pak ještě otáčkoměry do hranatý palubky.. tady se PAL většinou taky vyznamenal. Znám 3 hranatý palubky.. jeden je jak zpomalenej film, můj je pravej opak, ten je zase moc ambiciózní, takže se dokáže rozkejvat třeba i k 7000 a dědův ukazuje jedinej správně.
A co pak ještě otáčkoměry do hranatý palubky.. tady se PAL většinou taky vyznamenal. Znám 3 hranatý palubky.. jeden je jak zpomalenej film, můj je pravej opak, ten je zase moc ambiciózní, takže se dokáže rozkejvat třeba i k 7000 a dědův ukazuje jedinej správně.
16:46:20
18.10.2011
18.10.2011
Induktor
-> Urbi: -> palinator: Díky , takže nechám Lumel. On je prý polský a PAL český, tak jsem myslel, že by mohl být PAL lepší no.
16:25:48
18.10.2011
18.10.2011
mafes
Utřel si boty od brzdovky
15:02:06
18.10.2011
18.10.2011
Petr Urban
-> palinator: -> Induktor: Mám zkušenost že Lumel vždy ukazoval přesněji a plynuleji. Pal přeměřuje a ve vys. ot. ukazuje bludy a zasekává se.
14:52:18
18.10.2011
18.10.2011
skodovak
-> minno: musím zkusit..
14:51:57
18.10.2011
18.10.2011
skodovak
-> Klubko_: odkud kam ty krky?..a klasický slabí na elektro?.. na ty nohy jsem to zatim nezkoušel to mě nenapadlo,já to mám pořád nahoru kuli oknu
10:17:57
18.10.2011
18.10.2011
palinator
-> Induktor:
Lumel je prej lepší.
Lumel je prej lepší.
10:10:40
18.10.2011
18.10.2011
Induktor
Ještě to budu muset nějak poladit, ať to nevypadá tak blbě
10:09:34
18.10.2011
18.10.2011
Induktor
Ne teda dnes, ale včera večer. Ne na škodovce, ale díl je ze škodovky , a funguje.
Jen bych se místních odborníků zeptal, jestli je lepší PAL, nebo Lumel? Teď mám Lumel a zatím jsem spokojen. (ale ujel jsem s tím zatím jen 2km)
Jen bych se místních odborníků zeptal, jestli je lepší PAL, nebo Lumel? Teď mám Lumel a zatím jsem spokojen. (ale ujel jsem s tím zatím jen 2km)
08:47:04
18.10.2011
18.10.2011
Klubko_
-> skodovak: jednu dobu mi to fungovalo tak, ze s ventilatorem vlevo teplo, vpravo zima. Bez ventilatoru vlevo zima, vpravo teplo. A pritom na nohy to foukalo rovnomerne teplo. Pak jsem ovsem udelal viz -> Klubko_ 17.10.11 22:10:11: a parada
08:19:46
18.10.2011
18.10.2011
minno
-> skodovak: a keď dáš páčku smerovania vzduchu dole, aby fúkalo na nohy, tak tým otvorom fúka teplý vzduch?
06:09:27
18.10.2011
18.10.2011
Mr.Lumpy
-> skodovak: ano, existuje :-D
23:44:04
17.10.2011
17.10.2011
skodovak
-> minno: tak hlavně žes to vyřešil,mě to sice fouká,ale u řidiče mi nefouká teplo jen chladnej,u spolujezdce teplej.. na tohle taky existuje odpověď ?
22:13:31
17.10.2011
17.10.2011
minno
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: no teoreticky ináč dať naozaj nejde, ale prakticky je tá trubica zo skúseností vždy nejako zalomená a práve to zalomenie a natočenie zalomenia má dosť veľký vplyv na to, kadiaľ ako silno fúka.
-> Klubko_: niečo vyšpekulujem.
-> Klubko_: niečo vyšpekulujem.
22:10:16
17.10.2011
17.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> minno: tak ted už to nechápu vůbec, jestli myslíš ten husí krk, tak ten snad jinak dát nejde , ne?
22:10:11
17.10.2011
17.10.2011
Klubko_
-> minno: protahni tim jeste husi krky a bude tam foukat i teplo
22:09:58
17.10.2011
17.10.2011
minno
-> 4dams: ale aký pelák, reč je o škode 120
Skúste si zapnúť ventilátor a rukou všelijako stláčajte a mente smerovanie tej vrapovej hadice a uvidíte sami, ako sa tým dá ovplyvniť sila a pomer fúkania vzduchu. Je to sranda.
Skúste si zapnúť ventilátor a rukou všelijako stláčajte a mente smerovanie tej vrapovej hadice a uvidíte sami, ako sa tým dá ovplyvniť sila a pomer fúkania vzduchu. Je to sranda.
22:06:35
17.10.2011
17.10.2011
minno
No dobre, nejdem vás napínať. Prešiel som komplet celú dutinu v karosérii, kadiaľ je fúkaný vzduch, nikde vzduch žiadnym neviditeľným otvorom neunikal preč, dutinka plne priechodzia. Z diery v telese kúrenia šiel riadny prievan, no fúkanie napriek tomu končilo v tom predposlednom výduchu na ofuk čelného skla a do posledného výduchu a do okrúhleho ofuku sa už vzduchu dostávalo len minimum. No a celý problém bol v tvarovaní tej vrapovej trubice, ktorá spája to plastové koleno s otvorom do dutiny karosérie. Tá trubica bola natvarovaná tak, že fúkanie vzduchu smerovala dohora. Po jej zalomení, aby bola naklonená a smerovala vzduch na ľavú stranu, je už aj v ľavom ofuku prievan Ale od tepla sa tá trubica sama vyrovnáva, tak ju musím niečim prichytiť v požadovanom tvare. taká blbosť a už som veľa krát nad tým špekuloval, že čo s tým je.
22:04:42
17.10.2011
17.10.2011
Maťulo
-> alpin: kokooooot
22:04:12
17.10.2011
17.10.2011
Placko
-> alpin: aj mňa to napadlo
21:59:07
17.10.2011
17.10.2011
alpin
-> minno: patkaň
21:58:33
17.10.2011
17.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> minno: neseděla ti palubka na výstupy z tunelu
21:56:55
17.10.2011
17.10.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> minno: robí mi to isté kúrenie,tiež by som rád vedel,čo to je???
21:54:34
17.10.2011
17.10.2011
Mr.Lumpy
-> minno: maš v plechu vyhnilou díru? Nebo zapadlý lístek od stání na parkovišti. Polohou by to odpovídalo.
21:53:49
17.10.2011
17.10.2011
4dams
-> minno: upchatý pelák?
21:53:01
17.10.2011
17.10.2011
castrol
-> minno: keby to bola pracka tak poviem ponozka ale v tomto pripade sa vzdavam
21:50:27
17.10.2011
17.10.2011
minno
Všetci vedľa jak tá jedľa
21:49:09
17.10.2011
17.10.2011
castrol
-> minno: hniezdo
21:48:51
17.10.2011
17.10.2011
4dams
-> minno: pavučina?
21:46:14
17.10.2011
17.10.2011
Mr.Lumpy
-> minno: elektroinstalace? vypadlá roura? guma u náhonu tachometru (vnitřní)?
21:45:28
17.10.2011
17.10.2011
Placko
-> minno: bolo to upchaté ?
21:44:02
17.10.2011
17.10.2011
minno
Dnes som rozobral skoro pol palubky, kým som zistil, prečo mi z ľavého ofuku nefúka skoro žiadny vzduch, tlak vzduchu končil u predposledného okenného výduchu hore na palubke. A prišiel som na to. Uhádne niekto čím to bolo? Odlepenou záslepkou diery pre náhon tachometra to nebolo.
21:41:15
17.10.2011
17.10.2011
Arnold
-> Placko: dobru noc
-> castrol: tady se nekdo ma koncim aj ja
-> castrol: tady se nekdo ma koncim aj ja