skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
18:52:43
30.08.2011
30.08.2011
Norton
-> Shader: nu nu nu peknucka bude :O)
15:22:21
30.08.2011
30.08.2011
Placko
skončil letnú brigádu a dostal prvú výplatu
15:20:28
30.08.2011
30.08.2011
StepaNoFUN
-> marek668112: Dovařit, obrousit, překitovat tmelem na plasty, nalakovat. Pokud nezavaříš, bude to praskat pořád.
13:47:06
30.08.2011
30.08.2011
marek668112
-> OndraKrupi: na to som tiež myslel ale to by prasklo znova
-> 1560: prave že to nieje jednoduchy tvar
-> 1560: prave že to nieje jednoduchy tvar
12:38:40
30.08.2011
30.08.2011
1560 - zrušená registrace
-> marek668112:
Jestli je to jednoduchý tvar, tak to odřež, zarovnej hranu, kup si bílý plast (dle tloušťky dílu), nalep ho tam, zarovnej do požadovaných rozměrů, obrousit, nalakovat a udělat nějakou povrchovou úpravu, což bývá nejhorší.
Jestli je to jednoduchý tvar, tak to odřež, zarovnej hranu, kup si bílý plast (dle tloušťky dílu), nalep ho tam, zarovnej do požadovaných rozměrů, obrousit, nalakovat a udělat nějakou povrchovou úpravu, což bývá nejhorší.
12:16:16
30.08.2011
30.08.2011
OndraKrupi
-> marek668112: jestli plast tak nejlépe svařit taky plastem ne?
11:09:32
30.08.2011
30.08.2011
marek668112
Nebudem zakladat novu temu tak to dam sem.S čim je to dobre zalepit pripadne akym tmelom to vytmelovat aby to nepraskalo.Jedna sa o plast (iny som nezohnal)
11:01:59
30.08.2011
30.08.2011
Timil - zrušená registrace
-> Tuner#2: pěkný ;) taky jsem fanda ;)
ale nějak mi asi uniká spojitost s tvým autem...nebo je to prostě jen tak ? ;)
ale nějak mi asi uniká spojitost s tvým autem...nebo je to prostě jen tak ? ;)
10:52:25
30.08.2011
30.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 30.08.11 10:47:31:
10:47:31
30.08.2011
30.08.2011
Nwkt
-> Tuner#2: Tak tohle to bylo
10:45:17
30.08.2011
30.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Ne dnes, ale v neděli jsem nalepil nálepky na kola nejlepšího Japonského tunera značky Porsche aneb + 10HP a víc respektu! Více v kartě auta.
10:41:40
30.08.2011
30.08.2011
tunerlada
-> matoo: debyl :D starý motor išel na biopaliva
10:39:28
30.08.2011
30.08.2011
matoo
-> tunerlada: ked STK tak preco sa ti dymi z vyfuku? :D
10:34:10
30.08.2011
30.08.2011
Mantrabeach
-> Pavel P..: jo použil od tebe.kupodivu i šlo sundat šroubovákem to starý.snad tohle vydrží.peklo bylo sehnat to do kliky.je tam jiný než origo a stálo 400kč od SKF
10:31:48
30.08.2011
30.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Našel jsem při vyklízení dílny po dědovi několik krabiček různých ložisek ZKL, všechno taká ta old school kvalita. Teď mám ložisek tři prdele, všechny nový a hodně jich jde použít na škodovku + mám od jednoho typu vždy další tři prdele.
Malý velký, jednořadý, dvouřadý (i malý dvouřadý), kuželový, zakrytovaný, nezakrytovaný atd.
Jooo a taky asi 4 klaksony s parádním retro zvukem, jeden z nich půjde na votuzidlo.
Malý velký, jednořadý, dvouřadý (i malý dvouřadý), kuželový, zakrytovaný, nezakrytovaný atd.
Jooo a taky asi 4 klaksony s parádním retro zvukem, jeden z nich půjde na votuzidlo.
10:18:50
30.08.2011
30.08.2011
Pavel P..
-> Mantrabeach: použils to ložisko ode mě? šlo to původní z té objímky sundat?
10:11:34
30.08.2011
30.08.2011
Mantrabeach
-> Syny: hele v tomhle případě je lepší ten výfuk komplet vyhodit a namontovat novej.za půl hodiny tam byl komplet a je to supr.nikde nic nepodchází,nemusím se s ničím srát,nejdřív sem si myslel že to povařím ale když sem tu prasárnu viděl tak sem tchánovi rovnou řek ať koupí i zadní díl
09:44:38
30.08.2011
30.08.2011
Syny
-> Mantrabeach: Me zase nejakej kokot predelal konce na kazdem dilu, takze to co ma byt konec "samicka" jsem mel jako konec "samecek"... Taky super a hlavne vubec nechapu proc...
09:38:48
30.08.2011
30.08.2011
Mantrabeach
a včera sem ještě vyměnil tchánovi výfuck na jejich nový felicii.komplet od katalyzátoru novej.A to prase který ho opravovalo bych zabil.v trubce která praskla byl narvanej jekl aby to spojil a nějak to posmrkal a omotal alobalem
09:12:06
30.08.2011
30.08.2011
Mantrabeach
-> tunerlada: ono není co asi ke zlepšení.doufám spíš aby se dobře odvzdušnil chladící systém.předtím mě to drhlo o trubku výfuku tak teď sem to konečně předělal.Jinak kdybych měl elektrickou ohýbačku na trubky tak to vypadá taky jinak a nemusel sem používat kolena ale na domácí podmínky je to slušný
09:01:11
30.08.2011
30.08.2011
tunerlada
-> Mantrabeach: nějaké zlepšení je pozorováno po této úpravě ?nebo je to čistě estetická záležitost aby to nezavazelo a neohřívalo se to od výfuku ? (též přemýšlím to tak udělat)
08:43:15
30.08.2011
30.08.2011
Mantrabeach
já včera dodělal žlutku,obě ložiska v háji,vypínací úplně modrý a netočilo se.zároveň sem trochu předělal vodu
06:03:01
30.08.2011
30.08.2011
MOLSO
-> castrol:
00:36:52
30.08.2011
30.08.2011
castrol
-> alpin: ale len v tom pripade ked ich to zasiahlo
00:32:49
30.08.2011
30.08.2011
alpin
-> castrol: jasné - diváci viac vreštali
00:30:44
30.08.2011
30.08.2011
castrol
-> palinator: a na dtm autach to fungovalo
00:28:41
30.08.2011
30.08.2011
palinator
-> Josifek:
Vysoký křídla, který byly občas na amerických muscle-carech se vůbec neosvědčily, aerodynamiku údajně vůbec nevylepšily.
Vysoký křídla, který byly občas na amerických muscle-carech se vůbec neosvědčily, aerodynamiku údajně vůbec nevylepšily.
23:58:36
29.08.2011
29.08.2011
James1991
Dal do Fáva přihrádky pod palubku jako měly nějaké Felicie, dovyměňoval černé plasty za hnědé, namontoval osvětlení kufru se spínačem po otevření kufru(musí se ještě doladit) a nakonec zvýšil volnoběh, měl jsem při zahřátym motoru tak 200 ot/min , "dotáhl jsem šroub" na necelých 1000ot/min tak už se to tak neklepe Nejspíš bylo trochu povytahaný lanko plynu, teda doufám..
21:54:42
29.08.2011
29.08.2011
TTomas
-> Borin - Král tuzerů: Jo cif maka dost dobre a jeste pouzivam vanish
21:54:38
29.08.2011
29.08.2011
Jarda/felda
-> Josifek: pěknej sekač hlav
21:38:27
29.08.2011
29.08.2011
Borin - Král tuzerů
-> Milan 136: Natural a real na napálenou špínu a pak cif a pustil i karbon
21:29:34
29.08.2011
29.08.2011
Milan 136
-> Borin - Král tuzerů 29.08.11 21:19:38: chemický čistění?
21:29:16
29.08.2011
29.08.2011
bezmozekk - zrušená registrace
tak já dnes začal s nastrojovánim a taky sem skusil jak to pude lepit.....docela to de jenom doufam že aš přijede máma za hodinu z odpolední nebude chtít věšet prádlo
21:13:02
29.08.2011
29.08.2011
castrol
-> alpin: zas sviatok
21:08:50
29.08.2011
29.08.2011
alpin
-> castrol: ešte neboli , keby štvrtok nebol sviatok tak jazdím
21:06:23
29.08.2011
29.08.2011
castrol
-> alpin: a co jazdy uz boli kolko mrtvych
21:03:36
29.08.2011
29.08.2011
Milan 136
-> myschaak AZNP K.Hora 29.08.11 20:42:06: je v Klatovech
21:01:37
29.08.2011
29.08.2011
alpin
-> castrol: už chodím , v stredu tam pôjdem už štvrtý-krát
20:59:44
29.08.2011
29.08.2011
castrol
-> alpin: a co autoskola este cakas ?
20:59:01
29.08.2011
29.08.2011
alpin
ja som si dnes vyskušal jazdu v žigulovi , nikdy viac , bože chráň
20:46:57
29.08.2011
29.08.2011
Josifek
-> Jumbo: rozumna rec... nechcel som to tu vsetko rozpisovat ale kedze vidim ze si si dal tu namahu:
-na kridlo este vyrobim nastavovacie drziaky a pritlak budem nastavovat postupne metodou pokus/omyl
-zatial auto staviam na casovky a BMW V12 pojde do stredu, ak sa rozhodnem jazdit drift, kridlo je odnimatelne...
-aerodynamiku riesim celoplosne, samozrejme ma najviac trapi lahky predok ale mam uz nejake napady ktore chcem skusit... urcite bude difuzor v podlahe, teda kompletne cela podlaha bude riesena od predneho lizatka cez venturiho efekt v strede az dozadu na dufuzor, chcem skusit aj vyuzitie ground effectu s nejakymi flexibilnymi castami prahu ktore sa budu doslova suchat po zemi...
-na kridlo este vyrobim nastavovacie drziaky a pritlak budem nastavovat postupne metodou pokus/omyl
-zatial auto staviam na casovky a BMW V12 pojde do stredu, ak sa rozhodnem jazdit drift, kridlo je odnimatelne...
-aerodynamiku riesim celoplosne, samozrejme ma najviac trapi lahky predok ale mam uz nejake napady ktore chcem skusit... urcite bude difuzor v podlahe, teda kompletne cela podlaha bude riesena od predneho lizatka cez venturiho efekt v strede az dozadu na dufuzor, chcem skusit aj vyuzitie ground effectu s nejakymi flexibilnymi castami prahu ktore sa budu doslova suchat po zemi...
20:45:58
29.08.2011
29.08.2011
castrol
-> Josifek 29.08.11 19:45:22: nadhera FaF
20:42:06
29.08.2011
29.08.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Milan 136: bingo,to mě necvaklo asi jo
20:37:12
29.08.2011
29.08.2011
Milan 136
-> myschaak AZNP K.Hora 29.08.11 20:23:22: tak to byl ale ten bývalej můj prodanej
skoda-virt.cz/cz/.../1511 00-felicia-pick-up-mpi-200 1
skoda-virt.cz/cz/.../1511 00-felicia-pick-up-mpi-200 1
20:33:03
29.08.2011
29.08.2011
TTomas
-> Josifek: Mlcim, ale chce se mi
20:26:25
29.08.2011
29.08.2011
Jumbo
-> Josifek: Tak to vezmu fyzikálně. Pokud potřebuješ větší přítlak na zadní nápravu, tak je to možná krok správným směrem, otázka je, jak dobře máš úhly křídla, aby ti to buďto nedělalo přítlaku moc, nebo naopak žádný.
Vzhledem k momentálnímu výkonu motoru si spíš říkám, že tohle bude fungovat jako dobrá brzda, která bude zvyšovat tření auta o vzduch a zároveň, za předpokladu, že bude fungovat, přidá přítlak na zadní nápravu, což podle mě bude dělat pořádný bordel, hlavně u auta s motorem za nápravou.
Další věc je, že pokud to auto stavíš na drifty a bude v něm nějaký šílený motor, tak přítlak na zadní nápravě není zrovna to pravé, obzvlášť pokud chceš nechat motor umístěný vzadu. Váha motoru udělá dost sama za sebe.
Osobně, pokud bych si chtěl hrát s aerodynamikou, šel bych cestou difuzoru v podlaze, který by předně směřoval proudící vzduch a dovolil ti vytvořit přítlak na libovolném místě auta, podle potřeby. Například u Favoritu 1600 H se jim povedlo díky správně nastavenému difuzoru úplně odstranit zadní křídlo při zachování stejných jízdních vlastností a zvýšení maximální rychlosti.
Vzhledem k momentálnímu výkonu motoru si spíš říkám, že tohle bude fungovat jako dobrá brzda, která bude zvyšovat tření auta o vzduch a zároveň, za předpokladu, že bude fungovat, přidá přítlak na zadní nápravu, což podle mě bude dělat pořádný bordel, hlavně u auta s motorem za nápravou.
Další věc je, že pokud to auto stavíš na drifty a bude v něm nějaký šílený motor, tak přítlak na zadní nápravě není zrovna to pravé, obzvlášť pokud chceš nechat motor umístěný vzadu. Váha motoru udělá dost sama za sebe.
Osobně, pokud bych si chtěl hrát s aerodynamikou, šel bych cestou difuzoru v podlaze, který by předně směřoval proudící vzduch a dovolil ti vytvořit přítlak na libovolném místě auta, podle potřeby. Například u Favoritu 1600 H se jim povedlo díky správně nastavenému difuzoru úplně odstranit zadní křídlo při zachování stejných jízdních vlastností a zvýšení maximální rychlosti.