Co jste dnes udělali...

prohledat
123796 příspěvků (zobrazeno 60801 až 60850) od 06.12.2007 do 18.11.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
20:23:50
29.04.2011
castrol
adamisko 29.04.11 20:22:00 napsal:

→ afro100: → Nwkt: spravne spravne spravne

:-D jednodussi a lepsi napad me nenapadl :-D
ine vypinace
20:22:00
29.04.2011
adamisko
-> afro100: -> Nwkt: spravne spravne spravne :-D jednodussi a lepsi napad me nenapadl :-D taky to mam z toho duvodu abych jen hmatem zjistil jaky je na co.
upraveno 1x, naposled 29.04.2011 20:23:27
20:06:19
29.04.2011
afro100
-> David29: pretoze jedny su predne a jedny zadne ... ne ? Keby to mal otocene stejne, tak tam ma dva vypinace na predne :D
20:05:33
29.04.2011
Nwkt
-> David29: Protože jsou oba dva stejný
20:05:12
29.04.2011
David29
-> adamisko: Proč máš každej ten vypínač jinak votočenej?
19:22:49
29.04.2011
adamisko
tak kromě zvukové signalizace rozsvicených světel, jsem si udělal ještě podsvícení spínaču mlhovek a opravil barvy, takže predni mlhy sviti uz zelene
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od adamisko vložen 29.04.2011 19:22:49
17:29:47
29.04.2011
jarda.u1
-> squalo 29.04.11 15:27:16: Jawa 250/353? Ja mam 250/559...4
17:07:02
29.04.2011
castrol
-> Nepér: a kedy bude seriova vyroba?
upraveno 1x, naposled 29.04.2011 17:07:11
17:05:51
29.04.2011
Hurdis
-> Nepér: Kdyby ses chtěl podělit o cedulku v plném rozlišení za děkuji, tak bych velmi pěkně poděkoval. 6 4
16:23:51
29.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> squalo: no a pak ti ji ukradnou jako mě8
16:06:30
29.04.2011
marek668112
-> squalo: dakujem:) no som len študent a nemam financie,to je največši problem,a ešte minimalne 1000€ do nej budem musel investovat...hlavne treba všetky nove chromovane diely a tie su velmi drahe,a novu kostru1 (ta stara je velmi zničena) A to do nej už išlo viac ako 500€ a vobec to neni vidiet.

Jo a ešte som zabudol že ju treba aj prihlasit

1
15:57:32
29.04.2011
squalo
-> marek668112: no stači rozobrať do šrobika, dať nastriekať, motor vyleštiť, pokupovať nove chromove veci a bude určite 1

ale držím palce4
15:43:54
29.04.2011
marek668112
-> squalo: pekna,dufam že moja 175-ka bude tiež taka krasna
15:27:16
29.04.2011
squalo
dens som vytiahol Barborku, vyleštil ju trošku a bol trošku pobrkať na nej 5
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od squalo vložen 29.04.2011 15:27:16
13:18:56
29.04.2011
kamikaze
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já nevím kde jsem to sebral, teď jsem to hledal a nenašel, takže čidla jsou shodný, jen rozdíl původní a nový4
13:16:30
29.04.2011
David29
-> Petrson: Takže to je asi schválně. Ale opodstatnění oproti klasice?
13:13:22
29.04.2011
Petrson
-> David29 29.04.11 11:56:25: Přesně tak to má i N13 4
13:04:58
29.04.2011
Nepér
Udělal jsem vobrázek:
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Nepér vložen 29.04.2011 13:04:58
12:31:44
29.04.2011
Karel.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já to tak udělal a je klid4
12:23:43
29.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: -> stika87: Aha to ste nerekli :-) To pak by bylo lepsi dojit na vrakec pro jety cidlo.
11:56:25
29.04.2011
David29
-> GRED-Činpokomon :D, Mantrabeach Nissan Sunny, výbava LX, 1992



Jinak buď je to nějaká bolístka Nissanu, nebo ten vyndavací klíč (+možnost točení spínačky šroubovákem) je naprosto normální. Kolega to měl na Sunnym taky
11:44:24
29.04.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Tuner#2: jj ja uz si taky zvykl ;-)
11:42:34
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stika87 29.04.11 11:29:07: To je normal, dnešní nový čidla mají jinej odpor a mě to taky při 88°C ukazuje kolem 70°C na budíku. Už jsem si zvyknul a 80° je pak 100°C skutečných a není to problém s tím takhle fungovat... Najdi si o tom tady celý téma, ty čidla jsou dva druhy, musel bys sehnat starý čidlo, který pasuje k budíku.
11:29:07
29.04.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale me to vsechno funguje :) kdyz tomu davam tak se normalne cidlo vetraku zapne jen ten budik proste ukazuje blbe :)
09:26:44
29.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Star LC20 28.04.11 23:59:32: To je rada jak noha 3



-> stika87 28.04.11 23:47:30: Tak to koukej vyresit, chudak motor.



Samozrejme, ze cidlo se nevaze k motoru ale k budikum. Lec neni mi znamo ze by hranaty a kulaty budiky mely jina cidla. Do fa motoru patri termostat 88°C. Je to sice trochu napor na chlazeni ale nemam s tim problem.
00:10:03
29.04.2011
kamikaze
-> Syny: Dík kouknu na to, zkusím asi i posílit kostru, zda to pomůže a pokud to je těsnění, tak vím kdy se to vys..., v sobotu 3 Jdu spát ať to tu nezasírám, sem to moc nepatří4
00:05:57
29.04.2011
Syny
-> kamikaze: tak kostry... koukni na pasek co spojuje motor s kastli a pak na kostru pristrojovky 4
upraveno 1x, naposled 29.04.2011 00:06:14
00:04:54
29.04.2011
kamikaze
-> Syny: Ten motor, co jsem měl přimontovanej na převodovce, tak ten už jen smutně kouká z kůlny, ten co jsem měl na vleku, je teď v autě. Teplota dělá to samý, jen nevaří (zatím a doufám že nebude). Ručička mi na volnoběh začne poskakovat.
23:59:32
28.04.2011
Star LC20
-> kamikaze: na 120ce mi to dělá taky, podle všeho (a chytrých lidí) je to podfukující se těsnění pod hlavou. První signál pro Tebe, že bys to měl udělat. Anebo se na to vykašli, vyndej termostat, dej si do předu dečku, a podle potřeby odkrývej/zakrývej. 4
upraveno 1x, naposled 29.04.2011 00:01:20
23:57:27
28.04.2011
Syny
-> kamikaze: No tak ten tvuj motor je v haji celej, pokud je to ten se ktermym si byl u me, tak tam mas tesneni v haji urcite... Zkontroluj a prolez kostry. Ale jako ten motor si dej do kupy urcite...
23:57:04
28.04.2011
stika87 - Maschinenführer
-> kamikaze: no pokud ti to kolisa tak bud termostat nebo prave tesneni no:-/
23:54:44
28.04.2011
kamikaze
-> Syny: -> stika87: No já hledám problém a nenacházím řešení, voda kolísá 80-100, dřív mi to drželo na 80. Napřed jsem měl podezření na dobíjení, protože budík klesnul na volnoběh, altík jsem tam dal 70A z FA, tudíž odpadá i regulátor. Motor je jinej, termostat novej (WAHLER). Tak právě se snažím zjistit, zda by na novym motoru (89) nemohl být jiný typ čidla.

Nakonec to bude těsnění pod hlavou, kterýmu jsem se elegantně vyhnul jiným motorem12
23:53:22
28.04.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Syny: to netusim ale asi ne ;-) a kdyz tam dam cidlo ze 120 tak by to melo ukazovat 80 ne ? :)
23:51:04
28.04.2011
Syny
-> stika87: no a nema favo vyssi provozni teplotu? Tady jinej termostat?
23:47:30
28.04.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Syny: hele ja mel v aute favo motor a kulaty budiky vse fungovalo a ukazovalo presne ted tam mam 136 a kzauje to 65 i kdyz sjem prehodil cidlo za to z fava i uplne nove i ze 120 :) proste se ted na tech 80 nemuzu dostat :)
23:40:48
28.04.2011
Syny
-> kamikaze: ja bych rekl, ze pro kulaty/hranaty jsou stejny... jiny jsou na 82 tremostat a na 88 4
upraveno 1x, naposled 28.04.2011 23:40:59
23:30:11
28.04.2011
kamikaze
Rychlej dotaz, čidla teploty byly jiný pro kulatý a hranatý budíky, dají se od sebe nějak rozeznat?
22:28:26
28.04.2011
kachník
-> Radek Retro eLeSo: jj, bezbarvym lakem...kdyby to náhodou místo na zeď hodil do sklepa, aby to nechytlo lišku1
22:24:03
28.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> kachník: dělal sem známýmu k 50sátinám znak VW,ještě větší a komplet vypálenej do smrkovýho dřeva pájkou1 ,to tvoje přelakovaný snad taky né ne??3
22:20:17
28.04.2011
kachník
-> Radek Retro eLeSo: a nezrezne :-D hezké
22:19:50
28.04.2011
Tomáššš
-> castrol: 3
22:19:32
28.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> castrol: potřebuje oživit novym lakem a bude zase fit,díky4
22:19:28
28.04.2011
Tomáššš
-> Pipo26: skoda :D ale ten cas mozes napisat 3 40
22:18:00
28.04.2011
castrol
-> Radek Retro eLeSo: tak to je pekne 4
22:17:03
28.04.2011
Radek Retro eLeSo
22:16:34
28.04.2011
Radek Retro eLeSo
22:14:32
28.04.2011
Radek Retro eLeSo
-> castrol: sorry za OT ale mě brácha před pár lety udělal tenhle dřevěnej,je to skládaný dřevo,přelakovaný lakem na lodě,průměr cca 30cm a síla dřeva 3cm4
upraveno 1x, naposled 28.04.2011 22:15:54
22:14:09
28.04.2011
Pipo26
-> Tomáššš: NIe nie, dnes som sa hrajkal sam ... 40
22:13:47
28.04.2011
castrol
Tomáššš 28.04.11 22:13:06 napsal:

→ Pipo26: cas ? Nekona sa rekord ? :)1
ach jaj 1
Extreme Tyres