skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Nepér: a kedy bude seriova vyroba?
-> Nepér: Kdyby ses chtěl podělit o cedulku v plném rozlišení za děkuji, tak bych velmi pěkně poděkoval.



-> squalo: no a pak ti ji ukradnou jako mě

-> squalo: dakujem:) no som len študent a nemam financie,to je največši problem,a ešte minimalne 1000€ do nej budem musel investovat...hlavne treba všetky nove chromovane diely a tie su velmi drahe,a novu kostru
(ta stara je velmi zničena) A to do nej už išlo viac ako 500€ a vobec to neni vidiet.
Jo a ešte som zabudol že ju treba aj prihlasit


Jo a ešte som zabudol že ju treba aj prihlasit

-> marek668112: no stači rozobrať do šrobika, dať nastriekať, motor vyleštiť, pokupovať nove chromove veci a bude určite
ale držím palce

ale držím palce

-> squalo: pekna,dufam že moja 175-ka bude tiež taka krasna
dens som vytiahol Barborku, vyleštil ju trošku a bol trošku pobrkať na nej 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já nevím kde jsem to sebral, teď jsem to hledal a nenašel, takže čidla jsou shodný, jen rozdíl původní a nový

-> Petrson: Takže to je asi schválně. Ale opodstatnění oproti klasice?
-> David29 29.04.11 11:56:25: Přesně tak to má i N13 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: já to tak udělal a je klid

-> Tuner#2: -> stika87: Aha to ste nerekli :-) To pak by bylo lepsi dojit na vrakec pro jety cidlo.
-> GRED-Činpokomon :D, Mantrabeach Nissan Sunny, výbava LX, 1992
Jinak buď je to nějaká bolístka Nissanu, nebo ten vyndavací klíč (+možnost točení spínačky šroubovákem) je naprosto normální. Kolega to měl na Sunnym taky
Jinak buď je to nějaká bolístka Nissanu, nebo ten vyndavací klíč (+možnost točení spínačky šroubovákem) je naprosto normální. Kolega to měl na Sunnym taky
-> Tuner#2: jj ja uz si taky zvykl ;-)
-> stika87 29.04.11 11:29:07: To je normal, dnešní nový čidla mají jinej odpor a mě to taky při 88°C ukazuje kolem 70°C na budíku. Už jsem si zvyknul a 80° je pak 100°C skutečných a není to problém s tím takhle fungovat... Najdi si o tom tady celý téma, ty čidla jsou dva druhy, musel bys sehnat starý čidlo, který pasuje k budíku.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale me to vsechno funguje :) kdyz tomu davam tak se normalne cidlo vetraku zapne jen ten budik proste ukazuje blbe :)
-> Star LC20 28.04.11 23:59:32: To je rada jak noha 
-> stika87 28.04.11 23:47:30: Tak to koukej vyresit, chudak motor.
Samozrejme, ze cidlo se nevaze k motoru ale k budikum. Lec neni mi znamo ze by hranaty a kulaty budiky mely jina cidla. Do fa motoru patri termostat 88°C. Je to sice trochu napor na chlazeni ale nemam s tim problem.

-> stika87 28.04.11 23:47:30: Tak to koukej vyresit, chudak motor.
Samozrejme, ze cidlo se nevaze k motoru ale k budikum. Lec neni mi znamo ze by hranaty a kulaty budiky mely jina cidla. Do fa motoru patri termostat 88°C. Je to sice trochu napor na chlazeni ale nemam s tim problem.
-> Syny: Dík kouknu na to, zkusím asi i posílit kostru, zda to pomůže a pokud to je těsnění, tak vím kdy se to vys..., v sobotu
Jdu spát ať to tu nezasírám, sem to moc nepatří


-> kamikaze: tak kostry... koukni na pasek co spojuje motor s kastli a pak na kostru pristrojovky 

-> Syny: Ten motor, co jsem měl přimontovanej na převodovce, tak ten už jen smutně kouká z kůlny, ten co jsem měl na vleku, je teď v autě. Teplota dělá to samý, jen nevaří (zatím a doufám že nebude). Ručička mi na volnoběh začne poskakovat.
-> kamikaze: na 120ce mi to dělá taky, podle všeho (a chytrých lidí) je to podfukující se těsnění pod hlavou. První signál pro Tebe, že bys to měl udělat. Anebo se na to vykašli, vyndej termostat, dej si do předu dečku, a podle potřeby odkrývej/zakrývej. 

-> kamikaze: No tak ten tvuj motor je v haji celej, pokud je to ten se ktermym si byl u me, tak tam mas tesneni v haji urcite... Zkontroluj a prolez kostry. Ale jako ten motor si dej do kupy urcite...
-> kamikaze: no pokud ti to kolisa tak bud termostat nebo prave tesneni no:-/
-> Syny: -> stika87: No já hledám problém a nenacházím řešení, voda kolísá 80-100, dřív mi to drželo na 80. Napřed jsem měl podezření na dobíjení, protože budík klesnul na volnoběh, altík jsem tam dal 70A z FA, tudíž odpadá i regulátor. Motor je jinej, termostat novej (WAHLER). Tak právě se snažím zjistit, zda by na novym motoru (89) nemohl být jiný typ čidla.
Nakonec to bude těsnění pod hlavou, kterýmu jsem se elegantně vyhnul jiným motorem
Nakonec to bude těsnění pod hlavou, kterýmu jsem se elegantně vyhnul jiným motorem

-> Syny: to netusim ale asi ne ;-) a kdyz tam dam cidlo ze 120 tak by to melo ukazovat 80 ne ? :)
-> stika87: no a nema favo vyssi provozni teplotu? Tady jinej termostat?
-> Syny: hele ja mel v aute favo motor a kulaty budiky vse fungovalo a ukazovalo presne ted tam mam 136 a kzauje to 65 i kdyz sjem prehodil cidlo za to z fava i uplne nove i ze 120 :) proste se ted na tech 80 nemuzu dostat :)
-> kamikaze: ja bych rekl, ze pro kulaty/hranaty jsou stejny... jiny jsou na 82 tremostat a na 88 

Rychlej dotaz, čidla teploty byly jiný pro kulatý a hranatý budíky, dají se od sebe nějak rozeznat?
-> Radek Retro eLeSo: jj, bezbarvym lakem...kdyby to náhodou místo na zeď hodil do sklepa, aby to nechytlo lišku

-> kachník: dělal sem známýmu k 50sátinám znak VW,ještě větší a komplet vypálenej do smrkovýho dřeva pájkou
,to tvoje přelakovaný snad taky né ne??


-> Radek Retro eLeSo: a nezrezne :-D hezké
-> castrol: 

-> castrol: potřebuje oživit novym lakem a bude zase fit,díky

-> Pipo26: skoda :D ale ten cas mozes napisat



-> Radek Retro eLeSo: tak to je pekne 

-> castrol: sorry za OT ale mě brácha před pár lety udělal tenhle dřevěnej,je to skládaný dřevo,přelakovaný lakem na lodě,průměr cca 30cm a síla dřeva 3cm

-> Tomáššš: NIe nie, dnes som sa hrajkal sam ... 

Tomáššš 28.04.11 22:13:06 napsal:
→ Pipo26: cas ? Nekona sa rekord ? :)
ach jaj 
→ Pipo26: cas ? Nekona sa rekord ? :)


-> Pipo26: cas ? Nekona sa rekord ? :)

kachník 28.04.11 22:07:09 napsal:
→ MOLSO: ale néé, byla stará nehybná a
hluchá
a po tom kladive uz navzdy tuha :D
→ MOLSO: ale néé, byla stará nehybná a
hluchá


MOLSO 28.04.11 22:03:01 napsal:
→ kachník: chuda mačka pod tym plechom musela mravčať
jak besná

kua ! zlomil som si moju oblubenu socialisticku stolicku
to si zabil riadne 
→ kachník: chuda mačka pod tym plechom musela mravčať
jak besná








-> MOLSO: ale néé, byla stará nehybná a hluchá

-> kachník: oka urcite to bude parada ak sa to teda podari
-> castrol: až bude chuť a čas, tak to zkusim

-> kachník: chuda mačka pod tym plechom musela mravčať jak besná


