
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Klubko_: presne tak
jakmile slo jen plyn a tocit (ve ferrari to jde hezky) tak jsem jel rovne. 
Edit: ferrari ma vtomhle trosku vyhodu, ale koncepce je stejna (teda ferrari ma motor pred napravou takze uprostred a skoda za), ale jakmile jsem pouzil rucku nebo volant jinak tak jsem skodu dostal do pekneho powerslidu (asi ve 40km/h)


Edit: ferrari ma vtomhle trosku vyhodu, ale koncepce je stejna (teda ferrari ma motor pred napravou takze uprostred a skoda za), ale jakmile jsem pouzil rucku nebo volant jinak tak jsem skodu dostal do pekneho powerslidu (asi ve 40km/h)

-> adamisko: tak ono se 1xx budto napred trochu tocit koleckem na jednu stranu a pak vic na druhou a pak plyn anebo tocit, rucka a plyn. Ale kolecko a plyn=jedeme rovne 

Po dnešním tréninku powerslidu (projetí zatáčkou dveřma nepřed) na polygonu, jsem si vyzkoušel jak zadokolku (škoda 120), tak předokolku (toyota corolla).
Výsledek: S předokolkou nadherné projetí zatáčkou. Nebylo co řešit jen zatáhnout ručku a dále pokračovat podle příručky "Závodníkem snadno a rychle", nikterak těžká věc. No a se Škodovkou jsem díky nezkušenosti 2x zapad, ale ke konci už celkem zmáknutá technika. Vtip je v tom, že ani pod plynem se nechce do zatáčky moc točit a předek hodně klouže a řízení by mohlo být strmější.
Pointa na závěr: už vím proč mají rally auta tak strmá řízení
Tak to jsem dnes udělal. Omlouvám se, jestli je to off topic. chtěl jsem se podělit se zkušeností. Prosím nekamenujte mě. :-D
Výsledek: S předokolkou nadherné projetí zatáčkou. Nebylo co řešit jen zatáhnout ručku a dále pokračovat podle příručky "Závodníkem snadno a rychle", nikterak těžká věc. No a se Škodovkou jsem díky nezkušenosti 2x zapad, ale ke konci už celkem zmáknutá technika. Vtip je v tom, že ani pod plynem se nechce do zatáčky moc točit a předek hodně klouže a řízení by mohlo být strmější.
Pointa na závěr: už vím proč mají rally auta tak strmá řízení

Tak to jsem dnes udělal. Omlouvám se, jestli je to off topic. chtěl jsem se podělit se zkušeností. Prosím nekamenujte mě. :-D
tak dnes posledni zapich a ted uz hura na zkousky 

-> haso: :-D
-> aceboss 06.01.11 15:40:03: Takový lidi jsem měl rád.. Jednoho spolužáka škola dokonce tak nebavila, že měl vždycky posekáno jako první, aby od ní měl pokoj. Navíc - to se ani nic nenaučíš, když dáš všechno fofrem na první termín, ne?
K nářadíčku gratuluju..
-> Tomáššš 06.01.11 21:54:05: Čím kvalitněji udělaný, tím hůře, ale dá se - jen se to musí umět.. Ti co říkají, že ne, tak to většinou umí taky, ale nechtějí se s tím s**t a pak se ještě dohadovat se zákazníkem o (logicky vyšší) ceně..

-> Tomáššš 06.01.11 21:54:05: Čím kvalitněji udělaný, tím hůře, ale dá se - jen se to musí umět.. Ti co říkají, že ne, tak to většinou umí taky, ale nechtějí se s tím s**t a pak se ještě dohadovat se zákazníkem o (logicky vyšší) ceně..
-> haso: tak startuj skeblu a vyraz




Klubko_ 06.01.11 23:18:33 napsal:
→ tunerlada: ne, pokud to vyhrivani neprijde do styku se
zhavym resp. pokud to cely nezapalis
molitan prej rad hori. Ale to uz
nekolikrat strasili a este mi to nechytlo.
molitan kurevsky hori
→ tunerlada: ne, pokud to vyhrivani neprijde do styku se
zhavym resp. pokud to cely nezapalis

nekolikrat strasili a este mi to nechytlo.
molitan kurevsky hori

stymto sa svami musim podelit, citam si recenzie ojetin a vtom zrazu:
NEBRAT
1,2i 6V HTP (40 kW)
Zážehový řadový tříválec, šestiventilový rozvod OHC, vícebodové elektronické vstřikování paliva.
Důvody: Důvody jsou ty samé, jako u 1,0 MPI. Tříválec sice solidně zabere z nízkých otáček, takže auto z křižovatky překvapivě svižně vyrazí, ale se vzrůstající rychlostí a rostoucími otáčkami mu katastrofálně dochází dech. Pokud s vámi začne závodit mladík s ospojlerovanou stodvacítkou, tak má znamenitou příležitost zažít poprvé v životě vítězství nad moderním vozem.

NEBRAT
1,2i 6V HTP (40 kW)
Zážehový řadový tříválec, šestiventilový rozvod OHC, vícebodové elektronické vstřikování paliva.
Důvody: Důvody jsou ty samé, jako u 1,0 MPI. Tříválec sice solidně zabere z nízkých otáček, takže auto z křižovatky překvapivě svižně vyrazí, ale se vzrůstající rychlostí a rostoucími otáčkami mu katastrofálně dochází dech. Pokud s vámi začne závodit mladík s ospojlerovanou stodvacítkou, tak má znamenitou příležitost zažít poprvé v životě vítězství nad moderním vozem.

-> minno: 

-> Majklsto: -> Tomáššš: pieskovať sa dá všetko, otázka znie ináč, či to pieskovanie komaxitu bude mať aj nejaký efekt, alebo ten komax ostane tam bez zmeny

-> tunerlada: ne, pokud to vyhrivani neprijde do styku se zhavym resp. pokud to cely nezapalis
molitan prej rad hori. Ale to uz nekolikrat strasili a este mi to nechytlo.

-> Majklsto: vdaka
-> Tomáššš: dá
tak dneska som sa konecne dostal ku ociste karbecu na Š120 , cistil som to nejakym sprejom z lidla W5 a moc pekne to slo dole kefkou na zuby ...
az na miesta kde som sa nemohol dostat ... vysledny cas asi hodka pomalej kludnej roboty :) zajtra hodim foto ...
nievie nahodou niekto ci sa da pieskovat komaxit ?
(kolesa) niekto tvrdi ze nie. Vdaka

nievie nahodou niekto ci sa da pieskovat komaxit ?

jedna taková technická at nezakladam nove tema a neco nepodelam tak se radeji zeptam..muze se stat neco z vyhrivanim uvnitr sedadla kdyz budu sedadlo svarovat?
-> Mil@n: Tak to ještě nevím kde budu.....
kdyžtak den předem napiš SZ to už budu vědět co bude 


-> TOMIK--007: krasotinka aj mne by sa paatrilo to vylestit
Dodělal jsem si další kolo na Fávo, více fotek u mě v profilu

-> darabos: jo, děkují 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ked sa bude darit bude aj vyroba...
-> krtik: zatial som nenasiel ziadneho distributora v EU
-> krtik: zatial som nenasiel ziadneho distributora v EU
-> aceboss: Pěkný,taky bych nepohrdl
16ledna jedu do Brna tak se u tebe stavím,jestli maš čas


-> Syny: Já se snažil udělat toho co nejvíc před vánocena a zbytek zvládnou tento týden
at mám pokoj a mám čas na jiné věci...
Něco z bývalého ČSAD když mě to nedalo je tam nechat......
hned dva kousky,aby jednomu nebylo smutno
(foto ilustrační)jinak věcem jako různé klíče a gola sady jsem též neodolal.
Dílna je velká tak tam se toho vleze...


Něco z bývalého ČSAD když mě to nedalo je tam nechat......




-> aceboss: tezka zavist me to ceka pristi tyden.
-> darabos: moc pěkné
. Něco takového mám též v plánu, tak asi ten tvůj počítač bude jednou z mých inspirací
. A prosimtě, jen tak ,,ze zajímavosti" ty krokový motorky se dají kupit i někde v SK nebo CZ?


-> aceboss: Posledni zkousku
Tyvole a ja jeste ani nezacal 


Včera dal poslední zkoušku.......
poté šup na kluziště přez dvě hodky bruslení cesta domů........
.Převléc
t šud do bývalého ČSAD na nákup......
zase domů a večer na fotbálek do haly....
Docela povedej den






-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Škoda, mohli jsme dát někde u pumpy kávu 

-> darabos: To jsi vyrobil? No pěkné pěkné... bude potom i nějaká výroba pro ostatní nebo to máš jen pro sebe?
David29 05.01.11 21:56:29 napsal:
A v pátek jedu do Srnína (mezi Českými Budějovicemi a Českým Krumlovem). A jelikož nemám na autě mýtné, jedu po starý
Bude zase vejlet
No ještě že nevytáhnu paty z Hradce... 
A v pátek jedu do Srnína (mezi Českými Budějovicemi a Českým Krumlovem). A jelikož nemám na autě mýtné, jedu po starý



-> FORM: vdaka! zbytocne je prerabat budik, jedna firma vyraba krokove motorceky vyslovene pre budiky, maju aj stopku a nizky narok na prud, daju sa ovladat priamo z mikrokontrolera...a cena na urovni 6-7EUR/kus pri malom pocte.
www.microcomponents.ch/do wnloads/.../X25_xxx_02_SP_ E.pdf
www.microcomponents.ch/do wnloads/.../X25_xxx_02_SP_ E.pdf
-> FORM: planuje otackomer
ten ma vetsi uhel otaceni, jak teplomer.
-> darabos: BTW podobnou problematikou, konkretne cislicove rizenejma analogovejma ukazatelama se zrovna zabyva i Jack51, tak muzete konzultovat.

-> darabos: BTW podobnou problematikou, konkretne cislicove rizenejma analogovejma ukazatelama se zrovna zabyva i Jack51, tak muzete konzultovat.
-> darabos: 100 hodin je celkem málo, pak tě chválím, jako velmi schopného vývojáře :-) Jinak krokový motorek snad ani není nutný, ne? Stačilo by vzít spodek například z teploměru, proud pro natáčecí cívkou vytvoříš třeba PWMkou. K ovládání to bude malinko náročnější, ale výhodou bude známost absolutní pozice a taky například stejná hřídelka pro ručičku, pokud půjde do nějakých standartních budíků.
-> darabos: riadna pecka
-> FORM: prekvapivo malo...tak do 100, ale pred par rokmi som navrhol zaklad, a ten som teraz posunul na vyssiu uroven. Este je v plane analogovy otackomer...krokove motorceky uz su na ceste 

-> darabos: hezká práce, kolik už v tom máš utopených člověkohodin?
-> myschaak AZNP K.Hora:



-> darabos: slusny. Kdy rozjizdis seriovou vyrobu? Beru tachometr, teplotu venkovniho vzduchu a shift light
-> Fén: to jsem dnes taky našel v obálce s červenym pruhem co mi přinesla pošťačka 

-> David29: jj tam to znám sem jezdil Kroměříž-Vetřní to je za českým krumlovem za 4:10 vyložil a jel zpatky ale ten adrenalin abych někdě nestal dlouho

Zprovoznil jsem na Ivecu rezervu
A v pátek jedu do Srnína (mezi Českými Budějovicemi a Českým Krumlovem). A jelikož nemám na autě mýtné, jedu po starý
Bude zase vejlet 

A v pátek jedu do Srnína (mezi Českými Budějovicemi a Českým Krumlovem). A jelikož nemám na autě mýtné, jedu po starý


-> stika87: bud rad ze mlcim o ty pred vanocema z technologie co sem mel jednicku
z cehos ji nedal?

ondie 04.01.11 22:45:11 napsal:
Tak hotovo,už jen zabalit a dou spinkat.jojo,zabal je a o víkendu si je odvezu)
Tak hotovo,už jen zabalit a dou spinkat.jojo,zabal je a o víkendu si je odvezu)

-> ondie: -> Gryzly: dík, už som kúpil funglovku zrkadlo za 8 eur asi v 4. mototechne :)
-> minno: Ty s kulatejma rohama se daj rozebrat a kloub dotáhnout. Ty větší hranatější jsou nerozebiratelný. i když kloub jde dotáhnout taky, jen ty zrcátka už pak neodrážejí obraz.
-> jok3r: 

zkousku ze Statiky za 2
ale byl to boj

