
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
vcera sem byl bumbat... firemne.. tak sem dneska nepouzitelnej tak se hrabu ve fotkach a divim se nad pokrokem:D img219.imageshack.us/img2
19/.../0302081720pm5.jpg a po nekolika letech 

Já dnes uklízel v pokoji a našel jsem dlouho hledanou knížku ;)
-> tunerlada: dobre

potiahol som panel s fukarmi kobercom, foto v karte auta v komentaroch
-> jarda.u1: kam jsi chodil na skolu??
ze my jsme to delali taky na 120 hlave 



-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): cim dalej tym lepsie

-> alpin: PE, to je Pezinok? 

-> castrol: nastastie nie

-> MOLSO: uz zacinam mat komplexy...
kde sa to v PE nabrala takato telacina ???

MOLSO 17.12.10 22:06:44 napsal:
→ alpin: nic si z toho nerob
nj

→ alpin: nic si z toho nerob





-> alpin: suseda ??
-> alpin: nic si z toho nerob 

ta jebnuta darinka z farmara je z PE boze to je hamba... 

-> afro100: ja som mal túto pumpu rád , jediná z 5 fungovala
-> suri: ked origo je len jedna :)
-> afro100: prvý raz vidím že niekto repasuje túto starú pumpu , super
repas ... zrovnana priruba, vycisteno, nova membrana, ventilky, sitko ...
-> tunerlada: nevadi,to neni nic dulezityho.My jsme delali v prvaku v dilnach jednoduchou paku na stlaceni pruzin ventilu pro motor skoda 120 a ted se mi naramne hodil,kdyz jsem si ho predelal na motor X 17 DTL na Oplu Astra se kterym jsem potreboval stlacit ventilove pruziny primo na motoru,aniz bych musel demontovat vacku,nebo dokonce hlavu.
-> jarda.u1: jáj tak to už po mě chceš moc teˇi nevpomenu posledni 4 měsice dělam jen škodovácký (VW) hlavy převážně octy,fóbie a feldy tak se mi to jaksi vytratilo
-> Fén: stojanovou vrtacku pouzivam take kedy mi tam hlava vleze :) jeste se to cele da udelat pomoci klesti,kladiva a orisku z goly ale to chce sílu


-> Bery: Ani jedno, jde o výrobce co leje sání co se prodává třeba na speedpru, ale kdo to je, to bohužel netušim (sání je tohle skoda110r.ic.cz/140rr/zar
i100002.JPG )
Kolik byla nakonec cena u Sakyho smím li vědět?
Kolik byla nakonec cena u Sakyho smím li vědět?
-> m8rinek: Bauer,Mikov,Kalmar?od koho jsi bral?já jsem šel cestou prototypu od Sakyho-jako pokusný králik)a funguje to v pohodě,jen jsem si dodělával zahloubení na O kroužek
-> Bery: nemam, sakymu jsem dodával výkresy, ale nedohodli jsme se (mělo být vyrobeno z alu tyče), tohle jsou sehnaný odlitky a doobrobený ;).
-> m8rinek: máš taky prodloužení od Sakyho,nebo ne?vim,že tě jmenoval,že ti taky měl něco dělat..

-> jerzy: jo jo v místě prodloužení, jsem ho nedávno kvalitně poblil :(.
-> m8rinek: pekny koberec :-P
-> David29: Tak to je pech... když konečně dojde na repasi, tak tam ještě mále shoří... 

www.novinky.cz/krimi/2200
30-ranni-boj-s-pozarem-v-p
raze-ve-fotografiich-samot
nych-hasicu.html a msdh-chodov.blog.cz/1012/
chodovska-tatra-bojovala-r
ano-o-zivot-snad-uspesne
Nejhorší je, že auto které bylo nejvíc potřeba (T815) byla zrovna tam na repasi a shořela - a zrovna naše
Nafotkách stojí za tím Tranzitem, kterej mimochodem shořel totálně.. Ta naše Tatra půjde snadno opravit...
Jinak k tomu hořel i přilehlej sklad kafe illy, takže jsme se tam pak brodili v kafi - asi v expressu
Nejhorší je, že auto které bylo nejvíc potřeba (T815) byla zrovna tam na repasi a shořela - a zrovna naše

Jinak k tomu hořel i přilehlej sklad kafe illy, takže jsme se tam pak brodili v kafi - asi v expressu

-> Jozka: to su pekne ceny ... vdaka.

-> Tomáššš 17.12.10 12:45:28: Ceny v Kč od 150ti (od důchodců) až po 1500 (aukro). Ptej se raděj na totéž pro 105/120 užovku, vloni jsem ve výprodeji ve Škoda servisu sehnal komplet za 450 kč, střední část druhovýrobu mi někde (kde bohužel nevím) ještě objednal spřátelený prodejce, taky za 450, bazmeky k tomu zdarma - ale ten střed je stejná i na "M", tedy pro širokou šnekovku, to by ještě tak velký problém být neměl..
Páni, nevie niekto kolko stoji a kde zohnat spojovaciu tyc riadenia na kilo ? ( na snek) bud komplet celu aj s gulovymi capmi alebo len ten stred ...
vdaka a sorac za zasieranie ...
vdaka a sorac za zasieranie ...
-> tunerlada: Není to moc složité? Dyť na to stačí stojanová vrtačka a kousek účka. :o)
Rozebral 2 přední nápravy a zjištoval co mám a nemám na GO.Po vanocích pujde vše opískovat tak at je všechno nachystané

-> David29 15.12.10 19:07:38: On mi vylezl do cesty. Musel bych na něj najet a to je už útok na veřejného činitele a že jsem ho neviděl byh se nevymluvil, on měl reflexní vestu, bylo už šero.
My máme na praxi takový "udělátko" na ventilový pružiny..
Je to na velký stojanový vrtačce (místo vrtáku) a je to jen taková obruč kterou se tam ta pružinka po obvodu stlačí a jeto :o)
Je to na velký stojanový vrtačce (místo vrtáku) a je to jen taková obruč kterou se tam ta pružinka po obvodu stlačí a jeto :o)
-> jarda.u1: řek bych koncernový tdi
-> tunerlada: peknee 

-> tunerlada: z ceho je ta hlava?Ja si ted musel vyrobit pripravek na stlaceni ventilovych pruzin na Astre,ktera se kamaradovi potkala.
-> alpin: a nebo tady máš origo servisní přípravek i s hrazdou
-> alpin: autofelicia.republika.pl/
grafika/glowica5.jpg toto ale vo vylepšenej ohnutej , krajšej a vystuženej variante aby to povolilo aj valcové pružiny
-> suri: neviem si to predstavit... mas obrazok ? tu druhu polovicu treba zvarit dokopy... riesol som to podlozkov a po stranach dam pasoviny , spredu to bude vyzerat ako U 

-> alpin: polovica tomu ale chýba , to vyosené uchytenie tiež nie je dobré
radšej urobiť iba pásovinu z dierou a privarenou rúrkou na konci a sťahovať to cez maticu
radšej urobiť iba pásovinu z dierou a privarenou rúrkou na konci a sťahovať to cez maticu
-> suri: nebola robota na praxi tak som z najdenich pasovin spravil toto no

-> alpin: sťahovák ventilových pružín ale taký cigánsky , sú aj jednoduchšie a lepšie varianty
stahovak na ventilove pruziny ??? jak sa to vola ?
len mi tam este chyba ten prstenec ale ten je vo faze riesenia-stratili sa mi kable zo zvaracky
len mi tam este chyba ten prstenec ale ten je vo faze riesenia-stratili sa mi kable zo zvaracky
tož já dneska pokračoval na FUNce, pak si přezul pikouna na origo disky a gumy tak jak maj bejt- byly všechny protisměrně, na sněhu to brzdilo super, ale nikam sem se neprohrabal, dal nové stěrače , a hodinu a půl křížil naftácký motorek topení s benzínovým, blbci to nemůžou udělat stejný, i průměry motorků sou jiný, ale konečně to fouká bez kraválu
-> Jarda: no na 5 ramenech bud jeden nebo oba dva zatrhlé
A 3 jsem povolil
Ale netrha mě to žili 4 ramena letí do šrotu po kladívkové zkoušce se tam objevily díry a bylo vymalovano
A to jedno zkusím zítra nějak pořešit




-> Mil@n: vsechny ty srouby, co spojuji podelne a sikme rameno jsi utrhl? ja mam dve uhlovky doma a nevim prave, jak ty srouby povolit, kdysi se mi to na zlutym rapidu povedlo celkem bez problemu povolit metrovou tyčí, ale to bylo na aute...