skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
13:10:24
28.07.2010
28.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Nojo vono to bylo bourany a pravej podbeh je trochu hnutej. Vyklepat by ho bylo pekne narocny, zas sundat blatnik a vymlatit to do spravnyho tvaru, to vyresim metodou ZAVES.
12:45:09
28.07.2010
28.07.2010
venni
-> Tuner#2: já mám 00 a do toho 02 stály za prd.Hele ale tobě to muže být jedno ne?Jsem měl za to že černý jezdí 45tky webři.Tenhle motor má slušnej potenciál do žlutky :)
12:24:29
28.07.2010
28.07.2010
ShadeKK
-> Viliam: hmm tak je vo veľmi slušnom stave , pozeram že dedo ma už dom hotovy
12:09:17
28.07.2010
28.07.2010
Placko
-> Viliam: aha... ale tak celkom okej fotky
12:05:12
28.07.2010
28.07.2010
Viliam - zrušená registrace
-> Placko: Siemens S65 model 2005
12:02:47
28.07.2010
28.07.2010
Placko
-> Viliam: čím to fotíš ? .... ta foto vyzerá ako keby bola fotená veľmi dávno
12:00:57
28.07.2010
28.07.2010
Viliam - zrušená registrace
Nie dnes, ani včera pretože prší.. ale tento týzden po "sundání" blatníku na mňa čakalo veľmi milé prekvapenie len s povrchovou hrdzou bez akejkoľkovek diery či dierky.
09:35:07
28.07.2010
28.07.2010
Jarda/felda
-> RON: o tomhle motoru sem čet v oktávce, z prdele ho dali na brzdu a naměřili 115kw
09:21:07
28.07.2010
28.07.2010
MATTESS
-> RON: tuším, že s touto motorizací jsem jel v Leonu a moc se mi to líbilo
09:19:04
28.07.2010
28.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> jarda.u1: To je snad se vsim, dedkove proste neumi zachazet s motorem. U benzinu radi max ve 2000rpm, hlavne aby usetrili motor a palivo, ale ze to nejede a z motoru jdou rany jak jde ztezka to je jim jedno a spotreba taky naprd.
08:05:06
28.07.2010
28.07.2010
jarda.u1
Ja bych ty Zetec-y zase tak nehanil.Je to celohlinikovej motor,celkem jednoduchej a necha si hodne libit.Otackovej motor to taky si myslim celkem je a v praxi: kdo ho nesetri,tomu jezdi daleko lip,nez nejakymu dedovi,kterej to porad jen zudla.
08:00:04
28.07.2010
28.07.2010
RON
-> MATTESS: 1,4 TSi můžu jen doporučit, máme v golfu 90kW verzi a jak to jede je neuvěřitelný
00:40:24
28.07.2010
28.07.2010
Fén
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 1,9 47 kW je lepší :o))
00:38:48
28.07.2010
28.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: No nejlepsi je, kdyz nekdo chce cpat do skodovky 1,6 VW 55kW:-D
00:24:39
28.07.2010
28.07.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ne vsechny litiny jsou tak tezky
00:18:24
28.07.2010
28.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: No tezka... zas je to hlinikac, ne predpotopni litina VW Ale asi tezsi bude, musel bys do kufru na zesik dat pytel cementu
00:14:32
28.07.2010
28.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.07.10 23:44:52: Velká těžká mrcha, nahouby jízdní vlastnosti.
00:03:58
28.07.2010
28.07.2010
Danster
Matthes, záškodník z TechWebu 27.07.10 23:44:52 napsal:
→ Nwkt: Tak 140 ne, ale co 2,0 Zetec 96kW?
Hlinikac DOHC
Zrovna tenhle motor neni žádnej zázrak spíš by to chtělo nějaký 1,6 16V Vtec od Hondy
→ Nwkt: Tak 140 ne, ale co 2,0 Zetec 96kW?
Hlinikac DOHC
Zrovna tenhle motor neni žádnej zázrak spíš by to chtělo nějaký 1,6 16V Vtec od Hondy
23:59:12
27.07.2010
27.07.2010
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Třeba ze Subaru WRX STi
23:56:59
27.07.2010
27.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Jako treba co? Jako ti blazni co dali do skodovky motor z motorky s velkym vykonem a pak se divili ze to je lemra? Ze nema kroutak?
23:55:08
27.07.2010
27.07.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale tak proc tam cpat naky obry, kdyz staci malej vykonnej :)
23:53:36
27.07.2010
27.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Do skodovky neni zadny motor moc velky.
23:51:49
27.07.2010
27.07.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Moc velky
23:45:52
27.07.2010
27.07.2010
Bucin
-> Nwkt: to by nemělo moc velkej efekt to by ho pak zvedaly alespoň na 160 to by bylo aby do toho si nerejply.
23:44:52
27.07.2010
27.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Tak 140 ne, ale co 2,0 Zetec 96kW? Hlinikac DOHC
23:42:25
27.07.2010
27.07.2010
Nwkt
-> Tuner#2: Proč ne nějakej lehkej motor co má už 140 poníků v sérii?
23:41:14
27.07.2010
27.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Je nový těsnění, to teď musí držet
-> jarda.u1: Díky za info. Já bych se toho nebál, je to lehkej motor, bez větších investic se dá 120 - 130HP a to vše při hodně slušné životnosti a navíc je to točivý motor. Mě se líbí a třeba Černýmu to funguje nádherně.
-> jarda.u1: Díky za info. Já bych se toho nebál, je to lehkej motor, bez větších investic se dá 120 - 130HP a to vše při hodně slušné životnosti a navíc je to točivý motor. Mě se líbí a třeba Černýmu to funguje nádherně.
23:33:18
27.07.2010
27.07.2010
jarda.u1
-> Tuner#2 27.07.10 22:56:16: co jsem tak slysel,tak do roku 2002 urcite nebrat.Kdyz uz bych se s tim upravoval na jiny motor,tak bych ale asi po tomhle nesahl.
23:32:09
27.07.2010
27.07.2010
Nwkt
-> Tuner#2: Už loni ti vybublal nějakej bordel ne
23:29:16
27.07.2010
27.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 27.07.10 23:18:27: To mě přeješ hezký věci... ale je pravda že v Mostě člověk nikdy neví.
23:18:27
27.07.2010
27.07.2010
Nwkt
-> Pavel P..: Počkej, tomu na podzim v Mostě naloží a domů pojede na laně
23:17:38
27.07.2010
27.07.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: až ty budeš dávat jinej motor, tak fabie bude stát v expozici Národního technickýho muzea jako odstrašující případ temného období českého automobilismu
23:13:46
27.07.2010
27.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Pravda, je třeba sledovat problémy na garančkách už teď
23:09:10
27.07.2010
27.07.2010
MATTESS
-> Tuner#2: to už se budou dávat TSi
23:08:30
27.07.2010
27.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Kuš, to je jen vize na příští motor a chci být v obraze.
23:05:02
27.07.2010
27.07.2010
Syny
-> Tuner#2: Nerikal si, ze ted je na rade barak?
22:56:16
27.07.2010
27.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni: Jakej rok výroby teda nebrat jako případný základ do Žlutky?
22:23:16
27.07.2010
27.07.2010
Syny
-> venni: Me uz skrz to benzin skoro netek... To je tak kdyz puvodni majitel ani nevedel, ze tam neco takovyho je...
22:16:31
27.07.2010
27.07.2010
venni
-> Syny: ja ho chtěl měnit v 60ti,ale jaksi nebyl na skladě a zapomělo se na to.Ale v sobotu jsem buď natankoval béno s vodou a nebo se začal ucpávat filtr.Auto škubalo ale po víměně filtru přestalo,tatže nevím jestli voda nebo ucpanej filtr.Škubalo to vždycky tak 1-2 km po nastartování jako když je ucpanej karb u 120tky :)
22:12:40
27.07.2010
27.07.2010
Syny
-> venni 27.07.10 21:20:53: U myho auta se menil palivovej filtr poprve ve 180 000 km :) A to bezesrandy :)
22:04:48
27.07.2010
27.07.2010
jarda.u1
-> venni: presne si to trefil,svagrovej tata ho ma taky a motor se chova stejne
22:01:01
27.07.2010
27.07.2010
venni
-> jarda.u1: Už mě to asi omrzelo,nebaví mě to točit do takových závratných otáček aby to jelo,hluk z motoru v otáčkách je už taky otravnej,Spotřeba oleje je taky divná jako u všech 74kW tohoto roku výroby.Kontrolky se tam rosvěcujou cca 1 do měsíce (kopupil jsem kvuli tomu diagnostiku) ale všechny závady jsou jen sporadický a po výmazu už se neukážou.Jinak mě spíš taky sere že mě čeká možná spojka tlumiče atd atd :) auto jsem koupil,když mělo 55tis a ted bych radši něco většího k tahání podválu a to tento mrzáček není.
PS:ale i po tomto názoru se nemění muj názor na fabie a koncern.Jsou to super auta,ale tři roky a už mě nemá co nabídnout
PPS:další auto bude zase koncern
PS:ale i po tomto názoru se nemění muj názor na fabie a koncern.Jsou to super auta,ale tři roky a už mě nemá co nabídnout
PPS:další auto bude zase koncern
21:54:49
27.07.2010
27.07.2010
jarda.u1
-> venni: nejsi s nim spokojen?
21:39:37
27.07.2010
27.07.2010
darklord
Tak dneska sa cistilo... Takuto cistu prevodovku som v zivote nevidel, a uz asi ani neuvidim
21:32:35
27.07.2010
27.07.2010
venni
-> jarda.u1: bohužel áno
21:21:28
27.07.2010
27.07.2010
jarda.u1
-> venni: 1.4 16V?