
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Placko:
nieco v takom style

-> castrol: že ako rýchlo vieš utekať preč ?
(joke)


skusku na SBS

-> Syny: prosímťa ked vidíš že to nemá zmysel , tak sa nehádaj a kašli nato . .. inak ja nezastávam ani jednu ani druhú skupinu , kvalitné platničky sa dajú dojazdiť až nadoraz cca 1,5-2mm a vymeniť ale to už býva dosť nízko pedál niekedy . AK má niekto šmejdy tak som videl aj také čo mali 4mm a odpadli kusy z nich , ťažko súdiť ...
Tomáššš 26.05.10 13:43:04 napsal: → tunerlada: no a nie ? ked sa tu chvalia kto ma viac zodrate platnicky … ved je to skor do placu mat taketo tenke platnicky …
máš pravdu ale víš jak to by tady za chvili byla samostatna skupina hádky plnější než třeba škodovky nebo off topic..posledni dobou se to tady mele pořád 


-> jok3r: Ale tohle je na 5
-> stika87: ja sem debil:D tak uz vis proc mam z matiky dvojku:D
-> jok3r: at pocitam jak pocitam tak mi to tech 16 nedava 

vymena svicek, umyti motoru, uklid kufru a garaze a hura na MS :)
zrovna brzdy bych nepodcenoval, ale jak rikam kazdy sveho stesti strujcem a kdo s cim jak zachazi tka s tim i schazi

-> stepan: asi tak, zjazd z nejakeho vyssieho miesta a auto K.o.
-> haso: tak si ich tam mal nechat chvilu a videl by si co to urobi s kotucami, jasne ze ked pritlacis kov na kov to bude brzdit lepsie nez nejaky sajrajt namiesany a naliaty do formy (obrazne povedane) uz to tu padlo, vacsi sucinitel trenia, ale ked sa vymyslaju brzdy ide aj o zivotnost a hlavne o bezpecnost, nie o to ako kazdych 5000 km menit komplet brzdy ...
vidno ze sa vam este nikomu nekusol kotuc, keby ste to zazili tak by ste radsej menili vsetko preventivne, s brzdami neni sranda a toto tu je super rada, mam ich naplech a menil som ich az ked piskali, sa kvoli tomu dakto neznalejsi zrakvi a bude to uplne super ...
btw, naco sa to vlastne menilo? sak to brzdilo dobre/este lepsie nez predtym nie? aha ja som zabudol oni len piskali, inak OK ...
vidno ze sa vam este nikomu nekusol kotuc, keby ste to zazili tak by ste radsej menili vsetko preventivne, s brzdami neni sranda a toto tu je super rada, mam ich naplech a menil som ich az ked piskali, sa kvoli tomu dakto neznalejsi zrakvi a bude to uplne super ...
btw, naco sa to vlastne menilo? sak to brzdilo dobre/este lepsie nez predtym nie? aha ja som zabudol oni len piskali, inak OK ...

-> haso: a při delšim brždění bys ji přivařil ke kotouči třeba 

-> Tuner#2: musim s tebou suhlasit v jednej veci, ked som zjazdil na pravom prednom kolese dosticku na plech, a piskalo to jak slak pri brzdeni, tak pri prudkom zabrzdeni sa prave toto koleso dostavalo ako prve do fleku...a prekvapivo brzdny ucinok na tak zodratej dosticke bol vacsi nez na druhej strane
-> Tuner#2: není v pořádku říkat nezkušeným lidem na foru že je to ještě v pohodě... sundá kolo uvidí takovou desku a řekne si.. jo to je ještě v pohodě a pojede s tím do Itálie na dovolenou
když to vyženu trošičku do extrému..
že ty to víš a zajedeš si 50 km do města koupit nový a pak to vyměníš, to je věc jiná

že ty to víš a zajedeš si 50 km do města koupit nový a pak to vyměníš, to je věc jiná
maturu za 12 (prakticka2, matika2, stavba a provoz stroju2, strojirenska technologie2, cestina4) konecne mam cas na delani auta

-> Tommyk: A proč by to němělo být v pořádku? Auto do posledních km brzdilo pořád stejně, nikam to netáhlo a to, že jsem ještě najel další 50km (prostě nebyl čas na výměnu) na deskách kde už byl jen kov a pískalo to jako když brzdí lokomotiva není snad trestný čin? Jak už jsem psal i za téhle konfigurace to brzdilo pořád výborně, dokonce lépe než když dáš na auto nové desky než si sednou... Opravdu za tím hledáte moc velkou vědu a já opravdu nevím proč měnit desky dřív, mnohdy jezdí lidi s horším stavem brzd na servis, ale to si tady asi nikdo nechce připustit...
Musím se zastat synyho, určitě neni dobrý dávat na forum fotku s destičkama sjetýma až na kov a ještě radit že je to tak OK a uplně v pořádku..
bůh ví kdo všechno si to tu čte a kdo se takovýma "radama" bude řídit..
že to má někdo na svojem autě a jezdí s tim z vesnice do vesnice pár km, tak to je jeho věc, dokud se něco nestane
a že si zkurví kotouče to už je věc druhá a čistě jeho blbost
VeTeV to napsal dobře, o auta se stará i preventivně, ne až se teprv něco posere


bůh ví kdo všechno si to tu čte a kdo se takovýma "radama" bude řídit..
že to má někdo na svojem autě a jezdí s tim z vesnice do vesnice pár km, tak to je jeho věc, dokud se něco nestane
a že si zkurví kotouče to už je věc druhá a čistě jeho blbost
VeTeV to napsal dobře, o auta se stará i preventivně, ne až se teprv něco posere

-> Tuner#2 26.05.10 15:07:31: V tom s tebou souhlasim
Prachovku drzi z jedny strany krouzek z dratku a z druhy strany je v zarezu pistku... Spravne by se pod prachovku mela dat specialni vazelina na to urcena, ale tu tam nikdo nedava a proto pistky casto zahnijou... Prachovka jak jiz nazev napovida je tam jen kvuli tomu, aby se dovnitr nedostal prach. Kazdopdne nasponovana prachovka je nic moc no - s kvalitou dnesnich gumicek by brzo mohla prasknout nebo popraskat...

Prachovku drzi z jedny strany krouzek z dratku a z druhy strany je v zarezu pistku... Spravne by se pod prachovku mela dat specialni vazelina na to urcena, ale tu tam nikdo nedava a proto pistky casto zahnijou... Prachovka jak jiz nazev napovida je tam jen kvuli tomu, aby se dovnitr nedostal prach. Kazdopdne nasponovana prachovka je nic moc no - s kvalitou dnesnich gumicek by brzo mohla prasknout nebo popraskat...
-> 105: nechápu co by nechtánila, když je tam ta drážka a navíc to tvoje leštění je spíš pokovovací metoda
-> 105 26.05.10 14:48:43: Zároveň, ale prachovka nemá vliv na to, že kraj pístku orezne a nebude pak těsnit. Těsnící kroužek je dost hluboko pod prachovkou a ta na těsnění nemá žádný vliv snad krom toho aby tam nešel bordel dovnitř právě na těsnící kroužek a pístek.
-> MOLSO: myslis ty co sou nakleply na telese brzdice? kdyz masmoc venku ten pistek tak ho ta prachovka az tak moc nechrani
-> 105: ja som myslel ze na piestikoch su prachovky 

Klubko_ 26.05.10 12:52:02 napsal:
ja se divim, ze ty desky tak resite. Kdyz se proste nekdy sundava kolo, tak
se mrkne na brzdy a vidi, v jakym sou stavu. Budtou uz je potreba vymenit
hned, nebo je to jeste hodne v poho a nebo je v hodny v brzke dobe je
vymenit. Brzdy se prece neobrzdi za tyden z pouzitelna na kov, takze tady to
diveni se nad tim, jak muze brzdy „takovym strasnym“ zpusobem pouzivat je
naprosto bezpredmetny.
→ M@rtin: podle nekterych uz asi jo no
navic desticky az na ultimo ja nejezdim... protoze kdyz sou uz pred kovem sou moc venku pistky a ty trpej,v zime sul, voda , blato,, je to lestenej povrch a je nachylnejsi na oxidaci a podobne ze... potom jak menis desky nevsimnes si jestli sou orezly nebo zoxidovany tak porusis prachovky a uz to tece
ja se divim, ze ty desky tak resite. Kdyz se proste nekdy sundava kolo, tak
se mrkne na brzdy a vidi, v jakym sou stavu. Budtou uz je potreba vymenit
hned, nebo je to jeste hodne v poho a nebo je v hodny v brzke dobe je
vymenit. Brzdy se prece neobrzdi za tyden z pouzitelna na kov, takze tady to
diveni se nad tim, jak muze brzdy „takovym strasnym“ zpusobem pouzivat je
naprosto bezpredmetny.
→ M@rtin: podle nekterych uz asi jo no

navic desticky az na ultimo ja nejezdim... protoze kdyz sou uz pred kovem sou moc venku pistky a ty trpej,v zime sul, voda , blato,, je to lestenej povrch a je nachylnejsi na oxidaci a podobne ze... potom jak menis desky nevsimnes si jestli sou orezly nebo zoxidovany tak porusis prachovky a uz to tece
když se tu ukázalo moje jméno - tak názor mám, i když to tak nevypadá...osobně bych na deskách jejichž obložení se blíží limitně 0 nejezdil (jednak desky nestojí majlant a druhak se to nemění každý týden abych na to neměl).. a to, že ke spotřebáku přistupuji stejně jako např ke Karkuli, je prostě dané tím, ženejsem zastáncem odrovnat vše do mrtě a čekat na potencionální problém, ale problémům předcházet a snažit se je eliminovat... to je i důvod, proč nyní Xanta stojí a jezdí holt Karkule - Xanta má jisté náznaky dílu na výměnu a nechci to dolítávat do krve ( a jezdí bez problému, vše maká a asi by se to neposralo), ale nejsou prachy, je hezky a může sloužit Škodná..mezitím našetřím na opravy xantuše ať mám klid
to ej vše k mému OT

to ej vše k mému OT
-> Tomáššš: nazor na tie zodrate platnicky
-> Syny: co som tu pisal ?
To ze neni napsanej tady jeste neznamena ze ho nikam nepsali :) A krom toho zrovna Tomasss ho sem psal. I kdybych vynechal ty co to nenapsaly primo, tak porad tu je U-Geen, m8rinek a Tomasss. Ale tak snad se tu nebudem jeste dohadovat kdo s kym vic souhlasi...
Tomáššš 26.05.10 13:43:04 napsal:
→ tunerlada: no a nie ? ked sa tu chvalia kto ma viac
zodrate platnicky … ved je to skor do placu mat taketo tenke platnicky …


Tomáššš 26.05.10 13:43:04 napsal:
→ tunerlada: no a nie ? ked sa tu chvalia kto ma viac
zodrate platnicky … ved je to skor do placu mat taketo tenke platnicky …

ako male deti na pieskovisku ...
-> Syny: Nwkt, VeTeV a hlavně Thomasss tady snad psali na to nějaký názor? Nějak nevidím 

-> Tuner#2 26.05.10 13:52:27: Hmm a U-Geen, m8rinek, Nwkt, Vetef a Tomasss maji zase stejnej nazor jako ja. Taky nemam co bych dodal 
Jsem rad, ze nemame oba co dodat a tim tady nechame opet prostor tematu "Co jste dnes udelali".

Jsem rad, ze nemame oba co dodat a tim tady nechame opet prostor tematu "Co jste dnes udelali".
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.05.10 13:54:44: Woe edit 

-> Tuner#2: Ale ja nemam dve s, to ma ten druhej 

-> Syny 26.05.10 13:17:31: Jak vidíš tak jak Zdeněk, tak Matthes má stejný názor jako já... Nemám co bych dodal, mrkni do jiné sekce kdy mění desky na Fordu 

-> tunerlada: no a nie ? ked sa tu chvalia kto ma viac zodrate platnicky ... ved je to skor do placu mat taketo tenke platnicky ... 

-> Syny: oni se menej? aha to me nenapadlo 

-> Tomáššš: 

to aby sa spravilo nove forum ... -> Kto jazdi a nemeni platnicky 

-> Tuner#2: Tak to nebylo z recese, jen jsem chtěl poradit, jestli nejsou na výměnu. No asi je po 1200km vytáhnu abych věděl jak vypadaj. Třeba je budu muset vyměnit

-> Nwkt: ne byl to takový dotovaný výlet
-> filcek 26.05.10 13:18:01: To na benzín padla celá vejplata ne 

-> Tuner#2: Uz to tady nebudu zasirat a opakovat se. Ale desticky maj udanou hodnotu tlouskty kdy se maj vymenit... Myslim, ze je uplne jedno jestli se na danou tloustku dostanes obrzdenim nebo obrousenim... Kdy si to kdo z vas meni je vase vec, ale naspat, ze desky SE MENI az kdyz to je takhle 12:19:53 26.05.2010 to je drobet mimo... Takhle je menis ty a par lidi tady, nidko vam to nebere, ale rozhodne to neni normalni je menit az kdyz vypadaj takhle - viz udana minimalni tloustka... Ale je to vas boj, ja to mam na aute v poradku a dat tech 800 za novy s tim, ze uz budou na furt me zily netrhalo 
PS: A o tom, ze se maj desticky menit v pulce sem nikde nenapsal ani slovo, tak si tu zase nevymyslej

PS: A o tom, ze se maj desticky menit v pulce sem nikde nenapsal ani slovo, tak si tu zase nevymyslej

Tyjo dejte si do drstky este 
-> Zdeněk. 26.05.10 12:19:53: Tohle je minimum (tloustky), kdy je rozumne desky menit a nazdar. Pokud samozrejme nejsou rozsypany...

-> Zdeněk. 26.05.10 12:19:53: Tohle je minimum (tloustky), kdy je rozumne desky menit a nazdar. Pokud samozrejme nejsou rozsypany...
-> Syny 26.05.10 13:07:13: Jenže M@rtin naráží z recese na to, že hned nový desky ubral o pár mm aby tam dostal chlazené kotouče a dle Tebe už je na půlce a měl by je teda vyměnit a přitom je M@rtin teprve začal používat :-))))) Desky se mění až když to dojde sem: 12:19:53 26.05.2010 a nebo kdy je nějaký problém a deska se začne rozpadat. Jinak opravdu nevidím důvod proč jí měnit dřív kor na spotřebákovi, s kterým nejezdím závody.