-> zidlik: taky sme na tím tak přemýšleli kdysi v hospodě a automat má větší spotřebu jen kvůlí tom že řadíš se sešláplím plynem myslím si že kdyby si měl stejný 2 auta akorát že manuál a automat a na manuálu řadil bez povolení plynu spotřeba bude stejná a na sprintech by vyhrá samozřejmě manuál automat povoluje spojku postupně kvůli plynulosti jízdy kdežto ty tam ty kvalty doslova KOPEŠ (se spojkou si nehraješ) proto bych automat nikdy nechtěl
-> zidlik: zalezi v jakym rezimu jedes...treba jak u octavky... das sport a toci to do 7000 (nebo do kolika) pak tam ma normal. a podobne u starsich auto je to kvuli celkovymu casovani protoze prakticky ty auta maj jakoby 3prevody (prezentacni video skoda octavia automat) , podle me
-> darklord: bavili sme se vo nečem co bylo před několika lety...prostě proč bere automat vo několik litrů víc než manual..protože to žere účinost motoru(nebo nevim jak ot vysvětlit...já se bavil zase vo voze a voni vo koze...tak jak to bejvá v hospodě ..dával sem příklady z praxe třeba na sprintech-proč to vyhraje 250k bavorák s manuálem a ne 300k bavorák s automatem?
sem se zase pekne vozral ted v dubnu a byla zase pekna debata..prej ze auto se stejnym vykonem i momentem zrychly rychlejc v automatu nez manualu tak se nakonec rek ze maj pavdu a vic sem se nehadal, to nemelo smysl
dnes jsem malinko přecenil výkon 1.9 d, soplil jsem se za kamionem a pár autama, jel kolem 80, sem se ho rozhod předjet, když sem byl v půlce vedel něj, najednou 100 na tachometru, další náklaďák v protisměru, sem radši zpomalil a zařadil se za něj, jel sem za ním až do hradce
vymyslel beta-verziu krytu nad vyfuk, otazne je ci to vobec k comu bude (uberam sa myslienkou ako to je original na stovke a funguje to, u erka je kryt na sahare, ale nemam ho)