Po více jak 4 letech jsem zprovoznil-opět dovedl do provozu tatovu Š100.Ze začátku to vypadalo velice blbě,ale to,že chytlá na druhý pokus mě velice mile překvapilo.
Já byl dnes asi po 4 letech u zubaře, docela jsem se toho bál i když se s dokotorem znám. Musím zaklepat, vše mám v pořádku, dokonce jsem dostal pochvalu. Píšu to spíš pro zajímavost kvůli snímkům z rentgenu, které někdo třeba zatím neviděl a možná mu připadnou zajímavé. Krásně jsou na tom vidět jednotlivé vrstvy zubů, plomba a případně kazy. Uprostřed je středící konstrukce elektronického snímače.
tak dnes od rána jsem s tátou a kámošem namotoval motor ale moc se mu tam nechtělo ještě jsem nandal nové kotouče a nová ložiska tak snad to brzo pojede
Já jsem dneska umyl motorovej prostor od zbytků ze zimy a trochu jsem taky ošplouch podběhy od těch zimních hnusů Měl jsem toho v plánu víc, ale nestíhám, tak snad o víkendu...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja nevim,ja jsem u hasičů a tam avii nemáme,tohle byla jedna z mnoha co otec dělal.Ale určitě tam turbo není je to spíš o tom aby Tě to dovezlo na soutěž než na zásah
-> jessy: automat má podle mě vyšší spotřebu protože celá ta převodovka má větší vodpor díky tomu hydrodynamickýmu měniči...stim povolovánim spojky to bude nejspíš taky pravda...
-> zidlik: taky sme na tím tak přemýšleli kdysi v hospodě a automat má větší spotřebu jen kvůlí tom že řadíš se sešláplím plynem myslím si že kdyby si měl stejný 2 auta akorát že manuál a automat a na manuálu řadil bez povolení plynu spotřeba bude stejná a na sprintech by vyhrá samozřejmě manuál automat povoluje spojku postupně kvůli plynulosti jízdy kdežto ty tam ty kvalty doslova KOPEŠ (se spojkou si nehraješ) proto bych automat nikdy nechtěl
-> zidlik: zalezi v jakym rezimu jedes...treba jak u octavky... das sport a toci to do 7000 (nebo do kolika) pak tam ma normal. a podobne u starsich auto je to kvuli celkovymu casovani protoze prakticky ty auta maj jakoby 3prevody (prezentacni video skoda octavia automat) , podle me
-> darklord: bavili sme se vo nečem co bylo před několika lety...prostě proč bere automat vo několik litrů víc než manual..protože to žere účinost motoru(nebo nevim jak ot vysvětlit...já se bavil zase vo voze a voni vo koze...tak jak to bejvá v hospodě ..dával sem příklady z praxe třeba na sprintech-proč to vyhraje 250k bavorák s manuálem a ne 300k bavorák s automatem?
sem se zase pekne vozral ted v dubnu a byla zase pekna debata..prej ze auto se stejnym vykonem i momentem zrychly rychlejc v automatu nez manualu tak se nakonec rek ze maj pavdu a vic sem se nehadal, to nemelo smysl