Co jste dnes udělali...

prohledat
123779 příspěvků (zobrazeno 109751 až 109800) od 06.12.2007 do 10.11.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
15:07:19
03.01.2009
Mantrabeach
Já dnes očistil karbec ze 136 a vyměnil komplet všechny šrouby na něm za nový.Teď už jen nastavit klapky a snad to bude frčet v pohodě1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Mantrabeach vložen 03.01.2009 15:07:19
14:56:39
03.01.2009
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Já jsem dneska uklidil věci v garáži tak, aby se tam vešlo auto... bohužel to je po cestě do garáže a zpátky tak obalený sračkama že ho tam dát ani nemůžu a musím počkat až se to venku rozpustí, opláchnu to z něj a pak ho tam dám.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)   vložen 03.01.2009 14:56:39
14:49:04
03.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> mototechna: su to funglovky ???
14:45:10
03.01.2009
mototechna
Príprava do zinkovne:
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od mototechna vložen 03.01.2009 14:45:10
upraveno 1x, naposled 03.01.2009 14:46:00
14:43:55
03.01.2009
myschaak AZNP K.Hora
já dneska napodruhý prošel....1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od myschaak AZNP K.Hora vložen 03.01.2009 14:43:55
14:22:06
03.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Co ta bohatost smesi? 6
14:11:39
03.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
ja som opral potahy z 105L :)1
14:09:45
03.01.2009
Karel.
-> haso: já taky, je to těma podělanýma novýma snímačema.....zajedu na vrakáč a vymontuju si tam z motoru nějakej starej a bude po problémech, kámoš to taky takhle udělal a už zase pohoda4
14:00:04
03.01.2009
haso
-> MOLSO: vidim ze si na tom ako ja, takato teplota nech robim cokolvek8
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od haso vložen 03.01.2009 14:00:04
13:34:13
03.01.2009
zidlik
-> MOLSO: termostaty co dělaj dneska stojej za hovno.ale jestli si jich zkoušel víc tak hledej chybu jinde
13:21:27
03.01.2009
MOLSO
-> zidlik: a teraz pekne rychlo zaklep na drevo 4 ta skodovka bola tiez bohovska ... wahler termostat teplota vzdy plynule k 80°C a tam ostala aj keby co ... a tiez som machroval ake fajne to je a potom sa posral termostat a už to nie je take ake to bolo 10
13:18:45
03.01.2009
zidlik
3 to maj furt všichni náký problémy stěma autama vzimě to je hrozný já přídu k rapidoj zatáhnu sytič jednou dvakrát šlápnu na plyn votočim klíčkem naskočí popojedu tak 500 metrů za tu dobu se mě to zahřeje na optimum dám dolu sytič a at je jakákoliv teplota tak já teploměr mám vždycky na stejnym místě topí to luxusně a dečku nepotřebuju před chladičem.větrák mám na čudlik ale ještě sem ho nikdy nemusel zapínat at mu dávám naprdel jak chci....tak mě vysvětlete proč všichni řešej problémy se škodovkama vzimě dečkou před chladičem dyt to je zbytečný a hnusný3 sory ale já musel. připadá mě to trapný když vidim škůdky s dečkama3 3 a ted do mě6
13:02:05
03.01.2009
MOLSO
-> Nwkt: strunkou k motoru a dirkou nahoru ... vernet, calorstat a este daky neznamy origo za komačov kupeny.... všetky to robia 8
12:57:38
03.01.2009
Nwkt
-> MOLSO: A nedáváš ho tam blbě?
12:55:56
03.01.2009
MOLSO
-> havlik: nie mam tam normal čidlo ktore tam bolo vždy a budiky ktore tam boli vždy. to auto sa neda uvariť ... 15 minut zahul v kopcoch s dečkou a raz aj s vypnutym topenim a astronomicka hodnota teploty bola 85°C a po vyradeni kvaltu padla na 70 - 65°C 10 a nebublalo ani raz 10 a uz tam mam treti termostat a furt nic 10
upraveno 1x, naposled 03.01.2009 12:56:51
12:50:53
03.01.2009
havlik
-> MOLSO: a nemáš čidlo z favorita? to mě dělalo taky teplota pravidelně max 60 a když sem to jedno ohřál na 80 tak už to po otevření trošku bublalo
12:28:36
03.01.2009
David29
-> Nwkt: Se na to v tomhle mrazu můžu vysrat 40
12:27:26
03.01.2009
Nwkt
-> David29: Tak si zprovozni ventilátor a pak zkoumej dál
12:26:50
03.01.2009
MOLSO
-> David29: stastny clovek 3 ja to nedostanem ani s dečkou a 2 roznymi NOVYMI termostatmi na 80°C
12:22:35
03.01.2009
David29
Tak nevim co je špatně.. v koloně na magistrále (cca 30min) jsem to skoro uvařil... mělo to 120C.. dečku nemám, a ventilátor nefunguje...
11:43:44
03.01.2009
Petkar1
Matthes, záškodník z TechWebu 02.01.09 20:26:23 napsal: Obtok aby se nezanasela 4. vlozka.To vypadá jako dobrej nápad. Až bude motor zase venku, tak něco takovýho asi taky udělám.:)
10:22:35
03.01.2009
zidlik
tak já nevim já byl ted s rapidem na horách a i v -10 byla teplota na stejnym místě jako v létě při 30 stupních a topí mě to dobře ale trvalo mě to než sem na to řpišel proč to netopí nákej debil namaloval ty barvy na tý páčce vobráceně3 3
10:13:17
03.01.2009
Petr105l
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dej si taky dečku a uvidíš ten rozdíl.

Taky jsem si řikal, že to je blbost, dokud jsem to nevyzkoušel :)
10:00:43
03.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petr105l: Nj jenze nam to topi i bez decky 1
09:31:33
03.01.2009
Petr105l
-> Syny 03.01.09 00:35:15: tolik k teorii.

Praxe je taková, že jak začaly mrazy, jezdil jsem po otevření termostatu a bez kartonu před chladičem s ručičkou teploměru někde pod půlkou stupnice, auto se během těch 15km do práce vůbec neprohřálo a z topení šel jen takový vlažný vzduch.

Vzal jsem teda karton, zakryl odhadem 3/4 chladiče a najednou v půlce cesty ručička teploměru vyskočila do polohy v jaké je normálně v létě a z topení šel najednou krásně horký vzduch, až jsem musel trochu ubrat, aby mi nebylo vedro :)

Na 300km cestě po dálnici na plnej plyn bych to nejspíš uvařil, ale na couračky po okreskách v mrazu je to vylepšení k nezaplacení.
08:56:58
03.01.2009
Gryzly
-> Syny: Voda do topení jde mimo termostat, ale uplně nezávislý to není. Vidím že jsem se pustil do věci kterou nedokážu zcela vysvětlit.

Tak ještě alespon toto: To že je v létě termostat otevřenej naplno znamená že tam je třeba 95°C, v zimě když je sotva zavřenej tak tam bude třeba 75°C A už jsme zase u těch rozdílů teplot ve výměníku. tentokrát studenej vzduch do topení versus teplota vody v topení.

A to beru ustálenej stav. To žese to ohřeje s dečkou mnhohem dříve je snad jasný každýmu.
00:54:43
03.01.2009
kamikaze
Ja tam mam decku jako dobovy doplnek sice je na eMko ale na ouzu to de taky 40
00:35:15
03.01.2009
Syny
-> Gryzly: Pockej, ale neni nahodou topeni nezavisly na termostatu?

To co pises je pravda, ale teplotu vody udrzuje termsotat, takze v lete kdyz je hic, tak je otevrenej naplno, bezi te vetrak a mas 95°C. V zime, kdyz jedes v mrazu proti vetru, mas termsotat skoro zavrenej a vzdy pusti trosicku ty studeny vody a zas se zavre, ale ve vysledku tam prsote furt bude tech cca 80-90°C.
upraveno 1x, naposled 03.01.2009 00:36:52
00:33:01
03.01.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Zdeněk.: ano, predavali sa aj decky na prieduchy v blatnikoch
00:20:01
03.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gryzly: Proc bude malo topit? Termostat zavreny - voda jde jen pres topeni a to samo motor uchladi.
00:17:05
03.01.2009
Zdeněk.
-> Klubko_: -> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): to jsem nevěděl, ale dečky přes ten průduch jsem tam taky u některých viděl4
00:15:45
03.01.2009
Gryzly
-> Syny: Když zakreju chlůadič tak přes něj nebude proudit vzduch a nebude chladit tím pádem se celá teplota v soustavě bude udrzovat na vyssi teplote. než bez dečky. Každý chladič má svůj určitý výkon udávaný ve watech. A ten výkon kolik toho dokáže uchladit je daný konstrukcí toho chladiče a rozdílem teplot mezi vzduchem a chlazenou vodou. Takže pokud ti klesne teplota vzduchu, musíš pro větší teplo snížit možnost chlazení chladiče.

Vem si že voda má např . 100°C a vzduch venku v létě 25°C. V zimě ten vzduch má třeba -10°C takže rozdíl v teplotách je jednou 75°C a podruhé 110°C. Takže v zimě by měl výkon chladiče stoupnout přibližně o 30%. A to jsem nepočítal rozdíly když je v létě hic a nebo když v zimě jedeš v proti větru a je extremni zima.

Pak se ti stane že termostat ti přivře aby udržel teplotu vody a tím bude proudit málo vody a malo to bude topit.
00:13:43
03.01.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Zdeněk.: Nebola to decka, skor roletka z prednej strany chladica, ovladala sa tiahlom, ktore bolo pri vodicovej sedacke, myslim, ze to mali aj prve erky
00:08:13
03.01.2009
Zdeněk.
-> venni: měly dečku na zadním blatníku jak je průduch nee
00:06:27
03.01.2009
Klubko_
-> venni: tam je tovarne montovana decka a jak moc je vytazena ovladas tahlem pod sedadlem ridice
00:03:06
03.01.2009
venni
Od kdy má tisícovka a stovka dečku na chladiči,když maj chladič v zádu?Tam taky dávali dečky jo?
23:54:42
02.01.2009
Klubko_
na ohen s deckami pred chladic! 3 at hori a nas hreji 3
23:48:02
02.01.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Klubko_: Starsie skodovky, litre a kila mali decku, lenze mali mechanicky pohananu vrtulu, decka obmedzovala prudenie vzduchu cez chladic, kedze sa to nedalo regulovat elektricky spinanou vrtulou
23:43:20
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: No ja stejne jedu pomalu v zime nez se to ohreje takze nehrozi, ze bych si z chladice udelal mrazak 1
23:43:03
02.01.2009
Syny
-> Klubko_: tak driv se tomu treba verilo, ale dle me je to uplna hovadina a spis bych veril tomu, ze kdyz se pojede dyl a autu se bude davat za usi, nebo pojedes do tahlyho kopce s vyssima otackama, tak to uvaris, protoze to proste nebude chladit... Takze je sice fain, ze buda auto topit strasne dobre, ale teplomer bude na 110°C...
23:42:29
02.01.2009
petr s
-> Klubko_: Jenom proto že vodu dříve ohřeješ jinak to význam nemá
23:42:11
02.01.2009
David29
-> petr s: Jako proudem studenýho vzduchu?
23:41:48
02.01.2009
David29
-> Syny: Já to taky nechápu... chápu to třeba u Karos, aby to líp topilo ale tady ne... i když je fakt že poznám podle topení, kdy se mi otevře termotat, ale tomu dečka nezabrání...
23:40:42
02.01.2009
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Aby to nenamrzlo
23:39:28
02.01.2009
Klubko_
-> Syny: to je otazka hodna opravdu nejzasvedcenejsich. To samy mi rikal kamos mechanik. Kdyz to ale vezmes z druhe stranky, tak litry maj primo z vyroby decku ovladanou z interieru a starsi skodovky to pry taky mivaly (rikal tata), ale ty zas mely motor vepredu. A na modernich autech uz to taky nebyva.
23:37:33
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Ja taky nevim co to ty lidi furt prikrejvaj 3
upraveno 1x, naposled 02.01.2009 23:38:02
23:36:23
02.01.2009
Syny
Ja sem nikdy nepobral, proc se ta decka pred ty chladice dava... Vzdyt teplotu koriguje termostat ne? Takze tim,ze ucpu z casti chladic akorad udelam to, ze nebude otevrenej treba napul a chvili, ale trvale a celej... Zezacatku stejne to auto ma otevrenej jen okruh malej (bez chladice), takze ta doba po kterou to auto netopi je doba potrebna na ohrev nekolika litru vody co tam koluje a chladi se otevrenym topenim... Dle me ta decka a prikrajvani chladice je uplna blbost k nicemu. Nikdy sem to na aute nemel a nidky sem s topenim v zime nemel problem...
23:24:28
02.01.2009
Noody
konečně sem si ve škodný nechal vyvařit podlahu , nechybělo moc a mohl mi spolujezdec pomahat do kopce nohama jako ve flinstounových3
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Noody vložen 02.01.2009 23:24:28
23:16:31
02.01.2009
MOLSO
-> Kuladmin: ti rikam 15 minut to trápim v kopcech chladič zakryty a ledva 80°C a ked vyradim teplota padne o 15 - 20°C 10
22:18:10
02.01.2009
Nwkt
Extreme Tyres