skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
123866 příspěvků (zobrazeno 109901 až 109950) od 06.12.2007 do 18.01.2025, založil/a iDawe
21:50:13
02.01.2009
02.01.2009
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Co když bych to zapojil mezi domek termostatu a sání na 136
21:49:14
02.01.2009
02.01.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> petr s: to proto že nepoužívají calgon
21:47:19
02.01.2009
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zaki: Nekam pred cerpadlo to musi jit, poradne si to nakreslim... Musim este na LEKR jet kvuli sytici, mozna i sani vyhrejvat...
21:45:01
02.01.2009
02.01.2009
Zaki
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a kam to povedes?
21:36:57
02.01.2009
02.01.2009
havlik
-> petr s: no a písek se vezme odkud? vodní kámen budiž ale na druhou stranu to bude pak blbě chladit ale za když se to uloží v chladiči tak to nebude chladit vůbec
21:35:37
02.01.2009
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: Obtok aby se nezanasela 4. vlozka.... K cemu to je? Aby se nezanasela 4. vlozka Problem je ze voda odchazi hlavou horem a tady dole voda neproudi, takhle se 4. vlozky lip chladi, nejhorsi je to u 130
21:33:13
02.01.2009
02.01.2009
petr s
-> havlik: Vodní kámen a písek
21:31:09
02.01.2009
02.01.2009
havlik
-> Klubko_: a odkud se tam vezme bordel? z chladicí kapaliny
21:27:40
02.01.2009
02.01.2009
Klubko_
Matthes, záškodník z TechWebu 02.01.09 20:26:23 napsal: Obtok aby se nezanasela 4. vlozka.k cemu je to dobry? planujes mit v chlad. kapaline sajrajt? Kam se to ted pripoji? Pred termostat?
21:24:31
02.01.2009
02.01.2009
venni
-> Tampajs: se nesmíš bát ale nebuj když to bude mít blbou geometrii tak mu dam funglovku.
20:43:21
02.01.2009
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gryzly: Ne zvenku se na to vyprdnu Zbytecna prace, je opravdu vyndanej z auta
20:42:13
02.01.2009
02.01.2009
Gryzly
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Doufám že tebn motor pěkně umeješ i z venku. Vypadá jak z auta vyndanej.
20:35:41
02.01.2009
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Surík: Abych rekl pravdu nevim
20:32:04
02.01.2009
02.01.2009
archanjel
-> Matthes, záškodník z TechWebu: aký tomá závit-? fávo malo tuším 10 a schade 14,1,5
20:30:00
02.01.2009
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: To ne plesnivej sejra nejim
20:29:11
02.01.2009
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Surík: Ne ze skodovackyho sani, otazka jesi je v tom rozdil
20:28:14
02.01.2009
02.01.2009
archanjel
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je prípojka podtlaku s favorita?
20:10:22
02.01.2009
02.01.2009
Kuladmin
-> MOLSO: A ses si jisty budikem?? ukazuje spravne skousel si i jinej?? pak uz jedine preci termostat.
19:40:16
02.01.2009
02.01.2009
MOLSO
Dnes som zalepil dieru pre tachačove lanko v deliacej stene, dal nové vrapované hadice, vymenil termostat za iný a aj tak krista jeho nedokážem shade so 100% zakrytým chladičom ani v kopcoch uvariť, teplota ledva 75°C a po vyradení padala na 65-70°C už fakt neviem čo tomu môže byť
19:37:04
02.01.2009
02.01.2009
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo a maji tam i menší balení těch topenců a taky nakládanej hremelín velký i malý balení
19:31:58
02.01.2009
02.01.2009
milano
-> darabos - www.mscfilakovo.sk:
a boli ste aj v depozitari? tam maju poschovavane vecicky. radost pozret
a boli ste aj v depozitari? tam maju poschovavane vecicky. radost pozret
18:29:56
02.01.2009
02.01.2009
Tampajs
-> venni: řídící tyč autogenem? To je dle mýho dost nebezpečný.. Ten material ztratí pevnost..
18:22:18
02.01.2009
02.01.2009
J3STER
-> jerrom: Dělal jsem to ručně na přípravku. Je to pěkná práce, a zároveň drbačka. Tohle mě čeká ještě pětkrát.
18:11:14
02.01.2009
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Zrovna sme tamtudy jeli neska
17:48:40
02.01.2009
02.01.2009
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Sem si zajed www.mapy.cz/
17:45:48
02.01.2009
02.01.2009
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Čoveče v tom balení co jsem koupil jich je halda a ještě víc tý oblohy až sem si řikal jak se to tam vejde
17:41:37
02.01.2009
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vojťas: Kupuju hotovy dobry. Ale za cenu 85Kcs jich tam je 7ks a hodne cibule, paprik a uprostred je strcena feferonka
17:37:26
02.01.2009
02.01.2009
Vojťas
-> Matthes, záškodník z TechWebu: musis to nekomu zadat jako domaci ukol, jinak se asi nenazeres :-D
17:30:16
02.01.2009
02.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Tak sem dneska v Albertu koukal na utopence. Taky v kyblicku a 4ks za 65Kcs Se zblaznili... a obloha skoro zadna, na to kali Bily Tesak
16:51:37
02.01.2009
02.01.2009
Klubko_
-> ZbyŠek: dik, ja sem si to nasel na tom webu, jaks psal, ale nazivo je to lepsi
16:05:56
02.01.2009
02.01.2009
Tomaso435
dnes sem nic neudělal jen byl n apoště pro volant od PavlaP.. dík je super
15:25:12
02.01.2009
02.01.2009
jerrom
-> J3STER: čím jsi to prolisovával?
14:42:14
02.01.2009
02.01.2009
aceboss
-> J3STER: Jj stalo se mi to loni spadl mi k setrváku ten palec co je na vypinací tyčince tak jsem vzal magnet uvazal ho na špagátek přiložil na kraj setrváku,jednou opatrně rukou protočil motor a po pár pokusech jsem palec vytáhl a byl spokojenej jak blecha A ten den jsem spojku už rači nechal být
14:33:13
02.01.2009
02.01.2009
ZbyŠek
14:32:34
02.01.2009
02.01.2009
Pavel P..
-> J3STER: ta co vrací páku
14:31:37
02.01.2009
02.01.2009
J3STER
Pavel P.. 01.01.09 20:18:33 napsal:
Tak já si dneska střihnul výměnu spojkovýho válečku na špajze venku
v mrazu a lehkém sněžení, šlo to hladce až do okamžiku kdy mi
vyskočila pružinka přímo do setrváku..... tak jsem našel nepotřebnej
uhlíkovej kabel na svíčku, jak byl zmrzlej tak byl krásnej tvrdej, k němu
jsem přilepil magnet a jal se loviti pružinku, no za chvilku jsem jí ulovil,
pak jsem to odvzdušnil stylem „našlapat, zašprajcovat pedál tyčí na
volant a upustit tlak v trubce“ to se povedlo a bylo hotovo, udělal jsem
testovací jízdu a hle ono to funguje.
-> Pavel P..: Tak něco takového se stalo Acebossovi....taky lovil. Myslím že to byla vypínací tyčinka.
Tak já si dneska střihnul výměnu spojkovýho válečku na špajze venku
v mrazu a lehkém sněžení, šlo to hladce až do okamžiku kdy mi
vyskočila pružinka přímo do setrváku..... tak jsem našel nepotřebnej
uhlíkovej kabel na svíčku, jak byl zmrzlej tak byl krásnej tvrdej, k němu
jsem přilepil magnet a jal se loviti pružinku, no za chvilku jsem jí ulovil,
pak jsem to odvzdušnil stylem „našlapat, zašprajcovat pedál tyčí na
volant a upustit tlak v trubce“ to se povedlo a bylo hotovo, udělal jsem
testovací jízdu a hle ono to funguje.
-> Pavel P..: Tak něco takového se stalo Acebossovi....taky lovil. Myslím že to byla vypínací tyčinka.
13:50:04
02.01.2009
02.01.2009
venni
Já dnes v -5 stupních rovnal autogenem řídící tyčku na fabii.Kamarádovo silvestrovská projíždka která skončila uraženou značkou...už nejdu ven brr.
12:43:00
02.01.2009
02.01.2009
Pavel P..
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): no to je sice zajímavej postup ale mě se v tom mrazu fakt nechtělo ještě montovat sedačku.. takhle to taky šlo na odvzdušňovák jsem nasadil hadičku a tu do pet flašky, nejdřív jsem vyšlapal všechnu starou brzdovku, vyměnil válec, nalil novou brzdovku a šlapal dokud nezačla lezt z hadičky nová brzdovka, zašprajcoval a utáhnul a bylo hotovo.....
12:33:31
02.01.2009
02.01.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Pavel P..: ??? co riesite s odvzdusnovanim? Spojkovy valec na prevodovke je predsa v dosahu zo sedadla vodica - zhodim operadlo z vodicovho sedadla (na erke 2 sroby), pohodlne si lahnem, mam obe ruky volne na obsluhu odvzdusnovaka, nohou stlacam pedal - aj s demontazou a montazou operadla praca na 10 minut. (mala poznamka - takto to zvladne aj clovek normalnej vysky (173 cm) nemusi to nejake prerastene dvojmetrove cudo :-))
Brzdy tiez v pohode v jednej osobe, nasadim na odvzdusnovak hadicku, druhy koniec dam do nadobky v kufri a pekne pomaly slapem, az kym to cele nevybubla, obcas skontrolujem hladinu brzdovky a hadicku na odvzdusnovaku... jedina nevyhoda je, ze pri dlzke hadicky sa \"strati\" asi deci brzdovky. Pri vymene brzdovky ten isty hadickovy system, len hadicka nejde do nadobky ale do PET flasky, ktoru drzim v ruke.
Zatial som takto odvzdusnoval/menil asi 4X a ziadny problem
Brzdy tiez v pohode v jednej osobe, nasadim na odvzdusnovak hadicku, druhy koniec dam do nadobky v kufri a pekne pomaly slapem, az kym to cele nevybubla, obcas skontrolujem hladinu brzdovky a hadicku na odvzdusnovaku... jedina nevyhoda je, ze pri dlzke hadicky sa \"strati\" asi deci brzdovky. Pri vymene brzdovky ten isty hadickovy system, len hadicka nejde do nadobky ale do PET flasky, ktoru drzim v ruke.
Zatial som takto odvzdusnoval/menil asi 4X a ziadny problem
12:17:52
02.01.2009
02.01.2009
Pavel P..
-> minno: ako píše záškodník z TW
22:57:00
01.01.2009
01.01.2009
minno
-> VooDoo- Ondris: aj tak sa dá no
22:52:13
01.01.2009
01.01.2009
VooDoo- Ondris
-> minno: na tom nic neni odvzdušnit si sám škodovku. Jak je výztuha na podlaze ke který sou přišroubovaný sedačky tak sem si našel prkýnko o takakorátním rozměru aby sedlo akorát nadýlku mezi výztuhu a sešlápnutý pedál. Hlavně sem si přečetl v knížce o škodovkách přesnej postup jak se má odvzdušnovat tak sem odvzdušnoval jak radí starý skušený lidi a měl sem to zachvíli. nedělal sem to způsobem 4xšlápnout a povolit ale povolit - šlápnout - utáhnout pustit pedál a znova
22:44:13
01.01.2009
01.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Normalne o sedadlo vzepru tyc na volant
22:41:49
01.01.2009
01.01.2009
minno
-> Pavel P..: "na odvzdušňovanie je potreba 1 noha a 2 ruky, bohužiaľ tieto končatiny nemôžu byť na 1 osobe". Ináč nemáš foto ako si to zašprajcoval? Niečo podobné by sa zišlo vymyslieť aj mne na brzdový pedál, jedine v odvzdušňovaní nie som sebestačný....
20:18:33
01.01.2009
01.01.2009
Pavel P..
Tak já si dneska střihnul výměnu spojkovýho válečku na špajze venku v mrazu a lehkém sněžení, šlo to hladce až do okamžiku kdy mi vyskočila pružinka přímo do setrváku..... tak jsem našel nepotřebnej uhlíkovej kabel na svíčku, jak byl zmrzlej tak byl krásnej tvrdej, k němu jsem přilepil magnet a jal se loviti pružinku, no za chvilku jsem jí ulovil, pak jsem to odvzdušnil stylem "našlapat, zašprajcovat pedál tyčí na volant a upustit tlak v trubce" to se povedlo a bylo hotovo, udělal jsem testovací jízdu a hle ono to funguje.
19:45:30
01.01.2009
01.01.2009
TOMIK--007
-> FORM: vpohodě fotka kde je M3 zepředu, je po vyjetí z garáže, kartičku jsem dával za okno až když jsme vyrazili na cestu
19:22:56
01.01.2009
01.01.2009
archanjel
-> škodík: aký to má teplomer? kapiláru alebo elektrický?