Skoda Fabia 1.2 Htp vs Skoda Rapid 1.3

prohledat
386 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 22.10.2007 do 30.10.2007, založil/a Petrxall
řadit dle data
11:29:28
29.10.2007
Labros
Možná jsme vyčerpali původní téma, tak bychom ho možná mohli postavit trochu jinak, v čem je Rapid 130 lepší, než Fabia 1.2? 4
11:04:41
29.10.2007
Syny
-> Labros: jj presne ten usek mam na mysli 1
11:03:48
29.10.2007
Labros
-> Syny: Jenom tam od Berouna kousek směrem na Plzeň, to je ještě dvacet let starý, jinak je to fakt zlatá dálnice.
11:01:52
29.10.2007
Syny
-> Labros: D5 jeste jde, ale takova D1 1 Ale par mist na tej D5ce je taky hruza...
10:59:51
29.10.2007
Labros
-> Syny: Možná, ale stejně po D5 s mi jezdí líp, než po A6 na německý straně, nevím proč, ale na tý německý se mi auto občas lehce klepe, a myslim, že tam mají i užší pruhy. Zlatý panely na D5 5
10:57:11
29.10.2007
Syny
-> Labros: Tak vono je pravda ze v nemecku je jina kvalita tech ulic... Voni vi proc to tady neprodavat 3
10:55:45
29.10.2007
Labros
-> Gryzly: to zní fakt jako dobrý kamikaze, stačí aby to nějak zahaprovalo, nebo tam byla oprava silnice, nebo vjeli do hustý mlhy, nebo cokoliv... Ale snad si to aspoň dobře užili 3
10:53:13
29.10.2007
Syny
-> Gryzly: 9 9 9 Tak to musi bejt celkem haluz kdyz predjedes auto ktery vepredu nikoho nema. Jina by byla docela sranda kdyby cast ty dalnice nebyla nalajnovana 3
10:48:11
29.10.2007
Gryzly
Od kolegyně strejda so koupil novou oktávku II v německu, protože tam do toho prodávaj za příplatek věci který ani u nás neprodávaj protože bys to nevyužil. Má to i nějakýho autopilota kterej sleduje bílý čáry na dálnici a sám si zatáčí. takže kolegyně s bratrancem zapli autopilota, nastavili tempomat na 130km/h a přelezli si oba na zadní sedadla.

nevím jestli nekecala mě se to nechce uvěřit ale i tak bych té elektronice nevěřil,.
10:44:04
29.10.2007
Syny
-> Labros: Na zakazku delali nasi Octavii - tata si tam naporoucel plno veci navic, takze sme cekali asi 2 mesice myslim nez nam ji vyrobili...
10:36:29
29.10.2007
spartra
-> Gryzly: ano suhlas

jak má někdo v nadpisu poslední analogové auto4
10:35:49
29.10.2007
spartra
-> Labros: tak, tak, na zakázku udělaj ale musí se čekat.
10:09:23
29.10.2007
Labros
-> Gryzly: njn na opravu brzd aby člověk měl CANalyzer...
10:05:48
29.10.2007
Gryzly
-> Labros: myslím že Felda bude jako poslední jednoduchý auto na kterým si ještě všechno uděláš doma. Oktávka i Fabka už je prošpikovaná elektronikou i v té nejchudší verzi.
10:02:26
29.10.2007
Labros
-> Syny: Já jsem taky zvědavej, jak se budou lidi koukat za 15 let na feldy, současný fábky a oktávky. Respektive je pravděpodobný, že se na ně budou koukat jako na starý šunky. Ale spíš jak se na ně budou koukat za 30 let. Jestli se ukáže, že byly v něčem mimo průměr, nebo jestli zapadnou. Podle mě se bude vzpomínat na první oktávku (1997). Možná se ukáže, že i ta první fábka byla hezčí, než druhá, a další výplody nového designerského týmu včetně hnoosteru. A felda se podle mě bude líbit i za 50 let.

P.S. Já jsem srovnával se 120kou, protože srovnávat různý zdvihový objemy je zavádějící.
09:57:54
29.10.2007
Labros
dyť dneska je možné si nechat vyrobit auto na zakázku, ne? Sice to trvá pár týdnů, zatímco od dealera si člověk může odvézt auto hned. Sám jsem nové auto nekupoval a otec bral vždycky nějakou akci, takže jsem o tom jen slyšel, že není problém objednat si výbavu přesně na míru.
14:01:18
28.10.2007
spartra
-> Don Carlos: vím, vím na konci je výběr jestli je takový auto k mání4

dealer má to co mu přivezou též známe koukáme po berlingu, jednou tak podruhý tak4
12:14:04
28.10.2007
Don Carlos
-> spartra: Když si "postavíš" auto v konfigurátoru, tak je velmi malá pravděpodobnost, že takové auto je vyrobené. Tzn. že to bude tolik stát. Ve skutečnosti, když přijdeš k dealerovi, tak ti nabídne vyrobené auta, která mohou mít klidně o pár věcí navíc a cena bude dokonce i nižší.
11:34:53
28.10.2007
spartra
-> Gryzly: ti nevím sem si najel na konfigurátor škoda na otavii teda.

Základ 450 ani jsem se moc nerozšoup a najednou 7901

joi ted jsem to přesečet celý od -> King: ok

-> Don Carlos: proto nechcu nový auto4 ford rezne nemá stále pozink9
09:28:33
28.10.2007
Don Carlos
-> spartra: To samé nám udělal ford. Jednoduše řekl, že máme míň brzdit. Ke korozi se vůbec nevyjádřil a na reklamované zamykání dveří (klíček chodil naprázdno) nám nabídl, že za 1000 Kč si máme od nich koupit klíček, ale nachipovat si ho musíme už jinde. Auto má 35 tis.km.
09:10:58
28.10.2007
Gryzly
-> spartra: a za 300kKč máš takovou výbavu jako jinde máš v základu. To psal King.
07:09:02
28.10.2007
spartra
-> King: počkej 300 ša kpotkan čili htp je za 200 teda bez daně a na leasing1 za 800kč držák na nápoje příprava na rádio3

jak jsem tak čet někdy je to pekelně dráhý auto, např výměna kotoučů po 30t.km škoda nevzala jako reklamačku9
01:44:44
28.10.2007
Syny
-> U-Geen: je :) Na novy auto jo :)

-> Honza M: Nevim :D Dobra otazka :)-> Labros: Tak ja to neporovnamam ted se 120tkou...



Proste mi to prijde jako nic moc auto - tod vse... Je to takovy 120 mezi novejma autama... Pockejte za 25let jak se to bude chvalit 1
23:39:17
27.10.2007
King
-> Max: Hmmm, ono se nestíhalo vyrábět ani v dobách favořiťů a stodvác, stály se fronty na místo v pořadníku a přesto to nikdo nepoužívá jako argument jaký to byly ve srovnání se světem sqělý auta4 jistě, že je to drobet jiná pohádka, ale.....Osobně nevidáím moc důvodů proč "topit" hříšnejch 300litrů zá haťapku (za ty prachy už je to s výbavou, kterou mají ostatní auta v pomalu v základu), do který budu muset během prvních 100tkm cpát neméně hříšný prachy za díly, který u ostatních aut odejdou třeba až po pěti obletech zeměkoule 8
21:22:07
27.10.2007
Max
ještě mě tak napadá...že s novou Fabii je to jako s roomsterem. V anketách řiká 80% lidí jak je to divný a ošklivý,v časák to haněj....ale ve finále choděj lidi na mimořádný směny,aby se stíhalo vyrábět 4
21:20:11
27.10.2007
Max
já bych si dovolil tvrdit že fabie zdaleka neni low-endový auta. Prostě bohužel je to vše o financích a navíc o pokynech z vedení. dělají se auta který se budou prodávat,vytvářejí se platformy použitelné pro více vozu ve více automobilkách,stejný je to s motorama. Fabie si myslim že za ty peníze nei špatný auto. Když vezmete jedničku,tak ta podvozkove je nepřekonatelná. Iproto z jedničky vychází. Když známý kupoval auto,pořád mi předhazoval cenu Getse,loganu a pod. Stejně jak to dělá 80% lidí. řeší cenu. Dle mě ani jedno z aut nesahá fabii ani po kolena. Z finačních důvodů se dělají a prodávají HTP. Bylo by bezva,kdyby škodovka dělala Tudora nebo podobný libůstky. Nám všem by se to určitě líbilo. Ale pak by to nemohla být fabrika s největším ziskem v koncernu,tudíž by jim to kluci z německa stejně típly. 4
20:40:37
27.10.2007
zdenekz
-> Don Carlos: myslíš že ti co to kupují,že přemýšlí.O tom já pochybuju,je to zkrátka nejlevnější auto a vzhledově nevypadá zas tak nejhůř.A co že to maji v tom za motor?Sami ani pořádně nevědí.Takže prodejnost=cena
19:22:25
27.10.2007
Don Carlos
-> Honza M: Uhodil si hřebíček na hlavičku.

Kdyby byly stodvacetiny tak dobré, či ještě lepší než fabia HTP, tak by se asi vyráběly stále. Neříkám, že je HTP kdovíjaký zázrak ale tady ty lidi, fandící 25 let staré novince prostě nikdo nepřesvědčí. Taky prodejnost motorů HTP mluví myslím za vše.
15:35:32
27.10.2007
zdenekz
Koukám diskuse stále pokračuje1 ,přeci nemůžem srovnávat auta ale ani motory.Tyhle nový jsou konstruovaný podle jinejch emisních norem,pokročilejší vývoj v technice,zkrátka o 18 roků dál.Za 20 let tady bude diskuse,co se to vyrábí za špatný auta a bude se to porovnávat s Fabií 1,2134
15:23:18
27.10.2007
Pedros
-> Labros: jj,souhlas



-> Syny: je taky tak trochu fakt,že tohle auto je low-end a spousta lidí nepotřebuje zrychlení z 0 na 100km/h za 10 vteřin :) Prostě ten výkon motorů je celkem zbytečný zvyšovat.. proč taky Nevidím důvod,proč bych potřeboval výkon 100kW,je třeba pravda,že je bezpečnější z ohledem na akceleraci při předjíždění a tak,ale spousta lidí jezdí piánko stylem,žádní závodníci 4 Každej nemá potřebu jezdit v autě 170 3
14:15:43
27.10.2007
Labros
-> Syny: Já jsem odpověděl, v čem je podle mě fábie lepší. Uvedl jsem asi 10 důvodů, a většinou se nedají zpochybnit. Já nechci pomlouvat stodvacítku, asi jsem taky měl důvod si ji koupit, na rozdíl od fábie. Ale prostě fábie je technicky lepší. To, že se do ní dává motor, který si koupit nemusíš, a který ti tak strašně vadí, není důvod, abys fabii tak pomlouval. Uvědom si, že ten motor má i tak při stejným zdvihovým objemu lepší krouťák, vyšší výkon o 14kW (v nový fábii), to není zas tak málo, je pořád stejně hlučnej i ve vysokých otáčkách, má zlomek exhalací oproti stodváce, prostě pro toho, kdo chce low-end, je to slušnej motor, a pro ty ostatní jsou v nabídce daleko lepší motory, to zase v dobách Š120 nebylo.
13:14:27
27.10.2007
Max
nevim proč fabku pořád jen hanit. Nikterak ty 3válce neobhajuju...taky je nemám rád. ALe ty poslední už jsou relativně dobrý. Jak s hlukem,kultivovaností a výkonem. Srovnávat 130cu a fábii je myslim nesmysl. Jsou to auta uplně někde jinde....
13:14:11
27.10.2007
Honza M
-> Syny: proč to teda lidi tak kupujou?
13:02:01
27.10.2007
U-Geen
-> Syny: no pokud je podle tebe srac to co nejede tak radsi no comment :)
23:26:35
26.10.2007
Syny
-> U-Geen: Jezis proste mi ta 1.2 HTP prijde jako pekac... To je vse... Skodovka je taky srac to vime, ale ta Fabie na tom neni vo moc lip...
23:18:29
26.10.2007
U-Geen
-> Syny: jako proc? duvod? jsou lidi ktery to nepotrebujou, ktery koukaj na malej motor atd.. kdyz chces jiny zrychleni tak si koupis silnejsi volbu... 120ca byla tehdy dejme tomu stredni volba, dneska je to treba 1.6ka ktera ma ty hodnoty uplne jiny...
22:39:24
26.10.2007
Syny
-> U-Geen: Ze bych si predstavoval trochu jiny zrachleni z 0 na 100 u auta vyrobenyho v dneni dobe... 4
22:36:58
26.10.2007
U-Geen
-> Syny: proc mazec? nechapu
22:31:27
26.10.2007
Syny
-> petr s 26.10.07 22:30:24: To mas pravdu, ale to bude az to hodim do Macochy 3
22:30:55
26.10.2007
Nwkt
-> petr s: ale minut 3
22:30:24
26.10.2007
petr s
-> Syny 26.10.07 22:28:56: Za 5
22:28:56
26.10.2007
Syny
-> Labros: 120 ma 19s papirove 3 Ale stejen je to mazec - novy auto 18 a stary 19 (papirove). Stejne by me zajimalo za kolik da z 0 na 100 ta moje vobluda...
22:24:23
26.10.2007
King
Labros 26.10.07 10:29:37 napsal:

-> Marra: Ohledně sprintu, papírově má 1.2HTP 6V zrychlení 0-100 18s, 1.2HTP 12V 16s, Š120 20s. Počítám, že v kratším sprintu bude fábka mít ještě víc navrch, kvůli průběhu krouťáku a převodům.




A taky samozřejmě díky těm metrákům, co má navíc proti Š1202
20:55:16
26.10.2007
michalik-ten sedmý
HTP=h.... to jede
10:29:37
26.10.2007
Labros
-> Marra: Ohledně sprintu, papírově má 1.2HTP 6V zrychlení 0-100 18s, 1.2HTP 12V 16s, Š120 20s. Počítám, že v kratším sprintu bude fábka mít ještě víc navrch, kvůli průběhu krouťáku a převodům.
10:15:00
26.10.2007
MATTESS
-> Labros: seriový kola tam už nedá3 , moooc velký kotouč
10:06:15
26.10.2007
Labros
-> TUNER: Fakt bys to pro mě udělal? I sériový kola? Já myslim, že jednodušší bude vzít nějakou prostě sériovou 120ku, třeba od Větévky 4
14:08:56
25.10.2007
spartra
by ste se z toho nepsa....1
13:59:41
25.10.2007
TUNER
-> MATTESS: coooo ? 9 o žádnym nevim....1

-> Labros: Pro tebe tam klidně ty seriový pružiny vrátim......1
13:07:31
25.10.2007
Labros
-> TUNER: řeklo se sériová -říká ti něco motorový člun, nakopnutá koza..? 4
Extreme Tyres