skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda Fabia 1.2 Htp vs Skoda Rapid 1.3
13:44:58
30.10.2007
30.10.2007

Max
-> King: myslim že srovnávat výrobu faček a fabií se nedá. jen jsem mluvil o tom, že po uveřejnění řiká 80% lidí že je to hnus,ale nakonec si to stejně koupěj. Já osobně bch si htp nikdy nekoupil,ale to už je věc jiná.
11:50:43
30.10.2007
30.10.2007

spartra
jinak už sem měl anální sondu vy přípojky, by jste dostali injekci nechtěli by jste jinak ale de stím těžko řídit

11:49:58
30.10.2007
30.10.2007

spartra
-> King: -> Tuxik: zlatý český prdy


11:17:17
30.10.2007
30.10.2007

Syny
Tyvole to sou zase navrhy todle

10:45:38
30.10.2007
30.10.2007

DuriQ
minno: ma pretoze mpi si vie dat ako tak rady s vytahanou retazou bezkontakt e-e
a rozhodne sa da s feldou zajazdit lepsia spotreba ako s favom 


10:24:16
30.10.2007
30.10.2007

Tuxik
-> King: ...a nebo bys tu pripojku po prujezdu dirou mel az v krku


10:18:24
30.10.2007
30.10.2007

King
-> Tuxik: Good idea! :) Ještě by mohla ta plnící přípojka na anál příjemně vrnět

10:12:14
30.10.2007
30.10.2007

Tuxik
-> King: no vidis, to mas idealni prilezitost implementovat do sedacky nejaky sberaci zarizeni, LPG predpokladam v aute uz mas, tak uz jen vymyslet jak ty vetry dostat do ty bomby... no a muzes jezdit zadarmo

10:06:43
30.10.2007
30.10.2007

King
Tak to máš dobrý, já prdím prakticky po všem :)
10:03:16
30.10.2007
30.10.2007

Tuxik
-> spartra: no to nevim :)) ja mam prdiky vetsinou treba po redkvickach nebo po hrasku


07:01:31
30.10.2007
30.10.2007

spartra
-> Tuxik: prdíky jsou taky z ropy

00:14:31
30.10.2007
30.10.2007

Tuxik
-> zdenekz: tak holt budeme jezdit na biolih, repku a prdiky no ;)
00:00:59
30.10.2007
30.10.2007

Petrxall
-> zdenekz: jo ceny budou šílený, to je fakt.. ale aspon lidi nebudou jezdit někdy uplně zbytečně někam jen tak, protože by je to přišlo na pěkný prachy... já se přiznám, že taky někdy jen tak jdu protáhnout auto a to si nevydělávám
23:55:38
29.10.2007
29.10.2007

zdenekz
-> Petrxall: nojo ropa na 30 let,ale jaká bude potom cena za palivo.Tady bude nejspíš velikej problém,ceny poletěj nahoru a my si to nebudem moc dovolit.
23:53:22
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> zdenekz: Dokud bude ropa tak tu nic jinýho nebude a vzhledem k tomu, že zásoby by měly vydržet zhruba ještě 30 let... se toho tak brzo nedočkáme, ale v dnešní době člověk nikdy neví
23:49:46
29.10.2007
29.10.2007

zdenekz
-> Syny: jste mladí,plní elánu tak se toho dočkáte.V tomhle směru jde vývoj hodně rychle dopředu,takže alternativní pohony v nejbližší budoucnosti a za 10 let to bude naprosto běžné.
23:43:54
29.10.2007
29.10.2007

Syny
-> Petrxall: jj

23:38:41
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> Syny: Jako v pátym elementu :-D ne to si myslim, že je hodně hodně daleko, jestli vůbec někdy k tomu dojde, spíš to je pěkný scifi a ani bych se toho dožít nechtěl...
23:24:18
29.10.2007
29.10.2007

Syny
-> Petrxall: jj ale dle me by slo prevodovku do toho nejak zaimplementovat... Co ty vis... Treba budem za 10let litat

23:24:00
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> Baghira: dnešní politikou, pač takový daně jaký sou dneska na ropě by položilo kasu kdejakýho státu

23:22:17
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> Syny: ten elektromor je postavenej na jinym principu a prostě tam bud jde projd nebo nejde a nebo reguluješ množství, čímž se mění rychlost.. jednoduchý, neučínný, nezábavný... v trolejbuse taky jenom šlapeš na plyn

23:21:29
29.10.2007
29.10.2007

Baghira
-> Petrxall: Tak mazda už dělá alternativní motor vodík a benzín, ale nějak se to ne a ne dostat do sériovek...čím to asi bude...
23:20:20
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> Tuxik: řekl bych, že ipury na palubce.. sedačky a tapce mám jiný než origo a stejně je to cejtit.. možná taky koženka na stropě
23:19:49
29.10.2007
29.10.2007

zdenekz
-> Tuxik: všechno umělina a kožený sedačky nemám.Když přivezu plný auto dříví tak dřívim,když cement nebo maltu tak prachem a když pustim topení tak smrad z toho větráku

23:18:41
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> zdenekz: To je prostě charakteristická vůně těch plastů použitejch uvnitř v interiéru.. ideální když to někde delší dobu stojí a pak tam příjdeš, to je prostě typický a znám to už když sem byl malej a kdyby mě někdo odnes do auta a zavázal oči, tak na tuty podle čuchu poznám škůdku, pokud by tam nějaký prase nedalo stromeček nebo nějakou vůni.. a nejsem sám, dneska sem si na to vzpomněl, když sem vez kámošku, tak říkala, že jí to taky hrozně voní a že to je jedinečný a nikde jinde to není.. nový auta mi nevoněj, to je prostě takovej divnej smrad z nich, nevim bolí mě z toho vždycky hlava po delší jízdě
23:17:20
29.10.2007
29.10.2007

Syny
-> Petrxall: ale tak razeni by mohlo zustat ne ? A kdyz bys v aute mel baterek treba 10

23:15:38
29.10.2007
29.10.2007

Tuxik
tipuju ze tu vuni dela kozenka na tapecech a sedackach, popr. ipur :)
23:15:17
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> Syny: Pěkná hudba budoucnosti, ale chtěl bych vidět na jak dlouho by ta baterka vydržela.. víc jak 50-100 km tomu nedávám a to ještě by se to muselo lechtat.. navíc by zcela odpadlo řazení, čímž by se auta staly fakt jen na převoz z bodu A do B... děkuju, nechci sem rád.. že žiju ještě v době, kdy je dostatek ropy
23:15:07
29.10.2007
29.10.2007

Tuxik
-> zdenekz: ale ale ... skodovka uvnitr proste voni skodovackou vuni, to sis nikdy nevsiml ?
23:13:29
29.10.2007
29.10.2007

zdenekz
-> Petrxall: nevim co teda myslíš.Auto 20 let starý už nevydává žádný aroma kromě typickýho vzhledu a smradu v motorovym prostoru.Pokud si koupíš novou Fábku snad budeš něco cejtit.


23:10:46
29.10.2007
29.10.2007

Syny
Az budou elektromobili tka prijedes na benzinku (teda spis elektrickou stanici) - pichnes si kabel do zasuvky navolis na kolik chces nabit baterii a bude se tankovat elektrika

23:07:46
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> zdenekz: myslim vevnitř.. nevim jak ty, já tam teda benzín ani olej nevozim
23:06:37
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> Baghira: pokud si dobře vzpomínám, tak je tomu asi 20 let co se nějakýmu dědulovi podařilo předělat stodvácu na vodní pohon.. takže i to by nebyl problém, u vstřiku by tohle nešlo
23:05:27
29.10.2007
29.10.2007

zdenekz
-> Petrxall: tak to řekni normálně,smrdí benzínem a vytékajícím olejem rozpalujícím se na motoru

23:03:03
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> Petkar1: fuj, to je děs
Jo a jinak další věc, čím se nová fábka škůdce nevyrovná... tou nepřekonatelnou charakteristickou vůní šáde...originální, ne nějaký stromečky
Jo a jinak další věc, čím se nová fábka škůdce nevyrovná... tou nepřekonatelnou charakteristickou vůní šáde...originální, ne nějaký stromečky
23:00:43
29.10.2007
29.10.2007

zdenekz
-> Baghira: tak přejdem na elektro a kilowata bude za 30,-Kč,takže se nic nezmění,jen ten alternativní pohon.

22:57:12
29.10.2007
29.10.2007

Baghira
-> Petkar1: Až bude litr benzínu stát stovku, tak rádi na všechny Fabie zapomeneme :-)).
20:16:43
29.10.2007
29.10.2007

Petkar1
-> Syny: Jo to věřim, mám namysli takový ty měststký nákupní tašky, co budou jenom tak do města

20:12:19
29.10.2007
29.10.2007

Syny
-> Petkar1: Aby ses nedivil... Voni elektromotory dokazou bejt hodne svizny...
20:04:48
29.10.2007
29.10.2007

Petkar1
Počkejte až se bude jezdit těma autama s elektromotory, to budou všichni básnit, jakej byl Fabia HTP drak 

16:10:41
29.10.2007
29.10.2007

Petkar1
Já jel s kámošovo Fabií 1,4 MPi (44KW) a to auto je oproti Škochtli fakt jinde (pokud beru sériovou škochtli, jakých jezdí hafo po ulici a ne škochtli typu Tuner 2). Mám taky více méně sérii -120l. Fábie převyšovala škodovku hlavně v podvozku, ten mi přijde dost dobrej a v celkovým komfortu při jízdě (hluk v kabině atd atd). Co se týče motoru, tak to MPi není žádnej drak, prostě podle mě karbec je karbec a kdejaká škodná s motorem fa/fel by udělala Fábce pá pá:)) Přesto mi ale přijde, že srovnávat Fabku a Škodovky 742 je trochu zavádějící, protože každé auto je trochu o něčem jiném. Škodovka má tu výhodu, že to auto má už za sebou kus historie a je to tak trochu kultovní auto (alespoň pro osazenstvo virtu včetně mě) :)) Fabka je prostě obyčejné auto dnešní doby a Škodovky typu Tuner 2 a jim podobné jsou více méně vzácné a slouží úplně k jinému účelu než na nákupy do Tesca...

13:00:38
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> p.b.: tak ptal se na výhody, tak sem je tam napsal.. myslím, že všechno je pravdivý
12:53:38
29.10.2007
29.10.2007

Labros
-> VeTëV: Takže další výhoda škodovky - na výměnu tlumičů nepotřebuješ stahovat pružiny ;)
12:51:01
29.10.2007
29.10.2007

VeTeV
-> Labros: no jo mas se o to starat .-))
12:49:31
29.10.2007
29.10.2007

Labros
-> VeTëV: To ne ale se zatuhlým řízením a vůlema v řízení radši nic neporovnávat

12:48:04
29.10.2007
29.10.2007

VeTeV
-> Labros: ty vole to jejako by si v tom sedel prvne

12:16:04
29.10.2007
29.10.2007

Labros
Já jel včera se šáde, nemám teda momentálně porovnání s fábkou, ale aspoň s jiným cca.11 let starým autem. Tak škodka je cítit, že je lehká, motor (136) táhne odspoda pěkně, takže ten rozjezd je takovej "nakopnutej" celkem svižnej, motor má příjemný zvuk a jde zezadu, jen se nesmí vytáčet moc kolem 3500-4000
řízení jde velice lehce, jen při prudší zatáčce už to začne táhnout ven ze zatáčky. Brzdí to dobře, ale hlavně při nižších rychlostech
Topí to slušně, sedačka z rapida je příjemná. Dobrý výhled všemi směry, sedí se celkem vysoko, dobře se do toho nalejzá.


12:11:41
29.10.2007
29.10.2007

Labros
-> p.b.: A tak v tomhle případě bych mu to nebral

12:00:30
29.10.2007
29.10.2007

p.b.
-> Petrxall: Ty seš nezmar, to je neuvěřitelný...
11:46:30
29.10.2007
29.10.2007

Petrxall
-> Labros: hezčí design, menší pořizovací a provozní náklady, jednoduchá technologie, možnost dodělej si sám, pohodlnější sedačky, větší výkon, nižší spotřeba, popelník v základní výbavě (některý fábky ho skutečně neměli), + výhody hnané zadní nápravy