
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Libové starší Škodovky z ulice
-> minno: este by si do nej naprasil vlecku :P 

-> Lubes: skoda tych puklic
-> minno: cenovku som tam nevidel,ťažko povedať či je na predaj :-)....možno len vystavujú :-)
-> Luky.:
....lepšie fotky by boli asi len priamo v predajni,ale nakoľko som šiel tadiaľ nedeľu,všetko bolo zatvorené
.....ale cvaknúť som ju aj tak musel....bola krásna,neviem či zrenovovaná alebo povôdný kus 
-> Luky.:



-> Lubes: kolik za ni chtějí? Mají jen skladové vozy, nebo je možno si ji ještě objednat a nadiktovat si příplatkovou výbavu?
Moc pěkná, chtělo by to lepší foto

Moc pěkná, chtělo by to lepší foto

-> Lubes:
takú chcem, je na predaj?



V Bánovciach v predajni škoda ma upútala táto krásna stovečka :-)
-> Tomes 1: Jasne, taky zálěží za kolik by to bylo, že. Však dej pak vědět.
-> Krupp: Musím to pořešit, údajně to má i papíry v depozitu.Uvidíme, ale já si ji určitě nenechám.Jak budu něco vědět, dám to sem.
-> Tomes 1: Opava? než na ulici to bych ji bral..
-> Tomes 1: tak ho vem ne? 

-> Tomes 1: a bude tvoja ci ? 

-> Fífa: kua bílá (škoda že "S")
.

Není to sice na ulici, ale asi brzy bude.Dnes jsem ji objevil při vypáčení jednoho starého skladu.
-> j_j: Předem děkuji.. nu, já ty detaily beru tak, že bude-li příslušný info, zařídím se dle něj, nebude-li, tak se taky nic zvláštního nestane
.

-> Jozka: aha
jsou tam články s řediteli PALu, Autopalu atd. ale to jsem ještě nečetl. Ty jsi na mě až moc velkej detailista, já mám rád když sedí maska, TS,rozdělovač, barvy motoru a je pěkný interiér - to mi zatím stačí. Každopádně, když na něco narazím, tak to sem dám.

-> j_j: Koukám, žes už na mnohé nesrovnalosti narazil.. Kdyby sis někde všiml zmínky o převodu výroby obalů radiátor topení (Kovona vs. Pal Autobrzdy) nebo filtrboxů (PAL vs. Sandrik), dej mi vědět..
-> Jozka: tj, např. v roce 1969 se mělo vyrábět 1100 MB de Luxe a škoda 720 nebo model 1969 v SM 1967 vypadal taky trochu jinak a do třetice - ještě na začátku roku 1964 měla embéčka při testování v zemi Velkého bratra ten ošklivý předek :
auta5p.eu/katalog/.../s10 00mbc_01.htm
naštěstí se pak kvůli stabilitě předku posunuly hlavní světlomety o 12cm vzad.
Tu pumpu dám buď tu fagotí nebo původní právě s tím skleněným odkalovačem - tento komplet jsem někde vyštrachal - v létě jsem koupil právě ten zetor nový odkalovač, protože v tom starém zrezivěla kovová síťka.
Hele já nejsem moc ekolog co se týče čištění...ve sklepě třeba odmašťuju rámečky předních světlometů směsí Coca Coly a benzínu...mají pěkný chrom,tak ikdyž jsou použité,tak si je nechám...Předchozí majitel jim navrtal ze spodního okraje ještě dírku (tzn.dole u dírky na šroubek,ale zespodu aby to nebylo vidět) kvůli odtoku vody z rámečku - to jsem ještě neviděl.
Z těch tapeců mám radost - protože ty béžové jsou sice jen 2ks,ale více viditelné přední a vypadá to, že půjdou dobře vyčitit - odpo nafotím. :)
auta5p.eu/katalog/.../s10 00mbc_01.htm
naštěstí se pak kvůli stabilitě předku posunuly hlavní světlomety o 12cm vzad.
Tu pumpu dám buď tu fagotí nebo původní právě s tím skleněným odkalovačem - tento komplet jsem někde vyštrachal - v létě jsem koupil právě ten zetor nový odkalovač, protože v tom starém zrezivěla kovová síťka.
Hele já nejsem moc ekolog co se týče čištění...ve sklepě třeba odmašťuju rámečky předních světlometů směsí Coca Coly a benzínu...mají pěkný chrom,tak ikdyž jsou použité,tak si je nechám...Předchozí majitel jim navrtal ze spodního okraje ještě dírku (tzn.dole u dírky na šroubek,ale zespodu aby to nebylo vidět) kvůli odtoku vody z rámečku - to jsem ještě neviděl.
Z těch tapeců mám radost - protože ty béžové jsou sice jen 2ks,ale více viditelné přední a vypadá to, že půjdou dobře vyčitit - odpo nafotím. :)
-> j_j 27.02.11 20:12:47: Ty světy motorů jsou neocenitelnej zdroj informací, jen dej pozor na ty články ohledně nových modelů před uvedením na trh - ne vždy se vše povedlo dotáhnout do výroby, resp. alespoň ne v uvedeném čase.
Zabraňovač ukradení rezervního kola se stal posléze sériovou výbavou - šikovná věc, navíc velmi snadno vyrobitelná a rozhodně elegantnější, nežli obligátní gumovej (dřevěnej) špalek ve výřezu táhla..
Ten volant měl v originále ještě o dírku v rameni víc, takže původně měl velikost cca jako 110R/LS - k jeho zmenšení vedlo natržení jednoho z ramen.
Ještě jsem si vzpomněl na ten odkalovací filtr k AC pumpě - dobově originální by bylo dovybavit palivový čerpadlo skleněnou baňkou Zetor style na vinglíku s pásovinky - už se tu někde diskutovalo.
Pak se pochlub, jak jsi dopadl s čištěním - též jsem zkoušel tu krémovou horní část vypucovat a nakonec jsem se vzdal a přestříkal to..
Zabraňovač ukradení rezervního kola se stal posléze sériovou výbavou - šikovná věc, navíc velmi snadno vyrobitelná a rozhodně elegantnější, nežli obligátní gumovej (dřevěnej) špalek ve výřezu táhla..
Ten volant měl v originále ještě o dírku v rameni víc, takže původně měl velikost cca jako 110R/LS - k jeho zmenšení vedlo natržení jednoho z ramen.
Ještě jsem si vzpomněl na ten odkalovací filtr k AC pumpě - dobově originální by bylo dovybavit palivový čerpadlo skleněnou baňkou Zetor style na vinglíku s pásovinky - už se tu někde diskutovalo.
Pak se pochlub, jak jsi dopadl s čištěním - též jsem zkoušel tu krémovou horní část vypucovat a nakonec jsem se vzdal a přestříkal to..
-> Jozka: nádhera
kamarád měl na modelu 1969 kolíňák a při parkování to nebylo úplně ono. Ted jsou už ale MBčka veteráni a složité parkování odpadá,takže super doplněk....ted mi přišly tapecy (bílo/vínový a hlavně 2ks bílo/béžovo/bílý a ty ted čistim Savem) 




-> stika87: Tu Oktávku s bílým pruhem dole taky občas po šmperku vidím jezdit.
A jak se tu někdo nedávno ptal na emko s tmavěčervenou metelízou, na značce číslo 15-55, které bylo párkrát na Doksech, Tak jsem ho v neděli viděl na parkovišti šumperských silničářů. Pěkně se lesklo na slunku, vypadá, žese o něj stále někdo stará.
A jak se tu někdo nedávno ptal na emko s tmavěčervenou metelízou, na značce číslo 15-55, které bylo párkrát na Doksech, Tak jsem ho v neděli viděl na parkovišti šumperských silničářů. Pěkně se lesklo na slunku, vypadá, žese o něj stále někdo stará.
-> Tomes 1: mně se třeba stalo, že mi jeden jinak rozumný pán (majitel 1100 MBX) tvrdil jak si někdo ve fabrice nechal udělat MBX na hnědo a nechal si tam dát volant z motorového člunu
osobně tyhle průpovídky nemám rád (pokud nejsou 100%) potvrzené, po důkladném přezkoumání SM 1964-1969 budu zase o něco chytřejší z hlediska dobových úprav - většinou jsou to kolikrát velice jednoduchá a chytrá řešení :
- vyrobení vnitřních podběhů
- prodloužení spací plochy vyndáním zadních svislých polštářů = místo v zav. prostoru
- upravení víčka brzdo/spojkového kompletu
- výroba zabraňovače snadného otevření předního kufru pomocí nože
- navrtání prahů prvních embíček kvůli odtoku vody
- přesun houkačky do nárazníku
atd. (pokud je zájem mohu založit do článků scany těchto úprav)
Je možné, že si někdo nechal u embéčka již ve fabrice střechu nastříkat jinou barvou, ale spíš (podle mě) ne, vždyt lidi byli rádi,že dostanou vůbec auto a barvu dostali jaká byla na skladě.


- vyrobení vnitřních podběhů
- prodloužení spací plochy vyndáním zadních svislých polštářů = místo v zav. prostoru
- upravení víčka brzdo/spojkového kompletu
- výroba zabraňovače snadného otevření předního kufru pomocí nože
- navrtání prahů prvních embíček kvůli odtoku vody
- přesun houkačky do nárazníku
atd. (pokud je zájem mohu založit do článků scany těchto úprav)
Je možné, že si někdo nechal u embéčka již ve fabrice střechu nastříkat jinou barvou, ale spíš (podle mě) ne, vždyt lidi byli rádi,že dostanou vůbec auto a barvu dostali jaká byla na skladě.

-> j_j:
Tvrdil že jeho otec dělal v mototechně a takhle se to prodávalo.Já to teda nikdy neviděl a to jsem už viděl věcí...
Tvrdil že jeho otec dělal v mototechně a takhle se to prodávalo.Já to teda nikdy neviděl a to jsem už viděl věcí...

-> Tomes 1: těžko říct...ona to byla dobová úprava - ted zrovna v listování ve Světe motorů (1969) jsem narazil na embéčko s černou střechou.

-> eMBébé:
Jo jo, ale to už není moje práce, to si nynější majitel spletl s dvoubarevným provedením spartaka.
Jo jo, ale to už není moje práce, to si nynější majitel spletl s dvoubarevným provedením spartaka.
-> Tomes 1: ta eMBéiXka otočená na střechu je ta s fialovou střechou?
-> Nwkt: to je pochopitelne :)
-> pro všeci :) bavil jsem se se zakladatelem MBX clubu panem Zlámalem (toto je jeho auto auta5p.eu/srazy/.../rozto
ky_19.htm ) a říkal, že MBX obou verzí ma zmapováno nyní cca 100ks.
-> Tomáššš: Já se mu ani nedivim
-> Nostalgik: napridklad v mojom meste mame dve MBX-ka
len co z toho ze pan majitel to nechce dat vyfotit ...
nechce sa s tym chvalit co vsetko ma ... a okrme litrikov ma este mnoho starych vzdacnych aut ...

nechce sa s tym chvalit co vsetko ma ... a okrme litrikov ma este mnoho starych vzdacnych aut ...
Tomáššš 26.02.11 16:44:49 napsal:
→ Nostalgik: nik ti neda papier kolko je tychto litrov …
ak by si mal len znamych na DI
To je mi jasné a ani by to nemalo zmysel, pretože mnohé MBX-ky sú odhlásené či prebieha ich renovácia, teda nie sú v evidencií.
→ Nostalgik: nik ti neda papier kolko je tychto litrov …
ak by si mal len znamych na DI

To je mi jasné a ani by to nemalo zmysel, pretože mnohé MBX-ky sú odhlásené či prebieha ich renovácia, teda nie sú v evidencií.
-> Nostalgik: nik ti neda papier kolko je tychto litrov ... ak by si mal len znamych na DI 

-> Tomes 1: výmluvy
-> Bucin: To já ne, to ty staré pneu diagonal.....

-> Tomes 1: ničit takovou krásu že se nestydíš 

-> Nostalgik: Prodala se za 177000,- Kč. Ale na rovinu, na těch fotkách vypadá o 75 % líp než ve zkutečnosti.8 let nejela a byla poskládaná z úplného vraku.Podívej se jak je přední kolo posunuto dozadu.Registr žádný není,v Opavě jsou ještě 2 ks. Já jednu převrátil na střechu ........
Tomes 1 26.02.11 15:57:09 napsal:
→ eMBébé:
Jo jo, je to bývalá z Opavy, byla na aukru,šla někam až k Maďarským
hranicím.
A nepamätáš sa za kolko sa napokon vydražila?
Ináč existuje niekde rejstrik všetkých dochovaných MBX-ov, o ktorých sa vie? Pred časom sa hovorilo o počte 52 kusov, ale odvtedy určite pribudli ďalšie. Len nedávno sa našli v Maďarsku hned 2 kusy na rovnakom mieste...
→ eMBébé:
Jo jo, je to bývalá z Opavy, byla na aukru,šla někam až k Maďarským
hranicím.
A nepamätáš sa za kolko sa napokon vydražila?
Ináč existuje niekde rejstrik všetkých dochovaných MBX-ov, o ktorých sa vie? Pred časom sa hovorilo o počte 52 kusov, ale odvtedy určite pribudli ďalšie. Len nedávno sa našli v Maďarsku hned 2 kusy na rovnakom mieste...
-> eMBébé:
Jo jo, je to bývalá z Opavy, byla na aukru,šla někam až k Maďarským hranicím.
Jo jo, je to bývalá z Opavy, byla na aukru,šla někam až k Maďarským hranicím.
Erzeta pro trvalý vývoz. Asi to kúpil ktosi od susedov...
To je asi ta MBXka se škrábancem nazadním blatníku z opavska.

To je asi ta MBXka se škrábancem nazadním blatníku z opavska.
-> David.: -> ondie: tak tak..

-> ondie: jo to je vlastně fakt, nejak mi to nedošlo jak psal doma

-> David.: čerstvo dovezene z čech na Slovensko
-> Jožynek : to jsou ale český značky, což by spíš znamenalo že to jde pryč
-> Nostalgik: nadhera :) ale musis uztan ze k tej krcme ci co to je sa hodi 

-> Nostalgik: nadhera 

-> Nostalgik: tyy wole 

asi měl majitel takovou radost že to šel zapít do tej krčmy

Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil Nwkt), důvod:
- kubasim (udělil Nwkt), důvod:
- lokaj (udělil Syny), důvod: ...a neda si pokoj
- šrek (udělil Nwkt), důvod: spamování