-> Tomes 1: mně se třeba stalo, že mi jeden jinak rozumný pán (majitel 1100 MBX) tvrdil jak si někdo ve fabrice nechal udělat MBX na hnědo a nechal si tam dát volant z motorového člunu

osobně tyhle průpovídky nemám rád (pokud nejsou 100%) potvrzené, po důkladném přezkoumání SM 1964-1969 budu zase o něco chytřejší z hlediska dobových úprav - většinou jsou to kolikrát velice jednoduchá a chytrá řešení :
- vyrobení vnitřních podběhů
- prodloužení spací plochy vyndáním zadních svislých polštářů = místo v zav. prostoru
- upravení víčka brzdo/spojkového kompletu
- výroba zabraňovače snadného otevření předního kufru pomocí nože
- navrtání prahů prvních embíček kvůli odtoku vody
- přesun houkačky do nárazníku
atd. (pokud je zájem mohu založit do článků scany těchto úprav)
Je možné, že si někdo nechal u embéčka již ve fabrice střechu nastříkat jinou barvou, ale spíš (podle mě) ne, vždyt lidi byli rádi,že dostanou vůbec auto a barvu dostali jaká byla na skladě.
