Nehody škodovek...

prohledat
14471 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1100) od 20.08.2007 do 13.06.2024, založil/a Maxx
řadit dle data
14:16:51
05.03.2021
Bukaj
-> saskyn2 05.03.21 13:30:02: Jo, jenže ve chvíli, kdy piští gumy jako "o život" (zde to přirovnání sedí)1 lepší brzdy jaksi nepomůžou. Tam byla na vině unaveným mozkem (po čtrnáctce) špatně zhodnocená dopravní situace a nikoli nedostačující účinek brzd. Jo, kdybych tehdy jel s naloženým kufrem cementu, asi by ty brzdy byly určitým omezením - ale vždy tomu přizpůsobuji styl jízdy a zatím (ťuk, ťuk) to vychází. A i při krizovém brzdění s přeloženým vlekem je nejslabším článkem řetězce adheze kol k vozovce a ne brzdy. Možná kdybych bydlel na tom Grossglockneru, tak mám jiný názor, ale 99,99% uživatelů aut na 99,99% míst v Evropě nikdy brzdy neuvaří, ani kdyby se snažili.

Já rozhodně nejezdím nějak extra defenzivně a fakt nevím, kde v ČR bych měl problém se sériovými brzdami na škodovce (nebo čemkoli jiném) - pokud jsou v rozumném stavu. Možná to místo, co o něm psal Jarda nebo kdybych jezdil Rallye, ale pro provoz na pozemních komunikacích určitě lepší brzdy nevyužiji - maximálně by mi dřív zrezly (asi jako tátovi na Octávce zadní kotouče - i když je vyměním, po půl roce jsou zase celé rezaté)7
14:15:18
05.03.2021
palinator
-> saskyn2:

Ale tak to s tim taky souvisí. Já bych denně do Prahy taky fakt nechtěl jezdit. Nebo dělat v nějakým openspace. Prostě v rámci nějakýho komfortu a v něčem výhodný zkostnatělosti firmy jsem s ohodnocením spokojen.

Třeba ten HO tu fakt moc nejde. Teď prý kolega napsal do důvodu žádosti o HO "zhoršenou epidemiologickou situaci" a neprošlo to. 3
14:10:49
05.03.2021
saskyn2
-> palinator: Já mám vyzkoušené obě varianty a dovolím si tvrdit opak. Ano možná jsem zapomněl zmínit že na slušných gumách, je mi jasný že 165R13 z roku 1980 to na silnici převést nedokáže.



Jo já do Tvé konkrétní situace nevidím, neber to prosím jako nějaké rejpání, je mi jasné, že třeba pracovní nasazení posoudit nedokážu. Toho Jardu si jako dobrý příklad nebereš, nebo teda aspon to co tady píše, onehdá měl domluvenou podobnou práci co dělá asi za trojnásobné peníze než tu píše že má(a to jsme mu ještě úmyslně raději říkali o něco mín než reálně), ale zkrachovalo to na tom že by musel dojíždět do Prahy.
13:46:20
05.03.2021
palinator
-> saskyn2 05.03.21 13:13:59:

Já si jen troufám tvrdit, že se sériovejma brzdama při mým jízdním stylu zastavím téměř stejně, jako s lepšíma, že víc záleží na gumách a pravděpodobnost toho, že se dostanu do situace kde bych silnější brzdy využil je tak nízká, že vůbec nemá smysl to z tohoto pohledu řešit. Z hlediska kroucení 280 mm budiž, ale opět nenajedu tolik km aby se mi to kdy zaplatilo.



A ano, základ mám o něco málo vyšší než prodavačka v Lídlu. To, že moje výplata není tak úplně o základu je věc jiná. 3

Každopádně je při tomto vzdělání dost pozic, kde jde dělat za peníze o málo vyšší, než prodavačka v Lídlu. Viz Jarda. Rozhodně kdybych zaměstnání měnil, bude velice obtížné sehnat něco podobně ohodnoceného a pokud to tak ohodnocené bude, pak to bude vyžadovat vyšší kvalifikaci (např. cizí jazyky) a nasazení, než je třeba teď. 4
13:30:35
05.03.2021
rsvancara
-> Bukaj: Já měním brzdovku cca každá 3 roky proto, protože ráda nacucácá vodu a pak umíraj brzdový válce (ale stávat se to nemusí, záleží kde to auto stojí, jak často jezdí atd).
13:30:02
05.03.2021
saskyn2
-> Bukaj: Hele a nebyl si to náhodou zrovna ty co odemě tenkrát kupoval blatníky protože to někde rozstřelil? A přesně v takovém případě by se ti ty lepší brzdy hodili4 A jestli teda podle Vás brzdy nejsou potřeba, tak nechápu proč je nevyndáte úplně, to by bylo ušetřenech peněz3 Tohle je zase debata o hovně.
13:23:47
05.03.2021
Bukaj
-> saskyn2 05.03.21 12:18:56: Třeba já jsem člověk, který "to auto i používá" a za 21,5 let, co mám řidičák a cca 700 tisíc kilometrů (z toho cca 2/3 na 742) se mi ani jednou nestalo, že bych uvařil brzdy. Vlastně jednou jsem kdysi řešil u máminy 120L po (nepovedené) výměně HBV (blbě seštelovaná vůle tlačítka posilovače) přibrzďující brzdy, kdy se z kotoučů kouřilo a smrdělo obložení, ale brzdovka se neuvařila a u 130LPG jsem vloni byl rozpačitý po výměně destiček, kdy to víc hlučelo, než brzdilo - také jsem je hned vyhodil a dal jiné.

Jinak veškeré mé investice do brzd u 130LPG za dobu, co jí vlastním (od jara 2014), byla předloni nová prasata a pakny, vloni použité stočené kotouče (původní z výroby už byly 1,5 mm pod mírou) a destičky (do té doby jsem na 130LPG dojížděl zánovní desky z rozebraných aut), nové brzdové hadice k zadním kolům a k PSV a každé dva roky nová brzdovka. Jinak za minulého majitele byly někdy v roce 2007 nové bubny, prasata a pakny, destičky a hadice k předním brzdičům jsem měnil cca před 10 lety.

A podle Tebe jsem už minimálně 15 let po smrti...7
13:15:58
05.03.2021
saskyn2
Mimochodem v létě jezdím taky na skůtru, tak o tý bezpečnosti budu raději mlčet3 Ale beru to tak že v autě bych v těch kolonách z těch debilních lidí dostal psotník3
13:13:59
05.03.2021
saskyn2
-> palinator: Tak jasně že každej jsme jinej, každej takovýhle věci řeší dle svých možností. Ale tvrdit že lepší brzdy jsou k ničemu je prostě kokotina.

A jestli ti je 27 tak chápu, ve tvém věku jsem na tom byl stejně. Mimochodem možná časem přijdeš na to, že jestli ti teče na květák není až tak problém brzd, nebo vůbec investic do auta, ale spíš toho že se svým vzděláním(jestli si pamatuju tak si ING) děláš za podobný peníz jako prodavačka v lidlu(nebo aspon myslím že si jednou něco takového psal)
12:55:36
05.03.2021
Jarda/felda
-> palinator 04.03.21 20:36:37: ty 256 byli tragický 8 ty jsem měl na golfu a ještě nechlazený to hořelo každou chvíli 3 pak jsem tedy vybrousil držáky a dal chlazený a to už bylo lepší ale utavit jsem je taky zvládal 8
12:48:46
05.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator 05.03.21 12:01:40: No mě když šel v Aerovce ten pedál do podlahy, tak pálilo ledacos 3 Ale bude to asi první auto, kde ten upgrade brzd provedu, to je fakt.
12:40:04
05.03.2021
Tomaso435
-> palinator 05.03.21 12:07:25: s tim smykem a gumama.. pamatuju v dobách neklidných kdy sem letěl do boleslavy s fávem na duležitou schůzku a nějaký limity auta sem nebral vubec v úvahu.. auto tou dobou už na HP a na cca pul roku jetých nových letních.. Myslim že to sou Sukarody a Obrubice nebo tak něco je tam rovinka v lesíku ... já na tachu asi 140, zpoždění již minimalizováno a najednou kde se vzal tu se vzal.. urpostřed poledne srnka. brzdy co to šlo, strhnout do leva. trhnout do prava srovnat to do leva podřadit jak v akčním filmu pač sem asi o kilo zpomalil.. srnce sem se vyhnul v trenkách čisto, podvozek pěkně podržel, reakce asi nebyla nejhorší :-D pak mě předjížděl ten co jel za mnou a palec nahoru :-D řikam hmmm, kdybys věděl jaká to byla náhoda že to vyšlo :D .. ale to se stává maximálně 3x za 10 let :D a jet normálně kilem stačilo jen ubrat plyn 3
12:23:32
05.03.2021
palinator
-> saskyn2:

Jo, u mně dává největší smysl nemít auto žádný. Ale to pak budu jezdit na koloběžce a tam je pravděpodobnost smrtelného zranění odhadem 10000x vyšší.



Pro běžný lidi bude největší pokrok, že nebudou ty brzdy mít v totálním hnoji nebo se sračkovejma komponentama. Jestli to je 280 nebo 288 už je proti tomu absolutní kosmetika. 4



Jasně, pohodlí je jasná věc. Ale je mi 27 a jsem pořád ještě na začátku seznamu priorit. K čemu bych měl auto super de luxe, když bude chcát střechou do ložnice na květák. Na nějaký pohodlí mám ještě aspoň 10 let čas a pak už bude stejně všechno zase jinak.
12:18:56
05.03.2021
saskyn2
-> palinator: Tak jasně že to je vždycky o nějakém kompromisu co jsi schopný uplatit, chápu že si nikdo nebude brát hypotéku na to, aby na O1 dal keramický brzdy za 300 litrů3 No ty s tím moc nenajezdíš, ale lidem co to auto i používají se to stává celkem často.

Ano s gumama platí to samý. Návratnost investice je sporná, možná právě proto lidi raději koupí to nové auto, ale s tím už tady nechci dráždit, ještě se přidá Jarda s jeho ekonomickou rozvahou a konec3 Jinak se zeptej třeba nwkt jak se mu jezdí s autem s obyčejnýma brzdama. Ono na lepší se totiž rychle zvyká.

-> Nwkt 05.03.21 12:06:58: Huš3
12:11:10
05.03.2021
palinator
-> saskyn2:

Jinak by mě zajímalo, v jaký dopravní situaci ti ty brzdy, resp. rozdíl brzdný dráhy o 3 metry tak zachrání život. Jediný, co si dovedu představit, tak že proti poletí magor, na vyhnutí by nebylo místo a to zabrzdění zajistí že to předjetí po mým zastavení stihne.

A už se mi to taky stalo, s Ovcí na malejch brzdách. Jediný, co si pamatuju, že na suchu kopal pedál. Asi kopal málo.
12:07:25
05.03.2021
palinator
-> saskyn2:

Takže to platí i o tom co píšu níže. Nutno mít nejlepší možný pneumatiky a měnit je co 4 roky aby byly pořád v kondici, podvozek nějakej sportovní, co kdybych někde chytil smyk, dodělat další airbagy a já nevim co všechno. Kolik stojí jenom taková předělávka na 288mm? Já už mám brzdy rovný dokonce rok. 3

Pak do toho člověk nastrká peněz že ho levnějc vyjde koupit jiný auto.

Kdybych nad všim měl takhle přemejšlet, tak stodvacítkou už ani z garáže nevyjedu, protože co kdyby mě tam trefil motorkář na krosce.
12:06:58
05.03.2021
Nwkt
-> saskyn2: na motorce se můžu zabít snadněji a lidi na nich taky jezdí.
12:05:06
05.03.2021
saskyn2
Ještě chybí hláška že na motorce se můžu zabít snadněji a lidi na nich taky jezdí. A je vymalováno3
12:03:01
05.03.2021
saskyn2
-> palinator: Nejde jen o to kolik za rok se svezeš, když ti tam někdo vlítne tak se ty ušetřený i třeba blbý 2 nebo 3m kurva hoděj, co je na tom těžký pochopit? Jasně neděje se ti to každý den, ale ono stačí když se ti to stane jednou za 5 nebo 10 let. A ano dá se jezdit třeba i bez brzd, stačí předvídat, ale kurva proč, jako abych ušetřil 1000Kč za 5 let na brzdách? Mimo jiné třeba zrovna O1 je vyhlášená tím jak se na ní ty kotouče kroutí a kopou a lidi to předělávají na velký právě z důvodu aby ušetřili a nemuseli každých půl roku měnit kotouče.
12:01:40
05.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Řek bych že daleko lepší téma je řešit, zda nejezdit na Pneumantech a Barumkách, ale koupit něco s jediným cílem. Aby to bylo co nejvíc lepivý a to pokud možno na všech možnejch površích. To udělá podle mě v reálném provozu kardinálně víc, než nějaký brzdy.

A když už budu mít na suchu super Continentaly, tak začnu řešit, že kdybych jezdil semislicky, tak mi to zachrání život. Jo a taky kdybych neměl zánovní OI, ale šrotovou OIII, tak mě to taky víc ochrání při nehodě.

Prostě se to nedá takhle brát a je třeba řešit jen ty věci, který opravdu "pálej".
upraveno 1x, naposled 05.03.2021 12:02:23
11:58:05
05.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Nevim, já jsem s Ovcí ještě tak neprasil a Toledo brzdilo i v Mostě, tak nevim.



E: a hlavně těch 20 km je to dohromady za rok a ne jedna jízda 3
upraveno 1x, naposled 05.03.2021 11:58:21
11:54:40
05.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Je a není... pokud ti ta krizovka nepřijde zrovna na konci těch 20km, tak asi ne, ale vsadíš si na to?



Osobně s upgradem brzd na Aerovce počítám, protože tam fakt více méně stačí jedno zabrždění a hotovo... ten 288mm kotouček to nedává. A to je to celkem lehké auto.
upraveno 1x, naposled 05.03.2021 11:54:54
11:51:17
05.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ano, to beru. A je potom přece relevantní otázka, jestli kvůli tomu, že se svezu ostře asi 20 km ročně, je potřeba hned dávat velký brzdy. 4
11:48:06
05.03.2021
dragon_cb_cz
Ad ty brzdy - u lehoučkýho auta typu 742 pokud to krizový brždění přijde z "totálně studenýho" stavu, tak to asi jednou je OK i na plným kotouči. Jenže ono to často jako na potvoru přijde ve chvíli, kdy ty brzdy úplně studený nejsou - třeba když se člověk trochu rozvášnil na okresce atd (viz -> Jarda - zrušená registrace 05.03.21 01:47:07: ). A to pak člověk občas brzdí i očima. Příhodu kdy jsem takhle při přejezdu Francie před jednou obcí začal prudce brzdit s MBčkem a u cedule šel najednou pedál pod nohou začal propadat jsem tu už myslím k dobru dával.



A pak je to samozřejmě taky daný rychlostma, ve kterých se ty auta pohybujou. Pokud si ještě matně vzpomínám na fyziku základní školy, tak kinetická energie roste se čtvercem rychlosti a je tudíž trochu rozdíl brzdit z 50km/h na nulu a ze 150km/h na 100km/h... Trochu v tomhle případě znamená pětinásobek energie, kterou ty brzdy musí absorbovat. Při brždění 200->150km/h už je to sedminásobek, 250->200km/h devítinásobek atd...



Takže pokud se jedu projet a rozvášním se v 120L, která se na 150km/h podívá jen po velmi pečlivém plánování a ještě jen na tachometru, tak asi pohoda (a osobně jsem na 742 brzdy neuvařil nikdy). Když jedu s Aerovkou, která tam těch 150km/h má skoro kdykoliv se objeví zaznamenatelná rovinka, tak je to hned jiná story - a uvařil jsem je po pár km na silničkách tady okolo Kolovrat - stačilo chvilku jet ostřeji a pak jedno brždění z asi 190km/h prakticky na nulu.
upraveno 1x, naposled 05.03.2021 11:51:34
06:10:45
05.03.2021
Antony - zrušená registrace
Bohužel, včera jedna u nás. . .
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od Antony - zrušená registrace vložen 05.03.2021 06:10:45
01:47:07
05.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 04.03.21 20:25:34: tam se nejednalo o uplne jednorazovy brzdeni, ono kdyz clovek jede trochu brzda plyn... :) spis to byla posledni kapka k prehrati. Doporucuji si to tam fakt projet, je to dobre testovaci misto.
20:45:25
04.03.2021
castrol
20:37:42
04.03.2021
Syny
-> palinator: Tak s plne nalozenou 125L mi stacil i Barrandak v Praze a dole jsem uz brzdil i ocima 47 Joo, to byly casy 3
upraveno 1x, naposled 04.03.2021 20:38:22
20:36:59
04.03.2021
růža
-> castrol 04.03.21 20:10:58: To bohužel ne. Ale kdyby měly, tak tady chlapci nemají o čem debatovat 3



PS: Po zkušenosti s odvozem auta, které mělo prošláplou brzdu (po ose z STK) mi připadá, že všechny auta brzdí krásně 3
20:36:37
04.03.2021
palinator
Ale třeba Toledo v tý motorizaci co mám tak mělo 2 typy brzd, buď 256 nebo 280 mm. To se ví, že jsem za ty 280 byl celou dobu rád. Ale abych koupil auto z fabriky něčim vybavený a pak to předělával, na to bych se moh fakt vysrat.

Samozřejmě pokud bych do toho naložil o 100 koní víc, tak to je o něčem jiným, ale bavíme se furt o základním požadavku na ty brzdy, tzn. dokázat bezpečně auto zastavit při nějaký krizovce.
upraveno 1x, naposled 04.03.2021 20:37:34
20:34:57
04.03.2021
palinator
-> Syny:

Tohle všechno beru.

Ale u nás kopce který se jezděj nejsou zrovna Grossglockner a můj běžnej styl jízdy vylučuje, abych brzdil krizově víckrát po sobě tak, abych je uhřál.

U mý 120 jsem viděl hulící brzdy, ale to se jelo v kopcovitým terénu, plně naložený auto a poslední část cesty byl docela prudkej klesák. Pak se hulilo z podběhů. Ale to bylo v době kdy jsem ještě neměl papíry tak nevim jak se to projevilo na brzdým účinku. A ten kouř byl způsobenej spíš vypalováním relativně čerstvýho Alkytonu.
20:32:20
04.03.2021
palinator
Přál bych Vám se svízt ve Swiftu nebo v jinejch mrdkách za pár korun co tady lidi dojížděj. S tim nejde ani slušně zabrzdit před křižovatkou, abys neodbočoval v 50 km/h, natož s tim brzdit krizově. 3
20:30:40
04.03.2021
Syny
No pravdou je, ze pri jednom prudsim zabrzdeni to u vychladlych brzd asi znat nemusi byt a nebo jen trochu. Ale pri opakovanem uz to je sakra znat. Sam jsem mel tu moznost sjizdet od Grossglockneru v Alpach s Cordobou na plnych kotoucich a o dva roky pozdeji na chlazenych (prumer stejny, desky stejny typ a velikost). V prvnim pripade jsem ve dvou tretinach koncil s kourem z podbehu na odstavnem parkovisti, ktere jsem malem projel az do svodidel. Ve druhem pripade jsem to sjel na jeden zatah a vadnout to zacalo jen malicko ke konci, ale nic zasadniho.
upraveno 1x, naposled 04.03.2021 20:39:27
20:29:31
04.03.2021
palinator
-> saskyn2:

Bavíš se tady přece o krizovým brzdění a ne o tom, že jde brzdit s menší ovládací silou nebo že ty brzdy zvládnou zabrzdit několikrát za sebou takhle razantně, což je podle mě pravej důvod, proč se to dělá. A samozřejmě taky kvůli tomu aby ses s tim moh vytahovat 3

Píšeš, že s blbejma brzdama se zabiju, protože nedokážu zaflekovat kola. Tomu prostě nevěřim.
upraveno 1x, naposled 04.03.2021 20:30:06
20:25:34
04.03.2021
saskyn2
-> palinator: Jasně, všichni co jsme si dávali chladáky na 120 tak jsme úplný debilové, dík že si přišel a vysvětlil nám, že to je úplně zbytečný a není to poznat3 Zbytečný řešit...

-> Jirik_Tuňák1983: JJ, samozřejmě to poznat je, i ten chladák je poznat, ono se to nezdá, ale třeba z těch 130ti se ty brzdy zahřejou celkem rychle, konec konců i Jarda to píše, tak to musí být pravda3 -> Jarda - zrušená registrace 04.03.21 17:16:41:
upraveno 1x, naposled 04.03.2021 20:28:43
20:22:49
04.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 04.03.21 20:03:14: To asi ne, ale větší průměr kotouče a plochu destička / kotouč bys určitě poznal.

Jinak si myslím, že při stejném průměru kotouče u Š130 bude jednoduchej a chlaďák při jednorázovém krizovém brždění brzdit stejně.
20:10:58
04.03.2021
castrol
-> růža 04.03.21 14:28:39: a totok maju standartne vsetky auta 1 ?
20:03:14
04.03.2021
palinator
-> saskyn2 04.03.21 18:06:16:

Takže mi chceš říct, že kdyby mi někdo vlítnul před stodvacítku, když pojedu v plným kalupu, to znamená nějakejch 130 reál max a to bych to ještě musel mít seštelovaný a jet na Vervu... takže při tom kritickým brzdění bych výrazně poznal, když bych tam měl narvaný chlaďáky? Nevěřim.



Stejně jako Toledo dokázalo odbrzdit celej Most na posranejch 280 mm brzdách tak, že na cílovce každý kolo kopalo ABSko a lišilo se kolo od kola jen v tom, že jsem do toho pak musel šlapat jak kdybych ten pedál chtěl zlomit. Jinak jsem brzdil ze 170 km/h furt na stejným místě.
18:55:27
04.03.2021
Tomaso435
-> saskyn2: tohle je pak už ale otázkou modelu danýho auta a jeho schopnostem co v té době vůbec existovalo. je jasný že asi se spartakem na top brzdách nezabrzdím ani z daleko to co ty na eresu s brzdama po smrti byť je váhovej rozdíl taky velkej.. ale to takhle nejde brát. prostě jednou máš nějaký auto a je tak nějak jasný že při nástupu dalšího modelu máš prostě zase o kus lepší brzdy a rozdíl 20 let je rozdíl 20 let.
18:43:31
04.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 04.03.21 18:33:22: to co popisujes, to jsou hazarderi, kteri na silnici nemaji, co delat (ikdyz me se semtam taky neco povedlo projet na hrane, ale ne zas takto uplne bez kontroly) dobre, zkus ten kopec povolenou devadesatkou :) ale vis, ze na dalnici je taky jen tech 130kmh4
18:40:36
04.03.2021
saskyn2
-> Tomaso435 04.03.21 18:27:47: Ale to nejde pouze jen o přehřátí(to se bavíš o chlazených vs. nechlazený) ale i o účinek. Prostě zablokovat kola např u felicie ve 150 je dost sci-fi, takže když před tebou pak takhle zabrzdím, tak si rozbiješ hubu. A samozřejmě těžší auto se stejnými brzdami brzdí hůř, to je tak nějak jasný. To že úzká pneumatika to neumí přenést na asfalt je taky jasný.
18:33:22
04.03.2021
Tomaso435
-> Jarda: na tyhle dětský hry sem nikdy nebyl.. kolega v peugeotu 206 v té ostré verzi se honil s motorkářem.. pod kopec 220. pak pravoúhlá zatáčka, motorkář přibrzdil a pod plynem to projel protisměrem. on ve 190 projel taky protisměrem a zároveň škarpou a o strom.. na dotz proč nebrzdil mi bylo odpovězeno že brzdil na tech 190 .. našli ho v kufru mimo zbořenou kabinu pač neměl pásy.. a ted udajně sedí pač někoho sundal na přechodu.
18:27:47
04.03.2021
Tomaso435
-> saskyn2: no za mejch pár stovek tisíc kilometrů co sem v životě najezdil , se mi ještě nestalo abych na našich silnicích vlivem přehrátí brzd ztratil účinek. jen jednou se mi projevil vliv uzkých pneu. protože si myslím že s čimkoliv širším bych tím šmejrem zastavil o kus dřív. a díky výkonu aut se kterýma jezdím se nepohybuju mezi obcema v rychlostech 150+ a tím pádem nemám potřebu každou chvíli dobržďovat někde za někým... . a na klasický zahamstnutí byť z totální maximálky auta ty brzdy nepolevily nikdy, takže to že fabie dle mě brzdí na hovno je asi tím že nemám abs, byť mám ty větší brzdy, tak ta fabie váží prázdná jak naložená felicie a tím si asi vysvětluju to, že to prostě s těma 165kama nebrzdí jak firemní karoq na 18kách se všema hejblátkama co se do něj nacpat dají..
18:25:27
04.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: ja u aut do brzd investuji dost, u ovce jsem do nich desitku dal, ikdyz to je pred zakonem vetsi delikt, nez varit pruzinu3 nejhur ze vsech aut mi brzdi niva, jako do smyku to v male rychlosti dostanu (205/70 R15 nebo 195/80 R15) teda predek, vecne mastnej zadek ne (on byl pod loziskem kanalek, aby olej, co se dostane pres gufero, aby mohl vytekat mimo buben a ja blbec to zalepil, ze pres dvoubrite a k tomu jeste jednobritte gufero nic neprojde a to jsem se hodne mylil :), puvodni 175/80 R16 asi flekovaly i ve vyssich rychlostech :)
upraveno 1x, naposled 04.03.2021 18:31:15
18:12:47
04.03.2021
saskyn2
-> Tomaso435 04.03.21 15:45:29: Že ses nikdy nedostal na limit neznamená že se na něj ještě někdy v životě nedostaneš, a bohužel tohle nezáleží jen na tom jak moc seš defenzivní řidič. Klidně ti to tam může někdo poslat, jenže pak už si v prdeli a nic s tím neuděláš.

-> palinator 04.03.21 14:15:37: Jo já tohle chápu, holt jsou lidé, jejichž život má menší cenu než nějaký kotouč8
18:06:16
04.03.2021
saskyn2
-> palinator 04.03.21 14:13:32: Ono když ti tam třeba někdo vlítne a zachrání ti to prdel tak by sis to celkem rychle rozmyslel47



Každopádně říct že brzdy jsou dobrý protože dokážou zablokovat kolo na asfaltu, ještě k tomu takovou uzounkou gumu je dobrá haluz3
17:47:20
04.03.2021
Borderer
-> Tomaso435: Amen a na to krizový brzdění 1 - 2x do roka mi bohatě stačí i ty minibrzdy, co má Felicie.... Posledně jsem na D11 natvrdo dobrzďoval ze 130kmh na 0. Celou dobu mne kopalo ABS do pedálu a brzdy nevadly. A cože po zastavení a útěku z auta smrděly? Má mi to vadit? Myslím že ne, protože taková eskapáda mne opravdu potká jednou za X let. A jestli někdo jezdí tak, že tohle musí aplikovat denně, tak je asi něco špatně (u něj). 3
17:16:41
04.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 04.03.21 15:45:29: zkus kopec dolu z Hliny smerem do D.Kounic, tam kdyz jsem to poprve rozvalil rapidem pres kilo, tak jsem malem dole nedal prednost, uz to tam znam, ale s chladakama to je vpoho. Jinak to je misto, kde jsem mel nejvic zavad :) vyjet to jednou u rapida nedalo tesneni pod hlavou, kdyz jsem jel z italie s mtx, tak mi tam rupnul klinak a naposled jsem tam rozjel ovci, ta s vykonem problem nemela, ale najednou vylitly otacky a musel jsem volit jinou cestu, protoze spojka uz na to nemela1 U nivy uz tam radim redukci, dolu i nahoru :), tu pustit jako tenkrat toho rapida, tak zastavim az za mostkem, teda kdyz bych mel stesti a nic by tam po hlavni zrovna nejelo....
15:45:29
04.03.2021
Tomaso435
-> saskyn2 03.03.21 19:45:07: ja se asi nikdy nedostal na limit kdy bych měl začít pocitovat rozdil chlazený vs plný kotouče ... jediný co mi vadí že je tam děsně citlivej okamžik mezi normálním brzděním a mistem kdy kola dou do smyku. náběh pomalej jak favorit pak trochu něco a pak hned smyk... jezdim ted jen cca 50 tam a 50 zpět. za celou cestu nemusim ani použít brzdu kdom místa když zajíždím do brány..... možná proto mužu tvrdit že v zimě jezdim do 6L. zatim co ostatní nadávaj že to žere jak tank.. a brzdy jsou originál.
14:28:39
04.03.2021
růža
Ukončíme hádku tím, co je nejúčinější 1
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od růža vložen 04.03.2021 14:28:39

Zamítnuté přispívání mají:

  • Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu
Extreme Tyres