skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ventil u topení
prohledat
298 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 21.03.2004 do 31.08.2018, založil/a
07:09:40
04.10.2017
04.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Eidy 03.10.17 22:21:59: todle bych vubec nedelal, muze to nacnout nebo dorazit cokoliv , to Bukajova metoda je mnohem setrnejsi a funguje, mam ji taky odzkousenou...
01:19:56
04.10.2017
04.10.2017
ondie
-> Bukaj: tohle je věčnej problém,přecejen ty auta maj věk.. taky sem aplikoval různý vodičky na proplach systému,ale udělat to do čista je takřka nemožný..vždycky totiž něco zbyde v bloku a ve vodních trubkách. Pokud někdo dělá GO auta neměl by na čistotu trubek zapomínat..
00:26:58
04.10.2017
04.10.2017
Bukaj
-> minno: Co se ventilu týče, tak vždy jsem jej při skládání po výměně těsnění mazal A4kou a neměl jsem s tím nikdy problémy se zatuhnutím, jen tak po pěti letech je dobré vyměnit gumku. Většinou mi začal kohout téct jen tehdy, pokud odešlo těsnění pod hlavou a tlakovalo to do vody. Nebo u aut, která dlouho nejezdila a po letech se pohnulo s kohoutem...
Jinak ohledně nečistot v chladicím okruhu - předpokládám, že Tvůj problém bude v trubkách, možná - pokud jsi nechal nějakou chvíli vypuštěný okruh - i v zoxidovaných vložkách válců. Také jsem se často trápil s uvolněním rzi po výměně kapaliny (vždy používám G11/G48 s destilkou) a nejlépe se mi osvědčilo po výměně párkrát vypustit večer po jízdě kapalinu (vypouštěcí šrouby v trubkách), nechat do rána odstát a ráno nalít zpět, přičemž kal zůstane u dna. Tohle po výměně kapaliny udělat 3 dny za sebou a kapalina už je jen lehce zakalená a nepění...
Jinak ohledně nečistot v chladicím okruhu - předpokládám, že Tvůj problém bude v trubkách, možná - pokud jsi nechal nějakou chvíli vypuštěný okruh - i v zoxidovaných vložkách válců. Také jsem se často trápil s uvolněním rzi po výměně kapaliny (vždy používám G11/G48 s destilkou) a nejlépe se mi osvědčilo po výměně párkrát vypustit večer po jízdě kapalinu (vypouštěcí šrouby v trubkách), nechat do rána odstát a ráno nalít zpět, přičemž kal zůstane u dna. Tohle po výměně kapaliny udělat 3 dny za sebou a kapalina už je jen lehce zakalená a nepění...
22:21:59
03.10.2017
03.10.2017
Eidy
-> minno: No, pro začátek bych zkusil proplach kyselinou citronovou nebo octem. To sežere rez. Pak uvidíš. Nicméně já měl takový bordel v systému taky i přes zmíněné čištění. Ale jenom v expanzce. Nevím proč. Teď po složení nového motoru je to zatím čisté.
22:14:14
03.10.2017
03.10.2017
minno
Odčerpaná kvapalina zo systému vyzerá lepšie, ale proste sú tam nečistoty, a zdá sa, že sa stále uvoľňujú...
Čo s tým? Ako sa toho zbaviť, definitívne prečistiť? Hlavne bezpečne s ohľadom na tesnenie pod hlavou.
Čo s tým? Ako sa toho zbaviť, definitívne prečistiť? Hlavne bezpečne s ohľadom na tesnenie pod hlavou.
22:10:34
03.10.2017
03.10.2017
minno
Tak upresním to moje penenie. Otvoril som po dlhšom čase expanzku, a nie je to penenie, ale sú to nečistoty v sústave zrejme z uvoľňujúceho sa vodného kameňa. Robí mi to dlhodobo. Takže asi aj preto mi rýchlo zatuhuje ventil. Systém bol už za posledné obdobie x-krát prepláchnutý čistou vodou, výmena kvapaliny... Napriek tomu sa tam nečistoty stále objavujú. Ale z čoho? Chladič 2 roky dozadu dávaný nový, motor 4 roky dozadu dávaný nový, hadice boli menené, jediné čo je staré sú trubky a radiátor...
Demontoval som dnes nádržku, prepláchol ju čistou vodou a po vyliati z toho toto vyšlo... V suchom stave je to taký prášok blatový...
Demontoval som dnes nádržku, prepláchol ju čistou vodou a po vyliati z toho toto vyšlo... V suchom stave je to taký prášok blatový...
21:51:38
03.10.2017
03.10.2017
minno
-> Robert 106 03.10.17 20:54:58: Taký ventil som kúpil na jar v predajni ND Avia, Zetor, Liaz... takže to bude na tieto stroje. Inak myslím, že po doladení struny ovládacej páčky by to malo byť Ok, ale načo zbytočne špekulovať, keď sa dá kúpiť ventil aj na škodovku...
-> Jarda - zrušená registrace 03.10.17 21:02:48: Ja už so zmenou typu kvapaliny nejdem viac špekulovať...
-> Jarda - zrušená registrace 03.10.17 21:02:48: Ja už so zmenou typu kvapaliny nejdem viac špekulovať...
21:45:50
03.10.2017
03.10.2017
minno
-> red.bill 03.10.17 19:22:50: Ťažko zháňať pôvodnú výrobu, keď to vyzerá rovnako...
21:02:48
03.10.2017
03.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 02.10.17 22:10:45: rikal jsem Ti jedine G12, ja bych nikam nic jinyho nedal... u zlutaka jsem mel strach, ze to potece, kdyz jsem to mel 2 roky vypusteny a zacal tyct jen ten kohout, kterej jsem prohejbal a netece nic, za 3200km neubyla ani troska nemrzky
20:54:58
03.10.2017
03.10.2017
Robert 106
Už jste někdo narazil na obrácený ventil ? Někdy z jara jsem koupil nějaký nový neznámého výrobce a až když jsem ho dal do auta tak jsem přišel na to, že chodí obráceně.
Otočit packu sice pomohlo, ale otvor ve ventilu nesedí přesně jako když se do originálního ventilu dá páčka obráceně nějak to funguje, ale úplně ono to není.
Otočit packu sice pomohlo, ale otvor ve ventilu nesedí přesně jako když se do originálního ventilu dá páčka obráceně nějak to funguje, ale úplně ono to není.
19:22:50
03.10.2017
03.10.2017
red.bill
-> minno 02.10.17 22:10:45: Já jsem ventily skládal na sucho, max potřít o kroužek olejem, ale hned jsem ho montoval. Materiál no těžko říct, sehnal bych původní výrobu
22:24:50
02.10.2017
02.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 02.10.17 22:10:45: Jde to hůře než když je to ohráté, ale tak nějak bez problému. Mě se taky občas objeví pěna, zejména po novém nalití do motoru a prvním projížďce když byl před tím třeba motor venku. V průběhu sezóny nikoliv.
22:18:08
02.10.2017
02.10.2017
minno
Inak aj mne to v expanzke z času na čas pení, resp. sa občas objavia "prilepené" spenené fľaky v hornej časti nádržky nad hladinou....potom sa to zas "spláchne" prietokom kvapaliny.... Inak sa zdá byť voda čistá. Myslím, že aj Tomaso435 písal, že mu to robí takýto bordel v nádržke.... Mne to robí dlhodobo (20 tkm určite minimálne) a motor funguje OK, voda do do oleja nejde, ani olej do vody a ani nič nemizne a ani nepripúda. Vodu používam "demineralizovaná voda" stále z jednej a tej istej predajne.... Že by to bolo aj ňou?
22:10:45
02.10.2017
02.10.2017
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.10.17 17:02:04: a dá sa ti pohybovať páčkou aj u studeného motora?
-> red.bill 02.10.17 17:20:34: Áno, už som tam dával aj celý nový ventil ešte so starým 120 motorom tak pred 7 rokmi a s nemrzkou myslím G10 (žltohnedá), aj ten po krátkej dobe zatuhol.... Teraz tam mám myslím nejaký starší ventil po repase (vyčistený s novou gumičkou) a zatuhol akosi extrémne rýchlo. Ktovie, či je to materiálom ventilu, alebo čím, i keď nemyslím si, že by sa ten materiál mohol nejako výrazne líšiť. A to som tou páčkou ešte kýval preventívne hore dole často a aj tak to stuhlo...
Oco mi spomínal, že tento typ ventilu by sa mal používať len v krajných polohách ON/OFF, neviem čo je na tom pravdy.... Ja mávam ventil otvorený tak z 1/6 a hajcuje to jak ďas...
Najdlhšie mi ventil vydržal v dobrej kondícii s nemrzkou G12 a keď som ventil namazal pri skladaní zeleným tukom Castrol LMX. Ale aj to po 2-3 rokoch začalo chodiť už ťahšie...
Je správne ten ventil vôbec pri skladaní mastiť? Odporúčal to tu kedysi myslím Bobesh. nebolo by lepšie zložiť to na sucho? Možno na tú mastnotu sa potom lepia nečistoty a viazne to...
-> red.bill 02.10.17 17:20:34: Áno, už som tam dával aj celý nový ventil ešte so starým 120 motorom tak pred 7 rokmi a s nemrzkou myslím G10 (žltohnedá), aj ten po krátkej dobe zatuhol.... Teraz tam mám myslím nejaký starší ventil po repase (vyčistený s novou gumičkou) a zatuhol akosi extrémne rýchlo. Ktovie, či je to materiálom ventilu, alebo čím, i keď nemyslím si, že by sa ten materiál mohol nejako výrazne líšiť. A to som tou páčkou ešte kýval preventívne hore dole často a aj tak to stuhlo...
Oco mi spomínal, že tento typ ventilu by sa mal používať len v krajných polohách ON/OFF, neviem čo je na tom pravdy.... Ja mávam ventil otvorený tak z 1/6 a hajcuje to jak ďas...
Najdlhšie mi ventil vydržal v dobrej kondícii s nemrzkou G12 a keď som ventil namazal pri skladaní zeleným tukom Castrol LMX. Ale aj to po 2-3 rokoch začalo chodiť už ťahšie...
Je správne ten ventil vôbec pri skladaní mastiť? Odporúčal to tu kedysi myslím Bobesh. nebolo by lepšie zložiť to na sucho? Možno na tú mastnotu sa potom lepia nečistoty a viazne to...
20:58:14
02.10.2017
02.10.2017
MISCHO
-> minno: Ja som pred tromi rokmi vymenil ,natrel margarinom a doteraz funguje a to mi auto stoji viac menej v garazi .
20:57:05
02.10.2017
02.10.2017
StepaNoFUN
-> MVM: Sice OT, ale ad. tvrdost vody - když jsem se před rokem ptal u místního provozovatele vodovodů na tvrdost vody, kterou používáme v práci (kvůli dávkování změkčovače do WAPky), tak mi bylo sděleno, že to mám dávkovat pro extra tvrdou vodu. Že sice ta tvrdost kolísá, protože vodu míchaj ze 2 zdrojů (hlubinná a povrchová), ale že spíše převažuje velmi tvrdá...
-> Eidy: U kamaráda na chalupě na horách je voda hodně tvrdá a extrémně železitá, takže na tohle absolutně nevhodná. Je sice fakt, že tam je extrémně hlubokej vrt, ale s tím tvrzením hory - měkká voda bych byl opatrnej.
-> Eidy: U kamaráda na chalupě na horách je voda hodně tvrdá a extrémně železitá, takže na tohle absolutně nevhodná. Je sice fakt, že tam je extrémně hlubokej vrt, ale s tím tvrzením hory - měkká voda bych byl opatrnej.
20:43:10
02.10.2017
02.10.2017
MVM
-> Eidy: Ano ta tvrdost bude různá.,Myslel jsem tak,že bude dodrženej standard pro pitnou vodu..
20:33:40
02.10.2017
02.10.2017
MVM
-> Milan 136: Dovedu si představit že je potíž třeba s potlačením pěnění. To nesmí žádná chladící kapalina dělat,sám jsem viděl vložky válců nahlodaný kavitací stejnětak tímto poškozenou vodní pumpu.. A právě to potlačení pěnění má jednak za úkol přetlak v soustavě a aditiva v nemrzce. (Některý nemrzky údajně právě pěnily více s destilovanou vodou , ale je to info JPP. Těžko říct)
20:29:10
02.10.2017
02.10.2017
Eidy
-> MVM: S tou tvrdostí si nejsem jistej. Že by tvrdou vodu částečně destilovali a v horách zase "dokameňovali" si nemyslím. Stačí jet na víkend do hor a mýdlo ze sebe smejváš půl hodiny. Tvrdá voda nechá v okruhu kámen, měkká zase údajně motor žere, aby se nasytila. Takže to chce něco mezi. Asi jak říkáš, namíchat destilku s kohoutkovkou. V horách jen kohoutkovou.
20:25:43
02.10.2017
02.10.2017
Milan 136
-> MVM 02.10.17 19:51:05: na všech G12 i 13 bylo psáno to, co píšeš. Teď po novu zase zavedli nutnost destliky, mají s chladícíma kapalinama problémy
19:51:05
02.10.2017
02.10.2017
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.10.17 18:52:45: Asi si teď nevzpomenu ve který dílenský příručce byl pokyn:"Řeďte v požadovaném poměru s destlivanou nebo měkkou pitnou vodou" Ve Škoda servise se to tak míchalo naprosto standardně. Co se vody týká - tam asi jde o to,co se dneska prodává pod pojmem Destilovaná voda. Protože je výrobně nákladnější a pro technický účely je snadno zaměnitelná s demineralizovanou. Ta je podle mě do chladičů vhodná, Ale na tohle expert nejsem - dávám prostě pitnou - kde je jednak z vodáren stanovena nějaká přesná definice složení,tvrdost atd. a trvale dlouhodobě hlídaná kvalita ..
18:52:45
02.10.2017
02.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 02.10.17 18:44:01: To vím, že vyšší tlakem dosahuješ vyšší bodu varu též (princip papiňáku), nicméně směs sama o sobě by to měla taky posunout ne? A za další, proč je voda z kohoutku lepší než destilka, to je to co mě není jasné?
18:44:01
02.10.2017
02.10.2017
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.06.17 19:26:07: Ano, to má Eidy pravdu o tepelné kapacitě. Taky je to jeden z důvodů proč je v některých závodních autech.nebo výkooných motorkových motorech předepsána pouze čistá voda a aditivace jen proti korozi. Toho aby se posunul bod varu se dosahuje natlakování chladícího okruhu předem třeba na 200kPa. Musí se ale hlídat aby auto nezamrzlo
18:15:59
02.10.2017
02.10.2017
Nwkt
-> Milan 136 02.10.17 18:09:26: Přesně tak
18:09:26
02.10.2017
02.10.2017
Milan 136
-> minno 02.10.17 13:06:05: opět navrhuji Climatronic
17:20:34
02.10.2017
02.10.2017
red.bill
-> minno 02.10.17 13:06:05: To měníš celej ventil za dnešní výrobu? Není problém v materiálu který dnes na to používají? Sehnal bych původní ventil vyměnil v něm o kroužek a musí makat. U traktoru se s ventilem hnulo 2x za rok a nikdy nezatuh.
17:02:04
02.10.2017
02.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 02.10.17 13:06:05: Mě to netuhne, ale po výměně nemrzky za novou v silné koncetraci to začlo samovolně rosit když topím. Ale jinak běhá normálně, jen úplné zavření mu musím lehce pomoct. Táhlo už ten poslední pohyb pár mm nezmůže. Což taky bejvá problém proč to někomu topí i když to má "zavřené" že.
Až na něco přijdeš co bude funkční a lehčí než origo, dej echo
Až na něco přijdeš co bude funkční a lehčí než origo, dej echo
14:38:31
02.10.2017
02.10.2017
minno
-> Nwkt: To by bolo síce super, ale moc komplikované na prestavbu.
Ale rozmýšľam nad zabudovaním nejakéko el. mag. ventilu, ako píše-> darklord: , ale musím sa najskôr poobzerať čo ponúka trh.
-> Syny: G11 a systém je po výplachu, predtým som mal G12, s ňou to vydržalo chodiť dlhšie, ale po 2-3 rokoch to tiež zatuhlo, a čo si pamätám aj z dávnych čias keď to bolo ešte v pôvodnom stave od výroby, tak za studena to nikdy moc dobre nechcelo chodiť, až keď sa voda trochu ohriala. Od výroby ale nebolo dobre doladené lanko a aj pri polohe páčky úplne dole (zima) ventil nebol úplne dovretý a voda tam kolovala. Možno teraz je práve to problém, že ventil mi úplne zatvára a voda tam stojí a potom to rýchlejšie zatuhne. Systém to nie je moc dobrý.
Ale rozmýšľam nad zabudovaním nejakéko el. mag. ventilu, ako píše-> darklord: , ale musím sa najskôr poobzerať čo ponúka trh.
-> Syny: G11 a systém je po výplachu, predtým som mal G12, s ňou to vydržalo chodiť dlhšie, ale po 2-3 rokoch to tiež zatuhlo, a čo si pamätám aj z dávnych čias keď to bolo ešte v pôvodnom stave od výroby, tak za studena to nikdy moc dobre nechcelo chodiť, až keď sa voda trochu ohriala. Od výroby ale nebolo dobre doladené lanko a aj pri polohe páčky úplne dole (zima) ventil nebol úplne dovretý a voda tam kolovala. Možno teraz je práve to problém, že ventil mi úplne zatvára a voda tam stojí a potom to rýchlejšie zatuhne. Systém to nie je moc dobrý.
14:22:02
02.10.2017
02.10.2017
Syny
-> minno: Co pouzivas za nemrzku? To prece neni mozny, aby po roce byl zatuhlej...
14:14:42
02.10.2017
02.10.2017
darklord
-> minno: vsetky bmw od doby kamennej do DNES (moderni vozy, lol) maju regulaciu teploty elektromagnetcikymi ventilmi. Sice by to chcelo potom nejaky elektronicky obvod co by reguloval otvorenie (pretoze len on/off sa ti asi uplne nehodi) ale zase by to mohlo byt spolahlivejsie ako ten paskvil v skodovke (mne to pre zmenu furt kuri aj ked je ventil uplne zavrety)
13:24:12
02.10.2017
02.10.2017
Nwkt
-> minno: Ho zruš a předělej to jako to mají moderní vozy topení běží pořád, jenom se přepíná klapka teplej/studenej vzduch
13:06:05
02.10.2017
02.10.2017
minno
Tak neubehlo ani pol roka od výmeny ventilu kúrenia a už ten ventil zatuhol zas, už ma to nebaví :-(
Nejaké rady? Najradšej by som to prerobil na nejaký úplne iný typ ventilu.
Nejaké rady? Najradšej by som to prerobil na nejaký úplne iný typ ventilu.
19:26:07
11.06.2017
11.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 11.06.17 12:58:50: To ze tam hodne lidi leje vodu z kohoutku vim, otazka je ale zda by ta nase tady po castych odstavkach (kopou ve meste novou) bude vhodnym adeptem...
Kdy pominu, ze nezname kvalitu vody z mestskeho radu, tak proc by destilka z kramu mela byt horsi??? I kdyby nebyla uplne demiralizovana, tak prece to porad bude lepsi nez z radu ne?
A co se tyce mixu 1:1 je to do cca. -37°C a bod varu tim zvysis na nejakych 108°C oproti mensimu pomeru. Vim ze tu kdysi Eidy psal neco o te tepelne kapacite, ale vyssi bod varu taky neni k zahozeni.
Kdy pominu, ze nezname kvalitu vody z mestskeho radu, tak proc by destilka z kramu mela byt horsi??? I kdyby nebyla uplne demiralizovana, tak prece to porad bude lepsi nez z radu ne?
A co se tyce mixu 1:1 je to do cca. -37°C a bod varu tim zvysis na nejakych 108°C oproti mensimu pomeru. Vim ze tu kdysi Eidy psal neco o te tepelne kapacite, ale vyssi bod varu taky neni k zahozeni.
17:51:53
11.06.2017
11.06.2017
MVM
-> rsvancara: To ne, ale PH, tvrdost a nevim co ještě jde sledovat u vody ...
17:46:53
11.06.2017
11.06.2017
rsvancara
-> MVM: A nemyslel kolega rybář filtrované přes děšťovku (tu žížalu)?
17:42:56
11.06.2017
11.06.2017
MVM
-> Tomaso435: Těch písmenek tam máš nějak moc ne??
Jinak to není ani tom jestli taková či jiná voda. Jde o minerály. Ta pravá destilka která projde destilačním kotlem jako slivovice je naprosto čistá - což se někde tvrdilo že právě není uplně vhodné do uzavřených okruhů. Naštěstí chladicí kapalina v koncentrátu má mít i aditiva na změkčení vody a dovede si poradit s běžnou pitnou vodou z kohoutku. Myslím že tvrdost vody kterou každý pije doma lze i na požádání volně zjistit a musí být v nějakých normách .. Nicméně když to budu plnit příště - pujdu do filtrované dešťovky ..dle kolegy rybáře
Jinak to není ani tom jestli taková či jiná voda. Jde o minerály. Ta pravá destilka která projde destilačním kotlem jako slivovice je naprosto čistá - což se někde tvrdilo že právě není uplně vhodné do uzavřených okruhů. Naštěstí chladicí kapalina v koncentrátu má mít i aditiva na změkčení vody a dovede si poradit s běžnou pitnou vodou z kohoutku. Myslím že tvrdost vody kterou každý pije doma lze i na požádání volně zjistit a musí být v nějakých normách .. Nicméně když to budu plnit příště - pujdu do filtrované dešťovky ..dle kolegy rybáře
17:05:02
11.06.2017
11.06.2017
Tomaso435
-> Vojťas: jako v hrnci no a plno lidí tam jak píše mvmvmvmvm leje vodu ze sudu no
16:57:28
11.06.2017
11.06.2017
Vojťas
-> Tomaso435: jako v hrnci ? kolegove prave vzdycky mluvili o destilacnim pristroji co meli, ale to prave bylo na to prevareni, tak az ted jak MVM o tom psal sem si dozjistil ze to novy je vlastne neco jinyho, pomerne zajimava informace :) No v praci to asi rozebirat nebudu, protoze bych si stejne vyslechl ze to je stejny takovej rozdil uz to asi neni
16:49:22
11.06.2017
11.06.2017
Tomaso435
-> Vojťas: kolega léta vodu jen převáří pořádně .. nikdy do ničeho destilku nekupoval a zatim vše žije.
16:46:06
11.06.2017
11.06.2017
Vojťas
-> MVM 11.06.17 12:58:50: To jsem zase překvapenej už jsem se radoval ze nebudu muset kupovat destilku, protoze kolegove na druhym stredisku maj nejakou masinu na vyrobu destilky, ale podle toho co jsem to videl mi to prijde jako filtry na demineralizovanou vodu jak jsem se ted nekde docetl.
Coz je ale asi v pohode, protoze to pouzivame do baterek atd, tak i do auta to bude ok.
Coz je ale asi v pohode, protoze to pouzivame do baterek atd, tak i do auta to bude ok.
12:58:50
11.06.2017
11.06.2017
MVM
Tak ono je to s tim mícháním složitější. Nejlepší (mám potvrzeno -kolega z práce je špičkovej akvarista a zabývá se hodně měřením vody kvůli cizokrajným rybám) je měkká voda děšťovka a nejlíp přes zimu nasbíraný sníh z čisté plochy a přefiltrovaný. Málokterá destilka je opravdu destilka která prošla varem a může to být demineralizovaná.Největší kumšt je sehnat dobrou vodu paradoxně než dobrou nemrzku.Dávám pitnou vodu.Do závodních aut se "anifreeze" na některých podnicích ani dávat nesmí - používá se jen antikoro aditivace kvůli pumpě. Jde o tepelnou kapacitu a tam vyhrává čistá voda. Takže s koncentrací - pokud se nejezdí celeročně opatrně.
23:40:07
10.06.2017
10.06.2017
minno
-> Tuner#2: aj ja 1:1, to by malo byť do -37.
Áno, to je jasné že 2-3 litre tam ešte vždy ostanú, lenže tie 2-3 litre som mal potom zriedené dokopy asi 10 litrami preplachovej čistej vody, potom znova zriedené asi 10 litrami novej zelenej náplne, čiže toho pozostatku červenej kvapaliny tam ostalo už len zanedbateľné množstvo, napriek tomu po vypustení je to jasne červená farba a ani náznak zelenej, ktorej bolo v tej náplni asi tak 95%. Preto mi to nejde do hlavy.
Áno, to je jasné že 2-3 litre tam ešte vždy ostanú, lenže tie 2-3 litre som mal potom zriedené dokopy asi 10 litrami preplachovej čistej vody, potom znova zriedené asi 10 litrami novej zelenej náplne, čiže toho pozostatku červenej kvapaliny tam ostalo už len zanedbateľné množstvo, napriek tomu po vypustení je to jasne červená farba a ani náznak zelenej, ktorej bolo v tej náplni asi tak 95%. Preto mi to nejde do hlavy.
23:32:48
10.06.2017
10.06.2017
Vojťas
-> Tuner#2: ja naposled kdyz sem proplachoval tak sem to delal na rampe, rozpojeny trubky u motoru a chladice, vcetne topeni u motoru, no taky peknej bordel, ale asi nejlepsi moznost.
23:10:57
10.06.2017
10.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 10.06.17 22:11:36: Kolik jsi míchal? Já pro jistotu cca. 1:1 s detilkou.
Jinak taky proplach, teklo z toho sraček a pak jsem to vyfoukal vzduchem. Opatrně tak abych neroztrhl cladič, ale bez toho zbyde v chladiči a radiátoru topení min. 2-3l vody a proto jsi ještě našel tu červenou.
Jinak taky proplach, teklo z toho sraček a pak jsem to vyfoukal vzduchem. Opatrně tak abych neroztrhl cladič, ale bez toho zbyde v chladiči a radiátoru topení min. 2-3l vody a proto jsi ještě našel tu červenou.
23:00:25
10.06.2017
10.06.2017
minno
-> J3STER 10.06.17 22:48:51: To je stará neaktuálna fotka. Červený silikón tam už nikde nie je.
22:51:06
10.06.2017
10.06.2017
J3STER
-> minno: Tak to je potom záhada. Ale ten koment s tím videem se mi líbí.
22:48:51
10.06.2017
10.06.2017
J3STER
22:45:06
10.06.2017
10.06.2017
minno
-> J3STER: červený silikón nemám u ničoho v chladiacom systéme. A keby aj áno, ten je predsa kvapaline odolný a rozhodne nepúšťa farbu.
22:39:46
10.06.2017
10.06.2017
J3STER
-> minno: A nepoužil jsi na utěsnění domku termostatu a vodní pumpy červený silikon? To by mohlo vysvětlovat tu růžovou barvu.
22:11:36
10.06.2017
10.06.2017
minno
-> Vojťas: Ty to máš zas akési moc tmavo zelené Také tmavé som to ja nemal ani dnes keď som to tam dával nové.