Ventil u topení

prohledat
298 příspěvků (zobrazeno 251 až 298) od 21.03.2004 do 31.08.2018, založil/a
řadit dle data
20:58:45
10.06.2017
Vojťas
-> minno 10.06.17 17:42:51: ja po dvou letech vypustil toto 5 teda jen z motoru, co je v chladici nevim 3
zvětšit Ventil u topení - obrázek od Vojťas vložen 10.06.2017 20:58:45
20:49:41
10.06.2017
minno
-> castrol: netuším, asi sa auto nechce vzdať ružovej 3

Tesnenie to nie je, motor je Ok.
19:52:58
10.06.2017
castrol
-> minno: a nebude ta ruzova nasiaknuta v hadiciach , inac to nieje mozne 1

-> Tomaso435: to tesnenie ma tiez napadlo ale nechcel som mu kazit radost 1



upraveno 1x, naposled 10.06.2017 19:55:20
18:49:49
10.06.2017
minno
rezavá voda vyzerá takto3 a také som to ja rozhodne nemal.
zvětšit Ventil u topení - obrázek od minno vložen 10.06.2017 18:49:49
18:46:16
10.06.2017
minno
-> Tomaso435: Je to ružová.... Ono čo výrobca tak iný odtieň ružovej (daj si do googla obrázky G12), ale toto je presne odtieň mojej ružovej G12. Cca takto to vyzeralo z obchodu a nezriedené - viď. obrázok.



Zas viem ako vyzerá hrdzavá voda a toto nie je ono. Ono sa tam asi furt kdesi drží to farbivo, že to prefarbí aj 2000 litrov zelenej nazad na ružovú3 Ale už na to kašlem, len som sa poistil a vymenil to pre istotu ešte raz....
zvětšit Ventil u topení - obrázek od minno vložen 10.06.2017 18:46:16
18:33:00
10.06.2017
Tomaso435
-> minno: tohle asi žůžový moc není :D



já vyplachoval stylem že sem tejden den co den dvakrát vylejval vodu a nalejval čistou .. abych se s tim projel prohřál a vylil sračky . nepomohlo to .. takže na to seru :D
upraveno 1x, naposled 10.06.2017 18:34:25
18:22:22
10.06.2017
minno
-> Tomaso435: -> castrol: Ale tá voda je ružová, nie hrdzavá. Alebo to len ja som farboslepý? 3 Každopádne ako som písal v príspevkoch nižšie, 3 mesiace dozadu prechod z g12 na g11. Vypustil som ružovú 12, potom 2x preplach čistou vodou, napustená zelená 11. Najazdené asi 4 tis. km, pred 2 týždňami som menil ventil kúrenia a z hadíc vytiekla ružová. Doplnil som zas zelenú a dnes som to ešte raz celé vypustil a dal pre istotu ešte raz novú náplň a verdikt je taký, že po predošlých 2 výplachoch + 1 novej zelenej náplni + 1 doplnení zelenej bola z toho stále ružová 3 Som už z toho pako. Teraz som to ešte dôkladnejšie vypustil, dvihol predok, potom zadok, odpojil aj hadicu kúrenia, nech toho vytečie čo najviac a viac už pre to spraviť neviem. Tak dúfam, že z tejto druhej novej zelenej náplne nebude o pár dní zas ružovučká 3
upraveno 1x, naposled 10.06.2017 18:24:38
18:18:01
10.06.2017
Tomaso435
-> castrol: spíš bych to viděl na rozpuštěný těsnění pod hlavou :D
18:00:31
10.06.2017
castrol
-> minno: do bude asi preto ze mas hrdzave vlozky 3
17:45:55
10.06.2017
Tomaso435
-> minno: hmm :D nějak takhkle to vypadá u mě ... :D a přitom chladič je novej, hadice vyčištěný okruh propláchlej sudem vody .... ale v motoru se to furt drží. nechápu no :D
17:42:51
10.06.2017
minno
Dnes vypustená 3 mesiace stará zelená G113
zvětšit Ventil u topení - obrázek od minno vložen 10.06.2017 17:42:51
09:55:53
03.06.2017
J3STER
09:55:35
03.06.2017
J3STER
09:55:04
03.06.2017
J3STER
09:54:42
03.06.2017
J3STER
Jinak jsem se včera zhostil výměny gumičky ve ventilu topení a mile mně překvapila čistota. Žádná oxidace nebo úsady.
zvětšit Ventil u topení - obrázek od J3STER vložen 03.06.2017 09:54:42
09:52:08
03.06.2017
J3STER
-> Jarda: Tu tady to: www.hradsky-sunk.cz/napaj ecky/medeny-uzaviraci-vent il?utm_source...



Mám ho v autě na obtoku 4. válce. Mám ho cca 2 - 3 roky a neteče.
13:02:31
02.06.2017
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 30.05.17 14:04:03: Na bypass termostatu bych asi použil klasické mosazné kulové ventily. Jsou spolehlivé a vysoké teploty by jim neměly vadit, těsnicí výstelka "koule" je z teflonu...4

Nebo třeba použít něco, co je přímo z automotive průmyslu, třeba by něco mohlo být na nějakém náklaďáku...?
16:26:18
30.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 30.05.17 16:08:40: uvazoval jsem o tech VW pruznych, na cervenym MTXu i nejake uz mam a myslim, ze jsem daval i jednu na nivu, u zlutaka jsem jeste donedavna mel motexy :)))
16:08:40
30.05.2017
minno
-> Jarda: Mne to neustále doťahovanie spon liezlo na nervy.
15:01:30
30.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 30.05.17 14:26:55: jj, to problem je, ale ty uniky jsou tak male, ze to nejak neresim...4
14:26:55
30.05.2017
minno
-> Jarda: G12 som dlhodobo nevedel 100% utesniť na spojoch.
14:04:03
30.05.2017
Jarda - zrušená registrace
trochu off, ale uz na nekolika autech chci delat bypass termostatu (napadlo me to u zlutaka v Turecku), chci se zeptat, jestli nekoho nenapada, jaky by na to byl dobry kohout, aby vydrzel a nezacal za chvilku tyct... uplne vyhozeni termostatu je naprd, kor u LPG, todle bych si v extremnich vedrech jen otevrel a pak zase zavrel...5



-> minno 27.05.17 17:43:32: proc jsi dal G11, to je podle me krok z5 :/ kor kdyz to na tu G12 bylo zvykle...
upraveno 1x, naposled 30.05.2017 14:11:25
09:03:59
29.05.2017
minno
-> rsvancara: No ale do "topení" ide voda vždy, aj keď je termostat zavretý :) A písal som, že vodu som nechal zohriať, t. j. termostat otvoriť.
17:41:40
28.05.2017
rsvancara
-> minno: Odděluje malý a velký okruh chlazení. Takže když proplechuješ, tak záleží odkud, protože se může stát, že díky zavřenému termostatu proplechuješ jen jeden z těch dvou okruhů :-)
upraveno 1x, naposled 28.05.2017 17:57:14
13:07:36
28.05.2017
minno
-> rsvancara 28.05.17 11:03:20: Nerozumiem, čo má termostat s hadicami kúrenia :-) Každopádne boli obidve náplne s čistou vodou zohriate, prebehnuté (premiešané) a s G11 náplňou teraz už spravené asi 3 tkm (aj s používaním kúrenia-vonku bolo chladno), čiže ten nepomer ostatku G12 voči zvyšku je zanedbateľný a aj tak teraz vytiekla ružová kvapalina...
11:03:20
28.05.2017
rsvancara
-> minno: Postup správnej, ale podle mě pokud nevyndáš i termostat, tak v hadicích topení zůstane co tam bylo :-)
17:43:32
27.05.2017
minno
Tak ventil som dnes vymenil, snáď to teraz vydrží viac ako 5 rokov, budem s ním musieť častejšie hýbať do krajných polôh :)



Čo mi ale nejde do hlavy, pred 3 mesiacmi som prechádzal z nemrzky G12 (ružová) na G11 (zelená). Pôvodnú náplň som vypustil (vypušťákmi na rúrach v najspodnejšom mieste pod autom), následne 2x za sebou naplnil čistou vodou (samozrejme s otvoreným kúrením), plne zohrial, vypustil, v poslednej fáze dal novú náplň G11. A dnes pri výmene ventilu mi vytiekla z hadíc kúrenia ružovkastá kvapalina :-( Ako je to možné?
20:51:53
25.05.2017
castrol
-> minno: 3
15:00:48
25.05.2017
minno
-> castrol: ty sviňuch1
19:33:24
24.05.2017
castrol
-> minno 24.05.17 13:52:04: no ale tam si varil pervitin a nie ventil 3
13:52:04
24.05.2017
minno
-> MOLSO: mal som chemický labák v izbe, ale ukončil som prevádzku1
13:51:41
24.05.2017
Jarda - zrušená registrace
lada s tim ma stejny problem, ale pry se dela jeste nejaky keramicky... ktery pry vydrzi vic9 ja mam teda dva kusy origo, takze ho zatim nebudu schanet
13:27:53
24.05.2017
MOLSO
-> minno: eloxovat ?
13:20:39
24.05.2017
minno
-> suri: asi áno, čo som rozoberal ventily tak tam bol vždy taký čierny hnusný film. Len ako tomu zabrániť.
13:04:05
24.05.2017
suri
-> minno: podľa mňa to nie je ani o tom mazaní ako o tom že to tam vždy zoxiduje a drhne
13:00:42
24.05.2017
minno
A ventil pri skladaní mazať len gumičku, alebo namazať celý ten valček vnútri?



Naposledy som ventil jemne namazal celý z vnútornej časti na styčnej / klznej ploche a po 3-5 rokoch (neviem presne) to už nechutne zatuhlo a po tohtoročnom prechode z kvapaliny G12 na G11(48) už nejde ventilom ani skoro hýbať8



Budem to niekedy meniť, preto riešim, čo všetko pre to spraviť, aby to vydržalo fungovať čo najdlhšie.
10:00:15
14.05.2017
Bukaj
-> J3STER 13.05.17 20:42:10: Já to mazal vždy A4kou a bez problému. Spolehlivě mi bez prolínání funguje. Ale možná to je také tím, že je auto denně v provozu a s ventilem se pořád hýbe. Ale ani u sezonního auta mi netekl, ani nezatuhl.
22:31:35
13.05.2017
Milan 136
-> minno 13.05.17 21:19:17: dej uz tam ten climatronic1
21:56:16
13.05.2017
J3STER
-> minno: Ten ventil chodí spolehlivě už 30 let 40, ale po výměně chladící kapaliny začal prolínat. Dřív tam byl 100% fridex.
21:19:17
13.05.2017
minno
-> J3STER: ja som mazal zeleným Castrol LMX, vydržalo to chodiť hladko možno 3-4 roky, dnes už ventilom zas nepohnem, kým sa neohreje voda :-/
20:42:10
13.05.2017
J3STER
Malá otázečka. Budu repasovat prolínající ventil topení na stotřicítce a chci se zeptat. Čím mám namazat ten "O" kroužek? Napadla mně vazelína z lítných mýdel, která by neměla rozežírat gumový kroužek. V mototechně mi ji prodali na mazání vodní pumpy.
22:18:16
22.03.2004
pex
-> giom: U nás chtěl za kohout topení před 2 měsíci 130kc,ale je možný že to byli nějaký starý zásoby.Já to nezkoumal a přetěsnil starej.Za takovou píč*vinu bych nedal ani kilo natož 3.8
21:47:13
22.03.2004
giom
Cena kohoutu topení je poněkud jiná. Jak v Přaze, tak i u nás v prdelovicích je cca 280,- Kč teda s rozdílem tak 6,- Kč. Jinak vodu upustit(otevřený odvzdušňovák a kohout topení) vyčistit dosedací plochu na tělese topení, neztratit umělohmotnou podložku pod kohout, nasadit nové kuželové těsnění, kohout i nový rozebrat, překontrolovat "o" kroužek, pro jistotu ho promáznout speciálkou na vodu, nasadit dotáhnout a pak nasadit, seřídit a dotáhnout držáček bowdenu na jeho ovládání. Pak ani nekápne. PS: pokud máš palubku GLS a navíc odkládací poličku, tak je to pěkně zk.... práce. Vůbec to není pokodlné. Dá se to ale zvládnout. Málem bych zapoměl, nalít chladicí kapalinu, odvzdušnit a je to.:-)
15:53:03
22.03.2004
Rousi
-> D.J.Vlasta: u me to bylo prave tesneni pod ventilem - O krouzek byl OK, ale kdyz uz jsem to mel venku, tak jsem ho vymenil taky.

Vodu jsem vycucnul hadici pres expanzku. (Teda ne ze bych sal jako brckem - zkratka jsem strcil skrz expanzku co nejhloub hadicku naplnenou vodou a druhej konec do PET flasky - spojene nadoby fungujou 6 )
09:40:51
22.03.2004
King
Jenom dodam, ze kdyz jsem to tesneni nedavno menil, zadna potopa se nekonala. Staci odpojit tlustsi hadici od expanzky a nechat to "vykrvacet" do kybliku (cca 3). Odpojena hadice jde ohnout tak aby voda tekla do kybliku pod auto. Po tomhle pusteni zilou mi od kohotu od topeni uz nic nevyteklo a je to pohodlnejsi nez povolovat vypousteci srouby pod autem. Jde to samozrejme vymenit i bez vypousteni vody a musim se "pochlubit", ze jsem to uz delal i s varici vodou v trubkach. Trhlina v hadici ke kohoutu a gejzirek hokeho fridexu na sedadlo spolujezdce, nastesti neobsazene :) Vymena hadice byla bleskova, na podlaze asi pul litru fridexu a ruce s 0,5tym stupnem popalenin :)
22:24:56
21.03.2004
pex
ten ventil normálně sundáš,tělěso vyndávat nemusíš.Sundáš hadici z ventilu-samo že ti vyteče voda,vyšroubuješ dvě 6ky matky co ho držej,vyhákneš ho z drátu co ho ovládá,rozděláš ho (vyndáš závlačku),pokud bude vydřenej kup novej stojí asi kilo,ale většinou je v háji ta gumička co to těsní.ta stojí bůra a smontuješ to a máš klid.Jo dej novou gumičku i pod ten kohout-u nás to prodávaj jako sadu.
22:22:53
21.03.2004
Lukáš
připrav si kyblík od Primalexu, nejlíp se napasuje pod palubku a ani si moc nepočůráš koberce 4
22:14:07
21.03.2004
D.J.Vlasta
Tak mi zacal chcat ventil u topeni,uz jsem delal na skodovce cokoliv,vcetne kompletace prevodovky,ale topeni jsem jeste nikdy u 120 nemel rozebrany.Zacal mi kapat ventil pod prirubou na topeni.Vubec nevim,jak to pod tim vypada a jestli nebude potreba vyndavat topny teleso,to by se mi teda vubec nechtelo.Navic az to rozeberu tak mi z toho zacne chcat do auta voda.No mam se na co tesit.Jestli jste to uz nekdo resil,tak budu moc vdecny za kazdou radu.Dik.
Extreme Tyres