Lumel x Pal Czechoslovakia

prohledat
85 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.05.2007 do 20.05.2007, založil/a Rapid135
řadit dle data
23:46:15
20.05.2007
ondie
-> petr s: -> Honza M: jojo díky..nechtělo se mi to hledat 71
19:15:17
20.05.2007
minno
-> Honza M: jj, časom tam museli pridať dve nové kontrolky a nebolo kde3
16:46:01
20.05.2007
Vojtik
-> ondie: mohl tam bejt danej starej otáčkoměr do 135/6 přístrojovky, nebo naopak do staré přístrojovky panel teploměru a palivoměru za 135 / 6
13:58:19
20.05.2007
David.
-> minno: ano svítí ty vlastní kontrolky nad symbolama
13:39:46
20.05.2007
Honza M
-> minno: To vypadá jako bastl a ono to tak bylo origo že?
13:15:42
20.05.2007
minno
-> Honza M: ale mám len eMkovú s kontrolkami po stranách.

Tie zvyšné kontrolky svietia len tie farebné obdĺžniky nad symbolmi, že?
zvětšit Lumel x Pal Czechoslovakia - obrázek od minno vložen 20.05.2007 13:15:42
19:22:24
19.05.2007
petr s
-> ondie: 87
18:58:05
19.05.2007
Honza M
-> ondie: 87 ne?
18:53:28
19.05.2007
ondie
-> Vojtik: hele mám hranatou přístrojovku "evo1" :-) ,ale už má čárku na teploměru jako na 135/136kách.. co bys tomu tipnul za rok ?? (respektive odkdy se dělaj první 135/136ky ?)
18:45:27
19.05.2007
Honza M
Tak co ty hranaté 105S ty sem nikdo nehodí? :)
12:16:32
16.05.2007
Vojtik
-> Gryzly: díky, jedu doksy i hrošárnu, tak se kdyžtak přihlas, pozvu tě na něco dobrýho :)
00:00:57
16.05.2007
ondie
-> Vojtik: hustěěě 4 krásnej přehled
23:56:57
15.05.2007
Gryzly
-> Vojtik: mám doma budíky v nadherným stavu z Škody 120 rok 79 najeto poctivých 97 000km. je to ten hranatej a pokud ho brácha nevyhodil, tak ti ho dám.
23:47:17
15.05.2007
borrico
-> ecartsiger: Tak to ségra, celkem pochopila (po nějaké době), ale po roce ježdění s formanem to ochotně zapomněla. Tuhle si půjčovala mojí - dříve její stodvácu a prý ji nemohla nastartovat. Samozřejmě kvůli sytiči.
23:24:27
15.05.2007
Petrxall
-> borrico: jj 1 no kdyby ženský pochopili funkci sytiče, tak je to pro ně ideální auto - škodovka 742 3
23:12:45
15.05.2007
borrico
-> ecartsiger: Já mám v LS-ku 4q/4,44. Když jsem to jednou půjčil ségře, tak prohlásila, že z toho byla nadšená, že se tam vůbec nemusí řadit.
23:05:55
15.05.2007
Petrxall
-> borrico: aha, tak to já jezdim 50 na trojku, čtyřku až kolem šedesáti a od 80 vejš na pětku.. jinak ta čtyřka má pěknej rozsah, dá se na ní jet 50-160.. což je nejakejch 1500-6000 ot..
22:48:00
15.05.2007
borrico
-> ecartsiger: A kdybych si náhodou nebyl jist, co tam mám za kvalt, tak to okamžitě poznám po hmatu.
22:46:45
15.05.2007
borrico
-> ecartsiger: Tak to já ani ne, protože u LS-ka jezdím většinou na 3-ku a 4-ku. U nižších kvaltů jsme ty rychlosti ani neměřili, tam to bylo celkem zbytečné. A nejdůležitější pro mě byla stejně 4-ka, tam jsem věděl, že na 2000 ot. jedu 50, na 3000 80 a na 4000 110.
22:42:37
15.05.2007
Petrxall
-> borrico: jj taky se dá, ale pomalu taky někdy přemejšlim, co tam mám za rychlost... :-D
22:37:21
15.05.2007
borrico
-> ecartsiger: Tak to mně ručička začne zlobit až od 80-ti výš, ale to není samotným budíkem, ale ochroustanými silonovými kolečky v převodovce. Ale to je celkem v pohodě, dřív tachoun neukazoval vůbec a jezdil jsem podle otáčkoměru.6
22:33:58
15.05.2007
Petrxall
-> borrico: jj, jinak tyhle přístojovky byli šíleně nepřesný a častou závodou je, že ručička třeba do padesátky sběsile kmitá sem tam.. nebyly vůbec bržděný, to samý palivo a teplota vody..
22:18:32
15.05.2007
borrico
-> ecartsiger: Kilo to mělo taky tak, akorát tam jsou vyznačené doporučené rychlosti na jednotlivé stupně a rychlostní limit v obci, což bylo i tehdy 50 km/h.
21:40:02
15.05.2007
Petrxall
-> Vojtik: jinak myslím, že jednu takovou přístrojovku má rozebranou doma děda, až se k němu dostanu, zkusím se po tom podívat..
21:38:55
15.05.2007
Petrxall
-> Vojtik: Já jo, měli jsme ho ve starý stodváce(snad první model), prostě nebyly tam čárky na desítky. ale pouze stupnice 20,40,60,80,100,120,140,1 60... 4
19:54:07
15.05.2007
Vojtik
Ono to je vcelku jedno jaká jem zatim nemám žádnou takovouhle. Zkusim se s někym domluvit a dám ti vědět, díky
19:28:37
15.05.2007
Rapid135
-> Vojtik: kontrolky nema a sklo se koukam,pokud Ti ho nekdo z Brnaku co jedou do doks nebo na hrochac u me vyzvednou neni ani trosek problem,me to akorat zabira misto a takle to poslouzi dobre veci 1
19:16:19
15.05.2007
Vojtik
Ty hranatý bohužel nemám zatim žádný. Nebyl tam ten tacháč už vyměňovanej? Jinak info mám z chytrejch knížek :) Ten tacháč po 20 km jsem taky ještě neviděl7
18:30:02
15.05.2007
Honza M
-> Vojtik: 9 9 Kde ty informace bereš? Ty jsi tam snad pracoval ne?



Jinak my jsme denní počítadlo ve 120LS měli už v roce 81 tak nevím jak je to možný. A ten tachometr dělený po 20km to jsem neviděl 9 Nemáš fotku?



Jinak naházej sem prosím ještě ty fotky přístrojovek 105S pokud je máš?
17:55:51
15.05.2007
Vojtik
A když už, tak to doplním ještě o pár zajímavostí -



1) od r. 76 do 1. 10. 78 byly na přístrojích, kontrolkách a vypínačích staré symboly a od 2.10. 1978 ( č. karoserie 1962953 ) do konce výroby byly zavedeny symboly odpovídající předpisům EHK - OSN a používanými mezinárodně.



2) od 5. 9. 1977 ( č. karoserie 1784950) byly změněny rychloměry - stupnice je od té doby dělena po 10 km, nikoliv po 20 km, jak tomu bylo do té doby



3) od října 1979 mají všechny přístroje černé rámečky a od srpna 1984 mají všechny přístroje antireflexní skla



4) od srpna 1983 byl ve vozech 105 L, 120 L 120 LS, 120 GLS a Garde přibyl na tachometru dení počítač kilometrů a od srpna 1984 už byly počítadla ve všech tachometrech ( krom vozů 105 S, 105 SP a 120, kde byl až do konce výroby sdružený hranatý přístroj ve kterém nebylo nikdy počítadlo deních kilometrů)
17:43:24
15.05.2007
Vojtik
takže pro upřesnění těch hranatejch přístrojovek : Byly ve škodě : 105 S, 105 SP a 120. Od r. 76 do července r.83 lesklé sklo a bez přídavných kontrolek. Od srpna 83 do července 84 měly lesklé sklo a dvě přídavné kontrolky a od srpna 84 do konce výroby měly drsné sklo a dvě přídavné kontrolky
14:09:35
15.05.2007
David.
-> ecartsiger: tyhle "eskový" přístrojovky byly všechny do 160 a antireflexní sklo se začlo dáva od modelu 85-tak jako u kulatých budíků a zároveň přibyly po ptranách ty dvě kontrolky protože začala být povinná zadní mlhovka...
13:35:52
15.05.2007
Petrxall
-> Vojtik: Mno a taky jedny měli jinou ručičku a měli vyznačenou i nulu a tuším, že 180 taky (ty byly novější) a pak ty starší bez nuly do 160.. no a lišily se těma kontrolkama a sklem..
10:24:30
15.05.2007
Vojtik
-> Rapid135: tak mi ji dovez na doksy, nebo hrošárnu, určitě mám zájem, díky Má drsné, nebo hladké sklo? má postranách kontrolky na zadní mlhovky a vyhřívání zadního skla?-> ecartsiger: Jo, to vim, byly opravdu asi 4 druhy - hladký sklo, drsný sklo, drsný sklo s kontrolkama a hladký sklo s kontrolkama ( myslím kontrolky vyhřívání zadního skla a zadních mlhovek)
08:21:46
15.05.2007
CHIP
-> Vojtik: No tak tomu rikam odbornik ... jen tak dal ..
08:17:24
15.05.2007
Luděk
-> Vojtik: ty kráááávo5
22:53:56
14.05.2007
Knoxville
Ty krávo Vojtik je sběratel - chceš ovládnout trh s přístrojovkama zdá se :o) Moje zkušenost je teda naprosto opačná - MERA LUMEL jsem zkoušel dva do svý 105ky a ani jeden neukazoval dobře. Mno a PAL chodí krásně - nebe a dudy. Jinak stačí letmej pohled na kvalitu plošných spojů uvnitř otáčkoměru - ten polskej bazmek vypadá jak kdyby to bastlili učni prvního ročníku SOU.
21:24:25
14.05.2007
Staf1221
-> Vojtik: ty si BLAAAAAZON!!!!!!!!3
21:10:52
14.05.2007
Petrxall
Chyběj ti ty starý hranatý přístrojovky, taky bylo víc druhů, tuším že 3
20:01:35
14.05.2007
Rapid135
-> Vojtik: ted kdyz koukam na ty pristrojaky nesces este ze 105S ? mam ho doma uplne na draka
19:56:46
14.05.2007
bitmap - zrušená registrace
Ty voe a me doma rikaj, ze mam v garazi prilis kramu 9
19:40:59
14.05.2007
Rapid135
kluci mooooc dekovat,prehodil sem 2 dratky a tockomer tockuje jak ma 1
19:24:13
14.05.2007
Honza M
-> Vojtik: postupně na to přijdem 1
19:22:57
14.05.2007
Vojtik
-> Honza M: právě že už se tam nealo hnout, tak jsem uklízel a rozebíral zbytečné přístrojovky na díly a dával do krabic. Mezitím jsem ale asi dalších 15 ( mám toho na půdě už zase 3 netříděné igelitky) natahal z kovošrotu, páč je tam dávaj zadarmo, že jsou z plastu. Vidíš, to jsem si ani nevšimnul, že je made in czech republic, tak to asi bude už vyráběnej jako náhradní díl
19:16:00
14.05.2007
Honza M
-> Vojtik: to musíš mít v garáži docela plno 9 9 1



Jinak jak jsi dával ty PALy tak jeden je czechoslovakia a jeden czech republic. Tak ten czech bude asi novější nebo druhovýroba5
19:12:03
14.05.2007
Targa
-> Vojtik: ty voe mototechna..až budeš dělat vyprodej tak dej vědět1
18:32:37
14.05.2007
Vojtik
a tyhle zůstaly zatím kompletní, páč byly v dobrém stavu a budou po malých úpravách použity přímo do sbírky1
zvětšit Lumel x Pal Czechoslovakia - obrázek od Vojtik vložen 14.05.2007 18:32:37
18:31:43
14.05.2007
Pavel P..
-> Vojtik: 9 9 9 9 ty woe takovejch budíků jak v hodinářství..3
18:30:10
14.05.2007
Vojtik
18:28:59
14.05.2007
Vojtik
Extreme Tyres