skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1100 Gt
-> MATTESS: Přesně tak, článek o Grafitu jsem shltnul na jeden dech - bomba...
-> MATTESS: uz nema vepredu vyklopny svetla,ale ma je prekryty plastem,nový lak-trošku více červený a co jsem naposledy slyšel,tak majitel uvažuje o prodeji,ale myslím si,že ho neprodá,je to pro něj hodně citová záležitost
-> myl@s: a nemáš o Grfitu nějaké současné info? Četl jsem o něm v 1. čísle ?Tuning Magazínu? a doslova jsem to hltal. Neskutečný. a hlavně jsem ho asi 2 měsíce předtím potkal na silnici a divil jsem se, co to JE!?
-> MATTESS: ten Grafit je majitele ty dilny,kde se delalo to cerveny GT
-> myl@s: Me prosim taky fotecky na mail ... dekuji ...
-> charon: když na papíry dostali v ´90 supersport domácí stavby (Grafit)
-> myl@s: fotky hoď do článků, ať se můžeme kochat. Díky
-> myl@s: Klidne to hod sem. Nebo jestli je mas v nejakym vetsim rozliseni, tak prosim na mail, ma ho v ID. Dik moc.
-> myl@s: prosim o foto na mail dik

-> charon: mam tech fotek jeste vic,tak jestli chces,tak ti je sem muzu hodit
-> charon: staveli to ve stejny dilne jako jsem mel moji skodovku na lakovani,je to dilna myho spoluzaka taty
-> myl@s: Kua kdes zebral fotky ze stavby?
Taky by me zajimalo, jak tu cervenou dostali na papiry.
Kua ja todle auto chci. Az budu velkej a nebudu vedet co s prachama, tak do toho jdu. Teoreticky by to nemusel bejt zas tak neresitelnej problem, ne? Sice bych to asi nedelal z lamina ale z hlinikovyho plechu, ale teoreticky ...
ta červená by měla být dělaná podle origo forem a je v tom motor 1,5i tady od nás ze Stružince od Fidlera
-> havlik: adresa a meno?

-> rolls: majitele

kua...koho by som mal zabit aby som mal take auto?

Tak smula ... fotku nemam .. az budou zavody .. musim vyfotit ..
-> charon: To na prvni fotce .. jezdi ecce homo historik do vrchu ve Sternberku .. jezdi tam s nim jeste jedna takova oranzova .. myslim ... podivam se jestli mam fotky ..
Tak pardon...já myslel,že to je ona,ale tady je..škoda 739

kucí to je ta B6??tu tady má jeden chlapík v garáži a chtěl za ni pul mega...viděl sem z ní jen čumec,ale je světle modrá..akorát newím jestli je origo ne replika...
-> Pavel P.:

-> MATTESS: ajo.. teď jsem si toho všimnul..

asi před půl rokem dávali nějaký dokument o Elišce Junkové a byl tam krátký šot - Eliška za volantem 1100GT
-> MATTESS: Přesně tak - originál byl snad jeden nebo dva a pochybuju, že zrovna pro Anglii :o))
-> Pavel P.: zrcadlová fotka (podle značky)
-> tomapa: -> ondie: jj správně...


-> tomapa: hlavně volant
-> Pavel P.: stěrače naopak??
skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=2&i...
jeden scan z časopisu Automobil
najdete rozdíly na obou autech? jsou docela podstatné
jeden scan z časopisu Automobil

najdete rozdíly na obou autech? jsou docela podstatné

Červená je z Nového Jičína.V létě tady jezdívá po srazích a viděl jsem ji.Ještě tady jezdí bílá tu jsem osobně potkal a podle všeho jí má stejný majitel jako tu červenoou..Více nevím.
-> m8rinek: To netuším,a le každý to auto je jiný asi nejblíž originálu je ta červená - hlavně přední partie.
od Davese web.daves.cz/index2.php?s
es_web=2&...
-> Tuner#2: a podle ceho tu repliku delali?
-> charon: Ta červená je na 100% replika a ty dvě bílý tuším taky. Co jsem slyšel, tak origo má být někde v západních čechách rozebrané v kůlně a nechce to prodat ani do muzea.
-> havlik: Komprese 12,0? To je veru skoro dost ... Čistě teoreticky by nemusel bejt takovej problem to postavit. Jen by to chtelo videt to nazivo.
jo nádherný a nesehnatelný autíčko
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, prototyp sportovního vozu s upraveným motorem Škoda 110, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1140 cm³, vrtání 73 mm a zdvih 68 mm, komprese 12,0, dvojitý karburátor Weber, výkon 55 kW (75 koní) DIN při 5750 ot/min, točivý moment 105 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2200 mm, vnější rozměry 3880x1505x1125 mm, hmotnost 816 kg, maximální rychlost 173 km/h, zrychlení na stovku za 13,7 s, pevný kilometr za 35,4 s.
Vůz Škoda 1100 GT byl vyvinut v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze roku 1970. Na výrobě laminátové karosérie se podílely Rudý Letov Praha (forma) a Karosa Vysoké Mýto (zhotovení). K pohonu byl použit upravený motor Škoda 110 Rallye.
Vůz Škoda 1100 GT byl vyvinut v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze roku 1970. Na výrobě laminátové karosérie se podílely Rudý Letov Praha (forma) a Karosa Vysoké Mýto (zhotovení). K pohonu byl použit upravený motor Škoda 110 Rallye.