Škoda 1100 Gt

prohledat
252 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 03.12.2006 do 04.01.2007, založil/a charon
řadit dle data
18:12:37
08.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ACAB Ultrafan: Taky Tě nechci ponižovat, ale ten Tvůj zámý mele kraviny!



Podívej se sem: www.kaipan.cz/fotogalerie .php



a řekni mě co je na těch trubkách a stavitelných tlumičích s pružinama podobné přední nápravě ze 120? Pokud to měl možná nejaký první prototyp, tak jo, ale osobně jsem na žádném kaipanu 47 a 57 neviděl ty "hnusný" plechový ramena - víš jak šíleně by to vypadalo? A pokud použijí třeba hřeben ze 120, tak proč, ne to řízení bylo kvalitní, nemá ani po 200.000km vůli a pokud ho zrepasují, tak proč ne.



Ale řízení není celá náprava1 3
18:06:10
08.12.2006
Crestik
tak, už jsem našel rozumné fotky...

www.autak.eu/clanky/.../K AIPAN%2014.htm



i kdyby to bylo bůh ví jak dokonalé auto, už jen kvůli tomu interéru bych si to nekoupil, i kdybych na to měl. Chápu, že jde o láci, ale přístrojovku navrhli snad při kouřové pauze
17:09:34
08.12.2006
myl@s
-> Luukkyy: chtel jsem tim rict,ze je rozhodne min lidi,kteri si supersport postavili sami,nez tech,co ho "jen" koupili,nerikam,ze auto postavil ze 100% sam,ale vim,že z podstatný části je to jenom jeho práce od navrhu až po realizaci,zkus si třeba najít čas ten článek přečíst4
17:01:50
08.12.2006
Luukkyy
-> charon: Ano, ten je opravdu k nezaplacení. Když ho nedejbůh potřebuješ prodat, máš s tím dost problém4 -> myl@s: Tak osobně sem měl čest s jistým panem Burešem z Rejkovic, který supersporty opravoval. Ten by to nepochybně dokázal - ukazoval mi fotky opravy Chevroletu Corvette Calaway po těžké bouračce, ke které mu automobilka odmítla poskytnout technickou dokumentaci a poslala ho do pr*ele.

Další otázka je, što éto vlastníma rukama. To jako dělal všechno včetně např. čalounění ????

Nevěřim tomu, že všechny práce použité na autě je schopen udělat jeden člověk VE ŠPIČKOVÉ KVALITĚ. Podotýkám, že sem článek nečetl, takže jenom odhaduju4
16:21:25
08.12.2006
myl@s
-> Luukkyy: co te potesi vic?supersport,kterej ma spoustu lidi,nebo auto ktery mas jedinej na celym svete a postavil sis ho vlastnima rukama?nevim,kolik znas lidi,kteri si muzou rict,ze postavili supersport???
16:15:07
08.12.2006
charon
-> Luukkyy: Jenze to nebude original a ten je k nezaplaceni. Jinak bych rekl, ze naklady byly urco vic nez 1,5 mega.
15:55:35
08.12.2006
UltraFan.
-> Esso: jasny je to repas...netvrdim ze ne4
15:47:29
08.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Myslím že ten kdo v českých poměrech začne s takovýma projektama musí byt naplno zapálený pro svoji myšlenku a to že ji uvede do provozu schopného stavu je pro mne kus hodně dobře odvedené práce a naprosté odhodlání a oddání se tomu v co věříš.

15:29:59
08.12.2006
Esso
-> ACAB Ultrafan: ale urcite tam necpe napravu ktera ma vsechny ulezeni v prcicich a tak napravu ze 120 tam treba davaji ale napravy po repasy a to stejne s ostatnimy dily.Jinak vim i o zavodaku ktery jezdi s motory z vrakoviste ovsem ten motor s tim koupenym z vrakace ma spolecneho po uprave pra malo spolecneho,priznejme si kdo by kupoval blok motoru novy za 100 000 a vice kdyz za 20 000 muze koupit komplet motor a pak ho jen zrepasovat a vymenit potrebne dily
15:25:28
08.12.2006
Luukkyy
Jsou f tom Tuning magazínu náklady na stavbu toho Grafita ???? Já jenom jesli to náhodou neni výrazně výš než 1,5 mega, za který se dá v pohodě koupit nějaký ojetý supersport renomované značky4
14:51:27
08.12.2006
UltraFan.
Panove nechci tady nekoho ponizovat nebo obvinovat ale ten kdo nevi jak se kaipany stavej tak tady proste nemuze delat chytryho.Dneska sme meli dilny mluvil sem o tom s nasim mistrem: sam se podilel na vyvoji 57cky, prvni repliku postavili v roce 91 a je reditelem v Seven Clubu tak si myslim ze tomu rozumi!To so sem tady napsal je to co od nej vim,napravu ze S120 tam mel!prej je to dobra naprava.Jezdi s nema na okruzich a driftuje.Ted stavi speciala a kdyz rikal ceny nekterejch dilu je to sila.Tak si prosim neco overte a pak povidejte4
10:11:48
08.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Esso: To už ne, to jedině s jiným modelem, ale 14tka už takhle zůstane...
10:09:06
08.12.2006
Esso
-> Tuner#2: no snad jeste prijde na neco aby z toho mohl udelat i nahon na prdel

-> Vita ze Sudet: myslim ze vubec ze nekdo zacal tady v cechach delat takove auticka je super
09:58:49
08.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Asi tak...



-> Esso: To je jediný, co mě tam vadí, ale přemýšleli nad pohonem a převodovkou jako 130, ale díky nedostatku ND od toho upustily. Kdyby bylo dost 5q ze 130, tak to dělali z toho. To psali v tom rozhovoru taky.4
09:51:02
08.12.2006
Esso
-> Tuner#2: jen teda pokud je tam pohon prednich kol tak to uplne kazi dojem sportovniho auta
09:46:27
08.12.2006
Vita ze Sudet
-> All: Teda kdyby Vás tu tak slyšel pan Hradský jak tu tlacháte8. Mimochodem naprosto pohodovej pán. Měl sem s ním nějaký kšefty a můžu říct, že je opravdu bezproblémovej člověk a když něco řekne tak to dodrží. Plus navíc řešit to jestli Kaipany sou vraky nebo ne 8 . Kdo z Vás si byl prohlídnout jejich továrnu ve Smržovce, že může kritizovat ůdajný napravy ze "stodvácy"? A propo kdo z Vás se může pochlubit tím, že má pod svým jménem razítko a nápis "Továrna na automobily"???? Nikdo co.....4
00:39:14
08.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crestik: Já už to viděl i na živo, a vzhledem k tomu, že je to za takovou cenu jako to je, tak to není špatné a máš legální svezení v lehkém otevřeném autě.
00:36:45
08.12.2006
Crestik
no nevím no, mě se teda ta 14tka zrovna moc nelibi. Jako je fajn, že někdo tady něco takového dělá, 47 a 57 jsou levné kopie kopíí Lotusů, které jsou na pohled pěkné, ale ta 14tka....3D model vypadal parádně, ovšem živé fotky jsou o něčem jiném, nápravy a motor z favorita - njn, je to levne...pohon přednich kol, no nevim...a už jste viděli interier? Já doufám, že to co jsem viděl, byl jen nepodařený návrh...
22:25:02
07.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> charon: Taky má víc jak dvojnásobný výkona je to úplně jiné auto. Ale ta 14 za tu cenu stavebnice jde. Pokud tam dáš trochu poladěný motor, tak to taky pojde slušně vzhledem k hmotnosti.
22:16:28
07.12.2006
charon
-> ACAB Ultrafan: Jj, presne tak, kaipan 14 se mi libi a da se postavit za rozumnej peniz. Kaipan 57 je sice taky peknej, ale vyjde by oko na dvojnasobek (ne-li na vic)
22:14:43
07.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich: Taky se mě to zdá akceptovatelné.



Jinak Kaipan 57 rozhodně nemá přední nápravu ze 120tky. Ano je to postaveno z různých dílů, ale to třeba i Attack K1 je taky motoricky a převodově "staré auto", ale podvozkově a designově je někde jinde. V mostě zajížděl dokonce jedny z nejlepších časů na 1 kolo stejně jako Kaipan.
21:23:41
07.12.2006
UltraFan.
-> Bedřich: Pokud chces uctit lotus 7 tak si kup Donkervorta(nevim jak se to pise) nebo Caterhama...to sou v podstate originaly...a co se tyce Kaipana 14 tak to je brany jako alternativa nenarocnyho a pritom sportovne ladenyho auta...
20:57:09
07.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
Navíc motor Favorit v takových autech je spíše usměvné než aby to bylo k dobru.
20:55:53
07.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> ACAB Ultrafan: -> charon: podle mne je to co jste napsali pěkná kravina....Kaipan 57 nebo 47 je vzhledově podobný Lotus 7 a to je dost velká legenda a proto je každé takové auto postavené...aby uctilo legendu jménem Lotus 7 alespoň vzhledem.To že mluvíte o takových autech podle toho, že má motor favorit je vcelku směšné.
20:19:36
07.12.2006
UltraFan.
-> charon: jo presne tak
20:18:16
07.12.2006
charon
Kdyz kaipana tak kaipana 14, ten je na favu a ceny tej zakladni stavebnice neni zas tak hrozna.
19:18:32
07.12.2006
UltraFan.
U kaipanu mas pres polovinu dilu z vrakace, motory obvikle 1.8T, prevodovka treba ze Sejry, predni naprava S120 apod.U nas v dilnach se stavej a nas mistr je dela tak to trochu vim...nehctel bych to za ty prachy,Kdyz si uvedomis ze ta stavebnice sou jen kusy trubek a nejaky ty plasty tak je to sila:)
19:17:36
07.12.2006
myl@s
-> Bedřich: jo,neni to moc,otazka je,jestli je stejna cena i u auta,ktery by sis postavil cely uplne sam doma
19:12:18
07.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> myl@s: Podle mne je 25000,- rozumná cena. Vzhledem k tomu čím se potom budeěš vozit mi to nepřijde moc.
19:10:45
07.12.2006
myl@s
-> Esso: díky,koukám,že to tady tky píšou:Při závěrečné prohlídce hotového automobilu před vydáním technického průkazu bude účtována cena za tuto prohlídku 25.000,-Kč.



19:06:26
07.12.2006
Esso
-> myl@s: tady je co se dela s kaipanem kdyz si ho koupis www.kaipan.cz/stavebnice. php
18:59:02
07.12.2006
myl@s
-> Bedřich: nekde jsem cetl,ze kdyz si koupis Kaipana jako stavebnici a pak s nim chce jezdit,tak das na ty zkusebne 25000,ale nvm do jaky miry to je pravda

18:56:39
07.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Něco malo mají na stránkách v obchodních podmínkách.
18:42:09
07.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich: Četl jsem článek o tom novém Kaipanu z fáva a konstruktér tam psal jaké s tím bylo běhání a schvalování, ale že se mu podažilo cenu udržet celkem dole. Bohužel tam nepsali nic konkrétně. Bylo to v Týdnu4
18:09:06
07.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Děkuju za odpověď šlo mi opravdu jen o to jesli to stale jde...a vlastně je to asi taky odpověď na to na co se na začatku vlakna někteří ptali :) jak to dostali na papiry.
17:37:01
07.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich: Článek se super...



Stále to jde, ale musíš projít státní zkušebnou - ceny nevím.
17:15:52
07.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> gim: Toto mne ani tak nezajíma z hlediska toho, že bych se do nějaké podobné šílenosti pouštěl.Jen mne to prostě zajíma a ceny u takovýchto věcí jdou stranou tady prostě častokrát vyhrává chtíč....

-> ps: Právě proto, že existuje Kaipan a taky Attack K1 si myslím že toto stále jde.
17:06:22
07.12.2006
petr s
-> Bedřich: To už asi ne.Ale v té době šlo postavit cokoliv a také dost aut jezdilo s karoserií z jiného auta (třeba podvozek VW brouk a karoserie 1000MB) I když tříkolky z Felicie motoru taky dělajía existuje kaipan
17:00:20
07.12.2006
gim
-> Bedřich: de ale taky si to hezky zaplatis...
16:58:57
07.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> ps: A jde to udělat i při dnešní legislativě?
16:57:36
07.12.2006
petr s
-> Bedřich: Šlo to tak postavit a bylo to jako výměna karoserie vlastní výroby
16:53:20
07.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Já jsem si to myslel že mluvíte o tomto článku...:) snad jsme alespoň trošku pomohl...a chci se zeptat čistě ze zvědavosti..nevím jak je to teď s legislativou a taky nevím co je na tom pravdy, ale podle staré vyhlášky prý šlo takováto auta přihlásit jako jednotlivou stavbu.Teď nevím jestli jsem to pojmenoval správně, ale mělo by to být v podstatě jakékoliv auto co je postaveno v maximálním počtu několika kusů (nevím přesně kolik proto nepíšu přesný údaj)....???samozřejmě toto spojené s testací automobilu.
23:39:53
06.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> myl@s: Super fotky a díky za info - je super zjišťovat, kdo s čím má co společného. Nikdy jsem netušil, že stavitel Grafitu se podílel i na téhle replice 1100GT.
23:38:33
06.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich: To je ono - mám to doma v originále a je to paráda - vždy jednou za rok projíždím stará čísla a tohle si vždy přečtu...
21:14:01
06.12.2006
charon
-> Bedřich: Nejak mi po precteni dosly slova.
19:35:16
06.12.2006
myl@s
-> charon: tak jestli te to zajima,tak bych ti to mohl treba naskenovat a poslat po ICQ

19:32:22
06.12.2006
charon
-> myl@s: No jo, tenkrat ja Tuning magazin jete nekupoval
19:25:32
06.12.2006
myl@s
-> charon: vic než se Schade to má společnýho s Tatrou,je to supersport,kterej si postavil do slova na koleni,podrobnou recenzi by jsi nasel v Tuning Magazine rok 2003,ale cislo ti z hlavy nereknu,musel bych pohledat

19:12:15
06.12.2006
charon
-> myl@s: Naaadhera. A ten Grafit je co? Taky na bazi shade? Nemohl by nekdo hodit nejkou fotku nebo par technickejch udaju?
Extreme Tyres