skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1100 Gt
v Automobilu 1-2007 je článek o tonto vozidle (a v příštím bude pokračování)
-> Horník: ty fotky přímo hltám. A určitě by si to zasloužilo podrobnější galerii
Sakra to je nadhera, daj se nekde sehnat ty formy, nebo si to budu muset udelat sam?? Mit tak aspon RC model!!! Sakra sakra, proc sem se nenarodil o 30let driv
![150](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/150.gif)
-> Horník 01.01.07 12:10:52: Naaaaadhera
Pro lidi, které zajímá tento vůz, přikládám fotky ze setkání všech GTček, které jsme měli v Odrách u Nového Jičína před cca 7-mi lety. Setkání se zůčastnil i autor karoserie pan Strejček, který je na fotce úplně vlevo.
img470.imageshack.us/img4 70/.../gt005gc0.jpg
img447.imageshack.us/img4 47/.../gt006ac3.jpg
Přeji všem pěkný nový rok 2007.
img470.imageshack.us/img4 70/.../gt005gc0.jpg
img447.imageshack.us/img4 47/.../gt006ac3.jpg
Přeji všem pěkný nový rok 2007.
No popravdě tak teď čumim taky jako puk. Jestli dobře chápu stvořitel tří vyjimečnejch aut
. 1100GT,grafit a to třetí jak to nazvat? Polografit...... tak to sem teda amater. Tak až se budu někde napařovat na sraze jak mam dobrou RS připomeňte mi tendle příspěvek
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Horník: Koukám že změnil světla, kola a nový lak - je to nádhera a i tvoje auto by stálo za podrobnější popis a fotky tady v galerii.
Jak se dá taková replika F40 vůbec přihlásit? To musel do státní zkušebny jako Grafit?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ste nečekali, že příjde sám stvořitel
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> All: frc kozu do vazu
-> charon: Ano, jedná se o Grafit
-> Jarda: 130RS je sice nadherny auto, ale tohle se mi libi mnohem vic.
-> Horník: Ten stroj s tvarama podobnyma Lamborghini Countah (na poslednich dvou fotkach) je Grafit?
-> Horník: Ten stroj s tvarama podobnyma Lamborghini Countah (na poslednich dvou fotkach) je Grafit?
Tady jsou nějaké fotky, i "červeneho Ferrari"
img175.imageshack.us/img1 75/.../dpp2574sqb3.jpg
img116.imageshack.us/img1 16/.../dpp2580snc3.jpg
img175.imageshack.us/my.p hp?image=dpp2...
img116.imageshack.us/my.p hp?image=img0...
img175.imageshack.us/my.p hp?image=img0...
img116.imageshack.us/my.p hp?image=img0...
img175.imageshack.us/img1 75/.../dpp2574sqb3.jpg
img116.imageshack.us/img1 16/.../dpp2580snc3.jpg
img175.imageshack.us/my.p hp?image=dpp2...
img116.imageshack.us/my.p hp?image=img0...
img175.imageshack.us/my.p hp?image=img0...
img116.imageshack.us/my.p hp?image=img0...
-> Tuner#2: nemuzou prestat, kdyz je den rozovejch slonu, kdo neda do prispevku slona je pipsek :)
![101](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/101.gif)
![101](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/101.gif)
Ja mam erko...hmm, ze bych ho prestavel na 1100GT? Daji se nekde jeste sehnat ty formy???
-> Jarda: Jako blesk
a přestaňtě už s těma slonama i v normální debatách
![101](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/101.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda: teď už mi to jde,ale předtím se mi zobrazila jen prázdná ID karta...
-> Tuner#2: byl jsi rychlejsi ....![101](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/101.gif)
![101](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/101.gif)
-> jerrom: ma 2 prispevky
-> charon: me se treba vic libi ta 130RS, ale toto je obrovska vzacnost, to je pravda.... ![101](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/101.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![101](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/101.gif)
![101](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/101.gif)
-> jerrom: Mě jo - dva příspěvky, e-mail, jméno atd...
-> all: Hele, co se vám zobrazí v ID Horníka? Mě nic...ani počet příspěvků...mazec
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Kloggie: Na podvozku třeba z rapida by to nemuselo být špatný. Ani drahý.. K tomu motor kolem 60 kW a hurá
.. je to jen sen, já vím.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Kloggie: To clovece nejsi sam, tohle je nejsnovejsi cesky auto.
Sakra, kdyby se tak nekdo vyrabel repliku GTcka, neco jako se dela AC cobra, nebo speedster, to bych do toho sel hned!!!
-> Horník: rad bych videl i foto te druhe cervene - Ferrari.... skoda ze ve skodarevue je videt jen z dalky. Jinak pekna prace!!!!
-> Horník: Dobrý den.Ta bílá je taky vaše?Potkal jsem možná vás v NJ a bylo to jako zjevení :)
Ve Škoda Revue č.3 je článek a několik fotek našich GT a je tam i plakát mého vozu.Několik fotek mohu přidat dodatečně.
-> Horník: Tak si jí hoď do id, o tomto autě bych si rád něco přečetl
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Horník: tak v tom pripade vitame a prosime o co nejvic fotek a informaci do sekce auta :)
Pánové, to červené GT s SPZ Nový Jičín není replika , ale postavené z originálních dílů z 4 kusové ověřovací série. Vím to jistě , protože jsem jeho majitel.
Hosi, vyserme se uz konecne na kaipany, tohle tema sem zalozil abych se dozvedel neco o skoda 1100 GT a pripadnych replikach, ne abyste tady resily repliky Lotusu 7 a jesti predni naprava takova nebo makova.
-> ZdrubT: jo poptam se ti a pak ti to napisu sem nebo ti poslu zpravu
-> Zazaa: To je vlastně pravda - kdysi jsem to četl v tuším MAXI tuningu, kde byla replika Lutosu 7 a psali tam o historii.
-> Tuner#2: nebudem to resit ale kdyz tady vzdy nejaka "treti strana" zacne diskuzi o kaipanech tak se do toho proste vlozit musime ze?:)) Jinak sem rad ze v tvojim poslednim prispevku si to rekl tak jak to je a tzn ze sem poslal dal informace co mi byly nablity.
Holt kaipan schvali nejspis uplne vse
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ze vas to baviiiiiiii ........
a ani Caterham neni replika Lotusu 7 ..... caterham totiz koupil v 60letech licenci na 7 od Lotusu takze je to v podstate original a navic stale pokracuje ve vyvoji .....
a ani Caterham neni replika Lotusu 7 ..... caterham totiz koupil v 60letech licenci na 7 od Lotusu takze je to v podstate original a navic stale pokracuje ve vyvoji .....
-> Tuner#2: Není Kaipan individualita?(zvlášt ta nejlevnější verze stavebnice) Tak proč u něj nepoužít individuální řešení....tady máme všichni taky škodovky a jsou všechny stejný...ne! Jeste že to nezklouzlo k tuzingu.
-> myl@s: Dík moc to se mi poptej. Aš si s tatkou doděláme eReSi,tak jsme si řekli,že by sme se na to vrhli a udělaly taky repliku.Zaujala mě.
-> chooki: Já se snad UltraFanovi omluvil a navíc on byl do toho mylně uvedený sám - jen tlumočil cizí slova a to byli samé žvásty. To se ne mě nezlob, ale je to tak. Rozhodně se nemusím z ničeho vymlouvat.
-> ZdrubT: ta červená by měla být dělaná podle origo forem a je v tom motor 1,5i tady od nás ze Stružince od Fidlera,co tam je za podvozek se ti poptam a ten chlapek je nekde od Novyho Jicina
-> Tuner#2: ty to zase moc riesis ako kazdu tvoju diskusiu, proste je pre teba problem priznat chybu, a stale hladas skulinky, jak to bylo, nebylo, jak si to myslel...chapes co myslim...inac pre mna osobne delit repliky 7 na kaipany, akoze lotusi a podobne je dost smiesne...vzdy je to replika nieco a s chapmanovym dielkom z 50tych rokov sa to neda srovnavat
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> UltraFan.: To určitě není a věrná replika je pouze Caterham :www.caterham.co.uk/ a na to si nikdy Kaipan nehrál. A je mě jasné, že v rámci prodeje možná schválí "vše" ale to zas není moc dobré pro budování kvalitního jména společnosti. Máš samozřejmě pravdu a raději se v tom už nebudem vrtat.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pánové,Kaipan ne Kaipan,mě by spíš zajímalo něco více o Škodě 1100 GTa jejich replikách,Třeba o té červené.Kdo ji dělal,jak a na jakym podvozku.........
-> Tuner#2: mas pravdu! ale zase se musi rict ze kaipan neni pravoplatnej "nastupce" nebo replika Sevenu...je to spis o tom co tam dotycnej "nasere" a jaky ma znamy u kaipanu ze mu to projde
-> chooki: Nevím co jsi tím chtěl říct, protože jsem za svůj život viděl možná víc kaipanů než ty škodovek a žádný z nich neměl nápravu ze 120cky. To že někdo dělá repliku Lotusu (není to Kaipan už podle předních blatníků) a dá tam opravdu nápravu ze 120cky, tomu jsem nechtěl věřit i díky tomu, že tady lítali nesmyslné cifry za kotouče, brzdiče apod. a proto jsem si myslel, že tohle snad ani nemůže být. Jak jsem se pak přesvědčil, tak ano, ale s Kaipanem tohle nemá nic společného... omluvil jsem se za podezření, že je to holý nesmysl, ale stojím si za tím, že tohle je bastl ať náprava je jakkoliv kvalitní.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Baghira: Děkuju za odpověď.Tato diskuze je stejně o něčem jínem než o Kaipanu...
tiez sa musim pripojit, ze predna naprava na skode je asi to najlepsie co na nej kedy bolo...staci pre porovnanie, ze na zavodne ucely sa skoro ani neupravovala..
inac docela rad som si precital tuto diskusiu, hlavne ten zaver a kto sa tu zase predviedol
inac docela rad som si precital tuto diskusiu, hlavne ten zaver a kto sa tu zase predviedol
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bedřich: Nejsem konstruktér, ale ty trubičky jsou fakt malého průměru a podle mě to stavěli kvůli snížení celkové váhy na předek, takže bych řekl, že je to na hranici použitelnosti pro toto vozítko a danou váhu. Když jsem koukal na fotky z rallyecrosu, kde jezdil pro tento účel přestavěnej Kaipan, tak ta náprava byla uplně jiná, kdežto u škodovek, respektive bugyn stavěnejch na základě škodovky, byla jen vyztužená.
-> Baghira: Prosím.Mohl by jsi mi ještě jednou z pevnostního hlediska vysvětlil to proč podle tebe je ta "trubičková" náprava měně nebo stejně pevnější než ta ze 120.Tak jsem tě pochopil.Děkuju za odpověď.
-> Baghira: Tak se podívej na jejich uchycení - podle mě zas tak jednoduché to nebude, ale jde všechno - jen malé děti se musí chovat (jak říká moje babička)
Raději tu diskuzi uzavřem, pro mě je to nesmysl a to že by jsi si do Kaipana mohl benevolentně dávat co chceš, tak to podle mě nejde. Co jsem viděl, tak ty první byli na základu ze Siery i s motorem Ford a ty poslední už mají jen zadní nápravu a motor 1,8T20V z octavie. Pokud schvaluje i jiné možnosti včetně této, tak si podle mě kazí své jméno a je jen otázka času, kdy se mu to neblaze "vrátí" viz. moje přirovnání s repro. Ale pokud to má podchycený papírově, tak proč ne - český člověk chce ušetřit, tak proč tam nedat nápavu ze 120cky. Za chvíli může řešit dotaz, nešla by tam z Trabanta?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Podle mě by "standardní" nastavitelný tlumiče šli použít vzhledem ke konstrukci auta, jeho těžišti a váze... Nemyslim si, že klasickej Kaipan, kam se může "nabastlit" několik druhů náprav a motorů bude vozidlo, u kterého bude záležet na naprostém detailu ve vyvážení budoucího vozidla jako celku.