Škoda 1100 Gt

prohledat
252 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 03.12.2006 do 04.01.2007, založil/a charon
řadit dle data
18:02:49
06.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Přesně tak, článek o Grafitu jsem shltnul na jeden dech - bomba...
17:51:02
06.12.2006
myl@s
-> MATTESS: uz nema vepredu vyklopny svetla,ale ma je prekryty plastem,nový lak-trošku více červený a co jsem naposledy slyšel,tak majitel uvažuje o prodeji,ale myslím si,že ho neprodá,je to pro něj hodně citová záležitost
17:49:23
06.12.2006
myl@s
17:32:22
06.12.2006
MATTESS
-> myl@s: a nemáš o Grfitu nějaké současné info? Četl jsem o něm v 1. čísle ?Tuning Magazínu? a doslova jsem to hltal. Neskutečný. a hlavně jsem ho asi 2 měsíce předtím potkal na silnici a divil jsem se, co to JE!?
17:21:28
06.12.2006
myl@s
17:20:55
06.12.2006
myl@s
17:20:20
06.12.2006
myl@s
17:20:00
06.12.2006
myl@s
dalsi foto
zvětšit Škoda 1100 Gt - obrázek od myl@s vložen 06.12.2006 17:20:00
17:18:05
06.12.2006
myl@s
-> MATTESS: ten Grafit je majitele ty dilny,kde se delalo to cerveny GT

07:44:32
06.12.2006
CHIP
-> myl@s: Me prosim taky fotecky na mail ... dekuji ...
06:49:39
06.12.2006
MATTESS
-> charon: když na papíry dostali v ´90 supersport domácí stavby (Grafit)
06:48:34
06.12.2006
MATTESS
-> myl@s: fotky hoď do článků, ať se můžeme kochat. Díky
20:47:35
05.12.2006
charon
-> myl@s: Klidne to hod sem. Nebo jestli je mas v nejakym vetsim rozliseni, tak prosim na mail, ma ho v ID. Dik moc.
19:29:26
05.12.2006
m8rinek
-> myl@s: prosim o foto na mail dik 6
19:13:42
05.12.2006
myl@s
-> charon: mam tech fotek jeste vic,tak jestli chces,tak ti je sem muzu hodit

19:12:59
05.12.2006
myl@s
-> charon: staveli to ve stejny dilne jako jsem mel moji skodovku na lakovani,je to dilna myho spoluzaka taty
18:51:58
05.12.2006
charon
-> myl@s: Kua kdes zebral fotky ze stavby?
18:50:25
05.12.2006
charon
Taky by me zajimalo, jak tu cervenou dostali na papiry.
18:49:51
05.12.2006
charon
Kua ja todle auto chci. Az budu velkej a nebudu vedet co s prachama, tak do toho jdu. Teoreticky by to nemusel bejt zas tak neresitelnej problem, ne? Sice bych to asi nedelal z lamina ale z hlinikovyho plechu, ale teoreticky ...
17:30:21
05.12.2006
myl@s
ta červená by měla být dělaná podle origo forem a je v tom motor 1,5i tady od nás ze Stružince od Fidlera
17:20:24
05.12.2006
myl@s
tady je fotka,jak se stavela ta cervena
zvětšit Škoda 1100 Gt - obrázek od myl@s vložen 05.12.2006 17:20:24
13:26:35
05.12.2006
rolls
-> havlik: adresa a meno?5
13:25:56
05.12.2006
havlik
-> rolls: majitele4
13:24:20
05.12.2006
rolls
kua...koho by som mal zabit aby som mal take auto? 5
13:22:36
05.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
07:33:58
05.12.2006
CHIP
Tak smula ... fotku nemam .. az budou zavody .. musim vyfotit ..
07:15:58
05.12.2006
CHIP
-> charon: To na prvni fotce .. jezdi ecce homo historik do vrchu ve Sternberku .. jezdi tam s nim jeste jedna takova oranzova .. myslim ... podivam se jestli mam fotky ..
15:21:08
04.12.2006
Matty110L - zrušená registrace
Tak pardon...já myslel,že to je ona,ale tady je..škoda 7394
15:14:23
04.12.2006
Matty110L - zrušená registrace
kucí to je ta B6??tu tady má jeden chlapík v garáži a chtěl za ni pul mega...viděl sem z ní jen čumec,ale je světle modrá..akorát newím jestli je origo ne replika...
12:12:41
04.12.2006
MATTESS
-> Pavel P.: 47
12:08:49
04.12.2006
Pavel P..
-> MATTESS: ajo.. teď jsem si toho všimnul..18
12:07:47
04.12.2006
MATTESS
asi před půl rokem dávali nějaký dokument o Elišce Junkové a byl tam krátký šot - Eliška za volantem 1100GT
12:06:02
04.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Přesně tak - originál byl snad jeden nebo dva a pochybuju, že zrovna pro Anglii :o))
12:04:57
04.12.2006
MATTESS
-> Pavel P.: zrcadlová fotka (podle značky)
11:56:44
04.12.2006
Pavel P..
-> tomapa: -> ondie: jj správně... 4 4
11:56:09
04.12.2006
ondie
-> tomapa: hlavně volant
11:55:48
04.12.2006
tomapa
-> Pavel P.: stěrače naopak??
11:49:53
04.12.2006
Pavel P..
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...



jeden scan z časopisu Automobil 1



najdete rozdíly na obou autech? jsou docela podstatné5
11:25:24
04.12.2006
Bedřich - zrušená registrace
Červená je z Nového Jičína.V létě tady jezdívá po srazích a viděl jsem ji.Ještě tady jezdí bílá tu jsem osobně potkal a podle všeho jí má stejný majitel jako tu červenoou..Více nevím.
23:43:59
03.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: To netuším,a le každý to auto je jiný asi nejblíž originálu je ta červená - hlavně přední partie.
23:42:24
03.12.2006
m8rinek
23:40:54
03.12.2006
m8rinek
-> Tuner#2: a podle ceho tu repliku delali?
23:22:05
03.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> charon: Ta červená je na 100% replika a ty dvě bílý tuším taky. Co jsem slyšel, tak origo má být někde v západních čechách rozebrané v kůlně a nechce to prodat ani do muzea.
17:06:29
03.12.2006
charon
-> havlik: Komprese 12,0? To je veru skoro dost ... Čistě teoreticky by nemusel bejt takovej problem to postavit. Jen by to chtelo videt to nazivo.
17:04:40
03.12.2006
Gabriel
jo nádherný a nesehnatelný autíčko
17:02:40
03.12.2006
havlik
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, prototyp sportovního vozu s upraveným motorem Škoda 110, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1140 cm³, vrtání 73 mm a zdvih 68 mm, komprese 12,0, dvojitý karburátor Weber, výkon 55 kW (75 koní) DIN při 5750 ot/min, točivý moment 105 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2200 mm, vnější rozměry 3880x1505x1125 mm, hmotnost 816 kg, maximální rychlost 173 km/h, zrychlení na stovku za 13,7 s, pevný kilometr za 35,4 s.

Vůz Škoda 1100 GT byl vyvinut v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze roku 1970. Na výrobě laminátové karosérie se podílely Rudý Letov Praha (forma) a Karosa Vysoké Mýto (zhotovení). K pohonu byl použit upravený motor Škoda 110 Rallye.
16:59:49
03.12.2006
charon
posledni
zvětšit Škoda 1100 Gt - obrázek od charon vložen 03.12.2006 16:59:49
16:59:09
03.12.2006
charon
Ten motor asi nebude origo.
zvětšit Škoda 1100 Gt - obrázek od charon vložen 03.12.2006 16:59:09
16:58:14
03.12.2006
charon
Extreme Tyres