
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ak47 Aktualizace
-> m8rinek: Ty bejku... ani nevíš jak rád bych dělal
Jenže to by musely bejt peníze.. mám na seznamu takovejch věcí...

-> m8rinek: s tema papirama mam pocit ze se o to pokousel. nebo spis sem si to tak nejak odvodil z toho ze psal zadost do boleslavi kvuli pouziti valecnejch barev skodovky, coz by asi na aute bez papiru neresil...
-> gim: o papirech nic nevim a to s Davidem jsem vcelku v kontaktu, nicméně Daves je člověk co něco dokázal a ne jen o něčem kecá, občas udělá taky krok blbym směrem, kterej se mu buď nepovede a nebo náhodou jo...
Stačilo by víc dělat a míň kecat Davide....
Stačilo by víc dělat a míň kecat Davide....





-> Tuner#2: me jako priklad auta stavenyho z hodne velky casti na koleni je davesovo rso. Kde velkou spoustu veci udelal sam. Myslim si ze uz jen to ze to dokazal postavit na papiry je umeni, aspon mam pocit ze se mu to podarilo...
tuning takovyho kalibru jako ak-47 nejde postavit doma na kolene.
a hlavne kdyz se s necim doma bachtlíš sam.. a delas to poprve...stejne to neudelas tak jak bys chtel... s ztravis na tom času a penez...ze jelpsi to dat firme...mas to udelany luxus a s penezma ses na tom nastejno ale mas hafec času kterej muzes vyuzit jinak.
ten kdo začinal to urco zna
a hlavne kdyz se s necim doma bachtlíš sam.. a delas to poprve...stejne to neudelas tak jak bys chtel... s ztravis na tom času a penez...ze jelpsi to dat firme...mas to udelany luxus a s penezma ses na tom nastejno ale mas hafec času kterej muzes vyuzit jinak.
ten kdo začinal to urco zna
-> Tuner#2: protoze vetsina to dela tak ze sezene nejake dily a ty naplaca na motor a potom to nejak jede, lip nez serie, ma tam rekneme 280 vacku a delanou hlavu, nejak zvetsi kanaly na prumer co je v knizce, potom snaha o vylesteni, nasadi webery, po nahode mu to jede, nestalost behu- rekne si sak mam zavodni motor to je normalni...... no a potom vidi ze LR melo 130koni a stejné komponenty, takze i on ma 130koni.... pak nabizi spickovy motor Favorit LR 130koní, koupi to borec co je uplny blb namontuje do auta a kurva, tahne mu to jak prase, lip nez serie...... rekne kamosum jak je ten a ten dobry motorar ze ma od neho motor 130koni...... borcovi zacnou chodit objednavky na dalsi motory a on dela porad to same... postupem casu se nauci mozna serizovat karburatory.... no a takovy jsou tady ti motorari..... nerikam kdyz nekdo postavy motor hodi ho na brzdu a ma podle grafu 135koni, to uz pak pan motorar.....

-> David29: Co si nam chtel vlastne sdelit? Ze si mame vseck odleat sami? :) Ucelem je dostat to co se te honi hlavou do realny podoby a pokud to ma za neco stat, tak musis vyuzti toho co uz je hotovy neb firem ktery se tim zabejvaj...
-> Adam6666: Pokud na to máš vybavení a znalosti, tak proč ne? ale ruku na srdce, kolik takových lidí je když i mezi těma co staví motory a živí se tím najdeš ty, co to prostě neumí?
-> petr s: To máš úplnou pravdu 

-> David29: Už ses do toho moc zamotal
-> Adam6666: Souhlas
-> havlik: Já někde popírám že neni potřeba mít garáž, mít zázemí? To sem nikde neřek... naopak... o pár příspěvku níž sem napsal - až budu mít garáž....
-> Tuner#2: Ale to už zase mluvíš o jednotlivejch dílech a já mluvim auto jako o celku..prober se. To bys rovnou to moh zabalit kdybys tam dal třeba 1.3 feldu, protože ten motor stavěla Mladá boleslav a ne ty....
-> Tuner#2: Ale to už zase mluvíš o jednotlivejch dílech a já mluvim auto jako o celku..prober se. To bys rovnou to moh zabalit kdybys tam dal třeba 1.3 feldu, protože ten motor stavěla Mladá boleslav a ne ty....
-> Tuner#2: ja si treba taky motor stavil doma v tichosti na kolene a co jako? nikdy bych neco takoveho jako motor nesveril nekomu jinemu...... samozrejme krome veci ktere si na kolene neudelas, tzn. vyvazovani, soustruzeni, brouseni atd.....
-> Tuner#2 19.05.08 17:20:46: přesně ale to víš pán musí bejt jako vždycky nejchytřejší asi by si zase měl zrušit registraci

-> David29: ty tu furt do kola jak magor povídáš že se bavíš všeobecně tak já nevim woe furt tu meleš nějaký kraviny. Jak si všechno budeš dělat sám a doma v paneláku dělal sem takhle jedno auto a na nic lepšího než ho dát nějak dohromady jako prach sprostou orezlou seriovku sem se nezmohl. Tudiž ke všem upravám at sám nebo od někoho je potřeba zázemí, čas, peníze a jistá zručnost. Nedokážu si představit (jako to dělal majkl) že bych hodil auto na špalky před panelákem neb hned ten večer by ho tam půlka nebyla a druhej den by na mě zajisté přišli policajti ať ten bordel odstranim. A tak dále...
-> David29: To, že ten člověk dělá motory celý život a pokud si myslíš, že uděláš to samé doma na koleni s frézkou, tak na to rychle zapomeň. A takhle je to se vším. víš vůbec jak nastavit vůle v převodovce, co tam vyměnit, jak jí nejlépe a čím utěsnit? Já ne, tak jsem jí za 1200,- dal repasovat člověku, který to umí a zná všechny ty správné "tahy". Pořád tu narážíme na to, co vystihnul Montér už po obědě a diskuze nikam dál nevede.
-> havlik: Jak u jinejch? Celou dobu, se bavim VŠEOBECNĚ (takže se dá říct že o všech)... a jaký jiný když mluvim o všech?
-> David29: a u jinejch aut neplatí to co tady kluci řikaj?
Tuning se sračka, tuzing je fenomém

-> Nwkt:



-> deathcat: Tady se bavim o tuningu, Nikoliv o věcech které musejí mít atest či homologaci (zatim do toho nevidim, nezajímám se o to)
O tom MTX to je ještě daleko, a to nejdřív až budu mít garáž
U závodního auta, který máš čistě na závody (nikoliv na předvádění), je opravdu fuk kdo to dělal.. budu rád, když ho budu mít aniž bych se na tom převážně podílel.... akorát by mi chyběl dobrej pocit...
-> Tuner#2: Aha...a co je na tom zvláštního?
O tom MTX to je ještě daleko, a to nejdřív až budu mít garáž

U závodního auta, který máš čistě na závody (nikoliv na předvádění), je opravdu fuk kdo to dělal.. budu rád, když ho budu mít aniž bych se na tom převážně podílel.... akorát by mi chyběl dobrej pocit...
-> Tuner#2: Aha...a co je na tom zvláštního?
no, to se neda... padam domu udelat si formu na litaky, pac je prece nebudu kupovat, to bych nebyl ten pravej tuner :-)
-> Tuner#2: Teď se tě zeptá co to je Motor Excel 

-> David29: motor Excel je jeho firma.
-> Tuner#2: Co dělá Čepek?
-> Syny: To nepopírám
-> Syny: To nepopírám
-> Syny: David29 se tady ještě nedávno chlubil, že bude stavět mtx garde, takže tam takové věci taky řešit bude. Jsem zvědavý na provedení ala panelák. Pak hlavně na časy na závodech, když si bude všechno upravovat sám 

-> David29: OK, takže motor si uděláš doma v tichosti sám? Takových motorů a kutilů jsem už pár viděl, sundají hlavu a první co je zatočí klikou, vložka se hne, tak co, zklepnem jí zpět, ale do mezery se dostal už karbon a pak se diví, že maj v oleji vodu
nehledě na to, že když chceš upravenou hlavu, tak opět jí uděláš jako Čepek? Pokud jo, tak jsi fakt borec.

-> David29: Tak vseobecne si tady myslim delaj vsichni vicemene co je v jejich silach... 

-> Syny: Opakuju: Bavim se všobecně, ne o rabittovy...
-> Syny: Spíš bych použil otočenou nápravu z Veruny včetně motoru a dal jí obráceně a zavařil/zamezil řízení.

-> David29: jasny seriovou napravu jo, ale jak bys delal napravu, kdyz tam ma uplne jinej motor a ma ho misto zadnich sedacek... Asi na zakazku ze :)
-> Tuner#2: Lak byl blbej příklad..to je taky co asi dělat nebudu (na sídlišti sotva, že), ale když vemu teda nápravy, motor, převodovku.... to si budu dělat sám určitě..
-> David29: Lak pořádně udělá jen ten co stříká auta denně a má box a ani to není mnohdy záruka top kvality. Jinak to bude pomeranč s příměsí prachu s nestejná hloubka barvy. Ale asi jsi ferda mravenec, já to neumím, šup s tím do lakovny.
-> David29: Ja myslim, ze v tuningu jako takovyim jde hlavne o napad a o to aby to fungovalo. Pokud chces aby lak dobre vypadal, tak h musis nechat udelat u profi firmy (pokud nejsi majitel boxu). A tak to je ze vsim... Ale jde tam o to, ze tvuj napad bude barva a pripadne vice barev nejak rozdelenych... Zkratka neni to o tom ze se zavres do garaze a vyjedes az s hotovim autem, ale zapojit hlavu vymyslet co a jak a umet si to zaridit
Samozrejme cim vic veci si nechas delat tim vic zaplatis, to uz je pak ale na tobe jestli radsi doma delany, horsi kvalita, ale levnejsi nebo opak 


-> Tuner#2: To tvrdíš ty.. když to dokáže někdo jinej, ale jenom víc lidí (lak....) proč ne já? 

-> David29 19.05.08 16:32:42: Pak platí to, že toho hotového auta dobře zrenovovaného/upraveného se nedočkáme.

-> David29: Však uvidíme jak budou vypadat tvoje ručně upravené díly, pak můžeme porovnat
-> Tuner#2: Ano, skládám auto z jednotlivejch dílů, ale sám si ty díly opravuju, upravuju, předělávám... ne že si to koupim hotovy a pouze namontuju...
-> Tuner#2: Panebože... tenhle pocit mám spíš já, když si to nedokážeš spojit tak, aby to dávalo smysl....
Je rozdíl, když si koupim nějakej hotovej díl (třeba víčko nádrže) a namontujuho tam, než když
1) si koupim kompletní int/ext výbavu a namontuju
2) si koupim hotový auto
Rozumíš tomu?
Je rozdíl, když si koupim nějakej hotovej díl (třeba víčko nádrže) a namontujuho tam, než když
1) si koupim kompletní int/ext výbavu a namontuju
2) si koupim hotový auto
Rozumíš tomu?
-> David29: Jenže já teda auto skládám z jednotlivých dílů, nevím jak Ty, ty ho postavíš rovnou z ničeho? To jde tak možná na písku, nabereš, plác a je bábovička. Občas mě připadá, že se někdo z toho pískoviště zrovna vrátil...
-> Majkl: Jenže ty to bereš úplně jinak než já... furt tady omílám dokola - jak u blbech - neřešim JEDNOTLIVÝ DÍLY, ale vůz jako celek... máš snad pocit že víčko nádrže (nebo čalonění) je celý auto že se vysmíváš?
A aby mě někdo nenařknul (jak tu bývá zvykem) že dole to píšu jinak - neřešim jednotlivý díly, ale vůz jako celek NEBO postavenou většinu dílů....
A aby mě někdo nenařknul (jak tu bývá zvykem) že dole to píšu jinak - neřešim jednotlivý díly, ale vůz jako celek NEBO postavenou většinu dílů....
-> Majkl: A modurit nejde leštit. 

-> petr s: ale pak bych se za to spis musel stydet, pac by to vypadalo jako nejaky byly šit



-> Majkl: A kdyby sis to víčko uplácal z moduritu tak ses mohl chlubit to jsem si dělal sám
-> lubor: naprostej souhlas...
-> Syny: me se dycky ptaj, to sis delal sa? a ja odpovidam ze ne, ze to delal calounik na zaklade meho navrhu. Jako fakt neumim tohle :) rozebrat a slozit napravy ok, alr lak, calounictvi a profi prace outsourcuju
treba priklad: moje vicko nadrze, taky jsem si ho nechal udelat ale mam ho jako jedinej a jsem na nej hrdel a vsem ho ukazuju. Je to chlubenim se cizim perim? asi tezko :)
-> Syny: me se dycky ptaj, to sis delal sa? a ja odpovidam ze ne, ze to delal calounik na zaklade meho navrhu. Jako fakt neumim tohle :) rozebrat a slozit napravy ok, alr lak, calounictvi a profi prace outsourcuju

treba priklad: moje vicko nadrze, taky jsem si ho nechal udelat ale mam ho jako jedinej a jsem na nej hrdel a vsem ho ukazuju. Je to chlubenim se cizim perim? asi tezko :)
-> Tuner#2: Souhlas, pokud to má mít nějakou úroveň je třeba to svěřit odborníkům. 

-> lubor: Stojí to za úvahu.. něco na tom je.... ale v mym případě to furt znamená, že se na to vykašlu a najdu si jinej konček **
-> David29: Dám ti otázku. Představ si že jsi třeba celkem úspěšný manažer ve velké firmě, v práci jsi ale od nevidím do nevidím-rukama umíš sice zrobit ale času není nazbyt, letíš od porady k poradě o vikendech jsi za hranicemi.Ale auto si chceš postavit, chceš si splnit svůj sen.
Nejjednodušší je tedy vetšinu prací realizovat jinde a zaplatit, i tak Ti toho zbyde až až (což asi ani nevíš, když jsi vlastně zatím nic nepostavil).Každý vůz má porodní bolesti, to nejede,to nejde,toto se ukáže že není vhodně řešeno-a to ti nikdo většinou neudělá,neodzkouší a tak minimálně toto je nakonec ve finále vždy na tvůrci ať už k té realizaci přistoupil jakkoliv.
Ber to tak, že pokud si peníze vyděláš poctivou prací, a nedá ti je tvůj fotr, který si tak kupuje třeba ztracený čas ve tvém mládí s tebou nestrávený, pak se jedná pouze o transformaci práce(energie) z jedné do druhé.Jako manažer bez času asi těžko budeš sedět v monterkách na stoličce po nocich kdy se vrátíš domů a vařit auto.Jednak to za tebe někdo udělá mnohem lépe a přepočteno na to co umíš to vyjde i mnohem efektivněji-protože ten čas co by jsi takto ztratil může investovat do vydělávání dalších peňěz pro své sny-a hlavně se pořádně vyspat a nabrat sil na další den;).
Je to velice prosté.Tudíž nesuď neprávem a mysli před tím než začneš psát.
Nejjednodušší je tedy vetšinu prací realizovat jinde a zaplatit, i tak Ti toho zbyde až až (což asi ani nevíš, když jsi vlastně zatím nic nepostavil).Každý vůz má porodní bolesti, to nejede,to nejde,toto se ukáže že není vhodně řešeno-a to ti nikdo většinou neudělá,neodzkouší a tak minimálně toto je nakonec ve finále vždy na tvůrci ať už k té realizaci přistoupil jakkoliv.
Ber to tak, že pokud si peníze vyděláš poctivou prací, a nedá ti je tvůj fotr, který si tak kupuje třeba ztracený čas ve tvém mládí s tebou nestrávený, pak se jedná pouze o transformaci práce(energie) z jedné do druhé.Jako manažer bez času asi těžko budeš sedět v monterkách na stoličce po nocich kdy se vrátíš domů a vařit auto.Jednak to za tebe někdo udělá mnohem lépe a přepočteno na to co umíš to vyjde i mnohem efektivněji-protože ten čas co by jsi takto ztratil může investovat do vydělávání dalších peňěz pro své sny-a hlavně se pořádně vyspat a nabrat sil na další den;).
Je to velice prosté.Tudíž nesuď neprávem a mysli před tím než začneš psát.