skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ak47 Aktualizace
-> sulo: a jak to mas potvrzene?
-> Gryzly: co já vím,tak v bolce už káry nemáčej. Zjistim to přesně
-> myl@s: nemyslim to uz je potvrdene.

-> sulo: to si jenom myslis

-> myl@s: ale bude.

-> sulo: jednobarevný to asi nebude,to by bylo proti filosofii jejich klubu
podla mna to auto bude jednofarebne tentokrat a farba bude lambo oranzova.stavy sa niekdo?nech je sranda.

-> Max: Jak to dělaj v Bolce? ty bys to mohl vědět. a taky pex.
-> Max: jak jinej, furt stejnej:-))
-> Kuba.K: a už jsi jinej ?

-> Kuba.K: :-D
a mě je to šumák, jen mě teda překvapuje jak se může snadno člověk rozčílit, no já nebyl jinej.......
-> Jirik : hoď na to bobek, co víš, třeba ti to kluci něměčtí v bavoryho továrně dělají naschvál:-)))
-> Jirik : hoď na to bobek, co víš, třeba ti to kluci něměčtí v bavoryho továrně dělají naschvál:-)))
-> Kuba.K: ne jelikoz tam delal dlouholety kamarad jirika a ten tvrdi ze sem tam jen namaci...:-D
-> Jirik : nestříkají se právě ve Škodě M.B. vodou ředitelné barvy i metly a právě na zrobotizovaných pracovištích, no já teda nevím.......:-)
-> aDAm: -> Jirik : Už se poprali?
Nerešte to, prostě někde stříkaj roboti, někde se to máčí
Nerešte to, prostě někde stříkaj roboti, někde se to máčí
-> Jirik : a ty si zase tvrdil ze neni mozne aby auto nalakoval robot...
-> aDAm: Copak když zavřeš tlamu ? To ty jsi striktně trval na tom, že se nic nenamáčí, já ne, tak neser a nemel. Krom toho máme bývalého šéfa ze Škoda M. B. a můj dlouholetý kamarád tam dělal přímo v lakovně na brigádě (lakovna, pece). Takže vím o čem mluvím.
Pravděpodobně tě těší, když můžeš ostatním cokoliv dokazovat, resp. si tím pravděpodobně kompenzuješ nějaký osobní problém.
Pravděpodobně tě těší, když můžeš ostatním cokoliv dokazovat, resp. si tím pravděpodobně kompenzuješ nějaký osobní problém.
-> aDAm: Jiřík z toho vždycky udělá velikou srandu, jeho silná stránka...
-> Jirik : tak si preslapni ty...Jirik 09.03.07 11:49:43 napsal:
-> aDAm: A jak bys ty rozumbrado udělal, aby byly držáky blatníků, žlab rezervy, místa za palubovkou, podlaha pod koberci nalakovaná ? To by museli bejt roboti jak od A. C. Clarka, Vesmírná odyssea....
Jirik 09.03.07 11:57:59 napsal:
-> aDAm: Tak proč píšeš o kousek níž, že se auto lakuje celé s dveřma, blatníkama atd. ? Jakože robot si otevře dveře, sedne si pohodlně do sedačky, šňupne si pepře, poprská to tam barvou, vystoupí, zamkne a jde na další auto ?
-> aDAm: A jak bys ty rozumbrado udělal, aby byly držáky blatníků, žlab rezervy, místa za palubovkou, podlaha pod koberci nalakovaná ? To by museli bejt roboti jak od A. C. Clarka, Vesmírná odyssea....



-> aDAm: Tak proč píšeš o kousek níž, že se auto lakuje celé s dveřma, blatníkama atd. ? Jakože robot si otevře dveře, sedne si pohodlně do sedačky, šňupne si pepře, poprská to tam barvou, vystoupí, zamkne a jde na další auto ?
-> aDAm: To nejsou kokotiny. Přečti si to pořádně. Většina automobilek skelet namáčí a lakuje jen určité části. Tak co je na tom za kokotinu ? Přešlápni si.
-> Jirik : mno tak proc si nize psal ty kokotiny?
-> aDAm: To nemusíš dávat speciálně pro Jirika, neboť vím, jak to dělají u jiných automobilek. U jiných se prostě stříká a máčí.
-> aDAm: To je moc pracný
tak holt jo no

-> Nwkt: sis to sosni a konvertuj z fla do avi ;) ja to jako avi nemam
-> aDAm: Neměl bys to jako normální .avi?
a asi pujdu dělat do BMW, maj tam moc pěkný holky:-))))
-> aDAm: tak na tohle by se měl dívat Semir a Tom povině když přijdou do práce:-)
Jinak paráda, jak tam ty skelety vysej jako salámy....... hmmmmmm super, krásný video;-)
Jinak paráda, jak tam ty skelety vysej jako salámy....... hmmmmmm super, krásný video;-)
specialně pro jirika....ktery neveril ze auto dokaze nalakovat robot....dokonce si umi i otevrit dvere...
http://www.youtube.com/wa tch?v=yxNROtkrsfo&sear ch=bmw
http://www.youtube.com/wa tch?v=yxNROtkrsfo&sear ch=bmw
-> Luukkyy: přesně jak píše Don Carlos, přesný zakončení tam teda určitě neni, spíš to vypadá, že měl už vršek srovnanej a jen ho přestříknul plničem
-> Luukkyy 09.03.07 12:16:22: Přesné a pravidelné zakončení? Ani bych neřekl. Mrkni na fotku zadního čela.
Taky sem ve videu videl, ze se namacel puze skelet auta a ostatni se robotama lakovalo.
-> aDAm: vim jen to ze jsem mel ve skodovce praxi!! skelety se namaceji, dvere strika robot, na lince je prvni podvozek, skelet, elektrika, pristrojovka, interier a ted na radu prichazi dvere a pasovani, napichnuti na diagnostiku, kontrola vozu testovani a odjezd!!!
-> Luukkyy: ...nevím,možná máš pravdu,ale osobně si myslím,že když mají všechny auta dvoubarevný,tak tohle bude vyjímka a podle barvy kol,tipuju nějakou světlou barvu

-> Jirik : píší tu:
zatímco předchozí modely W124, pokud neprodělaly havárii, bývají stále zcela bez koroze, což říkal t#2, tak W210 reznou.
Obvykle ale jen povrchově.... kolem čelního skla, na svarech prahů, v prostoru pro rezervní kolo.... takže nic extra.........
zatímco předchozí modely W124, pokud neprodělaly havárii, bývají stále zcela bez koroze, což říkal t#2, tak W210 reznou.
Obvykle ale jen povrchově.... kolem čelního skla, na svarech prahů, v prostoru pro rezervní kolo.... takže nic extra.........
-> Kuba.K: No jasně Korejec s českým původem

-> Jirik : myslíš E class, tuším označení MB210.....
-> Jirik : No když se tady kouknu po taxikách Ečkové řady co už jezdí těch 10 let, tak bych teda neřekl, že hnijou o nic víc než jakékoliv jiné auto.

V tej době dávali taky 6 let a rezlo to i u střechy u oken. Praskal lak u sloupků na dveřích a zase rez. Totéž dělaly Vectry Bčka.
-> Tuner#2: rýpnu si.... kia není japonec:-) ale to je jen detail



Tyhle typy. V typových označeních (číslech) se moc nevyznám. Ale znám jednoho Čecha jednoho Němce co ho mají. A rezne to.
Dokonce o tom psali s fotkama v jedné recenzi ojetin, už ani nevím kde jsem to četl.
Dokonce o tom psali s fotkama v jedné recenzi ojetin, už ani nevím kde jsem to četl.
-> Tuner#2: Nové ne. Ale podívej se na roky 1997.
-> Jirik : A ty chceš říct, že nové Ečko nebo 3 řada BMW mě jako po 6 letech bude reznout?
-> Kuba.K: Ta Kia má 7 let na převody a motor, na kasli mají asi 12 jako skoro každý japonec. Ono jde i o to, že prorezivění je myšleno, že tam vznikne díra turch a musí mít tuším ještě nějaké rozměry, takže takové to kvetení pod lakem není na záruku.
-> Tuner#2: 124ka je stará šůle, to je jako bys srovnával plechy na Moskviči nebo staré Octávce.
-> Tuner#2: jasný s tím s tebou úplně souhlasím, ono u těch bavoryho vozů to nebylo slavné do typu e36.
Taky strýc to auto neměl od začátku, koupil ho když mělo najeté skoro 400tisíc a to je pěkná dávka kilometrů, co se týče spolehlivosti tak nemůže říct křivé slovo a diesel běží taky dobře.
Škodovka dává na neprorezivění asi 10 let? No a třeba tady Gabriel má služební Fabii a ta rezne o sto šest, někteří jí viděli, já osobně jen zíral....
Taky strýc to auto neměl od začátku, koupil ho když mělo najeté skoro 400tisíc a to je pěkná dávka kilometrů, co se týče spolehlivosti tak nemůže říct křivé slovo a diesel běží taky dobře.
Škodovka dává na neprorezivění asi 10 let? No a třeba tady Gabriel má služební Fabii a ta rezne o sto šest, někteří jí viděli, já osobně jen zíral....
-> Kuba.K: Tak to platí o všech autech. pokud bude jezdit jen za dobrého počasí, tak je to jiné, než když jezdí pořád na nasolené silnici. Osobně si nemyslím, že zrovna BMW a Mercedes ale mají špatnou odolnost vůči korozi. To jakou dávají záruku o tom nevypovídá. Ono třeba Kia má sice dle reklamy 7 let, ale není to na vše a navíc je tam hranice 150.000km. Zajímavý článek je teď o tom v Autotipu.
-> Tuner#2: hele je to asi zase kus od kusu, já na 124rku nemůžu říct křivý slovo, ale strýc má taky jednu ve zlaté metalíze a je to žalostný, na venek nádhera, fakt, ale podlaha to je už hlína...
-> Jirik : No nic proti, ale švagr má mercedesy v oblibě a teď restauruje tuším 124ku a pokud bych měl akhle schnilou škodovku, tak bych byl rád. Ten plech je asi tak 2 x silnější než co je na škodovce a to auto na to že je nějakých 25 let starý a normálně jezdilo, tak je v super stavu.
Taky proto dává BMW jen 6 let záruky na karoserii. Totéž dával donedávna i Mercedes a taky to podle toho vypadalo. Hnilo to i u rámů oken.
mozna sem nektery krok prehodil a par jich vynechl ale podstata zustala