skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
UVMV 1100 GT
-> m8rinek: ten červenej ma tyhle brzdy img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../138_6453_190.j
pg
-> m8rinek 25.05.11 22:52:18: Když jsem kdysi za p. Horníkem jel toto tam určitě na své bíle 1100 Gt neměl...
-> vhml: Platí to pro všechny nový schvalovačky, zatím.. Pevně věřím, že se to ale pro malosérie změní.. si představ třeba Caterhama s ESP
Jinak pro malosérie myslím velkej crash nutnej není, ale to si radši ještě zjistím. Vím že někdy ten FEM stačil. Co se ale zkouší bouráním, tak jsou pásy.
No a to Euro pominout můžeme, ale v tý schvalovačce hraje cenově prim...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Jinak pro malosérie myslím velkej crash nutnej není, ale to si radši ještě zjistím. Vím že někdy ten FEM stačil. Co se ale zkouší bouráním, tak jsou pásy.
No a to Euro pominout můžeme, ale v tý schvalovačce hraje cenově prim...
-> Montér: platí to i pro malosériovku?
Resp jak je to vůbec s homologací malosérie? Lze udělat crash za pomoci FEMu?
Euro můžeme směle pominout :-)
Resp jak je to vůbec s homologací malosérie? Lze udělat crash za pomoci FEMu?
Euro můžeme směle pominout :-)
-> Luky.: Zatím to vypadá, že bude u všech nových vozidel včetně Eura 5, který platí už ted i povinné ESP...
-> Luky.: to není, dané tvarem sání, ale jeho délkou. Měl jsem tu sání dlouhé 5cm, teď mám přes hlavu s prodloužením asi 25cm...
-> vhml: přes hlavu na soutěže, rovné na okruhy. Má to údajně jiný průběh výkonu a krouťáku
-> m8rinek: to chapu, ale v ceske tuzingové kotline nevim proc se s tim nekdo pacha, kdyz ten motor ma tisic jinejch nectnosti...
Proto mi zaujmulo ze se to pouzilo i u vozidla na urovni
Proto mi zaujmulo ze se to pouzilo i u vozidla na urovni
-> vhml: chladič, u 742 teplo od svodů, délka sání. Sání přes hlavu u zahraničních vozů tak běžné není a když už tak kvuli místu, jako třeba tu www.britishv8.org/Article
s/.../Weber-3.JPG
-> m8rinek: aha, díky. To je divný, zlatá 120 ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> m8rinek: to ne, ale bejvá obecným zvykem sát přes hlavu, čemuž vzhledem ke složitosti výroby nerozumím.
Pominu-li chladič vzadu
Pominu-li chladič vzadu
-> vhml: rovný sání není nic nového, ale ta brzda mě zajímá...
-> m8rinek: jeden brzdič na brzdu, druhej na ručku? Zajímavé zajímavé
E: až po m8 E :-D
E: až po m8 E :-D
-> m8rinek: zajímavý to rovný saní na jeden wepř
-> Luky.: www.cartype.com/pics/.../
gt1100_701.jpg
E: na zadním kotouči je 2píst a to druhé je nějaká parkovací brzda? Jaká?
E: na zadním kotouči je 2píst a to druhé je nějaká parkovací brzda? Jaká?
-> Bedřich: no, prostě tak...
Přišlo mě, že když napíšu množné číslo, bude to znít víc bulvárně a tím k tomu přilákám víc lidí
-> Montér: co bude od srpna?
-> Athlonek: mam trochu mezery - jakou to má správně mít nápravu?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![70](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/70.gif)
-> Montér: co bude od srpna?
-> Athlonek: mam trochu mezery - jakou to má správně mít nápravu?
-> m8rinek: A nebo, k Rapidu navařit předek z Favorita. Na blbosti mě užije.
-> Athlonek: tady je někdo chytreeeej ;).
-> havlik: Je to divný, to mohli rovnou zkrátit Rapida, ořezat přední podběhy, na vrch hodit nějaký ten laminat a bylo by to.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> m8rinek: nemyslim si vzadu je to tam cely vevareny podle videa
-> havlik: třeba jde pouze o nosič karoserie, ale take jsem se divil...
-> Athlonek: no už to že to napasovali na spodek ze 120tky je dost divny
-> havlik: To nevíme co tam narvou za zadní nápravu.
akorat že tohle bude mít max podvozek jako seriová škodovka ne to co mělo tamto
To nebude 1100 GT, ale to bude samo domo 120 GT
-> MATTESS: samej septik, co? :D
Tak nic, jsem čekal něco trochu jiného
No, je hezký že se o to někdo pokouší. Nicméně co se týče například schválení do provozu, tak si myslím, že od srpna se to stává pro většinu malosériových výrobců téměř nereálné..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bedřich: já? Na koukání :))). Stejně nepočítám že bych s plánovaným RR jel něco víc než dva kopce za sezonu :/.
-> m8rinek: To možná pro některé ano, ale na co by jsi to musel postavit při dnešní legislativě?
-> Bedřich: ale bylo by to fajn koupit si bodykit 1100GT k nabastlení :))).
-> Luky.: Proč to množné číslo?Mluvili o jednom autě.Navíc v možném čísle je to nereálné.Alespoň né tak jak je to na záběrech.
Už se to blíží....
Že by se to nakonec podařilo? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Luky. 25.05.11 18:10:55: Sakra, tak už je to venku. JJ něco o tom vím
Doufá, že to bude někde ke stažení, rád bych to viděl, hoďtě někdo prosím potom odkaz...
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
jestli jsem to správně pochopil, tak na ČT1 před chvílí proběhla upoutávka na večerní Události, kde by měla být reportáž o plánované výrobě replik GTčka ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
no ono ceny ktere majitele chteji a ktere kupujici jsou ochotny zaplatit se v takovejhle pripadech i dost vyrazne liseji ....
uvidime postupne jak se bude cena menit a kdy to pujde do sveta :)
uvidime postupne jak se bude cena menit a kdy to pujde do sveta :)
-> Bororo: takze ted tak mega :)
Taková zajímavost.V roce 1991 jsem jednal s majitelem o prodeji vozu,tenkrát byla cena 200 000 Kč. A byla to cena docela reálná-tenkrát.
-> Tomes 1 21.04.11 08:45:26: NJ tak ví co mají, tak to zkouší já bych to udělal stejně...
-> Tomes 1: Taky myslim, ze to ma tak tech 250kkc
-> Tomes 1: v prvním inzerátu byla cena nesmysl, v druhém tuším 300t
Bohužel tak to bývá často, když někdo něco takového zdědí bez vztahu
Bohužel tak to bývá často, když někdo něco takového zdědí bez vztahu
-> Tuner#2:
A kolik bys dal?Já nabízel 250000,- a zdálo se jim to málo.To auto znám líp než svého šéfa a tu hodnotu to nemá.Já ho chtěl zachránit, ale dědicové chtějí vydělat, není s něma řeč.
A kolik bys dal?Já nabízel 250000,- a zdálo se jim to málo.To auto znám líp než svého šéfa a tu hodnotu to nemá.Já ho chtěl zachránit, ale dědicové chtějí vydělat, není s něma řeč.
tak to je jinaa strelaa ta kaaaraa...
-> m8rinek 15.04.11 17:03:51: Já pořád doufám, že si to najde slušného majitele, koukám, že se toho ještě nikdo neujal. Nestavět, tak do toho jdu...
-> Jarka130: JJ je to tak ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: To druhé bíle zavodní je také Bauerovo jezdila s tím jeho paní není to tak?
-> Luky.: To auto bylo snížené musela být maximální výška kolem 90cm