skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Yeti - koupě
14:17:15
27.06.2024
27.06.2024
minno
-> U-Geen: Najlepší offroad je služobná Fabia
14:10:26
27.06.2024
27.06.2024
U-Geen
-> palinator: sluzebni? :)
12:56:32
27.06.2024
27.06.2024
palinator
-> Bukaj:
Jo. Jo.
Jinak včera jsem s tim jel po kačírku v hrubosti makadamu, byla toho nějaká velká vrstva a bořilo se to jak prase. Několik šutrů napadalo na nápravnici, z toho jeden se sekl mezi nápravnici a převodovku a myslel jsem, že agregát vyskočí z auta, jak se to třáslo...
No, dávám tomu docela pohulit na to, že to má 1700 km.
Jo. Jo.
Jinak včera jsem s tim jel po kačírku v hrubosti makadamu, byla toho nějaká velká vrstva a bořilo se to jak prase. Několik šutrů napadalo na nápravnici, z toho jeden se sekl mezi nápravnici a převodovku a myslel jsem, že agregát vyskočí z auta, jak se to třáslo...
No, dávám tomu docela pohulit na to, že to má 1700 km.
09:35:50
26.06.2024
26.06.2024
Bukaj
-> saskyn2: Nojo, když víš, co hledat, tak to jo, Ale já tohle vidim poprvé...
08:30:41
26.06.2024
26.06.2024
saskyn2
-> Bukaj: jak je ta bílá samolepka na tlumiči tak od jejího spodku vodorovně, na druhém konci pak svítí sponka na manžetě a kloub
08:14:53
26.06.2024
26.06.2024
Bukaj
-> saskyn2: Jo, stabilizační tyčku v rameni, nějakou trubku (asi výfuk) a kus stínícího Al plechu a ty drobnosti taky, ale poloosu tam nikde nevidím
01:22:02
26.06.2024
26.06.2024
saskyn2
-> Bukaj: Asi špatný rozlišení božího oka Já vidím ještě výfuk, stabilizační tyčku, stínící plech, tlumič, a pak trávu a kamínky v pneumatice
01:06:09
26.06.2024
26.06.2024
Bukaj
-> saskyn2: Z tý fotky jsem poznal jen pneumatiku, spodní rameno a pružinu...
00:31:23
26.06.2024
26.06.2024
saskyn2
-> Bukaj 26.06.24 00:15:38: Vzhledem k tý poloose to je čtyřkolka, od dob kdy montovali ve škodovce poloosy na dvoukolky dozadu už uplynulo pár let
00:15:38
26.06.2024
26.06.2024
Bukaj
-> palinator: Jako že auto stojí na takovém terénu, že zadní kolo je ve vzduchu? To je čtyřkolka?
18:39:30
22.12.2023
22.12.2023
marra_rwd
-> Hurdis 21.12.23 18:52:38: Vitara 1.5? Ale je to mildhybrid. I když 1.4T je asi lepší volba. Nicméně Swift 1.2 dualjet je asi příliš malá žába, stejně jako Skili píše pandu 4x4. Ta je k mání s dvouválcem 0.9...
12:48:46
22.12.2023
22.12.2023
Skili
-> Hurdis: Co třeba Panda 4x4?
10:00:20
22.12.2023
22.12.2023
dragon_cb_cz
-> palinator 22.12.23 08:40:07: Vy jste ale měli ten tříválec ne? Se třináctkou to bude asi trochu jiný kafe.
-> marra_rwd: To možná vyplynulo z toho, že SX4 byla svýho času absolutně nejdostupnější čtyřkolka (pokud pominu Swift 4x4, ale to už je überprcek) a Yeti zase první "domácí" "SUV", tak jestli to nějakej takynovinář splácnul do jednoho průvodce jak koupit čtyřkolku na chalupu/do hor. Ale tam kde Yeti cenově začínal, tam už SX4 prakticky končila (pokud si dobře pamatuju, tak na faktuře za tu naší bylo necelých 400t a to byla v nejvyšší výbavě a automatu).
A na těch autech je to vidět - jednak když je postavíš vedle sebe, tak ta SX4 vypadá, že bys Yetimu mohla do kufru zajet a vešla by se bez problémů. A pak se stačí kouknout dovnitř. Materiálově je Yeťák o třídu výš a sedačkama alespoň o 2. Ale ta víš sám nejlíp.
Za mě ale oboje skvělý auta. A neměl jsem z M16A pocit, že by byla úplně lenivá - jen se k tomu člověk musí chovat jako k japonskej atmosféře, no. I s tím 4q Aisinem s kvaltama dlouhejma jak trhací kalendář to šlo (pravda, díky tomu dvojka táhla asi do 120km/h ). Ale je fakt, že náčelník si na dynamiku SX4 v manuálu a 4x4 taky stěžoval.
-> marra_rwd: To možná vyplynulo z toho, že SX4 byla svýho času absolutně nejdostupnější čtyřkolka (pokud pominu Swift 4x4, ale to už je überprcek) a Yeti zase první "domácí" "SUV", tak jestli to nějakej takynovinář splácnul do jednoho průvodce jak koupit čtyřkolku na chalupu/do hor. Ale tam kde Yeti cenově začínal, tam už SX4 prakticky končila (pokud si dobře pamatuju, tak na faktuře za tu naší bylo necelých 400t a to byla v nejvyšší výbavě a automatu).
A na těch autech je to vidět - jednak když je postavíš vedle sebe, tak ta SX4 vypadá, že bys Yetimu mohla do kufru zajet a vešla by se bez problémů. A pak se stačí kouknout dovnitř. Materiálově je Yeťák o třídu výš a sedačkama alespoň o 2. Ale ta víš sám nejlíp.
Za mě ale oboje skvělý auta. A neměl jsem z M16A pocit, že by byla úplně lenivá - jen se k tomu člověk musí chovat jako k japonskej atmosféře, no. I s tím 4q Aisinem s kvaltama dlouhejma jak trhací kalendář to šlo (pravda, díky tomu dvojka táhla asi do 120km/h ). Ale je fakt, že náčelník si na dynamiku SX4 v manuálu a 4x4 taky stěžoval.
08:45:22
22.12.2023
22.12.2023
marra_rwd
-> dragon_cb_cz: usuzoval jsem pouze z nějakýdobových recenzí, případně recenze koupě ojetin... ale jinak samozřejmě souhlas, nesrovnatelné vozy.
08:40:07
22.12.2023
22.12.2023
palinator
-> StepaNoFUN 08.12.23 17:16:58:
Pokud do toho swapneš nějakej motor. Jinak to bude na rohlík se čtyřkolou slabý. Něco jako stodvacítka. Posranej zadní náhon a i na letňákách na sněhu je to slabý.
Pokud do toho swapneš nějakej motor. Jinak to bude na rohlík se čtyřkolou slabý. Něco jako stodvacítka. Posranej zadní náhon a i na letňákách na sněhu je to slabý.
08:30:16
22.12.2023
22.12.2023
dragon_cb_cz
-> marra_rwd: Nevšiml jsem si, že by tu někdo srovnával SX4 a Yeti jako stejnou třídu. Pokud to někde jinde někdo dělá, tak ano, je to blbost, jsou to úplně jiný auta (a tomu taky odpovídaly zásadně jiný cenovky nových).
08:16:28
22.12.2023
22.12.2023
marra_rwd
Taky přispěju k tématu. Letos v červnu jsou koupil manželce Yetinu 2.0 tdi 81 kw 4x4 manuál. předtím měla sx4 4x4 1.6 16V. V prvé řadě nechápu, jak někdo může srovnávat tyto dvě auta jako stejnou "třídu". Sx4 je prostě levný hlučný tvrdý pekáč, který nejede. Osobně jsou dlouhé roky jezdil služebně yetinu 1.8 Tsi 4x4. Bohužel si prošla všema problémama toho motoru jako skočený rozvody kvůli napínáku, kompletní g.o. motoru kvůli zapeklým pístním kroužkům (špatná konstrukce kroužků, zapečou se karbonem)... krom toho motoru a spotřeby dlouhodobé 8.5 litrů, to auto vydrželo nejen v terénu nesmysl. proto jsem po jedné delší cestě SX4 usoudil, že půjde z domu (sralo mě tam víc věcí...i malé věci jako výhled přes ty dvojité sloupky, málem se stalo neštěstí..). a seženu yeti, nebo ofci. 4x4 u nás podmínka, bo hory.
Yetinu jsem sehnal hodně ojetou, ale po doktorovi, českou, v téměř plné výbavě (vyhřívane čelní sklo, navigace, park asist, atd atd.). je po slušným servisu, rozvody, dvouhmota se spojkou, egr, brzdy, vše děláno ve škodovce. motor je za mě výbornej. sice to není žádný drak, ale sílu má a pocitě oproti SX4 je to raketoplán samozřejmě. Nemá žádnou turbodíru a v létě jedzí bezpečně kolem 5 litrů, umím i 4,5 a v zimě do 6. Příjemné řízení, stabilita na cestě, péruje to, funguje to. je to pořád ještě jízda na úrovni, takový kodiaq mi nepřijde o tolik lepší. v čem má yeti slabinu, to je odhlučnení hluku od pneu. korozi dveří už jste zmínili, u mě byla řešena výměna dveří na kulanci minulým majitelem. auto zespodu vypadá skvěle. vypalování probíhá zatím jak má. snad vydrží dlouho. žena si to vcelku pochvaluje.
Jediný benzin, doporučitelný k 4x4, je 1,4 TSI 110kw. Ale ty se drží neuvěřitelné cenové hladině.
Yetinu jsem sehnal hodně ojetou, ale po doktorovi, českou, v téměř plné výbavě (vyhřívane čelní sklo, navigace, park asist, atd atd.). je po slušným servisu, rozvody, dvouhmota se spojkou, egr, brzdy, vše děláno ve škodovce. motor je za mě výbornej. sice to není žádný drak, ale sílu má a pocitě oproti SX4 je to raketoplán samozřejmě. Nemá žádnou turbodíru a v létě jedzí bezpečně kolem 5 litrů, umím i 4,5 a v zimě do 6. Příjemné řízení, stabilita na cestě, péruje to, funguje to. je to pořád ještě jízda na úrovni, takový kodiaq mi nepřijde o tolik lepší. v čem má yeti slabinu, to je odhlučnení hluku od pneu. korozi dveří už jste zmínili, u mě byla řešena výměna dveří na kulanci minulým majitelem. auto zespodu vypadá skvěle. vypalování probíhá zatím jak má. snad vydrží dlouho. žena si to vcelku pochvaluje.
Jediný benzin, doporučitelný k 4x4, je 1,4 TSI 110kw. Ale ty se drží neuvěřitelné cenové hladině.
20:07:57
21.12.2023
21.12.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Hurdis 21.12.23 19:54:56: Nepředpokládal jsem, že jsi tak přecitlivělý. Kdybych měl reagovat znechucením na každou věc, se kterou se denně setkávám, tak jsem v Dobřanech, tam to mám nejblíž.
19:54:56
21.12.2023
21.12.2023
Hurdis
-> Jirik_Tuňák1983: Což je přesně tolik, kolik jsem zde napsal za poslední rok. A k tématu. Díky Jirko za další znechucení..
19:51:34
21.12.2023
21.12.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Hurdis 21.12.23 19:34:22: Ne, většinou neseru tak dlouho, abych to potřeboval. Nicméně ten text by šel shrnout do maximálně čtyř souvětí.
19:34:33
21.12.2023
21.12.2023
dragon_cb_cz
19:34:22
21.12.2023
21.12.2023
Hurdis
-> Jirik_Tuňák1983: A zkoušel sis přesednout?
19:31:37
21.12.2023
21.12.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Hurdis: Už ti někdo řekl, že vždycky napíšeš tolik košatého textu, že čtenář sedící na hajzlu s telefonem většinou na konci neví, co bylo na jeho začátku?
19:14:57
21.12.2023
21.12.2023
Hurdis
jinak kdybych měl 7 let užívání dvou Yety zhodnotit:
+ výborná odolnost a variabilita interiéru - jak na stavbě, tak přesun dětí do školky, zvířat (vč. maxipsů) k veterináři, vejde se víc, než vypadá
+ masivní nosníky na střeše
+ vysoká užitná hodnota na tažné - až 2t
+ výborná prostupnost
+ konstrukce zadní nápravy u 4x4
- u 4x4 problém s přístupem k EGR ventilu
- cenová politika na trhu ojetin - neopodstatněně drahé
- zastaralá výbava - u mladších modelů vůči konkurenci
- vyšší spotřeba
A nejvyšší minus, chybějící pořádný nástupce.
Japonská konkurence umí nabídnout ve stejném stáří alternativu o dost levněji, pro drsnější podmínky výrazně, u mladších modelů zase vyšší užitek.
+ výborná odolnost a variabilita interiéru - jak na stavbě, tak přesun dětí do školky, zvířat (vč. maxipsů) k veterináři, vejde se víc, než vypadá
+ masivní nosníky na střeše
+ vysoká užitná hodnota na tažné - až 2t
+ výborná prostupnost
+ konstrukce zadní nápravy u 4x4
- u 4x4 problém s přístupem k EGR ventilu
- cenová politika na trhu ojetin - neopodstatněně drahé
- zastaralá výbava - u mladších modelů vůči konkurenci
- vyšší spotřeba
A nejvyšší minus, chybějící pořádný nástupce.
Japonská konkurence umí nabídnout ve stejném stáří alternativu o dost levněji, pro drsnější podmínky výrazně, u mladších modelů zase vyšší užitek.
18:52:38
21.12.2023
21.12.2023
Hurdis
Ahoj kluci, mám nyní stejné martirium.
Můj otec má za 3 měsíce důchod a má stejný požadavek. Jen trvá na novém, protože v životě měl 3 auta, nikdy ojetá. A taky následně nikdy pořádně využitá. Požadavek vyšší stavby chápu. Požadavek 4x4 kvůli chalupě, kterou má 40 let je zajímavý. Kluci v hospodě říkali, že. Takže první problém "chci Duster" jsme si snad vyříkali. Nabídku na darování mého Yetiho 2,0 4x4 facelift outdoor odmítl jako moc staré. Stejně tak před rokem na VW Caddy 4x4. Kamarád, který mi pomáhá obchodovat auta, které vyřazuji na prodej má otce ve stejném věku, který se na dovoz Yetyho, opravy a přeprodej až ultra specializuje. V lednu si chci na pendl přes stavby Yetiho rozmnožit. Ovšem do r.v. před 2016, kdy došlo k úsporným opatřením na systému pohonu zadní nápravy.
Nicméně na stavbách dálnic a velkých inženýrských staveb používám nyní hlavně auta Honda CR-V různých generací (čím větší brutal, tím starší). Atmo benzin. Máme za několik akcí a let v provozu lepší zkušenosti než s Vitarami a Yetinami. Odolnost, jednoduchost, provozní náklady, průchodnost, i když není redukce. Jen je problém v rámci přesunů - celkem vysoká spotřeba, u novějších modelů na 19" kolech platím dost za amortizaci na odraném obutí. Takže některá auta stojí na zabezpečených plochách u kanceláří na staveništích a přejíždíme autama pro zábavu, ať si vydělají na provoz.
Hodně keců na úvod, málo na závěr. Předseda má pravdu - pro otce na důchod - japonec na konec. Ideálně benzín, atmo, nepřímovstřik, pohon stálá 4 nebo i připojovací, bez DPF, EGR. Suzuki, Honda.... ale vlastně ani Sportage CRDi by nemusela být špatnou volbou pro někoho, kdo by klasickou mechaniku nechtěl.
Můj názor na konkrétní zadání. Moje řešení v denním užívání. Nic víc, nic míň.
Můj otec má za 3 měsíce důchod a má stejný požadavek. Jen trvá na novém, protože v životě měl 3 auta, nikdy ojetá. A taky následně nikdy pořádně využitá. Požadavek vyšší stavby chápu. Požadavek 4x4 kvůli chalupě, kterou má 40 let je zajímavý. Kluci v hospodě říkali, že. Takže první problém "chci Duster" jsme si snad vyříkali. Nabídku na darování mého Yetiho 2,0 4x4 facelift outdoor odmítl jako moc staré. Stejně tak před rokem na VW Caddy 4x4. Kamarád, který mi pomáhá obchodovat auta, které vyřazuji na prodej má otce ve stejném věku, který se na dovoz Yetyho, opravy a přeprodej až ultra specializuje. V lednu si chci na pendl přes stavby Yetiho rozmnožit. Ovšem do r.v. před 2016, kdy došlo k úsporným opatřením na systému pohonu zadní nápravy.
Nicméně na stavbách dálnic a velkých inženýrských staveb používám nyní hlavně auta Honda CR-V různých generací (čím větší brutal, tím starší). Atmo benzin. Máme za několik akcí a let v provozu lepší zkušenosti než s Vitarami a Yetinami. Odolnost, jednoduchost, provozní náklady, průchodnost, i když není redukce. Jen je problém v rámci přesunů - celkem vysoká spotřeba, u novějších modelů na 19" kolech platím dost za amortizaci na odraném obutí. Takže některá auta stojí na zabezpečených plochách u kanceláří na staveništích a přejíždíme autama pro zábavu, ať si vydělají na provoz.
Hodně keců na úvod, málo na závěr. Předseda má pravdu - pro otce na důchod - japonec na konec. Ideálně benzín, atmo, nepřímovstřik, pohon stálá 4 nebo i připojovací, bez DPF, EGR. Suzuki, Honda.... ale vlastně ani Sportage CRDi by nemusela být špatnou volbou pro někoho, kdo by klasickou mechaniku nechtěl.
Můj názor na konkrétní zadání. Moje řešení v denním užívání. Nic víc, nic míň.
22:47:00
08.12.2023
08.12.2023
růža
-> U-Geen 08.12.23 17:45:21: Jó a to je dobře :)
-> Bukaj: A když už se tu obchází ten Touran, tak proč ho nezvolit? 4X4 to sice není, ale jinak si myslím, že by splnil podmínky. Navíc máš zkušenosti se servisem dvojčete (Caddy) a mohl by tam být i ten nechvalně známý motor 1.6 atmo.
-> Bukaj: A když už se tu obchází ten Touran, tak proč ho nezvolit? 4X4 to sice není, ale jinak si myslím, že by splnil podmínky. Navíc máš zkušenosti se servisem dvojčete (Caddy) a mohl by tam být i ten nechvalně známý motor 1.6 atmo.
20:35:11
08.12.2023
08.12.2023
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: jo akorat tenhle je i mentalne postizenej
20:09:40
08.12.2023
08.12.2023
Matsoft
-> Bukaj: Hele... ja se vratim na zacatek diskuze.... mne treba nevyhovovala dvojka fabie, ale s Roomsterem jsem byl spokojen.... chapu, ze chces 4 kolku, aby kdyz by byla kalamita, tak slo kopec z Ohrobce do Zvole vystoupat v poho... Ja taky koukal po Yetim, ale nejak nam kluci hnijou.... Roomika jsem mel 1.6 benzin a bylo to super....
20:07:06
08.12.2023
08.12.2023
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 08.12.23 17:45:21: Ten řidič, výraz a poloha hlavičky, vypadá jako Stephen Hawking.
Tak a teď čekám na virtuální kopnutí do prdele.
Tak a teď čekám na virtuální kopnutí do prdele.
19:16:50
08.12.2023
08.12.2023
saskyn2
-> StepaNoFUN 08.12.23 17:16:58: tvl myslíte že furt sedím u virtu jo
jinak je to obyčejnej 1.3 swift, jestli to chce otočit se můžu zeptat, ale spíš ne, to mají jako druhý auto na postrky přes zimu.
Jinak -> palinator 08.12.23 13:10:00: má naprostou pravdu, je to jak felicie, akorát škodovka má fanouškovskou základnu která je schopná dávat za podobný stav 10 násobný ceny. Tohle bylo i v inzerci a nikdo to nechtěl. Bylo to původně pána co si to koupil asi půl roku před smrtí, zdědil to kámošův otec měl to 22 let zavřený v garáži kterou ted potřebovali vyklidit, tak to dali za 30 na bazoš, nikdo to nechtěl až to za 20 koupil druhej kámoš.
-> Milan 136 08.12.23 13:52:11: Hele škoda, jak se to vezme, co s tím. Mít to dalších 20 let v garáži a pak to prodat za polovinu nájmu? Sice je to smutný, ale je to tak, takhle to má alespon využití.
jinak je to obyčejnej 1.3 swift, jestli to chce otočit se můžu zeptat, ale spíš ne, to mají jako druhý auto na postrky přes zimu.
Jinak -> palinator 08.12.23 13:10:00: má naprostou pravdu, je to jak felicie, akorát škodovka má fanouškovskou základnu která je schopná dávat za podobný stav 10 násobný ceny. Tohle bylo i v inzerci a nikdo to nechtěl. Bylo to původně pána co si to koupil asi půl roku před smrtí, zdědil to kámošův otec měl to 22 let zavřený v garáži kterou ted potřebovali vyklidit, tak to dali za 30 na bazoš, nikdo to nechtěl až to za 20 koupil druhej kámoš.
-> Milan 136 08.12.23 13:52:11: Hele škoda, jak se to vezme, co s tím. Mít to dalších 20 let v garáži a pak to prodat za polovinu nájmu? Sice je to smutný, ale je to tak, takhle to má alespon využití.
18:13:53
08.12.2023
08.12.2023
dragon_cb_cz
-> Milan 136 08.12.23 16:43:01: Já mám pro tuhle prapodivnou krabičku platonickou slabost... věřím, že by mě to asi po prvním svezení dost přešlo, ale prostě se mi to nějak perverzně líbí. A v sedanu snad ani ne perverzně. A s tou 1.3 by to ani nemuselo být nemožně líný. Čas od času jsem v inzerci pokukoval, ale když zrovna byl nějaký podobný kus jako tu má saskyn tak se to nehodilo a teď už to asi bude skoro nemožný najít.... a žena by mě s tím asi vyhodila Takže kolegovi dost závidím.
-> saskyn2: Kdyby to chtělo kolega hned otočit...
-> saskyn2: Kdyby to chtělo kolega hned otočit...
17:45:21
08.12.2023
08.12.2023
U-Geen
-> růža: nj najdou se :)
-> Milan 136: tak to jsme se mohli i potkat :)
-> Milan 136: tak to jsme se mohli i potkat :)
17:26:57
08.12.2023
08.12.2023
růža
Tvl. bych nečekal, kolik je tady fanoušků těchto aut. Za mě to vyhává Justy 4x4 (občas jsou v inzerci za dobrý prachy, stav 2-4). A nebo Swift GTi. Ideálně jedno na léto a druhý na zimu
Příklad: auto.bazos.cz/inzerat/... /subaru-justy-4x4.php
Příklad: auto.bazos.cz/inzerat/... /subaru-justy-4x4.php
17:16:58
08.12.2023
08.12.2023
StepaNoFUN
-> saskyn2 08.12.23 10:19:53: tak uz nam reknes, jestli je to svist, nebo justyna? A jestli je to ve 4kole...
Protoze jestli 4kola tak kuwa zavidim. To musi bejt auto ve kterym ma clovek rohlik na hube nonstop.
Protoze jestli 4kola tak kuwa zavidim. To musi bejt auto ve kterym ma clovek rohlik na hube nonstop.
16:55:29
08.12.2023
08.12.2023
Tomaso435
Když už tu řešíte téesíčka, jak je to s rozvody u 1.2 63kw? Kdy mají svůj čas? Po studeném startu klasický rachtání asi 2s. Pak už ticho. Dík
16:43:01
08.12.2023
08.12.2023
Milan 136
-> dragon_cb_cz 08.12.23 15:25:49: Kokega získal po dědovi Swifta ve vůni. Nechal ho ještě rozleštit. Fakt vůně. Na srazu prý nechtěli věřit, že to není lakovaný.
Ten červenej.
Ten červenej.
15:27:00
08.12.2023
08.12.2023
dragon_cb_cz
15:25:49
08.12.2023
08.12.2023
dragon_cb_cz
-> Syny: Jasně, ale Swiftů v tomhle stavu bude jako šafránu, antikorozní ochrana myslím úplně jejich silná stránka nebyla... podle mě by to asi celkem snadno se ziskem otočil nějakému fanouškovi.
15:16:48
08.12.2023
08.12.2023
U-Geen
15:12:26
08.12.2023
08.12.2023
Syny
-> Milan 136: Tak jak se to vezme. Pro fandu asi jo, ale pokud chce nekdo winterkaru, kde nebude muset nic resit zrejme dlouhou dobu, tak pro toho to je vyhra, kor za ty penize. Kamarad taky shanel neco malyho na zimu a koupil Pandu za 50 + do toho jeste hafo penez narval. A to rozhodne nebylo auto v takovem stavu.
13:52:11
08.12.2023
08.12.2023
Milan 136
-> saskyn2 08.12.23 10:21:43: Docela škoda, ne?
13:10:00
08.12.2023
08.12.2023
palinator
-> saskyn2 08.12.23 10:19:53:
Toleto je hrozný peklo auto, jestli je to Maďar .
Sice dobrej základ na závodničku, podvozek to má jak z motokáry, ale jinak je to hrachovina jak má vypadat.
Toleto je hrozný peklo auto, jestli je to Maďar .
Sice dobrej základ na závodničku, podvozek to má jak z motokáry, ale jinak je to hrachovina jak má vypadat.
12:51:14
08.12.2023
08.12.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 08.12.23 12:46:06: Tjn, ale víš jaxe k tomu staví lidi u vozů po záruce. Fanóšu, něco mi tam klepe, mrkni se mi na to, já jdu na pivo.
12:46:06
08.12.2023
08.12.2023
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 08.12.23 12:44:18: Tak pořád existuje měřák tloušťky laku, historie vozu atd.
12:44:18
08.12.2023
08.12.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 08.12.23 11:32:07: A k čemu je dobré, že se ještě dají najít dobré kousky, když u nich nevíš, jestli ti to vyleze za rok nebo za dva, které díly byly měněné a které jen lakované, páč záruční opravy přelakováním jsem už ve fórech taky zaregistroval.
11:32:07
08.12.2023
08.12.2023
Jumbo
Tak vam k tomu taky neco napisu, kdyz jsem toho Yetaka dlouho mel, ted uz bydli u exmanzelky, ale najezdili jsme toho spolu dost.
Mel jsem 2010 Yeti 2,0 TDi 103 kW DSG 4x4, koupeno s 65 000 v roce 2019 a letos mel nejakych 180 000, takze najezd solidni. Auto jezdilo trasy kolem 20 km + dlouhe cesty, tahalo vlek (2000 kg na taznem) a to i po vesnici a za me to bylo zlate auto.
Nejake zavady tam byly, zlomeny svazek do dveri spolujezdce, cerpadlo pro EGR a myslim ze jednou neco s klimatizaci, ale jinak to auto nic nepotrebovalo. Dostaval nadstandartni servis (olej po 15 000 km, olej v DSG po 30 000 km, vymeny v haldexu i zadnim diferaku) a s motorem a podvozkem nebyl nikdy problem, dokonce jsem exmanzelku naucil poznat, kdy vypaluje filtr pevnych castic, takze ani to problem nebyl.
Koroze trochu zacinala, kdyz jsem to auto videl naposledy, hlavne na rozku dveri, ale nic zasadniho, takze se daji najit i pekne kousky.
Podvozkove je to vlastne O2 Scout, takze vetsina veci dostupnych za rozumne penize, krasne to sedelo a zaroven nebylo moc tvrde, jezdilo se s nim hodne dobre.
Vyssi posez je super, ovladani stejne jako v O2, takze nic neni potreba hledat, 4x4 fungovalo vzdycky bezchybne a ani na to "mokre" DSG nemuzu rict nic spatneho.
Jel jsem ale chvilku v Yetim po faceliftu, 1,2 TSi DSG, takze suche spojky a musim rict, ze to bylo uplne jine auto. Projev motoru oproti nafte nic moc na auto tehle velikosti a to suche DSG za me fungovalo o dost hur, nez to v tom Yetim.
Kdyz jsem hledal loni auto pro ted uz byvale tchanovce, jako nahradu za O1, co jim klekla, tak byl taky Yeti jeden z navrhu ale cely koncern se vyradil kvuli absenci rozumneho benzinu (taky casto jen par km cesty po meste), nakonec to vyhral C-Max s 1,6kou benzinem, jeste klasicka atmosfera, co vim tak bezproblemovy motor... I kdyz s tim, jak se extchan o auta stara, tak nevim, jak dlouho mu vydrzi, ale to uz mi muze byt jedno...
Kazdopadne ja ted misto sluzebni O4 radsi zvolil Karoqa (taky 2,0 TDi a 4x4 DSG) a dost mi to vratilo vzpominky na Yetiho, na silnici se to chova podobne, zatim mame 500 km a velka spokojenost...
Mel jsem 2010 Yeti 2,0 TDi 103 kW DSG 4x4, koupeno s 65 000 v roce 2019 a letos mel nejakych 180 000, takze najezd solidni. Auto jezdilo trasy kolem 20 km + dlouhe cesty, tahalo vlek (2000 kg na taznem) a to i po vesnici a za me to bylo zlate auto.
Nejake zavady tam byly, zlomeny svazek do dveri spolujezdce, cerpadlo pro EGR a myslim ze jednou neco s klimatizaci, ale jinak to auto nic nepotrebovalo. Dostaval nadstandartni servis (olej po 15 000 km, olej v DSG po 30 000 km, vymeny v haldexu i zadnim diferaku) a s motorem a podvozkem nebyl nikdy problem, dokonce jsem exmanzelku naucil poznat, kdy vypaluje filtr pevnych castic, takze ani to problem nebyl.
Koroze trochu zacinala, kdyz jsem to auto videl naposledy, hlavne na rozku dveri, ale nic zasadniho, takze se daji najit i pekne kousky.
Podvozkove je to vlastne O2 Scout, takze vetsina veci dostupnych za rozumne penize, krasne to sedelo a zaroven nebylo moc tvrde, jezdilo se s nim hodne dobre.
Vyssi posez je super, ovladani stejne jako v O2, takze nic neni potreba hledat, 4x4 fungovalo vzdycky bezchybne a ani na to "mokre" DSG nemuzu rict nic spatneho.
Jel jsem ale chvilku v Yetim po faceliftu, 1,2 TSi DSG, takze suche spojky a musim rict, ze to bylo uplne jine auto. Projev motoru oproti nafte nic moc na auto tehle velikosti a to suche DSG za me fungovalo o dost hur, nez to v tom Yetim.
Kdyz jsem hledal loni auto pro ted uz byvale tchanovce, jako nahradu za O1, co jim klekla, tak byl taky Yeti jeden z navrhu ale cely koncern se vyradil kvuli absenci rozumneho benzinu (taky casto jen par km cesty po meste), nakonec to vyhral C-Max s 1,6kou benzinem, jeste klasicka atmosfera, co vim tak bezproblemovy motor... I kdyz s tim, jak se extchan o auta stara, tak nevim, jak dlouho mu vydrzi, ale to uz mi muze byt jedno...
Kazdopadne ja ted misto sluzebni O4 radsi zvolil Karoqa (taky 2,0 TDi a 4x4 DSG) a dost mi to vratilo vzpominky na Yetiho, na silnici se to chova podobne, zatim mame 500 km a velka spokojenost...
11:25:25
08.12.2023
08.12.2023
U-Geen
-> ajok 07.12.23 23:10:46: heh, přesně kopíruješ moje návrhy :-)
10:48:47
08.12.2023
08.12.2023
ajok
Já jen porovnával jak na mě působil komfort a kolega je na Japonce, já v tolika nejel, ale nejkomfortnější mi přijde jeho Forester turbo 2013, to je pěkný svezení...
10:39:12
08.12.2023
08.12.2023
dragon_cb_cz
-> Syny: Jo aha, on tam ty příspěvky měl Jarda pod sebou dva a v obou zmiňoval Feldu...
-> Pavel P@nkáč 08.12.23 10:28:31: Sorry, viz -> Syny 08.12.23 10:37:12: .
-> Pavel P@nkáč 08.12.23 10:28:31: Sorry, viz -> Syny 08.12.23 10:37:12: .