-> ZdrubT 14.01.21 21:17:18: Jo, to zní logicky
-> MVM 14.01.21 21:23:04: Jak píšeš - nový díl není záruka (nejen na závodních vozech). To, že díl je zajetý, ještě neznamená, že se nerozsype při prvním ostřejším nasazení. Cyklické namáhání - to samozřejmě ano, ale to zrovna asi nebude případ té poloosy, která byla "nová". To možná tak ty střižené štefty zadního kola (pokud jsem zde dobře četl) případně ten motor (když ráno startujou v teplotách kolem nuly a přes den je přes 30 a dostává to takovej záhul a rány, když X krát denně zastavíš s teplotou motoru přes 100°C, nenecháš to dochladit a za tři minuty (po vytažení z písku nebo výměně kola) to nastartuješ tak to cyklické namáhání tam bude mnohonásobně horší, než na nějaké tuzemské RZ stejné délky...
...ale to Tobě asi nemusím vysvětlovat (já tomu na rozdíl od Tebe rozumím jako koza petrželi)
A u té "diagnostiky" převodovky dle "ježečka" (trochu mi to připomíná věštění z lógru
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
) je to taky o zkušenostech mechanika - což předpokládám, že mechanik už tyto závodní škodovky poměrně dobře zná a dělá je už léta - ale takové zatížení, jako to dostává na dakarské rallye asi nikdy žádná škodovka nezažila, takže jde především o získávání zkušeností
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)