Specifikace typů 742, prototypy

prohledat
525 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 04.04.2018 do 19.02.2024, založil/a michael
řadit dle data
19:43:35
22.08.2019
michael
18:03:57
18.08.2019
Tom Troll
protogarde 36 fotka z roku 80, pujčena odjinaď z virtu ale když už tu ty garde byly...
Hladká kapota, 14", zadní čelo...
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od Tom Troll vložen 18.08.2019 18:03:57
12:13:45
17.08.2019
FrantaM
-> Enggik: díky za info
12:12:09
17.08.2019
Enggik
-> FrantaM: Apolla jsem teda ještě na dobových fotkách neviděl v jiném zbarvení než černostříbrná. Vyjímkou je jen výroční Garde, které mělo Apolla stříbrnozlatá.
11:40:53
17.08.2019
FrantaM
Měl bych dotaz: pokud byly na vozech Škoda 105/120/130 použity kola Apollo, v jaké byly obvykle barvě?
16:20:30
09.08.2019
michael
16:13:51
09.08.2019
michael
08:51:05
16.05.2019
FrantaM
-> michael: Díky
19:48:38
15.05.2019
michael
-> FrantaM: Bez opěrek.
17:36:21
15.05.2019
FrantaM
Malý dotaz: pro 120 L modelový rok 1986 (tedy od srpna 1985) byly již hlavové opěrky na předních sedadlech ve standardu, nebo za příplatek? Z faktury Mototechny jsem to bohužel nevyčetl... Vím, že od modelového roku 1985 měly vozy 120 L standardně montované přední tvarové světlomety... 120 L, kterou jsem tenkrát dostal od našich, byla vyrobena 13. 12. 1985...
18:50:53
14.05.2019
Rori - zrušená registrace
-> U-Geen:

narazam na toto

18:51:31
09.05.2019

ondie: imho RVHP
00:33:57
14.05.2019
ondie
-> Rori: to je let,než to ty rusáci okopírovali 3
00:18:52
14.05.2019
U-Geen
-> Rori: skoc si pro bryle, az pujdes priste na virt :)
22:38:25
13.05.2019
Rori - zrušená registrace
ten facelift je Moskvic Aleko 21
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od Rori - zrušená registrace vložen 13.05.2019 22:38:25
18:07:47
11.05.2019
michael
18:07:20
11.05.2019
michael
18:03:53
11.05.2019
PeeterCZ
-> michael 11.05.19 17:24:03: Fotka motorového prostoru je Š742T (transaxel) z roku 1980.
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od PeeterCZ vložen 11.05.2019 18:03:53
17:35:37
11.05.2019
Tom Troll
-> michael: To je nějakej další ortodox, ty dva o kterejch "se ví" (žlutej v depozitáři a červenej v éteru) maj normální škodováckej víceprvek jenom posunutej dopředu, tohle má asi jakejsi McPherson. 9
17:24:03
11.05.2019
michael
14:01:15
11.05.2019
PeeterCZ
-> michael 07.05.19 18:30:51: Tohle bude druhý funkční vzorek Š727 z roku 1972. První (víceméně identický) byl už z konce roku 71. Fotka je možná z roku 73, ale auto je o rok starší... V roce 1973 už byly prototypy užovky na pohled téměř definitvní (až na detaily).
13:31:09
11.05.2019
PeeterCZ
-> Tom Troll 07.05.19 00:12:28: To "prapra" Garde ve sněhu je z roku 1973. Kdysi jsem už na jeho fotky narazil a byl u toho popis, že je to první funkční vzorek Š743 a fotky byly datovány na konec roku 1973. To vysvětluje i absenci zrcátka :-)
10:57:54
11.05.2019
Zdendys Š.
Ten facelift je teda pěkná hrůza, jenom ta představa že na konci osmdesátých let by udělali tohle a pak by se to vyrábělo dál do roku 2000. 3 Pak další facelift a výroba do 2008. 3
08:24:27
11.05.2019
kraska98
-> lokaj: Ten rapid vypadá hrozně, ale třeba ta 120tka už nevypadá vůbec špatně. 4 A stejně, kdyby se to do výroby dostalo, tak o dnešních 120tkách mluvíme, jaké to byly hnusné prototypy a ještě, že se to nedostalo do výroby 3

Ale zaujala mě ta M1ka s blinkrem, nebo třeba ta užovky z roku 73, člověk se furt dozvídá nové věci. Parádní fotky 4
08:06:54
11.05.2019
Bukaj
-> michael: Ty Favoriti s Beskydkama vypadaj komicky...3
18:25:59
10.05.2019
michael
18:25:12
10.05.2019
michael
18:24:29
10.05.2019
michael
07:28:35
10.05.2019
lokaj
Za mne peknej hnus.Ten planovanej facelift v sobe nemel spetku sarmu.Vypadalo to jvyrazem ako Hulk
19:27:26
09.05.2019
Tomaso435
-> michael 09.05.19 18:50:52: už víme proč všichni pak zavářely C sloupky 3
19:21:54
09.05.2019
michael
-> Rori: Ano je.
19:17:43
09.05.2019
Rori - zrušená registrace
-> michael: to bude isto BAZ 116
18:51:31
09.05.2019
michael
Facelift
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od michael vložen 09.05.2019 18:51:31
08:37:21
09.05.2019
Bukaj
-> Enggik:
Tady jde spočítat 19 dírek v mřížce, ale délku fakt neodhadnu 3 -> michael 06.05.19 19:39:21:
-> michael: To prospektové Garde je také zajímavé - má ještě prototypová (předseriová) zadní světla, ale plastové Massag zrcátko a vnitřní kličku otevírání dveří Mko - myslel jsem, že seriové Garde mělo kliky užovčí...
21:10:46
08.05.2019
Enggik
-> ondie 07.05.19 13:27:30: Špatný rozlišení, z tohohle nic nevystuduju 2 2 137 137

-> michael: Pěkný fotky 157

Kurňa, škoda že ty laminátový nárazníky nedělali v sérii. Mě se snad líbej víc než prepreg 25
17:54:09
08.05.2019
michael
17:52:18
08.05.2019
michael
07:16:13
08.05.2019
Bukaj
-> michael 07.05.19 18:33:00: Ta zrcátka nejsou Massagy, že? Ty totiž nejdou vyklopit natolik, aby v zrcátku na straně protilehlé volantu bylo rozumně bez tělocviku vidět z místa řidiče...
19:05:59
07.05.2019
Tomaso435
-> sep 07.05.19 08:09:54: takhle se dodělával v norsku. i do užovek.
18:30:51
07.05.2019
michael
16:14:40
07.05.2019
ondie
-> Bukaj: Ona je otázka,jestli při nějaké prvotní obecné prezentaci nového modelu (M) takhle na prospektech se drželi nějaké sounáležitosti s politikou jednotlivých výbav,nebo jentak něco nazdobili a bylo. Těžko chápat tu atmosféru té doby kolem toho,ale kočkopes s M1 blatníkama (i když s posléze dodělanými blikači) a př.čela s otvory je minimálně podezřelej.
E: No nebejt toho děravýho čela řekl bych,že je to prezentace modelu M (přesněji tedy M1) někam do zahraničí,proto tam flákli dodatečně ten blinkr.
upraveno 1x, naposled 07.05.2019 16:26:32
15:37:29
07.05.2019
Bukaj
-> Tom Troll 07.05.19 11:29:40: Tak zástěrky měly v základní výbavě už poslední MBčka, takže by mne neudivovalo, že prototyp ze sedmdesátých let je má. Zato se zrcátky byl "problém" ještě u prvních ročníků stovek - nejsem si jist, odkdy se vnější zpětné zrcátko stalo standardem, montovaným už v továrně, ale určitě to bylo až s nástupem posledního kovového (nerezovo/chromovaného) typu zrcátka značky Massag...
15:29:13
07.05.2019
Bukaj
-> ondie 07.05.19 08:27:30: No, co blinkr, ale:
a) to auto je obyč "L" verze (Lková palubka, potahy sedaček, nemá IPURy na dveřích ani otěrové lišty...), tudíž by tam měly být oválné světlomety...
b) pokud je to model 84 (odpovídá tomu šedý klínek gumy čelního okna a "dobastlený" blinkr), pak mi tam nesedí to čelo s dírama na chlazení brzd...
c) zadní mlhovka ("klasická" plastová PAL) v té době též nebyla standardem, ale možná pro export... (tato mlhovka je homologovaná v roce 82)
13:27:30
07.05.2019
ondie
-> Tom Troll: -> Bukaj:
Počkal bych na Enggika,ten nám spočítá mřížky na kapotě a budem vědět hned 3 2
13:20:23
07.05.2019
ondie
-> Tom Troll: No mě konkrétně to,který jsi pak dal fotku i ty,přijde ještě hodně moc nedotažený a to právě i prvky,který s náběhem výroby úžovek už byly daný. Jakoby tvarová kupéstudie úžovky,v době kdy i úžovka se teprve formovala do seriový produkce.
upraveno 1x, naposled 07.05.2019 13:21:34
11:29:40
07.05.2019
Tom Troll
-> ondie: -> michael: Zajmavej detail je, že to nemá ani jedno zrcátko, který byly v ČSSR povinný už od 1.1. 1974, pochybuju že by měly nedostatek zrcátek co fláknout na prototyp - spíš to nebylo nutný... To auto má i (vybílený) značky, takže bylo i v provozu, a čekal bych že by byla blbost na prototypu nedodržovat platný, a navíc tak smysluplný vyhlášky. 4 Ikdyž zástěrky, který byly povinný od stejnýho data, už má... 36
A celej tvar kastle je obecně nedodělanej... tvar oken, celej zadek, čelo s dírama ala kilo, nedodělanej interiér, budíky velký venku, malý vevnitř... vcelku bych řek že to bude o dost starší jak 79. 79 by sedlo na to druhý Garde na holejch plecháčích. 1

-> Bukaj: To mě včera večer (dneska ráno 3) i napadlo, vypadá to jako nějakej zámeček s terasou nebo rovnou skleníkama, a na většině těch garde fotkách to vypadá že to sedí... Hledal jsem zámky na Boleslavsku ale nic kloudnýho jsem nenašel. Kvasiny ani Vrchlabí taky ne. 3
11:11:12
07.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sep 07.05.19 08:09:54: Hustý, žiju v tom, že M1 bez blinkru a pak už blinkr tam kde byl obvykle 9
08:27:30
07.05.2019
ondie
-> michael 06.05.19 19:41:12: No těch Gardéček je tam víc,ale to s tím prainteriérem mi přijde starší než 79´.
Nevím jak moc zkresluje fotka,ale ta L palubka mi přijde ještě dost nedomrlá. Taky pozice stahování okna ve dveřích je úplně jinde,vzhledem k těmto detailům mi to přijde jako kupé studie z dob kdy se teprve rodily úžovky,klidně někam k 1975..
Takovýty skorohotový Gardéčka z ostatních fotek ty už budou pozdější jak píšeš.

-> Bukaj:
-> sep: Tak vzhledem k Alu a Engelmannovi tam ten blinkr flákli asi ještě na rychlo,neb to třeba vyžadovala legislativa západních zemí - že už to třeba ladili na promo pro export.
-> michael: Opěrek jsem si nevšiml,což ony budou asi klasický poněvadž T613 , ale ten držák ještě jaksi nevykrystalizoval 4
08:09:54
07.05.2019
sep
On se blinkr docela stěhoval,120 GLS MI s rudým zátiším .-)
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od sep vložen 07.05.2019 08:09:54
07:37:22
07.05.2019
Bukaj
-> ondie 06.05.19 23:45:48: Jo, jedničkové Meteory a blinkr mne praštily do očí hned, ale přijde mi divné, že to auto má už větrací otvory v předním čele...
-> Tom Troll 07.05.19 00:12:28: Mně přijde, že i letní fotky "garde" na 14" plecháčích jsou pořízeny na stejné zahradě - soudě podle těch vzrostlých pěnišníků v pozadí. Jen mi moc nejde "naroubovat" tu prosklenou verandu na ten palác ze zimních fotek... 3
05:20:50
07.05.2019
michael
-> ondie: Ten Rapid je rok 83 a má třeba i zajímavé zadní operky hlavy a to Garde je 79 rok.
Extreme Tyres