skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> Jarda: Jakože by někdo dělal jídlo ze zvířete který chcíplo? Tak to asi ne..
-> Hurdis 13.11.21 18:15:50: nezbyva, nez doufat, ze to je ze zvirat, ktera zemrela prirozenou smrti
Objeven zajímavý reznicky sortiment. Ne že bych to lahudkarstvi neznal, ale nějak jsem to na pultu zatím přehlédl. Ochutnal jsem maso z lamy a další podobné haveti. Na doma k vínu a goude klobásy ze zebry.
By mě zajímalo která zoo má jatecni chov.
By mě zajímalo která zoo má jatecni chov.
-> Jarda - zrušená registrace 12.11.21 20:14:24: Děkuji za nabídku. V tuhle chvíli je Felda na zimním odpočinku, ale už bych s ní měl něco dělat. Takže možná na jaře.
-> Jarda/felda: Jj, slusnej set
Ja zatim skladal nejvetsi z asi 2750 a to jeste Technic 


-> růža 04.11.21 20:36:00: nejake bile dvere mam, kdyby jsi chtel, jsou orezle (prorezle asi ne)
Dneska jsem nasel na netu tohle, to je mazec :)
www.lego.com/cs-cz/.../le go-titanic-10294
Ale ta cena tedy taky, stat to tak pulku, tak to beru, ale za 16 to je masakr
E: Nemate nekdo moznost to splasit za dobre? Driv to tady jeden clovek umel, ale ten uz tu moznost (pokud si dobre pamatuju) nema.
www.lego.com/cs-cz/.../le go-titanic-10294
Ale ta cena tedy taky, stat to tak pulku, tak to beru, ale za 16 to je masakr

E: Nemate nekdo moznost to splasit za dobre? Driv to tady jeden clovek umel, ale ten uz tu moznost (pokud si dobre pamatuju) nema.
Tak já to i chápu. Byla rařena nutnost startovat auto se spojkou a to v dobách, kdy byla běžná konstrukce starterů, které fungovali hrubou silou a plnění karburátorem. U 120cítky to v zimě mohl být rozdíl, jetli pojedeš autem nebo půjdeš na autobus :). Dnes to někteří výrobci zase řeší tou elektronicky hlídanou nutností sešlápnout spojku proto, aby tam řidič náhodou nenechal kvalt a nepřeskočily rozvody (než se natlakuje napínák), popř. proto, že planetový / reduktorový starter má dost síly na to auto poslat z parkoviště do výlohy Lidlu. Takře raději riskujou ty axiály no :)
-> Jarda - zrušená registrace 07.11.21 21:15:29: Na chov myslí nečo, jako má Hurdis tu červenou (perspektivní veterán).
-> Syny: Si dělej srandu, ale na Volvu mám po tom němcovi dojebaný 3 bočnice tak, že je radši zahodim a na jaře pořídim nový gumy.

-> StepaNoFUN: Nic moc, resp. můj názor za moc peněz hodně málo muziky. V poslední době jsem v pár autech jel a jediný co mě zaujalo byl 180kW Kodiaq v TSI 

-> Nwkt 07.11.21 22:18:25: proc ne rovnou 8 ve 4kole? Nedavno tu na to probehlo video a to se mi docela libilo...
-> Syny: Jo, kup si toho sedmičkovýho golfa 

-> Nwkt 07.11.21 21:38:56: A poladis mi to taky? 

Já se o ručku nestarám, brzdí si sama
stačí správně poladit chování na diag 


-> růža 06.11.21 21:18:45: co mysli tim 1.8t na chov? :) jinak ja bez spojky startovat neumim a starteru je potreba co nejvice odlehcit...
-> Vojťas: Vubec, krom par videi, ktere jsem s nim videl, kdyz je nekdo dal sem na Virt vlastne o nem nevim nic. Jen startuju taky se spojkou od doby co jsem dostal ridicak a vzdy tak nejak odeslo vsecko ostatni a cely auto, nez ten axial 
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele tudle (dle me chujovinu) uz jsem slysel X krat a moc ji nepobiram. Ja taham rucku taky zasadne pres zuby, alespon se mi nestane, ze ten zub nezapadne a pak nehledam auto nekde pod kopcem v nejakem baraku
Ale setkal jsem se s tim nazorem, ze mas mackat tlacitko i kdyz ji tahas nahoru uz tolikrat, ze mi to samotnyho prekvapilo.
E: A taky uz jsem slysel nazor, ze rucku nesmis tahat na vic jak 2 zuby, protoze pak se tim nici
A ten clovek hrozne trpel, kdyz jel s tim sluzebnim Passatem co jsem mel v Anglii, ten ji ma elektornickou 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele tudle (dle me chujovinu) uz jsem slysel X krat a moc ji nepobiram. Ja taham rucku taky zasadne pres zuby, alespon se mi nestane, ze ten zub nezapadne a pak nehledam auto nekde pod kopcem v nejakem baraku

E: A taky uz jsem slysel nazor, ze rucku nesmis tahat na vic jak 2 zuby, protoze pak se tim nici


-> Syny: Něco má i nějakou logiku, ale ručku vždy tahám přes zuby a ještě jsem je neohobloval... Možná s tím výrobce počítal a neudělal tu rohatku z bláta...
-> Syny: ses jeho fanda? ze to mas tak nakoukany 

-> Nwkt 07.11.21 20:26:26: to ani nevadi...len jeho vystupovanie prudko navadza atmosferu ze cela cesana a spol je banda tupcov ....a jediny on je king. Sorry Kingu

A taky nepodtacet motor a neakcelerovat z nizkych otacek, to zase nema rad dvouhmotak. Neprejizdet diry a jiny nerovnosti, to nemaj radi tlumice. Neparkovat u obrubniku, to se o nej muze otrit guma a to nemaj jeji bocnice radi. Netocit vic jak 2000 otacek, dokud olej nema alespon 80°C, neparkovat se zarazenym kvaltem, to nemaj radi rozvody nebo dvouhmota, ale zaroven neparkovat ani s ruckou, protoze muze zareznout lanko nebo prireznout desticka. Nepridavat moc prudce plyn, hlavne u TDIcek, protoze kroutak likviduje gumy. Netahat rucku pres zuby, protoze se tim nici zoubky. Nejezdit v soli, protoze to pak hnije a vlastne auto vubec nepouzivat, protoze se tim cely kurvi... 

-> SO545: On ten exprd zamrznul tak před 20ti lety
-> SO545 07.11.21 18:16:04: Asi tak. V bawu stejne nemam jinou volbu a auto ma 330tkm a zarim vrni. Ono je fajn neslapat spojku pri startu, ale kolik procent polovodicu je schopno cekat na zelenou se zarazenou jednickou a seslapnutou spojkou?
Kde ja kokot robim chybu.. namotano viac ako je zdrave slapem spojku ako o zivot...a ta axiala drzi a drzi....
Kazdy mame svoj boj...niekto bojuje za axialne loziska...noooo
Kazdy mame svoj boj...niekto bojuje za axialne loziska...noooo
Za mejch mladejch let se v autoskole ucilo, ze se auto startuje zasadne se zarazenym netralem a seslaplou spojkou - ksandy a opasek. Mam to zautomatizovany, takze auta se startovacim cudlem me nijak nezaskocily. Prekvapilo me, ze obema nasim nedavnym absolventum autoskoly jsem tohle musel opakovane vtloukat do hlavy, ale Supa ani Bawo bez spojky nenadlabnou, takze se to zautomatizovalo rychle :-)
-> Mr._Nosferatu: Tak treba na mym Transitu je uplne jedno, jak dlouho ten klic drzis. Je to proste jen signal k nastartovani a dal auto neresi, jestli to drzis par milisekund, nebo minutu. A to je asi i ten duvod, proc to chce spojku. Snimac na prevodovce/kulise neni, asistent razeni jede podle otacek, rychlosti a zatizeni motoru.
-> StepaNoFUN: Nevím o tom, když je tam klíč tak ho držím, když tlačítko, tak jen zmáčknu…
-> Mr._Nosferatu: A jel jsi nekdy s autem, u kteryho je jedno jak dlouho drzis spinacku? Proste tomu das impuls "startovat" a dal neresis....
-> Jirik_Tuňák1983: Tak já ještě nejel v autě kde by se startovalo se spojkou, vždycky to šlo bez
-> Jarda/felda 04.11.21 23:57:04: Chápem,ak si to dostal na výnimočnú udalosť od človeka či partie ktorý sú ti blízký tak to treba vážiť.Ale už vieš kde toho môžeš kúpiť kvantum takže treba to ochutnať
Ja som dostal minulý týždeň na narodeniny od partie šičiek unikátné tričko a hrnček s ich spoločnou fotkou a tiež to tričo nebudem nosiť hocikam.

-> saskyn2 05.11.21 14:51:39: A proč by to nemělo fungovat? To nemá ochranu proti skřípnutí?
-> Mr._Nosferatu 05.11.21 13:24:54: Ano, auta napíšou na displeji, že máš sešlápnout spojku, někdy že máš sešlápnout spojku nebo brzdu. Ale to už hodně let. U některých aut i více jak 15 let určitě.

-> Mr._Nosferatu 05.11.21 13:24:54: Ano, auta napíšou na displeji, že máš sešlápnout spojku, někdy že máš sešlápnout spojku nebo brzdu. Ale to už hodně let. U některých aut i více jak 15 let určitě.

-> saskyn2: To zavreni okynek pri desti uz u novejch nefunguje? Tvl pritom to je bezva vec...
-> Mr._Nosferatu:
Nemá.. Počítá to podle převodových poměrů z rychlosti a otáček.
Jde to nafixlovat za jízdy při zařazeném neutrálu, když trefíš správné otáčky.
Nemá.. Počítá to podle převodových poměrů z rychlosti a otáček.
Jde to nafixlovat za jízdy při zařazeném neutrálu, když trefíš správné otáčky.
-> palinator: Právě proto to nechápu, jak je možný že to za jízdy pozná, ale na místě ne ? To nemá senzory na kulise ? Proč má teda Francouz senzor neutrálu aby šel nastartovat bez spojky ? Jo už vím, není VW, který má za příplatek i to co Francouz v základu i přesto že je levnější…
-> saskyn2: Přesně tak.
No je to hlavně kvůli bezpečnosti-kvůli dětem aby si nedokázali nastartovat. Stejně jako na novejch autech už nejde dotahování okýnek při dešti, prostě se jistí že se nikomu nic nestane a nestáhne z nich při žalobě i chlupy na prdeli.
-> Mr._Nosferatu:
Právě proto protože to neví jestli náhodou není zařazeno. A ano, píše to na palubáku.
Právě proto protože to neví jestli náhodou není zařazeno. A ano, píše to na palubáku.
-> darklord: -> kury: a nebyly Japoncí a Němcí spojencí za WW2 ?
-> palinator: Proto nechápu, když tam není kvalt, tak proč musím mačkat spojku? Napíše to aspoň na palubáku že se má zmáčknout spojka ?
-> palinator: Proto nechápu, když tam není kvalt, tak proč musím mačkat spojku? Napíše to aspoň na palubáku že se má zmáčknout spojka ?
-> darklord: Suzuki taky tak... maďar! :) A ostatní auta pro jistotu ten spojokovej pedal vubec nemaj :-(
-> Vojťas: Tohle jsem viděl už tak půl roku nazpátek. Ale jak jsem v posledních letech jezdil automaty tak jsem nějak zparchantěl a už na vyšlapování spojky kašlu i u manuálu pokud to jde. Do Rencka už jen skočim, vyřadim bez spojky do neutrálu a mačkám startovací tlačítko, u Kila to beru jak kdy.
V Nissanu u nebožky automat tam je hotovo. 


Pso/kočkoŽrouti se asi taky učili v NDR..tem to taky bez šlápnutí na spojku nestartuje 

-> Mr._Nosferatu: Tak to nevím, kde soudruzi u Mitsubishi udělali chybu.
Asi taky Němci


-> Mr._Nosferatu:
Když auto stojí tak ví hovno jakej má kvalt. To samé za jízdy po sešlápnutí spojky.
Když auto stojí tak ví hovno jakej má kvalt. To samé za jízdy po sešlápnutí spojky.
-> SO545: keby mam kupit hilux, isto nema spojkovy pedal 

-> darklord 05.11.21 07:53:22: a to keby bol HILUX tak si to hodis...ako tam musis tu spojky tlacit...
p.Vaculik...je tiez tak trosku pindal...ale preco nie.
p.Vaculik...je tiez tak trosku pindal...ale preco nie.
-> Mr._Nosferatu: mam toyotu, a nemam pocit zeby bola nemecka. Bez spojky nezopne starter.
-> kury: Jen němcí nenastartujou se spojkou, civilizovaný výrobci ví že má auto neutrál a nastartují … což u koncernu nechápu, auto ví jaký má kvalt/neutrál ale stejně musí zmáčknout spojku….
-> Vojťas: A tak škodovku v zimě jsi stejně bez spojky nenastartoval. Nebo hned chcípla, než se ten olej v převodovce rozhýbal
A nový auta bez spojky ani startovat nezačnou z bezpečnostních důvodů. Takže hezký, co povídá, ale vyřazovat spínač pod pedálem kvůli tomu nebudu

