-> dragon_cb_cz:
Z produkce Microsoftu jsem chtěl říct.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> palinator: Prakticky libovolnej Unix? 

No nevim co může bejt svižnější než W7 s SSD... 

a do třetice, nebudu to fotit vše, jen tak ilustrativně

havlik 18.06.13 15:37:41 napsal:
→ dragon_cb_cz: hele nabídku start nepoužívam a zbytek je
v podstatě stejnej. Ale má to menší nároky a běží to rychleji Přesně tak. Mám to na NTB a jsem opravdu spokojenej. Bál jsem se přechodu, že to bude zlobit a pod. Ale je to víceméně stejné jako W7, akorát je to podstatně svižnější.. A je to, jak píšeš pro tablety nebo pro desktop, je na tobě jak se v tom budeš pohybovat. Většina toho nastavení je totožná, resp. na stejném místě jako v sedmičkách
-> Jozka: Nojo, je to holt o zvyku
→ dragon_cb_cz: hele nabídku start nepoužívam a zbytek je
v podstatě stejnej. Ale má to menší nároky a běží to rychleji Přesně tak. Mám to na NTB a jsem opravdu spokojenej. Bál jsem se přechodu, že to bude zlobit a pod. Ale je to víceméně stejné jako W7, akorát je to podstatně svižnější.. A je to, jak píšeš pro tablety nebo pro desktop, je na tobě jak se v tom budeš pohybovat. Většina toho nastavení je totožná, resp. na stejném místě jako v sedmičkách
-> Jozka: Nojo, je to holt o zvyku

-> dragon_cb_cz: jo? normálně přes ovládací panely je stejný jako všude jinde:) nesmíš se poddat těm "tabletovým" prvkům a prostě to používat jako obyč windows a je to cajk
Ale to už je asi moc OT...
-> havlik: No takový nastavení sítě je tam vyložená lahoda... bléééé
-> dragon_cb_cz: hele nabídku start nepoužívam a zbytek je v podstatě stejnej. Ale má to menší nároky a běží to rychleji
-> havlik: Asi jsem zatím nestihnul prokouknout "logiku" toho systému... a taky asi jako člověk kterej windows vůbec nepoužívá (setkávám se s tím jen na počítačích zákazníků) nemám moc právo hodnit... Ale Windows 7 jsem si ještě občas dovedl představit používat, W8 fakt ne.
-> dragon_cb_cz: ale neni je to v pohodě
Když to "Murphy vymyslel", Windows asi ještě nebyly, ale trefil to "Každá změna je k horšímu.." Nesu si tak 2 až 3 hodiny činnosti ještě i domů..
-> palinator: Kdyby alespoň šlo přepnout na W7 design... nejde nic a je to peklo.
-> dragon_cb_cz:
8 jsem ještě ani naživo neviděl a nevim, jestli chci.
Jdou přepnout na W95 design? 
8 jsem ještě ani naživo neviděl a nevim, jestli chci.


-> Jozka: Tak ty nový office, to je jiná, za to bych vraždil... ale sedmičky jsou takový příjemně zoptimalizovaný visty, když už musím používat windows, tak XP nebo 7čky.
-> dragon_cb_cz: Je to hodně o zvyku (a taky teď už beru software už jen čistě optikou uživatelský logiky), Visty mám na šoupacím stroji a i když jsem z nich byl zkraje zděšenej, ani tehdy jsem v nich nemusel 3 minuty prohledávat menu, abych mohl vložit řádek do tabulky.. Pokrok je sice fajn, akorát už asi trvá trochu moc dlouho.. 

-> Jozka: No já bych teda řek, že XP a sedmičky jsou relativně povedený, zato Vista a 8 jsou dobrá katastrofa... buď fakt rád za sedmičky.
-> Mr_Kubas: Jak bych to nejstručneji vyjádřil... všechno. Nemám dlouhý hodiny na přenastavování předvoleb dementních a skládání lišt na míru.. Ńejvíc mě pobavilo potvrzování vymazání a vložení a vůbec skoro všeho přes pravý tlačítko myši už "v sérii".. Kurva, co bylo špatně na tom, zmáčnout klávesu insert a normálně původní text přepsat ???
-> dragon_cb_cz: No to snad ne, já myslel, že s těma XP nebo co to bylo, vydržím do 8-ček, páč každý lichý wokna stály za starou belu..
Kde jsou ty starý zlatý časy, kdy stálo všechno alespoň za h*vno...?
-> dragon_cb_cz: No to snad ne, já myslel, že s těma XP nebo co to bylo, vydržím do 8-ček, páč každý lichý wokna stály za starou belu..
Kde jsou ty starý zlatý časy, kdy stálo všechno alespoň za h*vno...?
-> Jozka: Taky tam mohly bejt Windows 8 - to bys tam tu skobu šel zatlouct...
-> Jozka: Co se ti na tom nelíbí? 

Včera jsem našel v pracovním PC Windows 7 a Word 2010 a dnes odvrácené stránky své nátury.. Ještě že jsem nenašel na zdi skobu..




-> Hurdis: Tak kdyby se ti chtělo se s tím skenovat, tak bych byl jedině rád :)
-> růža: Chceš naskenovat origo? :-)
-> Hurdis: To jsem rád, jde mi hlavně o obsah, i když se na ten obal nedá dívat, asi ho něčím přelepím 

-> růža: Tam by se se změnou nikdo nepáral, navíc co tam měnit.
-> Hurdis: No obsah vypadá takhle (viz. foto, omlouvám se za kvalitu), připomíná mě to původní vydání, tedy podle obrázků z netu. Jinak je obsah rozdělený do 7 kapitol + různé indexy a vysvětlivky.
-> růža: Tak originál katalog, který obsahuje i modely 135, 136 má v prvním vydání klasickou bílou obálku s tenkým modrým orámováním jako předchozí klasika, jen doplněný text. Druhotisk z přelomu milenia je žlutý s modrým záhlavím. Tohle bude nějaký individuální bastlík.
Ale důležitý je obsah.
Ale důležitý je obsah.
-> Hurdis: Podoba by tam byla, marně jsem se snažil najít datum vydání tý bible, ale nikde nic. Předpokládám, že by to ale mohlo být asi tak stejně jako ta hra.
-> růža: Ono to asi nebude převzaté, ale když se podíváš na Czech racer....
-> Hurdis: No obsah by odpovídal starý verzi, akorát je tištěný na kvalitnější papír. Ale ten obal je opravdu otřesný 

-> růža: To je humus :-) Obsah bude asi stejný, ale obal ala polská videohra je docela vtipný.
Já dneska našel toto, ale co to ku*va je?
Předpokládám, že to je nějaký stabilizátor při úbytku napětí na vedení? Nevíte někdo? Jinak je to nějaký AUT 320, ZPA Košíře- závod Děčín.

Já našel v garáži co jsme podědily tenhle poklad :)
Dneska na sběrnym dvoře, jsem našel celekm slušnej IPUR volant. Doslova sem ho tomu chlákovi, co ho tam šel vyhodit, vytrh z ruky.
Řikal, že si dal do škodovky 3 raměňák z fáva, že by někdo odsud?

Dneska jsem konečně prohrabal nástěnný šuplíkový pořadač co mi zbyl po dědovi a dva roky ležel v garáži... krom kopice elektronického bordelu, campingových otvíráků konzerv a neznámých trysek (viz Identifikace dílů) jsem v něm našel taky 4 zkoušečky na 220V a hezkou šuplerku s metrickou i imperiální stupnicí 

-> Enggik: Náhodou, poradil, pomohl, prostě profík.
-> David.: Naše bývalá 120L 1983 (model 84) měla matici...
...i po výměně kastle v roce 89
...i po výměně kastle v roce 89

-> Dušan: oválná světla byla správná u 120L M1 , až od MII byly hranaté.
s tím řízením je to divný,asi momentálně neměli hřeben...
s tím řízením je to divný,asi momentálně neměli hřeben...
-> Enggik: hele nech si toho jo :-)
-> ŠKODOSA 07.06.13 02:44:40: To musel být šok
A v práci při práci?? To totiž nebývá tak častej jev, a rovná se skoro zázraku





-> David.: moje 120L r.4/84 mela z výroby matici a 105 svetla, taky originál. Prostě asi záleželo jakej den byl.
Bukaj 31.05.13 22:43:00 napsal: → lokaj:
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou…
pouze u 105tky, 120L již měla hřeben(možná jen nějaké první kusy) měli jsme doma 120L 2/84 normálně to mělo hřeben a žádný příplatek tam za to nebyl, jen zadní vyhřívané okno a samonavíjecí pasy dle faktury.
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou…
pouze u 105tky, 120L již měla hřeben(možná jen nějaké první kusy) měli jsme doma 120L 2/84 normálně to mělo hřeben a žádný příplatek tam za to nebyl, jen zadní vyhřívané okno a samonavíjecí pasy dle faktury.
-> Pavel P..: dobře ty 

-> Koblet: minulej tejden jsem našel ten samej jen modrej při vyklízení garáže otce jednoho souseda.... mimo jiné poklady, ale to tady nebudu ukazovat, ještě by zase něJJakej chudák mohl závidět a pomlouvat jak má ve zvyku

Nenašel jsem to já ale přinesl to táta. Zbytek po dědovo žábrovce. Autoatlas z roku 1965 akorát do litříka.

Dnes (včera) jsem našel Oppíka a ještě k tomu v práci! 

Ještě že houby nežeru... Ale máti taky jednou vítězoslavně našla žampiony, ale byly to ty špatný. To vám byl smrad, když to začala smažit 
