
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> Jozka: Co se ti na tom nelíbí? 

Včera jsem našel v pracovním PC Windows 7 a Word 2010 a dnes odvrácené stránky své nátury.. Ještě že jsem nenašel na zdi skobu..




-> Hurdis: Tak kdyby se ti chtělo se s tím skenovat, tak bych byl jedině rád :)
-> růža: Chceš naskenovat origo? :-)
-> Hurdis: To jsem rád, jde mi hlavně o obsah, i když se na ten obal nedá dívat, asi ho něčím přelepím 

-> růža: Tam by se se změnou nikdo nepáral, navíc co tam měnit.
-> Hurdis: No obsah vypadá takhle (viz. foto, omlouvám se za kvalitu), připomíná mě to původní vydání, tedy podle obrázků z netu. Jinak je obsah rozdělený do 7 kapitol + různé indexy a vysvětlivky.
-> růža: Tak originál katalog, který obsahuje i modely 135, 136 má v prvním vydání klasickou bílou obálku s tenkým modrým orámováním jako předchozí klasika, jen doplněný text. Druhotisk z přelomu milenia je žlutý s modrým záhlavím. Tohle bude nějaký individuální bastlík.
Ale důležitý je obsah.
Ale důležitý je obsah.
-> Hurdis: Podoba by tam byla, marně jsem se snažil najít datum vydání tý bible, ale nikde nic. Předpokládám, že by to ale mohlo být asi tak stejně jako ta hra.
-> růža: Ono to asi nebude převzaté, ale když se podíváš na Czech racer....
-> Hurdis: No obsah by odpovídal starý verzi, akorát je tištěný na kvalitnější papír. Ale ten obal je opravdu otřesný 

-> růža: To je humus :-) Obsah bude asi stejný, ale obal ala polská videohra je docela vtipný.
Já dneska našel toto, ale co to ku*va je?
Předpokládám, že to je nějaký stabilizátor při úbytku napětí na vedení? Nevíte někdo? Jinak je to nějaký AUT 320, ZPA Košíře- závod Děčín.

Já našel v garáži co jsme podědily tenhle poklad :)
Dneska na sběrnym dvoře, jsem našel celekm slušnej IPUR volant. Doslova sem ho tomu chlákovi, co ho tam šel vyhodit, vytrh z ruky.
Řikal, že si dal do škodovky 3 raměňák z fáva, že by někdo odsud?

Dneska jsem konečně prohrabal nástěnný šuplíkový pořadač co mi zbyl po dědovi a dva roky ležel v garáži... krom kopice elektronického bordelu, campingových otvíráků konzerv a neznámých trysek (viz Identifikace dílů) jsem v něm našel taky 4 zkoušečky na 220V a hezkou šuplerku s metrickou i imperiální stupnicí 

-> Enggik: Náhodou, poradil, pomohl, prostě profík.
-> David.: Naše bývalá 120L 1983 (model 84) měla matici...
...i po výměně kastle v roce 89
...i po výměně kastle v roce 89

-> Dušan: oválná světla byla správná u 120L M1 , až od MII byly hranaté.
s tím řízením je to divný,asi momentálně neměli hřeben...
s tím řízením je to divný,asi momentálně neměli hřeben...
-> Enggik: hele nech si toho jo :-)
-> ŠKODOSA 07.06.13 02:44:40: To musel být šok
A v práci při práci?? To totiž nebývá tak častej jev, a rovná se skoro zázraku





-> David.: moje 120L r.4/84 mela z výroby matici a 105 svetla, taky originál. Prostě asi záleželo jakej den byl.
Bukaj 31.05.13 22:43:00 napsal: → lokaj:
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou…
pouze u 105tky, 120L již měla hřeben(možná jen nějaké první kusy) měli jsme doma 120L 2/84 normálně to mělo hřeben a žádný příplatek tam za to nebyl, jen zadní vyhřívané okno a samonavíjecí pasy dle faktury.
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou…
pouze u 105tky, 120L již měla hřeben(možná jen nějaké první kusy) měli jsme doma 120L 2/84 normálně to mělo hřeben a žádný příplatek tam za to nebyl, jen zadní vyhřívané okno a samonavíjecí pasy dle faktury.
-> Pavel P..: dobře ty 

-> Koblet: minulej tejden jsem našel ten samej jen modrej při vyklízení garáže otce jednoho souseda.... mimo jiné poklady, ale to tady nebudu ukazovat, ještě by zase něJJakej chudák mohl závidět a pomlouvat jak má ve zvyku

Nenašel jsem to já ale přinesl to táta. Zbytek po dědovo žábrovce. Autoatlas z roku 1965 akorát do litříka.

Dnes (včera) jsem našel Oppíka a ještě k tomu v práci! 

Ještě že houby nežeru... Ale máti taky jednou vítězoslavně našla žampiony, ale byly to ty špatný. To vám byl smrad, když to začala smažit 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
ked nenapise dlhu dobu je to jasne


Vy si ztoho delate prdel ale když VAS kamarad prizabije mochomurku tak.po.druhe už si date kurva majzla a verte tomu že to jsou jine halusky než po lisolhavkach :-D


néé lysohlávky




-> Frank92: Osmažit, sníst, počkat 48hod. a pak uvidíme... 

Pozná prosím někdo z Vás, z čeho by to mohlo být, co je zač? Věnec je pravé dřevo, vyraženo na volantu nic není
Pozná prosím někdo z Vás, z čeho by to mohlo být, co je zač? Věnec je pravé dřevo, vyraženo na volantu nic není
-> Arnold: no sak to 

castrol 02.06.13 17:02:18 napsal:
hrdzu na aute ,ale to sa opravi
však je to felda 
hrdzu na aute ,ale to sa opravi


-> tunerlada: To se ani nedivím že bezpečák dává výpověď.

hrdzu na aute ,ale to sa opravi 

-> J3STER: tak dejte estli se nebojíte
a to kdyby jste viděli co všecko se tam děje a je na průser např. od životního prostředí nebo finančáku.. jááj 


No uz zase nikde
Ale u nas aspon neprsi..

-> Mr_Kubas: Kde, prosimtě? Na Bahamách?
-> Mr_Kubas: to nam syny posiela skarede pocasie z anglie, to preto je tu tak 

Po nekolika dnech slunicko na obloze 

-> tunerlada: To je šikana!!!! Dát to právníkovi měl by z toho pěkný průser!!!!
Jo, jo tak nějak jsem tověděl i já, krom teda toho otvoru u řízení. Ale říkal jsem si na co tam je ta guma:-)
-> lokaj:
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou...
Tak tak, v době M1 se standardně montovalo maticové řízení, hřeben byl na zvláštní přání a seriově jen do luxusnějších verzí (LS, GLS, GL). Karoserie M1 měla otvory jak pro maticové, tak pro hřebenové řízení, ten nevyužitý byl zaslepen gumovou zátkou...