-> Kaprof:
Já výjimečně nemluvim přímo o HDI, ale o jeho použití v tomto autě. Dynamikou malému litru nedokáže konkurovat, úspornější o moc nebude a myslím, že jeho výhod je méně, než nevýhod. Co mám info od známého, tak to HDI škrtili kvůli tomu, že v tom malinkém předku plnej výkon nešel uchladit.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
citigo ?
19:45:27
11.11.2011
11.11.2011
palinator
19:38:27
11.11.2011
11.11.2011
Kaprof-Pisařík
-> palinator: Nebudu tu vířit virtové vody já s HDI kolem sebe nikdy problem neměl a rozhodně to tu nehodlam řešit a jedno z těhlech uškrcenejch mám v rodině a jezdi dokonce Kolín-Londyn vcelku často....alternativa to nebyla špatná...
19:36:40
11.11.2011
11.11.2011
palinator
-> Kaprof:
Já bych právě řek, že nafta v tom byla možná to poslední, co bych si pořídil. Spíš těm Toyoťáckejm benzinum není co vytknout narozdíl od uškrcenýho HDI,
Já bych právě řek, že nafta v tom byla možná to poslední, co bych si pořídil. Spíš těm Toyoťáckejm benzinum není co vytknout narozdíl od uškrcenýho HDI,
19:36:27
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
Ten zvuk je oproti HTP krásnej. Pěkně hladce si to přede a nic neječí. Ale co hlavně. U HTP je mi na už jen když slyším zvuk startéru.
Citigo má takovej sympaticej. Ale podle zvuku bych čekal naskočení nějakýho šestiválcovýho Iveca nevědět o co se jedná
Citigo má takovej sympaticej. Ale podle zvuku bych čekal naskočení nějakýho šestiválcovýho Iveca nevědět o co se jedná
19:33:16
11.11.2011
11.11.2011
Kaprof-Pisařík
-> Milan 136: Málokdo umí napsat tak pěknou a nestranou řeč Jsem zvědav jak to na mě zapusobí...třeba Aygo či 107 se mi vcelku libi (Né ani vzhledem jako mršnosti)...škoda že do nich prestali dávat naftu ta v tom byla obzvláště zajimava :)
19:33:13
11.11.2011
11.11.2011
castrol
-> Milan 136 11.11.11 19:28:32: pekna recenzia
19:28:32
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
Jinak jsem si to včera večer zrepasoval a dneska přezul na A4 Michi. Ty 14 jsou fakt jen 5" a 15" mají 5.5" jak bylo zmíněno. To je hroznej had. Výbava je v kufru v hnusným pytli VW . A ty hnusný kulatý krytky šroubů ala VW taky nic moc.
Nad tím hrdlem nádrže je fakt kapsa, kde se bude držet bordel když už ne podběhy, tak alespoň nějakej kousek přes to hrdlo mohli dát. A kdyby náhodou, tak podběhy není kam namontovat. Nikde nejsou kostičky s dírama. Snad nějaký poláci vyrobí
Jinak jsem s tím jel po dvoře a odpich slušnej. Ale absence vyvažovacích hřídelů je bohužel znát
Nad tím hrdlem nádrže je fakt kapsa, kde se bude držet bordel když už ne podběhy, tak alespoň nějakej kousek přes to hrdlo mohli dát. A kdyby náhodou, tak podběhy není kam namontovat. Nikde nejsou kostičky s dírama. Snad nějaký poláci vyrobí
Jinak jsem s tím jel po dvoře a odpich slušnej. Ale absence vyvažovacích hřídelů je bohužel znát
19:24:17
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
-> Max 11.11.11 10:55:14: ale pořád jsou zavřít líp než u Scirocca. Citigo má madlo cca uprostřed, ale Scirocco úplně vepředu. to je teprve páka...
10:55:14
11.11.2011
11.11.2011
Max
já jsem jiný auto než z černym (novým) neviděl...ale to je něco jinýho...ptal jse mse na to a fakt to bude takhle debilně, že nový logo naběhne až v první MP2013...
zajímavej nápad...
-> Milan 136: no..tak to máme dojmy veskrze podobné. Ty dveře jsou velký těžkýa musí se s nima dost výrazně bouchnout.
Jízdní dojmy jak jsem psal...to zas lepší než jsem čekal...
zajímavej nápad...
-> Milan 136: no..tak to máme dojmy veskrze podobné. Ty dveře jsou velký těžkýa musí se s nima dost výrazně bouchnout.
Jízdní dojmy jak jsem psal...to zas lepší než jsem čekal...
09:02:30
11.11.2011
11.11.2011
Matsoft
my meli k dispozici 13 aut. nejnizsi vyrobni cislo bylo 23 a nejvyssi 84
07:14:15
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
jak už jsem psal. nový logo na všech autech až od MR 2013
07:10:35
11.11.2011
11.11.2011
Gryzly
-> MATTESS: černobílé logo bude v prodeji až příští rok.
00:13:39
11.11.2011
11.11.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Max 10.11.11 14:37:29: Tak to je zajímavý, že nám to stojí tenhle týden v práci a je na tom ještě starý barevný logo. Všude na fotkách to taky prezentujou už s novým. To asi někde soudruzi udělali chybu...
22:57:27
10.11.2011
10.11.2011
Gryzly
-> tunerlada: ted jeste par mesicu tam budou davat to zelene logo i když na prezentaci mel Matsoft uz auta s cernobilym.
22:16:36
10.11.2011
10.11.2011
tunerlada
-> Milan 136: jj baterka taky skoro jak z motocyklu já sem spíš zvědavej jak na tom budou ty motory z výdrží..jestli jak haťapky a budu to mít na dílně co měsíc to na hlavu
21:50:42
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> tunerlada: a baterky sis všiml?
ta nádobka na vodu je hned vedle hrdla nádobky ostřikovačů. Jsem zvědavej jak dlouho bude trvat, než to někdo splete.
ta nádobka na vodu je hned vedle hrdla nádobky ostřikovačů. Jsem zvědavej jak dlouho bude trvat, než to někdo splete.
21:41:53
10.11.2011
10.11.2011
tunerlada
Tak neska sem vtom seděl a okukoval to v budoucí práci,kufr teda velkej ale bez čalounění to je hrůza,motor malinkej vevnitř teda místa dost boužel sem stím nejel ale nejvíc sem se zasmál té miniaturní nádobce na vodu :D taky mě dostalo to že znaky tam byli původní a né ty nové černo stříbrné slepice
21:40:38
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> palinator:
21:39:31
10.11.2011
10.11.2011
palinator
-> Milan 136:
Proč né? Neřešíš fouklý těsnění pod hlavou a Temac ti může políbit řiť. :o))
Proč né? Neřešíš fouklý těsnění pod hlavou a Temac ti může políbit řiť. :o))
21:27:11
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> palinator: aha. Ještě že to nemá hlavu s blokem dohromady jako ta moje sekačka
21:24:07
10.11.2011
10.11.2011
palinator
-> Milan 136:
Ty svody součástí hlavy jsou údajně kvůli chlazení výfukových plynů, že se motory starší generace na dálnicích trápily s přehříváním katalyzátoru, jenž chladily obohacováním směsi a zvedalo to spotřebu.
Ty svody součástí hlavy jsou údajně kvůli chlazení výfukových plynů, že se motory starší generace na dálnicích trápily s přehříváním katalyzátoru, jenž chladily obohacováním směsi a zvedalo to spotřebu.
21:20:04
10.11.2011
10.11.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: tak mě je to šumák ale dostalo mě to když sem to poprvý zaslech jinak je v tom posez jak vosa na bonbóně
21:18:35
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: mamka má Daewoo Tico a taky jsem z něj udělal Chevrolet
21:17:12
10.11.2011
10.11.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136 10.11.11 21:08:03: v článku je napsáno že škodovka bude zdarma loga měnit za nový těm co si to koupí ještě se starym ještě že to logo je furt slepice a né jak že měnili daewoo logo za chevrolet
21:14:34
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> Tuner#2 10.11.11 21:12:47: to už jsme dneska říkali
21:12:47
10.11.2011
10.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 10.11.11 21:08:03: Budete měnit na garančkách
21:08:24
10.11.2011
10.11.2011
mAATT
-> Milan 136: opisuju z konfigurátoru, pokud tam nemaj chyby tak ano..
21:08:03
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: všichni to řeší. A kolegovi prodejci to na školení vysvětlili. Že to prej je super, že budou lidi rádi že mají první kusy se starým
a přitom všichni chtějí novej....
a přitom všichni chtějí novej....
21:07:47
10.11.2011
10.11.2011
castrol
-> Milan 136: tak nic
21:05:45
10.11.2011
10.11.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136 10.11.11 20:10:42: i vě světě motorů jak sem psal to měli už s novym znakem
21:04:52
10.11.2011
10.11.2011
castrol
-> Tomaso435: -> Tomaso435: to je spesl uprava
21:03:48
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> castrol: To jsou 17" z RS a ještě k tomu 5*100...
-> mAATT: to jsou skutečný data?
-> Tuner#2: to je fakt. Ale ty moje dezenty jsou taky težký jako hovado...
-> mAATT: to jsou skutečný data?
-> Tuner#2: to je fakt. Ale ty moje dezenty jsou taky težký jako hovado...
21:02:04
10.11.2011
10.11.2011
Tomaso435
-> castrol: ten znáček RS je docela vtipnej u takovýho sráčka :-D
20:58:08
10.11.2011
10.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 10.11.11 20:46:45: To je sice dobré, ale pokud budou vážit tolik co OEM kola na Octavii, tak bych je nechtěl ani zadarmo... To s tím rozměrem dveří, to přece není problém, podle virťáků jsou parkovací místa dostatečná a nikdo neotevírá dveře nadoraz tak aby poškodil auto vedle ne?
20:57:41
10.11.2011
10.11.2011
mAATT
-> Milan 136: hnusný, ale hlavně uzoučký.. 14" jsou 5" široký, 15" jsou 5,5"..takže docela bída
20:52:56
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> mAATT: jo. ty 14 jsou hnusný. pokud bydou v tomhle duchu i ty větší, tak bída
20:49:53
10.11.2011
10.11.2011
mAATT
-> Milan 136: 4x100? ale co jsem tak viděl na fotkách, tak se mi moc nelíbily..
20:46:45
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
Pozitivní věc jsou kola. Mají být i 15" a 16". Doufám, že pěkný. páč tomu dali chlapci správnou rozteč a počet šroubů
20:10:42
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> Max 10.11.11 14:37:29: a znak to má opravdu starej zelenej novej bude na všem až od MR 2013
Potom ale nechápu, proč je všude na netu s novým...
Potom ale nechápu, proč je všude na netu s novým...
20:08:23
10.11.2011
10.11.2011
Karlos (WIO46)
-> VeTeV: Je to možný, ale ve mě to nebudí důvěru. Byť je fakt, že japka to třeba už maj vymakaný, stejně mě to nepřesvědčuje.
20:08:06
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> Max 10.11.11 08:09:26: No. Spíš špatný než dobrý.
130cm dlouhý dveře? kde se dají na parkovišti otevřít nevím...
Zadek bez podběhů, jen holej plech. V kufru taky podběhy holej plech. Na dveřích řidiče jen jedno tlačítko na okna. Na pravý dveře nikoliv... Na to jak je to oholený je to na můj vkus dost drahý.
Proti HTP to má určitě sympatičtější zvuk, jak tam neječí řetěz.
Ty sedačky bez paměti ale fakt posrali. to umí i starý Lupo...
jinak jízdní vlastnosti nemám jak zhodnotit. zatím jsem s tím zajel jen ze dvora na zdviž.
Ale zas tak zlý to není. Jen si myslím, že jak si od toho slibujou velkou prodejnost tak narazí...
Dotal mě ten otáčkoměr 3 cm v průměru a výfuk.
Mikrotrubička, pak megatlumič a zas mikrotrubička. a svod 3 do 1 je součást hlavy
z ní už jde jen jedna trubka
130cm dlouhý dveře? kde se dají na parkovišti otevřít nevím...
Zadek bez podběhů, jen holej plech. V kufru taky podběhy holej plech. Na dveřích řidiče jen jedno tlačítko na okna. Na pravý dveře nikoliv... Na to jak je to oholený je to na můj vkus dost drahý.
Proti HTP to má určitě sympatičtější zvuk, jak tam neječí řetěz.
Ty sedačky bez paměti ale fakt posrali. to umí i starý Lupo...
jinak jízdní vlastnosti nemám jak zhodnotit. zatím jsem s tím zajel jen ze dvora na zdviž.
Ale zas tak zlý to není. Jen si myslím, že jak si od toho slibujou velkou prodejnost tak narazí...
Dotal mě ten otáčkoměr 3 cm v průměru a výfuk.
Mikrotrubička, pak megatlumič a zas mikrotrubička. a svod 3 do 1 je součást hlavy
z ní už jde jen jedna trubka
20:07:12
10.11.2011
10.11.2011
VeTeV
-> Karlos (WIO46): a? dyť je to dneska běžné, však i BMW do vývoje vráží nemalý prachy s tím že dochází k menším ztrátám v důsledku lepšího proplachování válců..snižuješ taky počrt třecích ploch.. ford snad taky nějaký eco boost má - prostě je doba downsizingu a přeplňování...
20:01:25
10.11.2011
10.11.2011
Karlos (WIO46)
-> VeTeV: Na to nenerážím, ale snad tam není jediný 4válec, ne?
19:33:53
10.11.2011
10.11.2011
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: žensky to stačí hravě a já mám maly šmejdy docela rád pro obratnost a hbitost :-)
19:32:07
10.11.2011
10.11.2011
1560 - zrušená registrace
19:29:13
10.11.2011
10.11.2011
VeTeV
-> Kaprof: Wolfsburgský :-) ale co už, prostě je to prcek pro důchodce, nákupní taška, druhý auto do rodiny.. prostě účel plní
19:29:07
10.11.2011
10.11.2011
suri
-> VeTeV: ja som to myslel trochu inak , jasné do mesta asi nie ale ten motor ja môžem .
19:25:18
10.11.2011
10.11.2011
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: hold mladoboleslavský maluch:o)