Firma Tym-motorsport

prohledat
224 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 26.07.2011 do 15.08.2011, založil/a FavoRS

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

flame

Zastavil:U-Geen

řadit dle data
16:06:43
15.08.2011
U-Geen
-> darklord: coz uz je v tomhle tematu stejne pozde

navic by si vytvoril dalsi? :) ...



koncime.
16:03:22
15.08.2011
darklord
-> Nwkt: ono by mozno stacilo zakazat jednemu clenovi prispievat 21
16:02:46
15.08.2011
OndraKrupi
mam největšího č*ráka 3 3 3 (vedle sebe)3
16:01:39
15.08.2011
Eidy
-> Nwkt: jsem pro
15:59:25
15.08.2011
Nwkt
Tak to tu asi zavřeme ne, stejně z toho už nic plodnýho nevyleze. Akorát vzájemný urážení.
15:58:27
15.08.2011
Tommyk
KARBEC 15.08.11 15:48:31 napsal:

→ Luky.: když neví

z které do které začnou porovnávat péro…
3 3 3 3 3 3

kluci jen pokračujte.. :D
upraveno 1x, naposled 15.08.2011 15:58:54
15:48:31
15.08.2011
KARBEC
-> Luky.: co se aut týká tak nic světoborného ale já tadyk aspoň nemachruju a nepičuju do každého v každém tématu že su tadyk ten nejchytřejší a že jsem sežral všechnu moudrost světa. A to je to o co tady jde, jsou tady mnohem větší machři a nemachrují a chovají se slušně, holt jiní nedokázali vůbec ale kecají do všeho a když neví z které do které začnou porovnávat péro...
15:48:13
15.08.2011
Karel.
to zas bude3
15:44:50
15.08.2011
Luky
-> KARBEC: a co jsi vymyslel ty?
15:36:48
15.08.2011
KARBEC
Tuner#2 15.08.11 14:59:28 napsal:

→ Urbi 15.08.11 13:40:52: ROFL… Koukám že jsi chlapečku

tady za 14 dní neskutečně na virtu vyrostl a děláš tu jen machra…


Ty vole a toto říká trotl kterej sám dokázal a udělal hovno a jenom interpretuje co kde přečetl sám nedokáže vymyslet nic, no ROFL3
15:21:56
15.08.2011
havlik
Tuner#2 15.08.11 14:59:28 napsal:

BTW já spíš čekal recenzi od Chovance s přiznáním kde přišel na palec

265°vačky… 5
ty woe i kdybych ji chovanec okopiroval od Pána Boha(což skoro v tvém podaní je pan Čepek) tak jedinej komu to furt leží v žaludku seš ty tak se přes to už laskavě přenes...
14:59:28
15.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 15.08.11 13:40:52: ROFL... Koukám že jsi chlapečku tady za 14 dní neskutečně na virtu vyrostl a děláš tu jen machra... Stačilo mě k takovému úsudku jak jsi startoval na Nepéra u svého auta a nebo jak jsi radil tady ohledně MPI vačky a odladění či o variantách podvozku... Musím se tomu smát, ještě před 2 měsícema jsi mě žádal o rady po Skype ohledně rozdělovače, motoru, podvozku... No nic, když už sis mě vzal do huby, tak:

1. Vyhřívání sání jsem něměl zapojené jen první rok a půl (psal se rok 2005 cca.) ještě s MPI vačkou a hlavně když bylo chladno, měl jsem problémy s přechodama.

2. Už min. 4 roky tvrdím, že na běžné vačky a do provozu vyhřívání zapojit, nevím kde bereš, že nevěřím Vrbovi? Uznal jsem to jak po radě od Čepka, že to mám zapojit, tak i po radách zde a jak říkám od té doby jsem to do provozu taky každému radil. Něco jiného je to na závody, kde jde motor čistě jen na plný plyn a nějaké přechody, emise a spotřeba se neřeší.

3. Čepek po telefonu řekne přesně tohle obecné, co už tady snad každý ví a mě to nepřijde jako nějaký objev... Těžko prozradí po telefonu každému na počkání své know-how. To, že upravený rozdělovač do provozu je od něj nesmysl je taky obecně známo, psal to tady už bitmap... respektive prostě zaplatíš za to, že nějaké nastavení má odzkoušené. Naladění rozdělovače pro závodní motor, ale věř že není jen o 5tKč 4



A tomu, že máš to samé od Chovance za půl, tomu jsem se opravdu od srdce zasmál 5



BTW já spíš čekal recenzi od Chovance s přiznáním kde přišel na palec 265°vačky... 5
upraveno 6x, naposled 15.08.2011 15:03:12
13:40:52
15.08.2011
Petr Urban
Mám prudit ? 3 Říkal sem že vám dám recenzi i s rozhovoru s p. Čepkem: Potvrdil mě a Vrbovi všechny úvahy : vyhřívat sání i s ostrou vačkou pokud je auto do normálního provozu, závodní nevyhřívat. Když měl kdysi Tuner2 problémy s naladěním, tak to vyhřívání zapojim až mu to Čepek řekl a na Vrbu nechtěl dat a dnes nám to opět potvrdi, ale trochu to chápu, je to lepší slyšet od úpravce než od člověka z virtu, ale prostě měl pravdu. Dále souhrn z telefonátu:

- Nejvyšší předstih k jeho vačce 280 ladit 34-38st. 6tis. ot.

- 100oktan má měřitelný přínos, pokud dáte větší předstih

- rozdělovače používá kontaktní s tvrdou regulací až do 6tis. ot., bezkontaktní nemusí stíhat pokud auto točí více jak 6,5 tis. ot. ale nedokázal říct proč, jeho doměnka je možná cívka nebo elektronika že nestíhá, což je vlastně všechno co tam je :D

- hlavní je naladění a to proto že každý upravený motor může chtít něco jiného a dá se vytěžit hodně koní z naladění, které umí málokdo, na tohle mi jenom řekl: Ano,je to tak



Určitě je to jeden z nejlepších úpravců pro motory našeho typu ale taky je to velký byznys-man, protože mi řekl že chce pouze za upravený kontaktní rozdělovač z 105 nebo 120 5000,- Myslel jsem že sem se přeslechl, ale ještě jednou mi to potvrdil. Když jsem mu řekl že mám s laděním své zkušenosti a ptal jesl jde teda jen o jinou váhu závažíček, jaký mají průměr okének kam až regulací pouští a o tvrdosti pružinek... tak mi řekl zase : přesně tak. Takže s novou cenou rozdělovače kolem 2 tis. sem vydedukoval že chce za výměnu závažíček a dvě pružinky 3 tis. Někomu se to může zdát dobrá cena ze jeho know-how. Mě to přijde jako těžky byznys tohle. Jinak to bude určitě dobrý motorář a sem rád že se se mnou aspoň úplně normálně bavil, což se nedá říct o Mikovi (tommurcing) ze studénky. Ten vám jen řekne, dovez to, já to upravím a ceny přemrštěné jako ME, ale o kvalitě u Mika přesvědčen nejsu. Vím že umí hlavně dobře dělat hasičské stříkačky. Já sem tedy rád že sem oslovil pro úpravy p. Chovance, protože úplně ty samé úpravy by mě vyšli u ME nebo Mucka na 2x tolik.
upraveno 1x, naposled 15.08.2011 13:42:49
06:49:25
08.08.2011
VeTeV
-> Tuner#2 06.08.11 20:36:38: nikoho jiného, krom spisovatele J. Haška, jsem neobhajoval...nemyslím si, že že to jest kniha učená, alébrž kniha úsměvná a humorná (ale i pravdivá a moc dobře ukazující něco z jádra našeho národa...)... a jelikož 90% lidí zná jen filmovou (ale úžasnou) podobu, tak jsem si jen dovolil toto podotknouti... Haškův humor mám rád, umí si udělat prdel sám ze sebe i z okolí, umí nenásilnou formou podchytit spoustu absurdit - pro někoho je to holt rejpal, ale náhled to této oblasti literatury, by mnoho lidem prospěl :-)
upraveno 2x, naposled 08.08.2011 06:52:34
23:08:42
07.08.2011
Bery
pamatuje si ještě někdo o čem to tu kdysi bylo?7
16:08:13
07.08.2011
Petkar1
-> Urbi: Pravda, jsou to zbytečné žabomyší války tady. 8
15:51:06
07.08.2011
KARBEC
Urbi 07.08.11 15:25:42 napsal:

... trochu mě mrzí že to není o vyměňování názorů a vlastních zkušeností bez

zaujatosti, ale většinou jen tlachání s druhé ruky co kde kdo ... Já budu rád že ted vyzkouším na brzdě několikero výfuků, rozdělovaču, nastavení, možná i karburátorů a

vaček a pak si udělám obrázek svůj o všem.




171 171 171 171 171

Klaním se ti takové lidi já uznávám a vážím si jich kéž by tu takových bylo víc. Místo toho je tady akorát všadepřítomnej inženýrek všechnovim-všechnoznám neboli všechnočetl-hovnoudělal.* 8*
15:41:43
07.08.2011
suri
-> Urbi: a myslíš že upozorniť alebo doslechnúť sa je problém?
15:25:42
07.08.2011
Petr Urban
-> suri: Pokud je na to "NĚKDO" neupozornoní tak si nic nepočtou, Chovancovi je nějaké řešení pičovin na forech totálně ukradené, myslím že Čepkovi to samé, mají dost smysluplnější práce než na netu číst diskuze tohoto typu.

-> sep: Já to jako nějakou velkou hádku neberu, ale trochu mě mrzí že to není o vyměňování názorů a vlastních zkušeností bez zaujatosti, ale většinou jen tlachání z druhé ruky co kde kdo a uznávání jen vlastních názorů. Já budu rád že ted vyzkouším na brzdě několikero výfuků, rozdělovaču, nastavení, možná i karburátorů a vaček a pak si udělám obrázek svůj o všem.
upraveno 2x, naposled 07.08.2011 17:49:32
15:18:21
07.08.2011
suri
-> upír 130: osobne tí dvaja páni tu nemusia byť ale kedysi sem chodilo viac ludí ktorý by poreferovali
15:11:37
07.08.2011
upír 130
-> suri: taky jsem si řikal jestli sem choděj.. ještě že jsme tu pod přesdívkama6
14:05:56
07.08.2011
Petkar1
Prostě bez momentu není výkon. A nebo může být - ale díky otáčkám. Hezký příklad je můj motokárový motor 35kW a motor ze 120. Oba papírově přibližně stejnej výkon, ale pidi motor 125ccm v motokáře musí mít logicky pidi moment, ale narozdíl od motoru ze 120 točí 14000 otáček a tím nažene tu ztrátu na síle.
upraveno 1x, naposled 07.08.2011 14:07:33
13:25:36
07.08.2011
Petkar1
Hoši, hoši. Fyziku nepředěláte!! VÝKON je práce vykonaná za jednotku času. Na tom nejde nic zpochybnit. Tudíž u těch motorů to je tak, že vyšší otáčky za minutu = více práce za minutu a to se rovná VĚTŠÍ VÝKON. Na tom se shodneme všichni, protože to tak je.



Ale důležitý je MOMENT. Protože moment je SÍLA. Odpověď na moment vs. výkon je v podstatě i v těch Škoda motorech a vačkách. Píšete tu, že někdo měl vačku nevím kolik a točilo mu to 6500 a nejelo druhýmu to točilo taky 6500 a jelo. Ty písty v těch motorech teoreticky urazily stejnou dráhu - jedna z veličin práce, ale rozdíl mezi těmi vačkami byl ten, že díky té lepší se v těch otáčkách UDRŽEL i nějaký rozumný MOMENT a díky té síle navíc to jelo líp. Koukněte se na diagramy těch motorů - všechno má moment posunutej výš, o nic jiného tam nejde... Z toho pak vyplývá i větší výkon. Takhle to mám zafixovaný já pomocí základních veličin.



Fyziku nezměníme. Tu nezmění ani Sheldon z BBT 3
upraveno 1x, naposled 07.08.2011 13:48:49
11:28:44
07.08.2011
suri
-> upír 130: oni si to aj počtejí neboj sa
11:25:44
07.08.2011
upír 130
tyjo, kdyby si to tu Čepek s Chovancem přečetli, tak by asi čuměli3 3
10:10:17
07.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sep 07.08.11 08:16:25: Všude kam příjdu? Asi moc nechodíš do sekce auta, podvozky apod. a ani si nemyslím, že tohle je o one man show... ale nebudu se tady obhajovat ať si na Vaše napadání udělá každý názor sám. Prakticky kdekoliv cokoliv napíšu, pořád Ti samí něco zpochybní a nebo si rejpnou viz. včera mrtvý lord v dnešním nákupu. Nebo to Tě taky přijde normální? Já trochu tuším čím to a asi bude fakt lepší si dát vlastní ban a klidně na delší čas, když za veškerýma mýma příspěvkama vidíte hádky a nebo arogantní psaní... Já tak prostě píšu a když se to někomu nezdá je to jeho boj. Ten kdo mě zná osobně si může udělat vlastní obrázek.



P.S. Ne nemám, lepení mě nikdy moc nebavilo, "naposled" jsem lepil z ABC Peugeot 405 Ari Vatanena a když se tomu zkroutilo přední okno, tak to skončilo v kotli 1
09:52:02
07.08.2011
spartra
-> U-Geen: tek.webnode.cz/products/k nize-ignor 158

je, není ty lidi se tu znaj už dost dlouho157
09:43:45
07.08.2011
U-Geen
-> spartra: tak jasne, ignorace je nejlepsi reseni, ale ne kazdej je ji schopen :-)
09:41:37
07.08.2011
spartra
rozumnej člověk se tady nad tím pousměje, cosi si pomyslí o účatnících debaty174 173 66 67 jde dál
09:10:46
07.08.2011
U-Geen
-> sep: otazka je, jestli ban treba na tyden by v tomhle pripade prospel, nebo po tydnu uskodil :)
08:16:25
07.08.2011
sep
-> Tuner#2: :poslyš není čas se trochu zamyslet?Nepřijde Ti divné že kam vlezeš jsou jen hádky,neustále dohady a řešení věcí které to tématu nepatří?Tohle fórum není one man show což Ti zjevně nedochází a měl bys brzdit,věř že na jiném fóru bys už dávno dostal ban aby ses trochu probral,tady přiznám se nevím proč Ti to admini trpí,Tvoje neustálé konflikty,zakládání témat ve kterých přenášíš hádky vyvolané jinde a následně je řešíš dál,věčné dokazování že existuje jen jedna pravda a to ta Tvoje,atd atd.Občas mi to přijde jako od Jiráska Proti všem.

PS:nemáš doma Eiffelovku ze sirek?
20:39:37
06.08.2011
KARBEC
-> Tuner#2: já jsem kliden ale ty to očividně nezvládáš, tož ale co naděláš holt nesedáme na prdel jak ty pískáš.47 No nic no včil jenom zopakuju to co píšu každymu a to - bacha na cévku když ze vzteku prdne tak pak je to už rychly.4
20:36:38
06.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 06.08.11 19:48:59: Sem čekal kdo ze stoupenců první přispěchá na pomoc... LOL moc dobře si vzpomínám jak jste to kdysi vyčítali mě s MATTESSem a aktuálně neděláte nic jiného 4 Jinak Švejka fakt nemusím a už vůbec ne v psané podobě mám doma rozečteno spoustu lepších a v mých očích smysluplnějších knih...
20:32:18
06.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> KARBEC 06.08.11 19:37:50: Ano znalost dané problematiky je o celoživotním zbírání zkušeností, čtení knih (v dnešní době i informací na netu) a budeš se divit, ale ve svém oboru elektroniky musím sbírat a pamatovat si pořád něco nového. Čím víc informací máš, tím více si na věc dokážeš udělat úsudek a daleko horší jsou lidé, co soudí jen podle sebe a toho co zkusili a nebo dají na první radu Franty Vopršálka... Ale budiš, někomu to holt tak vyhovuje...



BTW: My se známe? Mám pocit, že ne tak se laskavě zklidni...
upraveno 1x, naposled 06.08.2011 20:32:49
19:48:59
06.08.2011
VeTeV
Tuner#2 06.08.11 19:16:17 napsal:

→ sep 05.08.11 14:27:47: Pokud mě neumíš napsat narovinu

jako chlap, že sem kretén apod. a musíš to schovávat za svá učená gesta,





by mě zajímalo co je na citaci z klasiky, jako Haškův dobrý voják Švejk nepochybně je, učeného, neřkuli gesto.... možná bych doporučil si uvedenou knihu přečíst, je to moc krásně psaná kniha u které se vždy zasměju... a blízká mi je právě tím humorem a nadsázkou, která zde jaksi chybí...
19:37:50
06.08.2011
KARBEC
Tuner#2 06.08.11 19:16:17 napsal:

→ sep 05.08.11 14:27:47: Pokud mě neumíš napsat narovinu jako chlap, že sem kretén apod. a musíš to schovávat za svá učená gesta, tak příště raději nepiš nic




→ sep je na to možná měkkej ale mně to problém nedělá - JSI KRETÉN.



Míval jsem tě za rovnyho chlapa a znalce problematiky ale čím dál víc ukazuješ že víš vlastně hovno a jenom papouškuješ co si kde přečteš a co ti kdo řekl. Oni to tady už asi kolem všeci vědí ale už to aj ty sám tady v tejto diskuzi dokazuješ několikrát, místo toho abys argumentoval k věci tak jenom posíláš na svoju obhajobu odkazy kdo kde psal to co píšeš teď ty a sám ses přiznal že je tvojím koníčkem sbírání informací. Tak si ty informace v tichosti sbírej dál a raději už mlč než ze sebe uděláš vola i před těma posledníma lidma kteří v tobě toho hňupa ještě nevidí.
19:16:17
06.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sep 05.08.11 14:27:47: Pokud mě neumíš napsat narovinu jako chlap, že sem kretén apod. a musíš to schovávat za svá učená gesta, tak příště raději nepiš nic ostatně jak bývá zvykem 4



-> AZmotor 06.08.11 18:06:49: Já to ale neberu jako hádku... Nechápu (viz. téma teď o nápravách) co za tím hledáte? Já jsem naprosto v klidu, mám teď absolutně jiné starosti a zdejší diskuze beru jako relax a diskuzi o daném tématu. To, že jsem člověk co nevydrží tady číst nesmyslné příspěvky na někoho může působit, že se rád hádám, ale dle mě nejde o hádku, ale o diskuzi... Hádku obvykle vypadá jinak a slušně se v ní nemluví 4
upraveno 1x, naposled 06.08.2011 19:17:24
18:06:49
06.08.2011
AZmotor
je to tak jako píše -> Jirik_Tuňák: dnes už jsou uplně jiné možnosti, za pár let si po zpočítání výdajů budete škubat vlasy... je plno netuctových aut za pěkné peníze



-> Tuner#2: na virt moc nechodím ale ať se podívám kdykoliv, najdu tu téma kde se pořád hádáš o vačkách, čepek-chovanec-muck... stejné jako před lety, člověk v tom asi musí opravdu žít aby na to měl sílu to pořád řešit.... 156
15:10:22
06.08.2011
Petr Urban
-> Jirik_Tuňák: Škodovka je srdcovka...s naprosto zdravým rozumem drahé a náročné úpravy škodovky ještě do normálního provozu s tou papírovou kastlí, by mohly být považovány za čisté bláznovství. Doktor by nám některým jistě něco předepsal 3 Ne opravdu tohle je zase úplně zbytečná debata... Buď škodovku más rád a upravuješ ji nebo si říkáš co super můžeš mít za podobné pěníze a koupíš si dobré hotové auto. Mě u tohoto zatím drží ještě relativní cenová dostupnost úprav,které mě baví a to že hotové dobré auto si umí koupit každý. Udělat s potencionálu ničeho aspoň trochu něco mě u tohoto drží. Kolikrát už sem přemýšlel že si někdy s ciziny dotáhnu zrovna MX-5...za ty prachy velice zábavné auto na řízení nebo BMW nebo že si radší koupím mašinu GSXR-6 a po projetí už moc nechybělo se škodovkama seknout, ale tohle je pro mě záležisto né rozumová, ale srdcová. A koupit něco hotového dobrého můžu kdykoli.

-> sep: Šel sem do kolen 3 3 3
14:27:47
05.08.2011
sep
-> Tuner#2 04.08.11 17:32:25: :Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války,díl první,kapitola třetí " Nížepodepsaní soudní lékaři basírují na úplné duševní otupělosti a vrozeném kretenismu představeného komisi výše ukázané Josefa Švejka, vyjadřujícího se slovy jako ,Ať žije císař František Josef I.’, kterýžto výrok úplně stačí, aby osvětlil duševní stav Josefa Švejka jako notorického blba."
13:54:24
05.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Vici: Člověče, mě na jednu stranu taky ještě v dnešní době překvapuje, kolik lidí se pouští od začátku do úprav těchto aut. Zvláště když přihlédnu k tomu, za kolik si dva obchoďáci našeho zákazníka nechali z Japonec přitáhnout 2x Imprezu a 1x EVO. Včetně přestavby na levostranné řízení (u Imprez). Vzhledem k tomu, co se vozilo do Evropy a jaké Imprezy a EVA jezdily v Japoncích, nemuseli ani vynakládat velké finanční prostředky na úpravy, popř. úpravy pro amatérské soutěžní účely.

Zrovna tak za kolik se dá koupi pěkná MX-5ka. Před hodně lety tolik možností nebylo, ale dnes už ano.



A k naftě. Po projetí s E90 (320d) a E61 (330d) mi taky většina benzínů přijde projevem a akcelerací srandovní, včetně těch co máme v rodině. 1 Tedy vyjma tátova VTička, to je docela zajímavej počin.
upraveno 2x, naposled 05.08.2011 14:04:07
09:56:50
05.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: -> vhml: To nepochybně ne... viz. ten první odkaz Eidyho a porovnání dvou Honda Prelude 4
09:20:07
05.08.2011
vhml
-> Urbi: to nepochybně. Snad nebudu kamenován :-D



Jak už jsem řekl, vždy to auto musí fungovat jako celek, a jeden hypersuper díl, pro kterej nebude napasován zbytek auta to nespasí, klidně i zhorší.
09:14:58
05.08.2011
Petr Urban
-> Eidy: 3 3 Takový odkaz se sem hodí 4
09:12:55
05.08.2011
Petr Urban
-> vhml: Takže ta moje hypotéza že vačka 296 by mohla být s orig. škoda 5q 4,22 převodovkou možná rychlejší než vačka 320 je správná ?
09:02:41
05.08.2011
Marra - zrušená registrace
ty wogo, co se tu řeší? už od malá mně učili, že točivý moment je ta síla, která žene auto dopředu. Výkon v jednotce zvané Watt, je jednotka vykonané práce v džaulech za 1 sekundu. ono obecně rozhoduje spíš průběh výkonu a krouťáku. Takže si vačkama můžete natahovat rozsah otáček daleko, ale ta "zdánlivé" lepší zrychlení z místa je rčené právě tím, že oproti původní vačce na stejných převodech dál roztahuješ a máš tak potenciální výhodu většího přísunu Nm na kola oproti soupeři, který už řadí za dvě. Ale ve vysokých rychlostech, nebo do kopce to bude horší. Toť moje domněnka. 5ekl bych, že kdybys postavil vedle sebe feldy v naftě a mpi a dal do obou špajzy z nafty, tak by ropová mpičku ujela.
08:47:56
05.08.2011
vhml
Urbi 05.08.11 00:48:37 napsal: z diskuze mi vyplívá že 320 bude asi lepší na sprint s dobře odstupňovanou špajzkou, možná i s originální.

To určitě ne, to už s vačkou kolem 300 je problém, že to padá mimo použitelný spektrum

upraveno 3x, naposled 05.08.2011 08:49:09
08:36:53
05.08.2011
Vici
jsem zvědavý kdy už někdo konečně přijde s vačkou 360/360 4
01:50:18
05.08.2011
Petr Urban
15:47:54 04.08.2011 Oprava, ty si tady mluvil o 278, nějak sem si to spojil s 296.

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

flame

Zastavil:U-Geen

Extreme Tyres