Dálkové cesty se škodovkami

prohledat
1457 příspěvků (zobrazeno 1401 až 1450) od 04.06.2011 do 16.09.2024, založil/a j_j
řadit dle data
08:49:57
05.06.2011
suri
-> VeTeV: asi tak , ide pár km okolo baráku sem kde je ešte plno dielov aj škodoviek a rieši takéto blbosti , 600km na auto v dobrom stave nesmie byť nič , maximálne doliať náplne a ísť
08:43:52
05.06.2011
Gryzly
Moje nejdelší trasa šodovkou, byla někdy v roce 2004 Ze Šumperka do Karlových Varů koupit motorku a ještě ten samý den zpět. 900km mimo dálnici, protože jsem neměl dálniční známku. Bylo to v sobotu a ve Varech jsem po ztišení rádia uslyšel divné hučení při brždění. Tak jsem chtěl sundat přední kolo a to nešlo, protože jsem tam před měsícem dal prolisy s novým komaxitem, kterej na středovým kroužku byl uplně natěsno. Takže jsem se na to vybodl a jel jsem tim těch 450km domů a doma jsem to sundal a na dvoupístu brzdová destička ošoupaná až na plech.
zvětšit Dálkové cesty se škodovkami - obrázek od Gryzly vložen 05.06.2011 08:43:52
upraveno 1x, naposled 05.06.2011 08:44:17
22:49:22
04.06.2011
VeTeV
-> haso: ja ho nikdy nemenil - bral jsem tu origo sadu v plast krabicce - to same bylo na kila litry :-) jinak spravna pozna,ka,. ale ja vzal celej rozdel radeji...plus nejake vicko a palce navic 3



jeste me napada kybl gufer na vsechno :-)
upraveno 1x, naposled 04.06.2011 22:49:50
22:47:24
04.06.2011
VeTeV
-> palinator: ideál je mítvíc než méně- já měl 4 lahvice každá na 250l... a vzhledem k tomu, že za benál jsem tma nechal skoro 25tis, se to sakra hodilo
22:47:15
04.06.2011
haso
-> j_j: na slovensku zozenes dielov a dielov...a mas virt, urcite sa najde dakto kto by ti pomohol, je tu vela ludi...

ale ja osobne by som si zobral za hrst kondikov, to je vec ktora u mna odchadza furt 8
22:46:12
04.06.2011
palinator
Ještě mě tak napadá pro jistotu brát lahev benaditu, i když při cestě na Slovensko to není potřeba. Ale hledat to někde v zahraničí nevím, jestli by nebyl problém.
22:41:35
04.06.2011
VeTeV
-> j_j: v karte auta mam myslím odkaz...



jinak ono je to těžké - na slováči jsem kdysi oddělal altík, ale jak říkám, tam to nebyl problém a měnil se tuším rotor a ten altík dodnes maká...



jinak co jsem bral já je až neskutečné - karb, alt, startér, cívku, regler, poloosu (bez stahováku je to stejně k prdu :-)), všechny možné spony, hadice, nějaké dráty, těsnění snad na celej motor, vodní pumpu, svíce, kabely ke svícím, struny, části brzd - prostě komplet prostor za zadníma sedákama plnej dílů... a jak jsem to pak postupně vyházel tak mě nejprve prdnul klíňák v Benešově - naštěstí jsem vzal z bílé jež je už v pánu a pak v Mostě prdla hadice odvzdušnění a já neměl nic tak jsme nasadili jinou a zakončili šroubem :-))



takže jsem to tam postupně zase sestěhoval všechno možný a mám klid...
22:32:55
04.06.2011
j_j
-> VeTeV: díky, za informaci - máš vážně epesní užostroj 6 tak daleko jako ty, bych si zatím nelajznul jet. Máš nějaké stránky o té cestě ? 6



PS : nešlo mi samozřejmě z toho dělat nějakou senzaci, ale jen si tak pokecat co vzít s sebou a tak a určitě se tohle téma právě hodí i pro lidi, kteří pojedou dál než na Slovensko a do zemí, kde škodovky nejsou doma :)
upraveno 1x, naposled 04.06.2011 22:34:52
22:32:34
04.06.2011
VeTeV
-> j_j: by me moc zajimal ten silenej rozdil 9 dle me delas sileny halo z vyletu na slovac... osobne bych to neresil a jel . jine zamysleni je v priade vyletu napr to francie, holandksa apod, kde tydle verky obecne malokdo pamatuje a banalita muze znamenat konec
22:29:55
04.06.2011
j_j
-> iDawe: máme stejnej názor, uvidíme, spolehlivá snad je 6 škoda, že tu neni v diskuzi víc lidí s embéčkem nebo stovkou - u těhle typů by se mi zkušenosti hodily nejvíc, ale nevadí - i tak je super, že jezdíte různě po evropě se škodovkama. 6
21:37:20
04.06.2011
kamikaze440
neni to afryka, ale...
zvětšit Dálkové cesty se škodovkami - obrázek od kamikaze440 vložen 04.06.2011 21:37:20
21:27:06
04.06.2011
VeTeV
-> myschaak AZNP K.Hora: hlavne sem uz vykalenej - si pamatuju prd kam kde jak sem zajizdel - si ty mesta uz nepamatuju :-) dva roky sou dlouha doba 8 jinak z Bodu O sem pak uz jel proste az do prahy - jeste sem nejak bloudil po nemecku v 5 rano uplne grogy - v danksu sem se taky nejak ztratil - pak sem si to za dva dny daval jak sem jel a vyslo me 1570 km :-)) a me bylo divny proc sem vyjel V 15:30 v pátek a dojel do PRahy az V 17 hodin v sobotu - pak sem si dal jednu plzen, smazak a ten sem uz nedojedl, pac sme usnul u stolu - spal jsem 20 min na trajektu, 20 min v nemecku na zemi u pumpy a 20 minut nekde na odpocivadle kdyz jsme varili polevku,,, a prvni jidlo byla prave az ta polevka od prechoziho dne .-)
upraveno 1x, naposled 04.06.2011 21:32:55
21:24:57
04.06.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> VeTeV: si skoro nevyjel z okresu)
21:22:19
04.06.2011
VeTeV
-> Michal N 283: jasne



jinak tady je hodne hrubej nastrel jak jsem jel - samozrejme ze si uz nepamatuju vsechna mesta, hodne jsem si zajizdel k ruznym pamatkam, parkum, apod a cesta taky uplne neodpovida :-)



maps.google.com/maps?f=d& amp;so...
21:12:15
04.06.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> VeTeV: No ale je to aj vo Fínsku,tak som mal pravdu.
21:06:55
04.06.2011
VeTeV
-> Michal N 283: oecne rozsirenej omyl - lappland je velka zeme cs.wikipedia.org/wiki/Lap onsko
21:05:27
04.06.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> VeTeV: jo,dá))) jen je to trochu hučák)
21:03:12
04.06.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> VeTeV: Ja len,že tam vidím Lappland,to je na severe Fínska.
21:00:44
04.06.2011
VeTeV
-> Michal N 283: viz můj přísoěvek v 04.06.11 15:58:51 - vidíš tam FINLAND? 4
20:59:27
04.06.2011
VeTeV
-> adamisko: 14 dni po navratu me boleli zada (mam seriove sesle, k tomu 193 na vejsku - ideal )... ale jinak nic - rad bych zase nekam vyjel, ale prace vs cas je mnoho proti - k tomu letos zase dovolena asi pada i z osobnich duvodu, takze aspon na vikend nekam na otocku - tak 800 tam a 800 zpet 3
upraveno 1x, naposled 04.06.2011 21:01:22
20:58:54
04.06.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> VeTeV: To je Fínsko?
20:58:01
04.06.2011
adamisko
-> VeTeV: ja myslim ze cokoliv se skodovkou dal jak 500km v kuse je vydrz, a tebe uz povazuji radikalniho extremistu. Nemuseli te z te sedacky vysekavat?
20:55:33
04.06.2011
VeTeV
-> myschaak AZNP K.Hora: ja dneska zjistil, ze se da jezdit na trojku - tech 120 dava 3
20:54:55
04.06.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> VeTeV: jo,to uznávám) ale čtyřka je čtyřka...s pětkou to umí každej)))
20:54:16
04.06.2011
VeTeV
-> myschaak AZNP K.Hora: 1600km v kuse sice s 5q ale ve skodovce to je teprve nater 3
20:51:53
04.06.2011
adamisko
-> myschaak AZNP K.Hora: obecne 650km raz se da, ale ve 4q skodovce to je celkem narez.
upraveno 1x, naposled 04.06.2011 20:52:07
20:49:18
04.06.2011
myschaak AZNP K.Hora
maďarsko 2009-Pécs...cca 1500km se čtyřkvaltem v pohodě,jen ta zpáteční cesta mě nějak unavila.....650km skoro v kuse už je dost
20:47:41
04.06.2011
adamisko
jo ještě jsem to tady nečet, ale když dělám před letovou kontrolu tak nezapomenout zkontrolovat tlak v rezervě, docela se na to zapomíná.
18:57:14
04.06.2011
gred
já s fogym sme dojeli favoritem z 89týho,kterej byl chvíli před smrtí na slovensko,parkticky na madarsko (do štůrova)a přežilo to,ani sme sebou netahali žádný nd3
18:50:03
04.06.2011
iDawe
-> j_j: já bych to zbytečně nepitval.. vem olej, vodu, vyměň kabely a svíčky a jeď.. 600km se dá najet se škoucnou za den po čr.. pokud je spolehlivá, nemá se co po.. s tím nářadím to byla spíš trochu sranda.. fakt bych to nehrotil
16:47:13
04.06.2011
Kočislav
Se svojí 136GL jsem byl v Chorvatsku, najeto celkem asi 1 850km, s sebou jsem měl alternátor, regulační relé, klínový řemen, plynové lanko, membránu do palivové pumpy, zásobu oleje do převodovky (teče) a potom univerzální hadice a asi 10 cm dlouhé nařezané kousky trubek různých průměrů, a páskové spony, kdyby praskal nějaká hadice tak na překlenutí.

Nic z toho naštěstí nebylo potřeba. Po dálnicích jsem si pořád držel 110 km/h, se spotřebou jsem byl pod 6l/100km.

Za sebe bych byl taky zastáncem před delší cestou nevrtat do ničeho co funguje! Řešit jen to, co vím, že je na výměnu.
16:34:06
04.06.2011
VeTeV
-> palinator: ne - jedine co jsem nemel byly duše a ty jsem pak za drahy peniz kupoval 8 3x jsem pichnul
16:22:48
04.06.2011
palinator
-> VeTeV:

A použil jsi nějaké?
15:58:51
04.06.2011
VeTeV
navštívené srazy 3
zvětšit Dálkové cesty se škodovkami - obrázek od VeTeV vložen 04.06.2011 15:58:51
15:58:33
04.06.2011
VeTeV
-> j_j: 600 kilaku? tak to bych vzal leda 8-10-13-17 klic, kladivo, kombinacky, siky, mozna klinak, trosku vody, a nazdar... to musis uject jak prd :-)



jinak osobne jsem najel s blbou 120kou 7,5 tis km cerstve po sestaveni - tj. auto melo na hrbu 1100 km, nove poskladanej motor a za sedackama jsem mel pulku auta v dilech - holt za polárním kruhem ti moc lidí nepomůže 3
zvětšit Dálkové cesty se škodovkami - obrázek od VeTeV vložen 04.06.2011 15:58:33
15:01:02
04.06.2011
Pivodak
Já se svou 100třícou ještě když sloužila jako spotřebák,tak jsem jel na závody motorek do budapešti madarsko z Ostravy přes brno. kámošovi se odporoučela dodávka,takže za šade vozík na něm 2 motorky plus příslušenství k nim a plné auto věcí stan ještě nějaké díly na motorky a spousta dalšího.co se týká auta tak jsem měl ssebou jen základní vercajk co se tak nějak normálně vozí a vše bylo bez problémů ani defekt nebyl auto šlapalo jako hodiny.
13:41:44
04.06.2011
palinator
-> TTomas:

Je to 120tka bez úprav, takže včetně původního SEDRu, olej zánovní Trysk M7ADSIII, převodovej zánovní Gyrol PP80, Natural 95+Benadit. Karburátor seřízenej od oka metodou přisávání falešného vzduchu od posilovače. Sám posilovač není OK, takže možná přes něj jde falešnej vzduch a největší podezření mám na přicpanej karburátor u jehlovýho ventilu, jelikož se divně plní a pumpa je po repasi. Zatím se mi do toho nechtělo šťourat.



-> Sepp:

Ano, máš taky pravdu.



-> adamisko:

Souhlasím, my jeli s v tu dobu nově komaxitovanejma Meteorama 2x 110 km a při cestě nazpátek málem upadly přední kola.3 Cestou se komaxit na sedlech vymačkal a povolily se matky, poznal jsem to podle toho, že něco od předku nadmíru klepalo a ony vytočený matky na pár otáček.9
13:31:05
04.06.2011
TTomas
-> palinator: Zalezi jak je to zajete, na co jezdis, cim to krmis a hlavne jak to mas serizene. Mne moje prvni kilo jen s 2komorovym karbikem a erkovackou jelo tachometrovejch 160+..real tak 130max140, ale cestovni rychlost byla prave tak 110-120. Rozhodne ne 90. Po vymene motoru za erko a presunuti chladice dopredu zustala maximalka skoro stejna jen jsem ji rychleji dosahoval. Ted to moje posledni kilo v technicky nic moc stavu jelo domu po ose pres 300km a jel jsem taky kolem 110km/h celou cestu. Maximum co jsem zkousel bylo tachometrovejch 140.

Kamarad mel perfektne zajetou seriovou 105 a na 4q mu to jezdilo 160 tachometrovejch.



-> j_j: Taky bych jel ve dvou. Ja povazuju stovku za 2mistny vuz:) Kdyz nalozim zadek, tak uz to proste nejede. Schvalne mi pak povis jakou jste jeli prumernou rychlosti po dalnici. Ja jsem presvedceny, ze to bude 100+...jinak se na ty kopce i spatne splha. 4
upraveno 1x, naposled 04.06.2011 13:32:52
13:30:53
04.06.2011
Sepp
-> palinator: jasně to souhlas, já se ale spíš držím toho, že před cestou se nemá cenu pouštět do větších akcí. Dokud to drží, raději nešahat, pak jedeš prakticky s neodskoušenými díly, popř. odstraňuješ následky vlastních oprav 3

Sundáš hlavu, hýbneš si s vložkami, voda v oleji, popř. zjistíš, že jsou netěsné ventily tak GO hlavy, při montáži zpět dotahuješ po 1500km? Rovnou ti u toho praskne šroub dva...

I když teď koukám, že jede až za dva měsíce, já tyhle věci řeším tak dva tři dny před odjezdem a pak už fakt moc prostoru na opravy není.
13:22:44
04.06.2011
adamisko
Tyto prázdniny mám v plánu ve škodovce 120 a ve čtyřech lidech objet ČR, takže mě toto téma dosti zajímá, jen doporučuju jako palinator před velkou cestou rizikové součástky vyměnit. No ještě taková malá drobnost. Než vyjet na velkou cestu tak poutahovat šroubky a promazat všechno, protože pak všechny ty drnčící věci vás začnou pěkně štvát.
13:21:33
04.06.2011
palinator
-> Sepp:

Lepší furt měnit doma, než na cestě, když už.4
13:12:03
04.06.2011
Sepp
-> palinator: k výměně těsnění pod hlavou bych ho moc nenaváděl, pokud to ještě nedělal mohl by si pěkně zavařit - to doslova. Z cesty na Slovensko bych nedělal moc vědu, dílů zatím spousta k dosažení, domluvíš se a slováci škodovky znaj a budou to umět, někdo někde, opravit. Vyměň olej za něco rozumného typu Mogul super, vem díly jak psali kluci - struna, karbec, rozdělovač, cívka, věci kolem brzd a jeď.

Moje 136tka dala bez údržby na cestě taky okruh ČR-Slovensko-Maďarsko-Rum unsko-Bulharsko-Srbsko-Maď arsko-Slovensko-ČR.

Se stovkou jsme jezdili s přítelkyní do Chorvatska asi tři roky a naprosto bez problémů, hlavně to moc netrápit (za mě cca. těch 90km), občas nechat vydechnout a skouknout jestli něco neteče...

Když jsme jeli poprvý špatně jsem odhadl cestu a stoupání za Lublaní jsme jeli asi 4hodiny v největším parnu po poledni, auto vydrželo s teplotou vody s bídou od odpočívadla k odpočívadlu a to jsou tam hodně blízko u sebe3 . Nicméně mělo to i výhodu morgoši (stále ti samí) v passatu mi nabízeli ke koupi zlato co pět minut - než stovka vychladla obešli celý parkoviště a na dalším parkovišti jsme se zase sešli3
upraveno 1x, naposled 04.06.2011 13:12:56
13:07:29
04.06.2011
Mr_Kubas
-> škodec: Jojo, přesně tak, mapa pomoci 1

mapa.faann.cz/
13:04:50
04.06.2011
škodec
-> j_j: poloosu na kyvku? zbytocnost. Zober ten altík, cievku, rozdelovac doma vymen tesnenie pod hlavou a ides..keby nieco zisti si skodovkarov v okoli a urcite ti pomozu keby nieco.4
12:52:47
04.06.2011
j_j
-> Mr.Lumpy: to je pravda, ale zase těch pár věcí mě nazabije - poloosu klidně vezmu. Jinak vezmu ty věci na kterých jsme se níže shodli.

Š 110 L - má nosnost 375 kg, pojedem ve 2, aby kilčo nebylo přetížený + bagáž a ND. Podle mě to bude tak akorát, ve 3 se mi už jet nechce.



EDIT : tu cestovní rychlost bych viděl tak okolo 80-90-100 km/h po dálnici.
upraveno 1x, naposled 04.06.2011 12:53:50
12:52:34
04.06.2011
palinator
-> TTomas:

Hmm, mě nejede 120L s 5q s 92 tis. km a 175/70 R13 na 2,2 bar víc než 130 tacho, takže 110-115 real.8 A to jsem jel prázdnej.
12:49:00
04.06.2011
Mr.Lumpy
-> j_j: tam kde jsou škodovky běžný (ČR, Slovensko) tak bych moc dílů nebral, protože není problém si náhradní díly sehnat
12:47:54
04.06.2011
j_j
-> palinator: -> TTomas: -> Jarda: díky za názory - pěkná diskuze 179
12:41:28
04.06.2011
TTomas
-> j_j: Jo a pokud ma original tesneni pod hlavou, tak bych ho radsi vymenil jeste doma. 4
12:39:44
04.06.2011
TTomas
-> j_j: Jen se toho neboj...600km musi dat takove zanovni kilo jak nic:) Cestovni rychlost bych ja volil urcite 100-110-120km/h...moje kila to vzdy zvladala bez problemu a spotreba zustane stale rozumna. Rucni plyn bych teda ja nedelal. Stejne pod kopcem to musis rozjet a pak rozumne do kopce s citem. Dalsi vec je menit zatizeni a otacky motoru a ne jet stale 90. Zaklad je dobry olej, pro sichr pribal strunu od plynu, kondik, dobijeci rele, kabely pripadne rozdelovac,karbec a palivove cerpadlo. Nejakou tu hadici a sponku....vic bych toho netahal. Zvlast na Slovensko, kde je mozne pripadne nahradni dily jeste koupit v mototechne.
Extreme Tyres