skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 - počet vyrobených kusů
prohledat
237 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.01.2011 do 25.11.2022, založil/a Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Matsoft: Chceš moc. 130 najely bezprostředně po náběhu M85.
-> Tom Troll: ale to je podle te tabulky Rapid 120, ne garde, ale uz siroky rapid 120. mne jde o 130
-> Matsoft: cca F5110541
-> Bukaj: tusim s C jeste nemelo cele VIN. jen kratke cislo....
a neda se nekde dohledat jaky byl VIN prvniho rapida 130?
-> peter13789: Ano, náhradní skelet. A C není 1981, ale 1982 - pokud se nepletu...

-> Bukaj 22.01.20 22:31:03: ide o to, že to garde má VIN iba Cxxxxxxxx ... čiže náhradný skelet vyrobený v roku 81? Žiaľ doklady som k nahliadnutiu nemal
-> peter13789: ne, náhradní skelet měl svoje číslo, TMB mohl dostat pokud to někdo v pozdějších dobách stavěl na jiný papíry ,původní vin bude v tom případě překřížkován
-> peter13789: To pochybuji. Každá karoserie, i vyrobená coby náhradní díl, měla své číslo...
Pani, keď sa ked sa jedna o náhradné skelety na garde z BAZ, bola možnosť aj vyrazenia pôvodného VIN do nového skeletu?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 04.11.19 09:12:09: to se mi moc nezda, videl jsem tp skoda 105 s karoserii rapid, stejne mi rapida 130 nezmenili na rapid 136, proste mam rapid 130 s motorem 742.136
Co je Škoda 100 S a Škoda 100 LS v jiný kolonce? Jinak těm specifikacím fakt nehovím, v hlavě to nenosím.
-> Bukaj: jednu GL jsem ted zachránil před zešrotováním :-)
Ještě blbý dotaz, ty rapid, registrovaný v letech kdy se vubec nedelali jsou teda prestavby ,že?
-> john simple: Tak 120GL byla raritka už ve své době, ale LX mne také překvapily, že je jich míň, než LE. Dobově jsem v provozu nebo odstavené na ulici v Praze potkával LX několik, ale LE jsem viděl naživo jen na nějakém srazu během posledních 10 let...
koukám, že verzí 120GL případně 120LX tam už taky moc nefiguruje ...
-> Tom Troll: Zajímavej počin
některý počty ,,živých" aut mě docela překvapili. Celkově třeba Garde, ty 105/120SP. Ta 120SP teda bude dobrej jednorožec

A pak třeba 120LS, na to jak nejsou moc k vidění, tak jich není zas o tolik málo jako 120L




A pak třeba 120LS, na to jak nejsou moc k vidění, tak jich není zas o tolik málo jako 120L

-> Matsoft: Těžko říct, ale vsadil bych na to že bude zahrnutej v normálních rapidech, stejně jako všechny ostatní. 

130 Rapid Convertible má v papirech FORM. Tak je divny že tam neni.
+ přikládám tabulku se závoďákama a pár zajmavostma.
120S je docela hodně, tipoval bych že se tam připletly nějaký 120 ve výbavě standard.
120S je docela hodně, tipoval bych že se tam připletly nějaký 120 ve výbavě standard.
-> Tom Troll 02.11.19 19:11:28: Jo, počkat - Ty jsi to měl k dispozici včetně údajů, jako je VIN apod?
Bylo by možno ty údaje někdy probrat osobně?


-> Bukaj: Jenže tyhle auta nejsou tříděný podle VINek, ale podle kolonek výrobce, typ, viz dragonovo kilo.
U dost těch aut je zapsanej typ podle vinka, např u některejch 120L je za tim TMB12M00L jako ujasnění že maj tohle vinko, u 135 GL a GLi je u obou TMB1350GL, tyhle věci pro přehldnost umazávám a sjednocuju s duplikátama modelu.
E: Mimo jiný tyhle popisky jsou i u 135L a 136L, a proto pochybuju že by se tam zatoulaly favority.
U dost těch aut je zapsanej typ podle vinka, např u některejch 120L je za tim TMB12M00L jako ujasnění že maj tohle vinko, u 135 GL a GLi je u obou TMB1350GL, tyhle věci pro přehldnost umazávám a sjednocuju s duplikátama modelu.
E: Mimo jiný tyhle popisky jsou i u 135L a 136L, a proto pochybuju že by se tam zatoulaly favority.

-> Tom Troll:
Cituji: "> Bukaj: -> Apple STS Chvojkovice-Brod: RiCe a GLi jsou všechny na vinkách nestříkačkovejch aut."
Všechny asi ne, vždyť v té tabulce sám máš kolonku 135 GLi
Cituji: "> Bukaj: -> Apple STS Chvojkovice-Brod: RiCe a GLi jsou všechny na vinkách nestříkačkovejch aut."
Všechny asi ne, vždyť v té tabulce sám máš kolonku 135 GLi

-> Bukaj: -> Apple STS Chvojkovice-Brod: RiCe a GLi jsou všechny na vinkách nestříkačkovejch aut. Z vinka sříkačku nemůžeš poznat.
-> Matsoft: Udělám další tabulku s dalšíma věcma, ale kabria tam obecně nejsou, akorát jedno "ŠKODA S 130 G RAPID MTX CABRIO", a pak nic pod "LDD, CABRIO, Convertible" u škodovky vedený neni.
136 GLS je jenom pár favoritú z konce osumdesátek, jestli se to majklovi podařilo přisrat tam, tak to je tam.
-> Matsoft: Udělám další tabulku s dalšíma věcma, ale kabria tam obecně nejsou, akorát jedno "ŠKODA S 130 G RAPID MTX CABRIO", a pak nic pod "LDD, CABRIO, Convertible" u škodovky vedený neni.
136 GLS je jenom pár favoritú z konce osumdesátek, jestli se to majklovi podařilo přisrat tam, tak to je tam.
-> Bukaj: muj RiC je v tp jako klasická 135 s tim že má vyplněnou emisní normu, víc mi prý nenapíše, je to dovoz rakousko v 97, papiry origo, zadná prestavba
-> Matsoft: Tak GLi-ček tam v tabulce máš 20 ks, nějaké budou na "Véčkách" a spousta jich bude na papírech 1000MB-130, RiC na tom bude podobně. A dobové přestavby na kabrio budou v registru pod značkou výrobce - tedy LDD, MTX, Gunsch atd, ne? Otázka, jak je to třeba s auty z BAZky - je to škodovka, nebo není?

-> Tom Troll: a co tam je z toho co jsem psal?
-> Tom Troll: Njn otázka je, jak je vlastně zaevidovaná teď - já to auto přepisoval na sebe v roce 2006 myslím (teda, dlouho jsem ho měl jen v odhlášce, kdy jsem ho dohlásil nevím). A pak jsem ještě měnil trvalý bydliště, ale jestli to bylo před centralizací registru nebo až po ní, to už nevím.
-> dragon_cb_cz: Pak je tu ještě "ŠKODA 110 L/717", jedna jedinná na rok 1975, to už pro tebe musí bejt dost dobrý, jinak to nevedou ani dál. 

-> Tom Troll: No vidíš, a ta moje je 74
Ale je čistě "Škoda 717", bez toho 110L...

-> dragon_cb_cz: "ŠKODA 110 L 717" jsou dvě, jedna 75 a druhá 76. 

-> Bukaj: Depozit v dnešním pojetí bych tipoval, že v tom registru normálně bude, moc nedává smysl ty data mazet a pak je tam zase vracet... Registr je centralizovaný a to se musí týkat i depozitů.
Docela mě překvapuje, že je jen 7 kusů 136GL z roku 1990... to mám docela solidní raritu
Jo a třeba moje kilo má v papírech typ "Škoda 717"... protože když jsem jí kupoval a na úřadě přepisoval, tak jsem měl guláš v tom co do který kolonky patří, takhle jsem to do formuláře napsal a už to tam zůstalo...
Docela mě překvapuje, že je jen 7 kusů 136GL z roku 1990... to mám docela solidní raritu

Jo a třeba moje kilo má v papírech typ "Škoda 717"... protože když jsem jí kupoval a na úřadě přepisoval, tak jsem měl guláš v tom co do který kolonky patří, takhle jsem to do formuláře napsal a už to tam zůstalo...
-> Matsoft: Psal jsem na začátku že závoďáky a auta který jsou kusový / ~pod 10, speciály, a závoďáky jsem v tomhle momentě neřešil, samozřejmě že tam sou.
Vím o Gli a Ric dotazenych před více jak 10 lety, co to v TP maji.... a vím civilních LR na normálních znackach.
-> michael 02.11.19 19:56:24: Jo, jak jsem psal - exportní označení...
-> bouchy 03.11.19 07:51:21: Jo, přestavby. MBT (Tourist) je vývozní verze pro Francii a tuším BeNeLux - je to něco, jako 105S - osekaná verze "standard" se smaltem místo chromu atd...
136GLi neexistuje a 135 GLi a RiC jsou, dle mého názoru v registru jako 135GL a Rapid 135 - v našich končinách se GLi/RiC neprodávaly a co se sem tahalo v devadesátých letech, stavělo se na papíry starších škodovek...
...a jestli pár těchto aut lidi dotáhli v posledních 10 letech jako "dovoz", tak by mohly být v registru jako GLi/RiC, ale taky nemusí...
-> bouchy 03.11.19 07:51:21: Jo, přestavby. MBT (Tourist) je vývozní verze pro Francii a tuším BeNeLux - je to něco, jako 105S - osekaná verze "standard" se smaltem místo chromu atd...
136GLi neexistuje a 135 GLi a RiC jsou, dle mého názoru v registru jako 135GL a Rapid 135 - v našich končinách se GLi/RiC neprodávaly a co se sem tahalo v devadesátých letech, stavělo se na papíry starších škodovek...
...a jestli pár těchto aut lidi dotáhli v posledních 10 letech jako "dovoz", tak by mohly být v registru jako GLi/RiC, ale taky nemusí...
Co ty data náběhů modelu - erka od 1964, to samý 120? Přestavby?
Co je 1000MB Tourist? Kombi? Taky 136 GLi nevidím.
130LR/RS nevím, jestli šly do registru přihlásit... jistě, se správnými známými (a správným pouze "soutežním" typem) to šlo.
Co je 1000MB Tourist? Kombi? Taky 136 GLi nevidím.
130LR/RS nevím, jestli šly do registru přihlásit... jistě, se správnými známými (a správným pouze "soutežním" typem) to šlo.
-> Tom Troll 02.11.19 19:11:56: nevidim tam 130LR a 130RS. Nevidim tam RAPID CABRIO/Convertible/MTX a vim, ze auta s temito zapisy v TP jsou.... Stejne tak nevidim 136GLS, coz mel v TP Majkl.....
130 LS se dělala, pár kusů se udělalo i v MB mám od ní i štítek, ale byl nalepovací.
-> Bukaj: Tak dneska se depozit ukládá na dopravnim úřadě sejně jako všechny ostatní úkony ohledně auta, ne?
-> Tom Troll 02.11.19 19:43:32: To sice jo, ale v té době byl "depozit" úplně jinej úřad, jiná budova, jinej sklad atd. Nevím, jak je to s depozitama dneska, jestli se do depozitu dávají značky na stejném úřadě, nebo je to stále oddělené?
-> Bukaj: jo taaak,uz to chápu,díky
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ne, toto jsou data aktuální - tedy tolik kusů a s takovými letopočty první registrace v ČSSR/ČSFR/ČR konkrétního modelu je stále "živých" v registru motorových vozidel.
Další mohou být v registrech historických vozidel atd...
Další mohou být v registrech historických vozidel atd...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ne, tohle jsou živý techničáky v dnešnim registru, tady a teď.
-> Bukaj: Hele nevim, čekal bych že tam budou, že depozit bude jenom "stav" auta. Přišlo by mi velmi nepraktický to přesouvat. I tak je to obrovskej bordel.
Tohle je z tabulky která má 200 tisíc řádků a sloupce pro roky 1945 až 2019.
-> Bukaj: Hele nevim, čekal bych že tam budou, že depozit bude jenom "stav" auta. Přišlo by mi velmi nepraktický to přesouvat. I tak je to obrovskej bordel.
Tohle je z tabulky která má 200 tisíc řádků a sloupce pro roky 1945 až 2019.
Jakooo, že v čssr bylo registrováno jen necelých 1000 r136? Nebo sem to blbe pochopil?
-> Tom Troll: Jinak dotaz - tato tabulka (registr) obsahuje i data z "depozitu"?
V době, kdy jsem měl k dispozici ta analogová data, tak depozity byly ještě místní, nedigitalizované a vozidla v nich nespadala do "normálního" registru (stejně jako veteráni, vozidla vojenská atd), tedy nebyla v tom soupisu dat zaevidována...
V době, kdy jsem měl k dispozici ta analogová data, tak depozity byly ještě místní, nedigitalizované a vozidla v nich nespadala do "normálního" registru (stejně jako veteráni, vozidla vojenská atd), tedy nebyla v tom soupisu dat zaevidována...
-> Tom Troll: Jo, bylo to první, co mne napadlo na písmeno "R"
Jinak ty 135L a 136L budou na 99% zatoulaný favority...

Jinak ty 135L a 136L budou na 99% zatoulaný favority...
-> Bukaj: Tohle je z letošního června.
I když to nejspíš byl vtip, pravostranný 125L neexistujou, tam měli jenom 120 L Five, ve zbytku západní evropy místo 125L měli 125 L5.
I když to nejspíš byl vtip, pravostranný 125L neexistujou, tam měli jenom 120 L Five, ve zbytku západní evropy místo 125L měli 125 L5.
-> Tom Troll: 105LS a 130LS jsou nějaký exportní označení výbav (jako 120LSE apod)...
Jinak podle počtů MBček to tak nějak sedí s průzkumem, který jsem dělal z dat starého registru před fází digitalizace... v roce 2012 - tam třeba 1000MBG bylo 79 ks
A 125LR - nemůže to být označení třeba pro pravostrannou škodovku?
Jinak podle počtů MBček to tak nějak sedí s průzkumem, který jsem dělal z dat starého registru před fází digitalizace... v roce 2012 - tam třeba 1000MBG bylo 79 ks

A 125LR - nemůže to být označení třeba pro pravostrannou škodovku?
