znalosti neškodovkárov o škodovkách

prohledat
104 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.01.2005 do 01.07.2009, založil/a minno
řadit dle data
21:15:47
01.07.2009
zidlik
-> su.tech: přesně takhle to mám přepsaný i u rapida a na úřadě měli blbý kecy že sem si to určitě přepsal sám3
19:21:50
01.07.2009
doly120
-> su.tech: Taky to máme takhle přepsané na naší 136. Myslel sem si že to mám jediný a jak koukám tak ne:)
13:31:55
01.07.2009
Pepe.47
Quest 23.06.09 19:27:36 napsal:

Pokud se někomu nelíbí otevírání 4roky starého topicu,ale já jsem si

nemoh pomoct… Kámoš se mi snažil vtlouct do hlavy že se ještě(2009)

vyrábí škoda 105/120 :)
Taky jsem se válel smíchy když jsem přijel Fávem a jeden kamoš se mě říkal že se vyráběj ještě favority. Taky dobryne? 3 3 3
11:37:46
01.07.2009
Luděk
-> su.tech: jo,už jsem doma ohledně tvých soukromých zpráv,evidetně je vidět,že nerozeznáváš typ od modelu,přitom sám uvádíš jako údaj modelové číslo,přitom my se bavíme o typu ...
08:55:45
01.07.2009
waca
Nedávno: Hele váco, proč sis kdysi nekoupil to Fávo v dieslu?Má to jenom výhody....3 a nebo-Oni se ty Favority už nevyrábějí jo???3 A poslední vejšplecht-Vyhodim z Fáva motoru tu hliníkovou hlavu a dám tam hlavu za litinovou 742, docílím tím většího výkonu a nehledně na to, že ta litinová má o hodně lepší konstrukční řešení...3 Člověk se dost udivuje nad věcma kdo co vymyslí, nejhorší jsou ti, kteří kecaj takovýhle kraviny a samy tomu věří a začnou se krvelačně hádat že mají pravdu...
23:06:05
30.06.2009
stovkar
-> su.tech: ved ti si ako encyklopédia 3
22:35:49
30.06.2009
mb136gl
-> su.tech: ty vole 1 máš moj obdiv156 4
22:04:40
30.06.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> mb136gl: Jo jenže já uvádím modelové číslo. To že máš napsaný typ 742.136 jde dešifrovat jako že se jedná o karoserii 742 s motorem typu 136 což je pro škodovku model 747. Abych ti to trochu ještě zkomplikoval tak tady máš ještě modelový malý nášup...



742 T - je jeden jediný vyrobený kus - pojízdný a s platným TP - má systém Transaxel. Jedná se vpodstatě o karoserii z typu 742, ale má motor vpředu a přes hřídel poháněnou převodovku která tvoří celek se zadní nápravou. Předchůdcem jsou modely vycházející taky z karoserie 742 ale mají označení 742 C - motor vpředu a pohon zadních kol a 742 P motor vpředu a pohon předních kol.



745 - je modelové označení škody 130LR a vidíš stejně je to stará známá kastle ze 742, akorát je upravená tak je to pro škodovku jiný model...



752 - je to vpodstatě 130L - zadní náprava LR - bylo to vyrobeno pro potřeby Ministerstva vnitra vpodstatě jsou to LR-ka





Nebo třeba Favorit:



781 - Favorit

781.115 - Škoda Favorit s objemem motoru 1137 ccm - označení 115L nebo 115S

781FV - Favorit Varia - Favorit s prodlouženou nástavbou

782 - Favorit Sedan

783 - Favorit Kupé

784 - Favorit furgon

784FV - Favorit Pick-up s dodávkouvou nástavbou a s výklponou plastovou střechou

785 - Forman

785FV - Forman Varia - Forman s prodlouženou nástavbou

785FV Zdravotnický - Forman sanita

786 - Favorit Pick-up s dodávkovou nástavbou

787 - Pick-up

788 - Favorit sanita

790 - motor Škoda 1596 ccm OHC - 74kw



Tady vidíš že starý známý Favoš měl moře verzí ale vyráběli se jen některé...

a takhle bychom mohli pokračovat ve výčtech dlouho... prostě model je model a typ je typ.
upraveno 5x, naposled 30.06.2009 22:23:03
20:56:16
30.06.2009
mb136gl
-> Mr.Lumpy:





su.tech 30.06.09 08:51:45 napsal:



746 – jsou vozy 135/136L a 135/136 GL – vyráběno v letech 1987 –

1990






toto som myslel
upraveno 2x, naposled 30.06.2009 20:56:45
20:42:13
30.06.2009
Mr.Lumpy
-> mb136gl: jenže ty máš sedan, kupé je 743
15:21:57
30.06.2009
mb136gl
-> su.tech: ja mám origo 136 a v TP mám napísané 742.136 6 takže to je len chyba úradníka? Veľký TP nemám tak to neviem porovnať
15:16:25
30.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> Mr.Lumpy: 3 3 3 3 3
15:15:50
30.06.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Mr.Lumpy: No normálně bych se na to vy.... ale když někdo napíše že 743 (Garde/Rapid) neexistuje tak to se zas musím ozvat.4
14:22:06
30.06.2009
Mr.Lumpy
-> su.tech: no a když jsem tvrdil že existuje 747 tak mi nějaká místní trubka s výsměchem nadala že si to pletu s boingem 3
08:51:45
30.06.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Luděk 03.01.05 14:03:54 napsal:

→ minno a vůbec všichni: jo jenomže i tady jsou

lidi,kteří používají číslo t.ř.743 která ovšem sériově

neexistuje4


Milý pane, obávám se že tvoje informace je velice mylná...



742 - jsou vozy 105, 120, 130 - vyráběno v letech 1976-1990

743 - jsou vozy Garde, Rapid, Rapid 130 - vyráběno v letech 1981-1988

746 - jsou vozy 135/136L a 135/136 GL - vyráběno v letech 1987 - 1990

747 - jsou vozy Rapid 135/136 - vyráběno v letech 1987 -1990



Tak a po této lehké masáži o číslech doufám už nikdy nebudeš tvrdit že 743 je číslo které nebylo nikdy přiděleno a nikdy se nevyrábělo... Jako majitele a příznivce vozů Rapid mě to docela zamrzelo že tohle tvrdíš a zvlášť v tomhle tématu. Já sice vlastním třídu 747, ale 743 jsem vlastnil taky, takže to vím na 100%.4
06:36:27
30.06.2009
Gryzly
Ale ty lidi mají pravdu a vy se pletete. ;-)
upraveno 1x, naposled 30.06.2009 06:36:38
12:36:04
27.06.2009
Hurdis
Proč řešit takové nesmysly. Stejně se dá o škodovkách mluvit jen se škodovákem, jako magor s magorem.

Třeba i moje přítelkyně mezi škodavkami odrostla, neustále má kolem sebe nějaké díly, fotky, auta - aniž by chtěla samozřejmě. 2x týdně vidí ve stodole vedle sebe Rapida a eRko a stejně se jí to pořád plete.



Jinak já osobně se pohybuji díky práci mezi řadou majitelů větších firem, šéfů a vedení akciovek nebo komunálních politiků a občas by člověk nevěřil, kolik z nich je zapalených majitelů starých škodovek. I když bych to do spousty neřekl, stačí se mezi řečí, která nesouvisí s prací jen nenápadně zmínit o náklonosti k zajímavým modelům starých škodovek a mnoha z nich zajiskří oči a rozběhne se debata, které okolí nerozumí.
upraveno 1x, naposled 27.06.2009 12:36:26
12:15:17
27.06.2009
Petkar1
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Má 50kw BMM. Argumentovala tím, že když něco na Feldu potřebovala, tak z jejich zahradního Fáva (karbec) na to nic nešlo.3
12:11:28
27.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petkar1: Tak jesi ma posledni MPI 1,3 tak ma fakt konstrukcne uplne jinej motor. Nema treba diru v klice na ten operny krouzek a diru na AC 3
12:09:02
27.06.2009
Petkar1
Já otevřel jednomu známýmu haupnu teď už s LEKRem. Prej jééé Favorit. To už je stříkačka jo?9

Jednou jsem se málem pohádal s přítelkyní, když mě chtěla přesvědčit, že motor z Fáva a Feldy jsou úplně konstrukčně odlišný. Nelíbilo se jí taky, že jsem o její Feldě řekl že to je "kulatější Fávo"3 Když jsem jí řekl, že má pod kapotou skoro stejnej paskvil jako já, tak se urazila a musel jsem žehlit1
21:24:37
26.06.2009
pitrs-84@
to muj kamarad me presvedcoval ze si do 120 da motor z faka a i s prevodovkou aby mel 5 rychlosti,a ja mu rikam jak to chce udelat?"! a on ze v poho ze uz to delal a bla bla bla,dopil sem jednim hltem pivo a sel radeji pryc3
21:09:56
26.06.2009
stovkar
Mna už par razy kluka trochu umlatila 3
09:48:19
26.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Risan: No s tou vrtuli verim 3

Jinak kamarad startuje dvema rukama, chyta mu to dobre6
09:14:11
26.06.2009
Risan
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vychytávka je snad jedině v tom, nevyměknout a nepustit kliku, když motor chytí. A jestlipak umí jednou rukou točit klikou a druhou si přidávat plyn? Podle toho se poznají zkušení borci. Ale věř mi, že daleko větší lahůdka je startovat letadlo cukáním za vrtuli.
23:11:54
25.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Qwak: Kamos na 1000MBG ma taky startovani klikou, ale ma i starter. Tou klikou je to srada, uz to vychytal tak ze mu to chytne a nenamlati mu to 3
22:06:22
25.06.2009
stovkar
-> Qwak: ja mam tiež urobene štartovanie na kluku
22:02:13
25.06.2009
Qwak
tak t osem asi já uplnej vul .. ale to preci nejde? nebo jo?.. nikdy sem to nevidel .. nebo sem dokonalej pripad "znalce"?3
22:00:14
25.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> Qwak: a?6 nomálka nejde baterkou tak si jde člověk zatočit nahodou aspon jistota startu3
21:58:46
25.06.2009
petr s
-> Qwak: Proč ne
21:52:47
25.06.2009
Qwak
To kamaráduv strejda má 1000MB.. a startuje jí klikou 3 3 a je o tom 100%presvedčen..

3
15:58:08
25.06.2009
zidlik
-> enzox: to je mazec no..voni věděj hovno dneska ty lidi3 nejlepší je jak si sou stoprocentně jistý a hádaj se3
12:35:13
25.06.2009
enzox
Tak to zase u nás v predajni náhradných dielou na automobili ŠKODA ma presvedčovali že škoda 130 a vyššie neexistuje 3 Že to musí byť potom dajaká špeciálna náprava z posledných modelou 3 A tiež že motor 136 sa do škodovky sériovo nedával..že to len luďia prerábali a dávali z favorita 47 Naštastie som im potom v katalógu nahradných dielou ukázal že sa mýlia 18
21:45:48
24.06.2009
Kaprof-Pisařík
Nedávno jsem se dozvěděl že škodovky se dali jen do začátku favoritů3
21:45:35
24.06.2009
rolls
vsak garde a rapid je furt jedno a to iste, neviem nad cim sa vzrusujete2 2
21:43:28
24.06.2009
tomas120GLS
Ja sa už nad takými "odborníkmi" ani nenasieram, veď zbytočne reagovať na exotov čo volaju Garde, Rapid a 110R eRkom, alebo že su to šroty atď. kašlem na nich. Niekedy sa pokúšam im vysvetliť jednotlive rozdiely ale keď vidím že to nema zmysel tak som ticho a mám ich na háku.:-)))
20:49:05
24.06.2009
zidlik
to mě na rapida taky všichni řikaj že mám gardéčko tak řikám že garde už přes rok nemám a nechápaj a furt se ptaj co je to červený tak řeknu rapid a voni že to je to samý že to je stejnak škodovka a že to stojí zapíču a přitom svoje auta ani nemaj3 3 já to nesnášim když mě někdo řekne že mám 120 a že to hovno jede a že to nebrzdí-- přitom to brzdí a jede líp než pulka novejch aut3 3
18:51:38
24.06.2009
aceboss
Na to že spousta lidí háže eRka,Gardečka a Rapidy do jednoho pytle jsem si už zvyknul.

A když mi někdo řekne je ten Rapid je Váš tak řeknu ne sednu do eRka a odjíždím3

majitel na mě nechápavě hledí a myslí si,že si z něj dělám prdel.3 Ale já Rapida opravdu nemám.4
15:56:50
24.06.2009
pomaranc
No a na moje byvale gardecko sa vsetci cudovali ze "To robili rapidy s takymto predkom?" Ale to je to najslabsie co som pocul... Hlavne mudrosti "automechanikov" ;, preco tam nedam 5kvalt s favoritu a podobne...
15:55:43
24.06.2009
David29
-> Gemini: Tak já to mám obráceně 3 Na moje Grde všichni volaj Rapid...
15:22:02
24.06.2009
Gemini
moju Rapidu stale volaju gardečka :(
13:43:32
24.06.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
to mi připomíná když sem jezdil eště do školy a byla výluka na trati a vozili nás náhradní autobusovou dopravou.. a vedle mě se nakvartýroval takovej opilec.. no a jedem a vidim moskviče

tak řikám: jéé moskvič

opilec: *zbystřil* - ne. mmmm ne. to už nejezdí.

já: jo teď jel kolem.

opilec: ne. ne. to už nejezdí.

já: hele tam je před nama

opilec: *kouká na moskviče* - ne. to už nejezdí. ne. to kdybys řekl trabant.. to už vůbec nejezdí..
upraveno 1x, naposled 24.06.2009 13:44:04
12:04:16
24.06.2009
Quest
nebo mě taky dostalo když jsem musel vysvětlovat jak se pozná 100ka od 1000covky a nebo když jsem zase jinýmu ukázal fotku 1000sícovky tak jsem mu zhlavy nedostal že to neni tráboš :ú
09:34:18
24.06.2009
1000MBX
mna vie najviac dojat ked mi kazdy povie na moju 1000 ze preco som nedal zosrotovat tu staru rachotinu, pritom nikoho nenapadne kolko penazi uz v nej je a ze to neni auto na kazdodenne jazdenie, vsetko pred fabiou 1,2 je pre nich rachotina
08:48:38
24.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> LiMaK - 742 forever: 3 3 3
03:03:37
24.06.2009
LiMaK - 742 forever
kolega v byvale praci, šíleny skodovkář, s klasikou 120L (Mko)



prej že já nemužu mit motor z favorita/felicie/fabie... že to tam nepasuje,že to je motor dělanej dopředu a je "jinak" otočenej. On se v tom vyzná, on si na té své 120ce opraví všecko....



tak jsem mu otevřel kapotu, at mi seridi karbec, že mi to nejak divně táhne.

Kolega docela čuměl s otevrenou hubou na LEKR s automatem na sytičem, prej "to jsem jeste v živote nevidel", a "co je to za motor".... stačil mu jediny pohled na pro nej neznamy karbec a hlinikove viko:-)

od té doby je kolega přesvedčen, že mám "poslední" motor 125 a žádná jiná pravda pro nej neexistuje :-)
00:32:43
24.06.2009
Karlos (WIO46)
No já jsem natrefil na označení eLko pro užovku, což jsem nechápal. A pak jeden mi tvrdil že 130 a rapidy měly kyvku, a to předtím mělo "normální nápravu", po vysvětlení dál mlel svou. Někdy mě to dokáže solidně naštvat. Ještě že neslýchám ty kecy o tom jak tyhle auta nestojí za nic. Někteří lidé co znám se i rádi poinformují, zajímavé.9
23:50:26
23.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> gabo000000: 3 3 3
23:49:16
23.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
men povedal kamarat ze neexistuje ze mam motor s favorita lebo keby som mal motor s favorita tak mam 5 rychlosti a ja mam len 43 3 3 3
23:26:59
23.06.2009
ShadeKK
-> Jožynek : 3 3 3 3 3 3
23:23:12
23.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jožynek : Takovej by mel delat na STK
Extreme Tyres