
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Neví někdo, co je tohle za typ?
-> tunerlada: 

-> Jozka: tak něak
a kulomet 


Už vím, co mi ten design od první chvíle připomíná - KDF bojový, ten člun - akorát ta vrtule vzadu tomu chybí
.

Teď ještě koukám na první fotku tady dole: za povšimnutí stojí i víčko nádrže, taky zajímavé řešení
Já už viděl i litra s kilím předkem, to bylo taky dost hrozný...
-> bflm: Nejspíš ne, ale na tu Boleslav není v tomhle spoleh.. Stačilo mi, že testovali už v době stovek 1500 motor do 720 v embéčku.
-> Katka & Petislav: Jo, jo, většinou zadek, kde se jenom upravily podběhy, ale někdy dokonce i předek, kde to je složitější.
-> ondie: Bylo to MBX předkem, střechou včetně negative zadního sloupku, oknama i dveřma, zadní blatníky byly 110R (nebo spíš naroubovaný k té původní zámkové části - nevím, jak moc, ale úplně to určitě nepasuje), z kila byla zadní kapota a Z čelo - to možná ze 110R, tenkrát jsem ani nevěděl, že se lehce liší.
-> Katka & Petislav: Jo, jo, většinou zadek, kde se jenom upravily podběhy, ale někdy dokonce i předek, kde to je složitější.
-> ondie: Bylo to MBX předkem, střechou včetně negative zadního sloupku, oknama i dveřma, zadní blatníky byly 110R (nebo spíš naroubovaný k té původní zámkové části - nevím, jak moc, ale úplně to určitě nepasuje), z kila byla zadní kapota a Z čelo - to možná ze 110R, tenkrát jsem ani nevěděl, že se lehce liší.
Danster 23.03.09 19:23:52 napsal:
O týhle zrůdičce byla už řeč i na Hundertgangu
→ Tomo: Jestli myslíš prototyp 100vky tak ten vypadal
takhle
www.skoda110r.cz/galler
y.php?aid=402&am...myslim tak celkovo ci uz prototyp 1000 alebo 100
ale i tak vdaka 
O týhle zrůdičce byla už řeč i na Hundertgangu
→ Tomo: Jestli myslíš prototyp 100vky tak ten vypadal
takhle




Tyhle úpravy povolilo AZNP z důvodu nedostatku a paka ukončení výroby ND na tento model. Nic neobvyklého,ze svého dětství pamatuji spoustu takhle upravených 1000covek-prostě nebyly v mototechně zadní blatníky a haubna,tak se to nahradilo 100vkovýma.
Vojtik 21.03.09 23:40:14 napsal:
rok samozřejmně 1965
-> Vojtik: Podle tenkého sloupku a absence parkovací svítilny bych řekl, že je to počátek roku 1968(poslední kastle s tenkým sloupkem). Pak byly 1968 už se silným sloupkem.
Bílá 68-čka s tenkým sloupkem je v muzeu v Mladé Boleslavi.
rok samozřejmně 1965
-> Vojtik: Podle tenkého sloupku a absence parkovací svítilny bych řekl, že je to počátek roku 1968(poslední kastle s tenkým sloupkem). Pak byly 1968 už se silným sloupkem.

Jozka 24.03.09 09:59:09 napsal:
Nejvíc mě mrzí, že jsem si nevyfotil křížence MBX,
110R a kila
to vypadalo jak? ..kastle mbx s kilím čumákem a zadkem ?
Nejvíc mě mrzí, že jsem si nevyfotil křížence MBX,
110R a kila
to vypadalo jak? ..kastle mbx s kilím čumákem a zadkem ?
-> Jozka: Žádné takové klony nebyli je to lidová tvořivost
Tuhle fotku jsem pochopitelně šlohnul na i-veteránu, ale fakt byly k vidění skvosty. Nejvíc mě mrzí, že jsem si nevyfotil křížence MBX, 110R a kila, který býval v půli osdesátých k vidění nad průmyslovým palácem v Holešovicích.
A hned potom lituju nezdokumentovanýho a podle mě designově dokonalýho černýho křížence kila a 120M, kterýho jsem asi 3x viděl na Temelíně. Sice už z něj opadával kyt, ale po dostavbě to musela být paráda - škoda, že tu evoluci nepojali stejně jako neznámý kutil i v Boleslavi..
A hned potom lituju nezdokumentovanýho a podle mě designově dokonalýho černýho křížence kila a 120M, kterýho jsem asi 3x viděl na Temelíně. Sice už z něj opadával kyt, ale po dostavbě to musela být paráda - škoda, že tu evoluci nepojali stejně jako neznámý kutil i v Boleslavi..
Spíš bych se klonil ke klonu 1000MB
, ale nejlíp by bylo vidět technický průkaz, u škodovek jeden nikdy neví dost jistě.. Škoda, že jsem začal MBs na cestách fotit až začátkem 90. let, kdy už podobné výtvory dost vymizely..

O týhle zrůdičce byla už řeč i na Hundertgangu
-> Tomo: Jestli myslíš prototyp 100vky tak ten vypadal takhle
www.skoda110r.cz/gallery.
php?aid=402&am...
-> Tomo: Jestli myslíš prototyp 100vky tak ten vypadal takhle

neboli nahodou aj taketo prototypi ???

dobrá zrůda,fuj
-> David29: Od 80 roku má tenhle
náhodou to vypadá mazácky 

-> bflm: Trabant takhle rovnej nárazník nemá, ne?
Dle mě je to fakt prasárna, kterejch v 70. letéch jezdily desítky. Dal se buď předek nebo zadek z kila, podle toho, co se nabouralo, nebo rozpadlo. Tahle se od nich liší jenom tím vysoko posazeným trabantím nárazníkem a hranatým nástavcem na kapotě, který prostě jen nahradil uhnilej lem a lištu.
přední nárazník je trabant
-> zralous: jj pravě 

-> Kaprof: tak jsem trochu zapatral a je to fakt jen nejaka zmrsenina, skoda 100 se vyvijela od roku 65, v roce 66 vyjel jeji prvni prototyp uz s klasickou podobou strechy, p i z blatniku, da se rict, ze od seriovy verze se lisila jen nápisem predniho cela a umistenim blinkru
-> Kaprof: njn
-> zralous: jj vim ale todle žadnej prototyp to je klasicka tiskarna napadena vesnickym tjunerem bez špetky vkusu

-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: no neni nic jednoduššího než v ty zadni kapotě vyvrtat diry:o)
-> Vojtik: mám vítr v zádech)
bohužel i v kapsách)))
bohužel i v kapsách)))
-> Kaprof: rybina na strese koncila v lete 68, po dovolenejch uz byl sirokej sloupek
ale zas panty tadní kapoty jsou z litra na tý "100vkový"...on
o na tom třeba něco bude...
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: to je fofr

-> Vojtik: presně

rok samozřejmně 1965
-> Vojtik: 1965
Nevim, jak předek, ale zadek vzniknul nejspíš opravou nabourané 1000MB s použitím dílů ze škody 100 tak, jako tomu bylo u téhle, je to r.v. 1945
Dakos 21.03.09 23:34:56 napsal:
Tuning,nic jiného
no tuning.....

Tuning,nic jiného






Tuning,nic jiného

-> zralous: to je ta z mobile.de?
-> zralous: no 68 tisicovky byly už bez žaber a rybyn pokus se nepletu ne?
-> Kaprof: no prave, tomu by odpovidal rok 68
-> Matt-110Rten druhej®: nwm, ale ta kapota tam sedí, když se to zabouchne.
-> Matt-110Rten druhej®: nwm, ale ta kapota tam sedí, když se to zabouchne.
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: nezdá..
jinak podle mě je to 1000 s blatníkame ze 100 a kapotou z něčeho jiného..proč by to byl prototip? kdo by udál kulatý auto z hranatou kapotou a ešte vo 10cm neodhadl délku
jinak podle mě je to 1000 s blatníkame ze 100 a kapotou z něčeho jiného..proč by to byl prototip? kdo by udál kulatý auto z hranatou kapotou a ešte vo 10cm neodhadl délku
-> zralous: no chudak auto chtela by odstrojit a oddělat z ni nadory typu zadni m SVĚTLA ATD:O)
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: asi zda lae je kravina aby to byl prototyp kila dyt to ma ještě rybinu na střeše



-> U-Geen: jj, DDR
tuhle přední kapotu už jsem někde viděl, je to origo
tuhle přední kapotu už jsem někde viděl, je to origo
no vypadá to jak zbastlená tisícovka...zdá se mi nebo to má převařený disky?
ten predni naraznik je z ndr ne?
-> zralous: nevim proč ale prijde mi to jak zprasena tisicovka:(